Die fikken goed...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
MM zijn camouflage pet.
[ afbeelding ]
Ik zag ooit iemand op zoietsquote:Op maandag 16 februari 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet alleen nog deze sokken aanschaffen, laatste paar is versleten.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die die dingen heeft, moest hij dragen na een achillespees operatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand op zoiets
[ afbeelding ]
[/quote]dat schijnt serieus prettig hard te lopen, ik kan me er op zich wel wat bij voorstellen. Ik loop het liefst zonder schoenen, heb de zomer dat ik op de camping in Italië werkte nauwelijks schoenen aangehad.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die liggen ook wel erg voor de hand.quote:En hierna svp niet dat zeiknummer van Cohen of Buckley of wie dan ook...
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met teensokkenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?
Goed mikken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar je tenen in godsnaam in?
Nee, dat is spanking al...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel een schoenentic, maar het is zeker geen fetisj
Wie ?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
u verwart mij met een andere dame hier
Je bent toch nog wakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
u verwart mij met een andere dame hier
Leuk die foto met mijn nichtje MMquote:
Jij bent een soort van Imeldaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 15 paar lange laarzen, 7 paar Birkenstocks, 10 paar enkellaarsjes en nog heeeeel veel meer andere schoenen, ik denk in totaal wel zo'n 60 paar ( als het niet nog meer is)
Spreiden, Mo, spreiden...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal mijn best doen, maar ik was zojuist even druk, ik ga even goed nadenken, maar tering Milk & Honey slaan wel alle planken mis...
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meerquote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn schoenen niet zo mooi uitgestald als Imelda en pumps heb ik sowieso niet veel, maar iets van 6 paar volgens mij
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.htmlquote:De collectie, welke ooit bestond uit minstens 1220 paar schoenen, waarvan 800 paar van merken als Chanel, Gucci en Christian Dior, werd van 2001 tot en met 2009 bewaard in een schoenenmuseum in de stad Marikina. In 2009 gingen de eerste tientallen paren verloren door overstromingen.
Jammer, ik had wel een mooie,quote:Op maandag 16 februari 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreiden, Mo, spreiden...
En je bent te laat...
Een paar paar maarquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meer
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.html
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bedquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.. effe gezocht, zij had er iets meer
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)marcos-vernield.html
jezus, dan ben je ook ver heenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bed
Allemaal sandalen?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit eens bij een Haitiaanse thuis en die had al dr schoenen nog in dozen die stonden in rijen tot aan het plafond opgestapeld naast dr bed
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen warenquote:
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen waren
Was ze zo rijk dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet zomaar in andermans spullen... Maar aangezien het in hier in Nederland was denk ik niet dat het alleen sandalen waren
Nog even en je gaat beweren dat we op 1 lijn zitten qua gedachtengang.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat ook al te denken op Haitie heb je alleen teenslippertjes nodig
oe... had ik niet eens gezien, kijk Chuf een shinenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?
kan niet als jij langer haar hebt dan ikquote:Op maandag 16 februari 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en je gaat beweren dat we op 1 lijn zitten qua gedachtengang.
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wiequote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten om Fok! te sponsoren d.m.v. een PIMP abonnement?
Dat houdt je toch aardig bezig.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet als jij langer haar hebt dan ik
Prioriteiten stellen mischien... Geen idee eigenlijk... Ze had een gewone baanquote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Was ze zo rijk dan?Of gewoon niet goed bij d'r hoofd?
Ahaquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wie
oh... dat hadden wij toch ook een keer? Ik in elk geval wel duurde een week ofzo,quote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, iemand heeft het me tijdelijk kado gedaan... Bijna iedereen in de UTO SC heeft de laatste weken een pimp abo ontvangen, maar niemand weet van wie
Dat is al snel denk ikquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet als jij langer haar hebt dan ik
Was het voor de rest een armoe zooi daar dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen mischien... Geen idee eigenlijk... Ze had een gewone baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |