Die fikken goed...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
MM zijn camouflage pet.
[ afbeelding ]
Ik zag ooit iemand op zoietsquote:Op maandag 16 februari 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet alleen nog deze sokken aanschaffen, laatste paar is versleten.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die die dingen heeft, moest hij dragen na een achillespees operatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand op zoiets
[ afbeelding ]
[/quote]dat schijnt serieus prettig hard te lopen, ik kan me er op zich wel wat bij voorstellen. Ik loop het liefst zonder schoenen, heb de zomer dat ik op de camping in Italië werkte nauwelijks schoenen aangehad.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die liggen ook wel erg voor de hand.quote:En hierna svp niet dat zeiknummer van Cohen of Buckley of wie dan ook...
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met teensokkenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?
Goed mikken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?
Nee, dat is spanking al...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel een schoenentic, maar het is zeker geen fetisj
Wie ?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
u verwart mij met een andere dame hier
Je bent toch nog wakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
u verwart mij met een andere dame hier
Leuk die foto met mijn nichtje MMquote:
Jij bent een soort van Imeldaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 15 paar lange laarzen, 7 paar Birkenstocks, 10 paar enkellaarsjes en nog heeeeel veel meer andere schoenen, ik denk in totaal wel zo'n 60 paar ( als het niet nog meer is)
Spreiden, Mo, spreiden...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal mijn best doen, maar ik was zojuist even druk, ik ga even goed nadenken, maar tering Milk & Honey slaan wel alle planken mis...
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meerquote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn schoenen niet zo mooi uitgestald als Imelda en pumps heb ik sowieso niet veel, maar iets van 6 paar volgens mij
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.htmlquote:De collectie, welke ooit bestond uit minstens 1220 paar schoenen, waarvan 800 paar van merken als Chanel, Gucci en Christian Dior, werd van 2001 tot en met 2009 bewaard in een schoenenmuseum in de stad Marikina. In 2009 gingen de eerste tientallen paren verloren door overstromingen.
Jammer, ik had wel een mooie,quote:Op maandag 16 februari 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreiden, Mo, spreiden...
En je bent te laat...
Een paar paar maarquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meer
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.html
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bedquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meer
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.html
jezus, dan ben je ook ver heenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bed
Allemaal sandalen?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bed
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen warenquote:
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen waren
Was ze zo rijk dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen waren
Nog even en je gaat beweren dat we op 1 lijn zitten qua gedachtengang.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat ook al te denken op Haitie heb je alleen teenslippertjes nodig
oe... had ik niet eens gezien, kijk Chuf een shinenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?
kan niet als jij langer haar hebt dan ikquote:Op maandag 16 februari 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en je gaat beweren dat we op 1 lijn zitten qua gedachtengang.
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wiequote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?
Dat houdt je toch aardig bezig.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet als jij langer haar hebt dan ik
Prioriteiten stellen mischien... Geen idee eigenlijk... Ze had een gewone baanquote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Was ze zo rijk dan?Of gewoon niet goed bij d'r hoofd?
Ahaquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wie
oh... dat hadden wij toch ook een keer? Ik in elk geval wel duurde een week ofzo,quote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wie
Dat is al snel denk ikquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet als jij langer haar hebt dan ik
Was het voor de rest een armoe zooi daar dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen mischien... Geen idee eigenlijk... Ze had een gewone baan
12 dagen voor Pimp... De eerste 2 dagen had ik het zelf niet eens door.... Maar om daar nu 4 E/m voor de dokken nee sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat hadden wij toch ook een keer? Ik in elk geval wel duurde een week ofzo,
ik dacht Dees en Sascha ook... maar dat weet ik niet meer zeker...
heb ik al gedaanquote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga eerst eens mijn poezen verzorgen.
Het hangt LOS!!!!!quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
als ie een staart heeft wel in elk geval
Ach ik heb er ooit een keer voor betaald, en eigenlijk vind ik het nog niet eens zo'n gek idee om Fok! een beetje te ondersteunen gezien de tijd dat ik er doorbreng, maar ik ben het niet eens met sommige dingen op Fok! dus ik laat het sponsoren even voor wat het isquote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat hadden wij toch ook een keer? Ik in elk geval wel duurde een week ofzo,
ik dacht Dees en Sascha ook... maar dat weet ik niet meer zeker...
Nee hoor was krap en vol maar wel netjesquote:Op maandag 16 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het voor de rest een armoe zooi daar dan?
Ik kon er geen voordeel aan ontdekken hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
12 dagen voor Pimp... De eerste 2 dagen had ik het zelf niet eens door.... Maar om daar nu 4 E/m voor de dokken nee sorry
Ik klik zó vaak op advertenties dat ik sowieso wel sponsor denk ikquote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ik heb er ooit een keer voor betaald, en eigenlijk vind ik het nog niet eens zo'n gek idee om Fok! een beetje te ondersteunen gezien de tijd dat ik er doorbreng, maar ik ben het niet eens met sommige dingen op Fok! dus ik laat het sponsoren even voor wat het is
Daarvoor hebben we de commercial banners... Gewoon af een toe eens op klikken en Fok vangt weer centenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ik heb er ooit een keer voor betaald, en eigenlijk vind ik het nog niet eens zo'n gek idee om Fok! een beetje te ondersteunen gezien de tijd dat ik er doorbreng, maar ik ben het niet eens met sommige dingen op Fok! dus ik laat het sponsoren even voor wat het is
Ik ben het geblockt worden niet een waard joh.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon er geen voordeel aan ontdekken hoorja je kan iemand blocken, maar dat
vin ik ook weer stom eigenlijk...
Dat doe ik dus zelden tot nooitquote:Op maandag 16 februari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klik zó vaak op advertenties dat ik sowieso wel sponsor denk ik
Wil ik best doen, maar zoals ik al aangaf ben ik het met sommige dingen niet eens dus klik ik ook niet op banners/reclame e.d.. Mocht Fok! daardoor ten onder gaan dan is het zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de commercial banners... Gewoon af een toe eens op klikken en Fok vangt weer centen
Nee, maar dat wil ik helemaal niet, bij niemand niet, dan mis je gewoon een stuk van iets,quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben het geblockt worden niet een waard joh.
Dit ja. Heb jaren een PIMP abo gehad puur uit sympathie en om te ondersteunen, maar er zijn een aantal dingen me zo tegen gaan staan die voor mij "wezenlijk" zijn dat ik daar maar mee gestopt ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Juup© het volgende:
ow... ik klik wel voor 2, maak je geen zorgenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar zoals ik al aangaf ben ik het met sommige dingen niet eens dus klik ik ook niet op banners/reclame e.d.. Mocht Fok! daardoor ten onder gaan dan is het zo.
Mijn heldinquote:Op maandag 16 februari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik klik wel voor 2, maak je geen zorgen
die van mij was trouwens érg lekkerquote:Op maandag 16 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
Nondeju, ik heb ineens een bizarre trek in een pizza van de Italiaan hier. Maar ja die is al uren dicht en bezorgd sowieso niet
Is meneer de Griek nooit op Fok! te vinden eigenlijk?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik klik wel voor 2, maak je geen zorgen
Nee, die vindt ons stomme internet mongolenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is meneer de Griek nooit op Fok! te vinden eigenlijk?
Hij heb toch zn eigen dingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die vindt ons stomme internet mongolen![]()
mij ookmaar ja, verder stoort het hem niet, als ik het lollig vind
Hahahaha, dus jouw vriend vind jouw een stomme internet mongool? Man, man, man zou Rob Deus zeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die vindt ons stomme internet mongolen![]()
mij ookmaar ja, verder stoort het hem niet, als ik het lollig vind
quote:
ja, lief heh?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, dus jouw vriend vind jouw een stomme internet mongool? Man, man, man zou Rob Deus zeggen.
Nerd dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij is lekker met zijn muziek bezig en met films, en soms op van die technische site's
maar daar is niks gezelligs aan verder..
Schitterend, een echte manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
Als ie rust nodig heeft zegt ie, ga maar effe Fokken ofzo...
Even drama- is ook wel lekkerquote:
oma is net pas thuis en nog vol adrenalinequote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg oma, is het nog geen bedtijd voor u?
Schieten dan!!!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
oma is net pas thuis en nog vol adrenaline
Ging het niet lekker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
oma is net pas thuis en nog vol adrenaline
Ik heb al ballen gemept vanavond en als ik nu ga schieten slaap ik helemaal niet, morgen weer bijtijds opquote:
Ging juist heerlijk, we hebben een nieuwe golf-pro en we hebben spelletjes gedaanquote:
Ook niet een beetje schieten dan? Heel klein beetje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al ballen gemept vanavond en als ik nu ga schieten slaap ik helemaal niet, morgen weer bijtijds op
Ben je weer op cursus vanwege de nieuwe pro? Je bent er bijna elke avond te vondenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ging juist heerlijk, we hebben een nieuwe golf-pro en we hebben spelletjes gedaan
Welk ding?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:10 schreef just me het volgende:
En dan zegt dat ding weer tegen mij... you whore
UT 2014 natuurlijkquote:
Weer een quicky pic?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja gedaan... no worries... maar wie was het?
ah.. dat was jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was het nu heb je het dus gezien. Is dat uit de wereld.
De meeste mensen sliepen nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanochtend was hij steeds voor 5 secondes foto's van zichzelf aan het posten, niemand heeft ze gezien
Ik dacht dat het een dame wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was Mo dus alleen even zonder gezicht, het ging ja om het haar...
Wat een aansteller....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet veel op te zien hoor, hele gezicht was weg
Ik dacht dat het een vrouw was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was Mo dus alleen even zonder gezicht, het ging ja om het haar...
Wat jij wil. Ik weet dat ik mooi haar heb, en ben ijdel als een wijf.quote:
Hahaha schitterendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik weet dat ik mooi haar heb, en ben ijdel als een wijf.
Die spoort niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf weet dat, die vond ze tegenvallen
Ik vind het niet zo belangrijk de grote van een paar tietenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf weet dat, die vond ze tegenvallen
Nou...veel scheelde het niet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stel me er inmiddels Hakunabeelden bij voor, maar zo erg zal het hopelijk niet zijn
ik ook niet, ik ben er wel tevreden mee eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk de grote van een paar tieten
Prima voor jouw postuurquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben er wel tevreden mee eigenlijk
Neuhj, groot of klein maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
geen manboobsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar gaat het omquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Onder de C is het niks. Daarboven al snel teveel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik doe het niet met kinderen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar gaat het om![]()
M.b.t. mannen een kinderhand is snel gevuld
da's het andere uiterste ( en dat ligt ook niet lekker)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie jij maar een man te vinden met een 6-pack en superstrak figuur.
Wat een onderwerp weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's het andere uiterste ( en dat ligt ook niet lekker)
Geen ervaring mee gelukkig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's het andere uiterste ( en dat ligt ook niet lekker)
je hebt toch wel een noodrantsoen voor het geval je insneeuwt he?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja leuk, laten we het over het weer hebben
Wanneer doe jij het weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja leuk, laten we het over het weer hebben
ja, onder mijn bed en daar ga ik nu heenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt toch wel een noodrantsoen voor het geval je insneeuwt he?
Lekker kort van stof....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, onder mijn bed en daar ga ik nu heen
Nog even danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
Die Griek kwam even trots zijn nieuwe telefoon laten zien![]()
Meneer heeft ook weer een nieuw speeltje, ow wacht ik moet effe opletten nu
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
hij is al weer wegquote:
Samsung...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee het is een Galaxxy ding ofzoiets, weet ik veel
Dat is ongeveer net zoiets als sms-en. Hebben ze me verteld. Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
kunnen we whatsappen, ik weet niet eens wat het is![]()
En wat voor debiele telefoon heb jij? Ik een Galaxy Note 3.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zoiets als sms-en. Hebben ze me verteld. Ik zou het niet vertrouwen.
Wow .... Wahtsappen met Fannquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het een Galaxy.... is, dan is het sowieso een Samsung.
Gewoon stug blijven mailen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is al weer wegapentrots op zijn phone en nu wil ie dat ik er ook zo één neem
![]()
kunnen we whatsappen, ik weet niet eens wat het is![]()
gaat ie me morgen allemaal uitleggen, hij moet straks weer werken
Ja een zwarte, ik weet niet meer wat voor ding, maar is ouderwets volgens hem, maar ik hoef al die zooi niet, ik wil gewoon kunnen bellen de rest boeit me niet, ik wil helemaal niet gaan internetten'alsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wat voor debiele telefoon heb jij? Ik een Galaxy Note 3.
is dat zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apparaten gemaakt na 2000 zijn nooit te vertrouwen. Is algemene kennis.
zuipen? Blowen? wat dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben de hele avond al aan het "feesten"
Biertje op z'n tijdquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
ik ga effe en liedje zoeken op You Toep die hoorde ik vanmiddag op de radio
en die wil ik in mijn muziektopic posten, had ik nog nooit gehoord, was wel'
grappig
ik weet niet meer waar die oude is, ik wilde hem naar stichting AAP sturen, want ik had vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vraag maar aan Piet. Die is de oudste en meest wijze hier.
"Klinkt" als mijn "stap/festival/evenementen telefoon"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet meer waar die oude is, ik wilde hem naar stichting AAP sturen, want ik had van
die enveloppe aangevraagd, ook voor die ouwe phoon van die Griek, maar ik kan hem niet
meer vinden, die was trouwens lekker eenvoudig, bellen en verder geen gezeik
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vraag maar aan Piet. Die is de oudste en meest wijze hier.
Ik ken zoveel niet, en aldoende leer ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar ik kende hem niet en dat vind ik dan altijd leuk
Als iemand van die dingen heeft liggen kan je ze naar stichting AAp sturen, moet jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Klinkt" als mijn "stap/festival/evenementen telefoon"
[ afbeelding ]
Ik heb nog 2 x Nokia 3310 en 1 x Nokia E65 liggen, en geen van allen doe ik weg want ik kan ze op sommige momenten goed gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Als iemand van die dingen heeft liggen kan je ze naar stichting AAp sturen, moet je
niet weggooien, is zonde![]()
https://www.aap.nl/nl/hel(...)X4XhTBrzwhoCHovw_wcB
Voor elk mobieltje dat wordt ingeleverd en opgeknapt kan worden, krijgt AAP een vergoeding van 3 euro. Deze vergoeding komt ten goede aan onze dieren. Bovendien spaar je het milieu als je mobieltje wordt gerecycled. Eeko zorgt voor de recycling.
Het inleveren is eenvoudig én kost je niets! Vraag hier de speciale inleverenvelop aan en stuur de envelop met telefoon gratis op.
Die is er pasgeleden met opgehouden, kon het scherm niet meer lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Klinkt" als mijn "stap/festival/evenementen telefoon"
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 een Samsung smartding en een simpele Nokia.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 x Nokia 3310 en 1 x Nokia E65 liggen, en geen van allen doe ik weg want ik kan ze op sommige momenten goed gebruiken
Helaas voor AAP,
Die dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is er pasgeleden met opgehouden, kon het scherm niet meer lezen.
Heb nu deze:
[ afbeelding ]
er passen er drie in één envelop, dus komt mooi uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er 2 een Samsung smartding en een simpele Nokia.
Aap.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
er passen er drie in één envelop, dus komt mooi uit
En die kun je gratis aanvragen en opsturen is dan ook gratis?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
er passen er drie in één envelop, dus komt mooi uit
Die gaat de leeftijd van zijn voorganger niet halen, die kon je gerust laten stuiteren, ga ik met deze niet proberen.quote:
Ga je op het pad liggen vannacht?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:13 schreef Juup© het volgende:
Telefoon maar weer even op de pad gelegd, ik wil wel bereikbaar zijn straks
Nee te koud denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je op het pad liggen vannacht?
Ben er tijdens Carnaval weleens tegengekomen met kranten rondbrengen die op de pad voor hun huis lagen te pitten.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En die kun je gratis aanvragen en opsturen is dan ook gratis?
En jammer dat er geen USB oplader aan kan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:11 schreef Juup© het volgende:
Nokia was toch echt goed m.b.t. degelijkheid e.d., jammer dat dat ze niet eerder op de veranderende markt zijn ingesprongen
Ze hebben ook wel inzamelpunten, waar ik weleens werk staat grote bak voor lege inktpatronen en toners.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
er passen er drie in een envelop, dus om de kosten te drukken voor stichting AAP, kan je ook nog
even rondvragen, misschien hebben er meer mensen zo'n ding liggen...
Had er al 2 gevonden. mogelijk dat er nog meer zijn.... Ik heb er nu nog 2 in gebruik, 1 om te bellen oa en de andere is een Iphone zonder werkende sim...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
er passen er drie in een envelop, dus om de kosten te drukken voor stichting AAP, kan je ook nog
even rondvragen, misschien hebben er meer mensen zo'n ding liggen...
Vraag je één envelop aan dat is mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Had er al 2 gevonden. mogelijk dat er nog meer zijn.... Ik heb er nu nog 2 in gebruik, 1 om te bellen oa en de andere is een Iphone zonder werkende sim...
Met of zonder oplader?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
Hiero Chuf...
https://www.aap.nl/nl/hel(...)X4XhTBrzwhoCHovw_wcB
Maak je Sascha ook meteen blij
enveloppe aangevraagdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
oe, zonder denk ik... anders had het er wel bijgestaan... gewoon zonder is goed denk ik
Dat is i.d.d. jammerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jammer dat er geen USB oplader aan kan.
Ik heb nog niets verstuurd ,,,,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
soms kan je ook zomaar iets goeds doen voor de wereld toch?
Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook niet want je moet op die envelop wachten Mop
Ik heb dat dagelijks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben kapot, maar mijn hoofd wordt niet rustig
Ik slik niks dan blow ik liever een als ik echt de slaap niet kan vatten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor dit soort gevallen heb ik wel een noodrantsoen liggen. Vroeger ook wel eens diazepam gehad toen er wat acute dingen speelden, was ook een handig noodmiddel als ik ontzettende pijn in mijn rug had of als uiterste redmiddel bij migraine
Ik vind het wel prima zo, ik hou van de nacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik mijn ritme ineens wil veranderen haal ik nachtje door, blijf dan op tot uur of tien 's avonds en slaap dan tot uur of 7 in de ochtend en tada ritme opgeschoven.
Ik slaap meestal tussen 3 u en 4 u tot 8 u en 9 u, en zoals ik zei, ik hoef verder niks behalve mijn huishoudentje.quote:
Ik hoef geen geld te verdienen en overdag en 's avonds tijd zat voor een sociaal leven, ik moet gewoon de nacht zien door te komen, meer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet geld verdienen en een beetje een sociaal leven is ook wel leuk
is goed !quote:
Heb ik ook vaak hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben kapot, maar mijn hoofd wordt niet rustig
pffffffffffff dat is wel kort hoor...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vaak lukken me maar 3 of 4 uurtjes.
Ja, het is geen keuze, het is gewoon niet anders, dat heet een slaapprobleem.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffffff dat is wel kort hoor...
ja heb ik ook, ik heb wel diazepam, maar ik heb er maar eentje genomen en dat doet niks meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het is geen keuze, het is gewoon niet anders, dat heet een slaapprobleem.
Daarom slik ik dus niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja heb ik ook, ik heb wel diazepam, maar ik heb er maar eentje genomen en dat doet niks meer![]()
ik kan er ook 2 nemen maar ik wil mijn geheugen terug
Nee joh, ik mag niet teveel drinken, ik ben nu ook volkomen nuchter niks gedronken en niet geblowd sinds vrijdag, en toen wel omdat ik met mijn zoon aan de overkant bij mijn broertje was. Nu drink ik niet tot vrijdag dan is mijn broertje jarig en ik blow als ik echt niet kan slapen.quote:
ik kan dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou echt niet kunnen functioneren op maar een paar uurtjes slaap, dan ben ik een paar dagen een zombie
Zo leef ik al sinds mijn 15e.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan dat ook niet hoormaar ik heb na het eten al liggen pitten en dan wordt het nog
moeilijker, maar dat komt door dat idiote ritme hier, die Griek is net werken en die slaapt dan ook
op de raarste tijden, er zit geen enkele structuur meer inmaar ja, saai is het niet denk ik
dan maar
Ik zit aan de Holy Soda, dat is mijn nieuwe drankjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik mag niet teveel drinken, ik ben nu ook volkomen nuchter niks gedronken en niet geblowd sinds vrijdag, en toen wel omdat ik met mijn zoon aan de overkant bij mijn broertje was. Nu drink ik niet tot vrijdag dan is mijn broertje jarig en ik blow als ik echt niet kan slapen.
ja jij bent gewoon gekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo leef ik al sinds mijn 15e.
Nee, mijn zoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:32 schreef FANN het volgende:
ik durf niet te kwoten, maar dat ben jij?
ow... ik moet er van huilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |