Dat zei ze eerst ook en ging ze na een tijdje alsnog uit de klerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ga je niet meer zien, heeft ze contractueel laten opnemen.
Hoe heb ik dat kunnen missen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei ze eerst ook en ging ze na een tijdje alsnog uit de kleren
De laatste keer was dat in bad met die voorloper van Michiel Huisman, ben even zijn naam kwijtquote:
God wat wordt dat kind lillik met de tijd zegquote:
wie niet!quote:
quote:Skinning alive, also known as flaying, was one of the most gruesome execution methods ever conceived, especially prevalent during the classical antiquity. It was used mostly on captured soldiers and dangerous criminals. In most used method of flaying, person’s hands were tied above his or her head, while the executioner gradually cut off all the skin using a very knife, starting at the face. Often, attempts were made to keep the skin intact. Another method involved severely burning the victim, and then gradually peeling his or her skin off.
quote:Often known simply as ''the Rat", this was especially cruel and gruesome method of execution, originally used in the medieval China. Described as "the most brutal torture technique ever devised", it employed live rats eating through the victim's flesh. At the beginning, large pottery bowl filled with a couple of rats was placed open side down on the naked prisoner's body. Large amount of red-hot charcoal was then piled on the top of the bowl, gradually heating the air inside. Rats, terrified of the heat, then slowly gnawed their way outside through the victim's flesh. Only a small percentage of victims survived this gruesome procedure. Most of them died due to intense internal bleeding and septic shock from severely infected wounds.
Totaal niet te lezen die tekst.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:35 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde chickquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:35 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de latere boeken niet gelezen maar ik denk dat dit seizoen minder voorspoedig zal verlopen. Vorig seizoen merkte je al dat niet iedereen het eens is met de manier waarop zij regeert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zit haar veel te vaak mee op beslissende momenten dat het voorspelbaar word. En nog steeds niet echt iets concreets dat ze de zee overgaat
lekker belangrijkquote:
Ik dacht bij die snelle flits momenten ook nog wat nieuwe beelden te zien, maar heel zeker ben ik daar niet over.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef Slayage het volgende:
alleen dat stukje waarin je dany ziet en die zieke martel is nieuw meen ik
Wie is nou die figuur (vrouw?) op 0:09 naar wie al die mensen hun handen uitsteken?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef Aristoteless het volgende:
Nieuwe korte trailer
Meeste beelden komen uit de eerste twee trailers
ziet er uit als mereen en aangezien we geen ander vrouwelijke personage kennen dan dany en missandei in die stad, moet het een nieuwe personage zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 13:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wie is nou die figuur (vrouw?) op 0:09 naar wie al die mensen hun handen uitsteken?
Hm, interessant, aangezien ik (boeklezer) totaal niet kan bedenken wie dat dan zou kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ziet er uit als mereen en aangezien we geen ander vrouwelijke personage kennen dan dany en missandei in die stad, moet het een nieuwe personage zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beelden waren nieuw voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |