Dat is geen bier! Dat is pils! Heiden!quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef CrunchySelf het volgende:
En jullie doen te moeilijk over bier. Heineken, Amstel of palm. Its all good
En, behalve Palm, ook niet te zuipen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is geen bier! Dat is pils! Heiden!
*boks*quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En, behalve Palm, ook niet te zuipen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ho. Count me in for lunch then. Hoelaat lunch je?
Ben niet zo kritisch qua tijd, ergens tussen 12:00 en 13:30?quote:
Ik vind Palm wel oke.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Ik vind palm ook niet te zuipen trouwens.
Pils -> HJ, warsteiner, jupiler.
Ja, nou, ik ben toch al in A'dam, maar ga daar nog geen toezeggingen over doen want k ben met die vriendquote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Ben niet zo kritisch qua tijd, ergens tussen 12:00 en 13:30?
Maar dit schuift toch de hele meet op? Wij zn toch met zn drieën?
Het is lekker.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is geen bier! Dat is pils! Heiden!
O zo, ach zie je dat vanzelfquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ben toch al in A'dam, maar ga daar nog geen toezeggingen over doen want k ben met die vriend
Hou je van Tapas? Er zit aan de nieuw markt best een lekker Tapastentje als je al gezopen hebt (iig, toen ik daar was had ik al 4 cocktails op en het eten was awesome. En ze hebben er cocktails) en daar om de hoek zit de beste cocktailbar everquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar Lonaa, verwacht nu wel een top restaurant
Nooit gehad. Je moet van mij geen spectaculaire dingen verwachten die ik al heb geprobeerd. Net als cocktailsquote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hou je van Tapas? Er zit aan de nieuw markt best een lekker Tapastentje als je al gezopen hebt (iig, toen ik daar was had ik al 4 cocktails op en het eten was awesome. En ze hebben er cocktails) en daar om de hoek zit de beste cocktailbar ever
Pica kaart is welquote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef Lonaa het volgende:
We kunnen bijv hier hamburgers eten:
http://www.thrillgrill.nl/
Of dit, soort tapas maar dan niet per se mediterraans:
http://www.eoas.nl/
Hier wil ik heul graag eten, maar is vrij prijzig:
http://www.restaurantpicapica.nl/menu
Of dat Tapas restaurantje met cocktails aan de nieuwmarkt, die geen website hebben.
Edit: van die eerste 3 weet ik niet waar ze liggen en of dat dan op die dag zelf handig is. We kunnen ook gewoon wel zien waar we belanden, toch?
Ik vind ze alledrie wel prima, kan dat nooit echt goed beoordelen van een website.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef Lonaa het volgende:
We kunnen ook gewoon wel zien waar we belanden, toch?
Ja! Dat vond ik ook!quote:
Redelijk prijzig? 10 voor voorgerecht, 23 hoofd, na ook rond de 10. Is dat prijzig?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Dat vond ik ook!
Er staan geen prijzen op, tenzij je bij 'Afhalen' kijkt. En dan is het redelijk prijzig.
Waar zie je dat? Pica, is tapas.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Redelijk prijzig? 10 voor voorgerecht, 23 hoofd, na ook rond de 10. Is dat prijzig?
Lmao ik dacht gewoon normaal bord shizzlequote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao ik dacht gewoon normaal bord shizzleIK SPREEK TOCH GEEN SPAANS
Doei.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik ga weg. Even bij een vriendinnetje om de hoek een borrel thee drinken.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao ik dacht gewoon normaal bord shizzleIK SPREEK TOCH GEEN SPAANS
Of een andere willekeurige plaats in Nederlandquote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je hoever Amsterdam naar het zuiden is voor mij
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een andere willekeurige plaats in Nederland
Eerste twee zijn te doen maar het Leidseplein, derde redelijk naar Rembrandtplein als ik op Google maps afgaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef Lonaa het volgende:
We kunnen bijv hier hamburgers eten:
http://www.thrillgrill.nl/
Of dit, soort tapas maar dan niet per se mediterraans:
http://www.eoas.nl/
Hier wil ik heul graag eten, maar is vrij prijzig:
http://www.restaurantpicapica.nl/menu
Of dat Tapas restaurantje met cocktails aan de nieuwmarkt, die geen website hebben.
Edit: van die eerste 3 weet ik niet waar ze liggen en of dat dan op die dag zelf handig is. We kunnen ook gewoon wel zien waar we belanden, toch?
Doe eens gek, en kom eens naar de echte wereldquote:
Zie met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:33 schreef sanger het volgende:
Wat keuze betreft, ben een makkelijke eter
Zit in mei op texel.. Noordelijk genoeg?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe eens gek, en kom eens naar de echte wereld
Nope, sorry wasnt mequote:Op maandag 16 februari 2015 20:53 schreef BananaPancake het volgende:
Jezus Q en Crunchy! Kopen jullie die waldenfarms caramel siroop steeds op
Ofzo?![]()
Vorige keer niet op voorraad, krijg een mailtje want weer beschikbaar. Klik ik op de link is het er weer niet!
Ik koop niet meer bijquote:Op maandag 16 februari 2015 20:53 schreef BananaPancake het volgende:
Jezus Q en Crunchy! Kopen jullie die waldenfarms caramel siroop steeds op
Ofzo?![]()
Vorige keer niet op voorraad, krijg een mailtje want weer beschikbaar. Klik ik op de link is het er weer niet!
Nee, te ver.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zit in mei op texel.. Noordelijk genoeg?
Oh dan Google ik wel evenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope, sorry wasnt me
Heb al wel drie andere webshops gevonden waar het op voorraad is
Oh, is de liefde voorbij?quote:
Toch vanwege het eiwitten schandaal?quote:
Ook. En omdat die pleurishonden me hebben geblokkeerd op FB. Omdat ik commentaar gaf op hun oplichterspraktijken.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch vanwege het eiwitten schandaal?
Dat is wel erg slechtquote:Op maandag 16 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook. En omdat die pleurishonden me hebben geblokkeerd op FB. Omdat ik commentaar gaf op hun oplichterspraktijken.
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel erg slechtga dan de confrontatie aan. Daarvoor zit je op FB, niet alleen vanwege de 'likes'.
Daarover gesproken.. was de kwark nog opgekomen?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jakwam ik vrijdag achter en had donderdag bestelling gedaan. Dus gebeld dat ze het pakketje in hun reet mogen douwen
Die van net? Uhuquote:Op maandag 16 februari 2015 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarover gesproken.. was de kwark nog opgekomen?
Ik drink teveel. Zo, dat geef ik rijkelijk toe.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alweer gedronken?![]()
Dan zeggen ze dat ik teveel drink
Toegeven is 1 van de twaalf stappenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Dat was op 5 verschillende gelegenheden.
Mocht je het niet vinden even zeggen, kijk ik morgen weer even waar het wasquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Toegeven is 1 van de twaalf stappen
O keurig binnen de kcal dusquote:Op maandag 16 februari 2015 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: Mueslireep
L: 100 gram spitskool, 100 gram appel, 100 gram gerookte forel met 50 gram kwark
T: 1 boterham met 2 eieren en 1 eetlepel mayonaise
D: 300 ml uiensoep, boterham met gesmolten parmazaanse kaas.
T: 100 ml fantastisch lekkere sherry
1508 kcal. De drank was maar 200 kcal![]()
Lijstje voor morgen:
O: 150 gram kwark, 100 gram aardbeien, lijnzaad
L: 2 boterhammen met rauwe ham
D: Pastinaakpannenkoekjes, hopelijk gebakken zeebaars en venkel
T: Plakje bladerdeeg, peer, geitenkaas, honing.
Ja, geen probleem .Ik vind het verder niet problematisch ofzo. Ik ben gezelligheidsdrinker. Geen enkele van die keer was bij mij thuis bijv.quote:
Dat is goede zelfbeheersingquote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, no props. Ik drink alleen maar iifym.
Uhu, en dat is belangrijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, geen probleem .Ik vind het verder niet problematisch ofzo. Ik ben gezelligheidsdrinker. Geen enkele van die keer was bij mij thuis bijv.![]()
En komende week zijn er geen kroegenbezoekjes gepland.
Bij xxl ook goede ervaring laatstquote:
Per dag?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink teveel. Zo, dat geef ik rijkelijk toe.
De afgelopen 7 dagen:
1 witte wijn
2 cocktails
3 herfstbock
4 speciaalbier
1 herfstbock
2 rose
2 flinke borrels.![]()
Komende week: Alleen zaterdag wijn bij het eten.
Goed bezig!quote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Sinds drie dagen weer eens volledig aan mijn lijstje gehouden en geen ongezonde dingen
Nog nooit omgehad. Maar ik werk dat bij bepaalde kracht oefeningen mijn hartslag toch wel omhoog gaat, bij de ene veel meer dan de andere.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie wel eens een hartslagmeter omgehad tijdens krachttraining? Ik had mijne gisteren om naar de zaaltraining omdat ik er ook lopend heen was gegaan. Nou je hartslag doet dus helemaal niets tijdens zo'n trainingDan ben je 3 minuten aan het planken, je bent echt wel kapot aan het gaan maar je hartslag komt dus niet boven de 90 (bij mij iig). Mijn vriend zei later dat het wel logisch was omdat je vooral je kleine spiertjes traint dus dan gaat je hartslag niet zo omhoog. Ik merk wel dat ik echt sterker wordt van die trainingen, maar je verbrandt er dus geen hol mee
Het hoogste wat ik bereikte was 140 of zo, toen we afwisselend gewone push-ups en monkey push ups en mountain climbers dedenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog nooit omgehad. Maar ik werk dat bij bepaalde kracht oefeningen mijn hartslag toch wel omhoog gaat, bij de ene veel meer dan de andere.
Wel eens een idee om te doen
Jup, hiero. Ga maar eens met dat ding chestpress doen... dan knalt je hartslag echt wel omhoog. Of step-ups en squatsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie wel eens een hartslagmeter omgehad tijdens krachttraining? Ik had mijne gisteren om naar de zaaltraining omdat ik er ook lopend heen was gegaan. Nou je hartslag doet dus helemaal niets tijdens zo'n trainingDan ben je 3 minuten aan het planken, je bent echt wel kapot aan het gaan maar je hartslag komt dus niet boven de 90 (bij mij iig). Mijn vriend zei later dat het wel logisch was omdat je vooral je kleine spiertjes traint dus dan gaat je hartslag niet zo omhoog. Ik merk wel dat ik echt sterker wordt van die trainingen, maar je verbrandt er dus geen hol mee
Dat is niet zo hoogquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het hoogste wat ik bereikte was 140 of zo, toen we afwisselend gewone push-ups en monkey push ups en mountain climbers deden
Ik deed zondag lunches met gewichten in m'n hand, voelde m'n hartslag bij elke stap gewoon klimmenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, hiero. Ga maar eens met dat ding chestpress doen... dan knalt je hartslag echt wel omhoog. Of step-ups en squats
Neequote:
Klinkt logisch jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
NeeMaarja je traint bij zo'n training dus best wel geisoleerd bepaalde spiergroepen. Bij een goede squat zijn grote spieren door heel je lichaam aan het werk, dus ik snap wel dat daardoor je hartslag meer omhoog gaat, terwijl het niet per se zwaarder voelt.
quote:Die kleine spiertjes kunnen net zo hard verzuren helaas..
Yes! Al lijkt het er wel een beetje op dat wat iemand hier laatst zei over de menstruatiecyclus klopt; de week voor en tijdens het ongesteld zijn lukt het echt voor geen meter om af te vallen, en de weken daarna gaat het appeltje eitje..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Eindelijk die dalende trend die je al een tijdje wil?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Yes! Al lijkt het er wel een beetje op dat wat iemand hier laatst zei over de menstruatiecyclus klopt; de week voor en tijdens het ongesteld zijn lukt het echt voor geen meter om af te vallen, en de weken daarna gaat het appeltje eitje..
kan de intensiteit niet ook een factor zijn hierin?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, hiero. Ga maar eens met dat ding chestpress doen... dan knalt je hartslag echt wel omhoog. Of step-ups en squats
Soort van seizoensinvloedenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zolang je dat wat van jezelf weet is de weegschaal ook wat beter te begrijpen
Vooral met PWO heb ik soms het idee dat m'n hart elk moment uit m'n borstkas kan klappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog nooit omgehad. Maar ik werk dat bij bepaalde kracht oefeningen mijn hartslag toch wel omhoog gaat, bij de ene veel meer dan de andere.
Wel eens een idee om te doen
Iedereen heeft dat, maar ik heb er voor en tijdens mijn ongesteldheid juist weer nooit last van. Ik blijf ongeveer hetzelfde wegen of val alsnog heel langzaam af.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Yes! Al lijkt het er wel een beetje op dat wat iemand hier laatst zei over de menstruatiecyclus klopt; de week voor en tijdens het ongesteld zijn lukt het echt voor geen meter om af te vallen, en de weken daarna gaat het appeltje eitje..
quote:
Goed lijstjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:35 schreef -Peach het volgende:
Goedemorgen!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: overnight oats (muesli/yoghurt/kersen/cacao)
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, komkommer, beetje mosterd en ketchup
T: 150 gr gerookte kip, banaan, 2 eieren, 2 sneeën spelt met pindakaas
D: rundersaucijs en chinese kool
S: KT rug
T: eiwitshake
Misschien verschuif ik 1 van de middag T's naar de ochtend, heb deze keer wat minder muesli gebruikt voor het ontbijt, kijken hoe dat bevalt.
Het trainen gaat nog goed vooruit en de eelt op mijn handen groeit gestaag
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vooral met PWO heb ik soms het idee dat m'n hart elk moment uit m'n borstkas kan klappen
Niet liegen ^^quote:
Klinkt gezondquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vooral met PWO heb ik soms het idee dat m'n hart elk moment uit m'n borstkas kan klappen
De meeste vrouwen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Goed lijstje
[..]Ik herken dat gevoel
[..]
Niet liegen ^^
bij mij thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen dan.
Waar is de meet nou?
Tapas zijn niet per definitie ongezond.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja jongens, ga eens gezond eten ipv tapas
Heb je gezien wat die Q allemaal voor ongezonds kan maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou. De tapasrestaurantjes waar ik heen ben geweest gooide zelfs de gezondere optie onder een laag olie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tapas zijn niet per definitie ongezond.
Die ervaring heb ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. De tapasrestaurantjes waar ik heen ben geweest gooide zelfs de gezondere optie onder een laag olie.
Ik heb een halfjaar in Madrid gewoond en olie en kaas zijn zo ongeveer 50% van de voedselinname daarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tapas zijn niet per definitie ongezond.
Ik, soms.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb een halfjaar in Madrid gewoond en olie en kaas zijn zo ongeveer 50% van de voedselinname daar![]()
Ik denk juist dat het moeilijk is om gezonde keuzes te maken in een tapasrestaurant, omdat je met die kleine porties moeilijk kunt bijhouden hoeveel je echt eet. Ik gok dat één tapasoptie al gauw 200-300 kcal is, dat wil zeggen dat je na 3 dingen al genoeg hebt. Maar zeg nou eerlijk; wie stopt er na 3?
Sonja Bakker approves thisquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Morgen ga ik trouwens in een uur 600 gram afvallen! Helaas zit het er meestal na een dag weer aan(Plasmadonatie)
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Done. Aangemeld als bloeddonor, nu wachten op keuringsgesprek.
Ja, I know, dat is ook oke. Het is vooral iets wat ik eigenlijk al heel lang een keer moet doen maar er altijd bij in schiet, dus ik vond dat ik me nu maar gewoon aan moest melden dan.quote:
A zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, I know, dat is ook oke. Het is vooral iets wat ik eigenlijk al heel lang een keer moet doen maar er altijd bij in schiet, dus ik vond dat ik me nu maar gewoon aan moest melden dan.
Lol. boeiend. Ik ga die dag echt niet fatsoenlijk etenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Uit eten is uit eten, dan let ik er ook niet op!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. boeiend. Ik ga die dag echt niet fatsoenlijk eten
Heb je geen tussendoortjes meegenomen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hongerrrrrrrr. Als je vroeg wakker bent en al om 8 uur op je werk bent is mooi, maar dan duurt het wel lang tot de lunchpauze zeg
Jawel, maar die heb ik ook al opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je geen tussendoortjes meegenomen?
Zou de weegschaal de komende dagen ontwijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
Ja hoi hè! Carnaval is voorbij, ik mag weer meedoen hierGisteren en eergisteren megacheatdays gehad, vandaag en überhaupt de komende weken weer op de goede tour
Dat ben ik zeker van planquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou de weegschaal de komende dagen ontwijken
De fockquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
mijn voedingsadvies valt tegen
!!!!! Ik moet veel meer eten. Wat de neuk.
Nog meer??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
Nog meer????!?!?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
HOE DANquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
Das gewoon kut. Ik ben blijven internetten tijdens eten, daar moet ik mee ophoudenquote:
Ja, blijkbaar nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De fockJij moest toch cutten
Ja, weet jij het? Ik ga het vanaaf nog wel ff extra navragenquote:
Vreetzak!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar nietIk moet massa aanzetten. M.n bij de benen.
[..]
Ja, weet jij het? Ik ga het vanaaf nog wel ff extra navragen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet huilen, hier neem een snickers
Je kan het nu wel hebben
Ik bedenk me alleen nu wel dat het voelt als een soort opluchting om weer gezond te gaan eten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou de weegschaal de komende dagen ontwijken
Dan eet je toch niets erbij? Van een dagje 200 kcal meer of minder ga je echt niet dood. Dan kun je op een andere dag in de week weer iets lekkers eten als je daar zin in hebt..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:40 schreef Nammie het volgende:
Argh, ik kom 200 kcal tekort en ik weet echt niet wat ik er nog bij kan eten.
Ligt aan welke macro je nog tekort komt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:40 schreef Nammie het volgende:
Argh, ik kom 200 kcal tekort en ik weet echt niet wat ik er nog bij kan eten.
Of ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan eet je toch niets erbij? Van een dagje 200 kcal meer of minder ga je echt niet dood. Dan kun je op een andere dag in de week weer iets lekkers eten als je daar zin in hebt..
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik bedenk me alleen nu wel dat het voelt als een soort opluchting om weer gezond te gaan eten.Want van fastfood, pils en snacks ga ik me niet bepaald fitter voelen. Vanavond bij bandrepetitie dan ook fijn water en geen bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 44 euro.![]()
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai!
Alle weekboodschappen gedaan.gezonde alles
![]()
Dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 44 euro.![]()
Maar geen vlees
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Deze week eten we veel vega, zag ik. Vanavond ieders een huge-ass zeebaarsquote:
Valt nog mee. Lekker dingen op de planningquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze week eten we veel vega, zag ik. Vanavond ieders een huge-ass zeebaarsMorgen vega (maar wel tonijn in de lunch), donderdag kippenpoten (maar die had ik nog), vrijdag eet ik champignons met spek en tonijn als lunch, zaterdag eten we een huge-ass stuk eendenborst (maar die had ik ook nog.)
Dus wel vlees, maar niet zoveel ,en het meeste had ik al.
Ja, heerlijke dingenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Valt nog mee. Lekker dingen op de planning
Vlees
Vlees is daar natuurlijk perfect voorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, heerlijke dingen
Ik eet echt wel vlees hoorVaak koop ik dat met korting en flikker het in m'n huge-ass diepvries, dus vandaar dat het weinig op het lijstje staat.
Ja. En ik probeer voornamelijk biovlees te eten, maar ik weiger daar volle pond voor te betalen, dus ik koop het alleen als het 35% korting heeft bij de AH.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vlees is daar natuurlijk perfect voor
Goede voorraadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En ik probeer voornamelijk biovlees te eten, maar ik weiger daar volle pond voor te betalen, dus ik koop het alleen als het 35% korting heeft bij de AH.
Heb op dit moment, aan vlees liggen:
2 eendenborstfilet, 2 kipfilets, 2 kalkoenschnitzel, 1 stuk kalkoenfilet, 1 pond rundergehakt, 1,5 kg kippenbouten, 500 gram runderstoofvlees, stuk geitenvlees, 500 gram longhaas (rund) en bijna 1 kg aan iron steak (ook rudnvlees)
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede voorraad
Met 35% korting is het dan weer wat de prijs als "normaal" vlees?
Ik ben net terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Meh, ik moet met de hond wandelen, maar geen zin. Het is hier schijtweer, ik heb het koud, ik wil niehiet.
Balenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Moet sporten vanavond, maar heb er zo geen zin inVerkoudheid helpt daar ook niet bij
Meh.
Sfeer is wel goed hier, maar inderdaad heel bepalendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Balenik vind dat de sfeer in een sportschool echt veel uitmaakt. Ik had eerst ook weinig zin om te gaan (zat bij een Basic Shit), maar daar waar ik nu sport is de sfeer zoveel beter dat ik eigenlijk altijd wel zin heb om te gaan.
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopen denk ik.
Gisteren nog wel flink ziek geweest. Maar ik mis het ..
Goed bezig.. maar ziek = ziek hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopen denk ik.
Gisteren nog wel flink ziek geweest. Maar ik mis het ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet huilen, hier neem een snickers
Je kan het nu wel hebben
Datquote:
Probeer wat verschillende vormen uit zou ik zeggen.. baked oats, mugcake, havermoutpannenkoeken.. er is vast wel iets wat je lekker vindt!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat
Ik weet het iig niet. Vraag het wel ff na. Begin er ook pas volgende week mee als het schema af is. Moet als Ohavermout
gaan eten
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Balenik vind dat de sfeer in een sportschool echt veel uitmaakt. Ik had eerst ook weinig zin om te gaan (zat bij een Basic Shit), maar daar waar ik nu sport is de sfeer zoveel beter dat ik eigenlijk altijd wel zin heb om te gaan.
Ja, dat gaat dus niet he. In een shakebeker, met 2 scoops whey erbij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Probeer wat verschillende vormen uit zou ik zeggen.. baked oats, mugcake, havermoutpannenkoeken.. er is vast wel iets wat je lekker vindt!
Same. Heb net liggen tukken.. Link kwam telkens op mijn hoofd liggenquote:
Er heeft iemand een vuvuzela in de straat. fml.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Heb net liggen tukken.. Link kwam telkens op mijn hoofd liggen
Oohhhquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet he. In een shakebeker, met 2 scoops whey erbij.
Dus ik ga maar banaan whey bestellen
Opzoeken door zijn strot rammenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er heeft iemand een vuvuzela in de straat. fml.
Ik ook maar ik ben nog steeds kapot moe dus dat telt nietquote:
Ja, nou dat mag ik dus doen met havermoutquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oohhhdat doet mijn vriend altijd als ontbijt met 100gr brinta, 500ml melk en 2 scheppen whey, shaken en dan als een malle achterover slaan want anders wordt het een baksteen
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben nog steeds kapot moe dus dat telt niet
Ik heb om 14:00 ook mijn kwark maar alvast gepakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Heb net een bak kwark op met 2 mandarijnen en 1 glas water
Boontjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb om 14:00 ook mijn kwark maar alvast gepakt.Ik weet niet wat voor groente ik wil eten.
Ja buikgriepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Lang ziek geweest?
Duurt niet lang meer, meestal ik als ik zonder honger dit topic in kom ga ik er met honger weer uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb voor de verandering geen honger, nog steeds vol van mijn broccoli/rijst/kip
Heb je de afgelopen dagen mijn foto's gezien in de groepsapp? Dat waren praktisch alleen maar bonenquote:
Uhu. Kennelijk vind je ze wel lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen dagen mijn foto's gezien in de groepsapp? Dat waren praktisch alleen maar bonenIk neem bietjes!
Ik hou van bonenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu. Kennelijk vind je ze wel lekker
Bietjes ook lekker
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb 1000 keer liever de gewone griep
Ik weetsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk niet dat de liefde wederzijds is, je eet ze alleen maarop
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar vandaag gaat weer primahopelijk blijft het nu weg
Dat gaat zo niet hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vrienden proberen me over te halen om vanavond toch nog carnaval te gaan vieren.... Het vlees is al zo zwak...
Ga.weg.quote:
Oja en nog een laatste T: vermoedelijk 1 geroosterde boterham met pindakaas na de bandrepetitie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:29 schreef Artoo het volgende:
Ik weet nog niet wat we vandaag gaan eten. Spannend!![]()
Lijstje tot nu toe:
O (laat): 380g magere kwark met 150g verse ananas
B: Uur hardlopen; tempoloopje
L (laat): 1 gekookt ei en een salade van rucolamix, rauwe andijvie, 2 tomaten, 3 plakjes achterham, beetje pittige geraspte kaas, honingmosterddressing.
T: Smoothie van 250g magere kwark, banaan, rauwe andijvie (die moet op)
D: ??
Klinkt weinigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:29 schreef Artoo het volgende:
Lijstje tot nu toe:
L (laat): 1 gekookt ei en een salade van rucolamix, rauwe andijvie, 2 tomaten, 3 plakjes achterham, beetje pittige geraspte kaas, honingmosterddressing.
Mja, ik was laat opquote:
Het is wel handig om na je loopje ook zo snel mogelijk wat koolhydraten te eten he, vooral bij een intensieve training.. Verkleint de kans op blessures en versnelt het herstel en zo!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:29 schreef Artoo het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Zit daar ook nog een minium aan? Is 1 plakje brood voldoende?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel handig om na je loopje ook zo snel mogelijk wat koolhydraten te eten he, vooral bij een intensieve training.. Verkleint de kans op blessures en versnelt het herstel en zo!
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe lang en zwaar je getraind hebt. Wat ik op internet vindt is 0.7 tot 1 gram per kg lichaamsgewicht dus dan is voor de meesten 1 snee brood niet voldoende.. Maar dat is wel nogal veel, zeker als je wilt afvallen. Ik lees ook ergens 40 gram per halfuur. Enfin, doe wat je fijn vindt, maar alleen maar sla en ei en ham na een zware training is in mijn ogen niet zo goed voor je spiertjes..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit daar ook nog een minium aan? Is 1 plakje brood voldoende?
ik ging joggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe lang en zwaar je getraind hebt. Wat ik op internet vindt is 0.7 tot 1 gram per kg lichaamsgewicht dus dan is voor de meesten 1 snee brood niet voldoende.. Maar dat is wel nogal veel, zeker als je wilt afvallen. Ik lees ook ergens 40 gram per halfuur. Enfin, doe wat je fijn vindt, maar alleen maar sla en ei en ham na een zware training is in mijn ogen niet zo goed voor je spiertjes..
Ja je hebt ook ongeveer voor 60-90 minuten lopen aan koolhydraten in je lichaam dus als je kort gaat is het ook niet allemaal op, dus dan hoeft het ook niet allemaal aangevuld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ging joggenDus die boterham was wel oke dan imho
nom, ik heb peer
Ik houd niet zo van geitenkaas dus mij heb je nog niet aan het kwijlenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik iets fantastisch aan het maken ben? Met peer?
Geitenkaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van geitenkaas dus mij heb je nog niet aan het kwijlen
Fair enough! Niet heel diep over nagedacht vandaag. Normaal neem ik ook eigenlijk altijd een smoothie na het lopen, maar aangezien het vandaag door uitslapen en vrij zijn een beetje een gekke dag is schiet dat er een beetje bij in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe lang en zwaar je getraind hebt. Wat ik op internet vindt is 0.7 tot 1 gram per kg lichaamsgewicht dus dan is voor de meesten 1 snee brood niet voldoende.. Maar dat is wel nogal veel, zeker als je wilt afvallen. Ik lees ook ergens 40 gram per halfuur. Enfin, doe wat je fijn vindt, maar alleen maar sla en ei en ham na een zware training is in mijn ogen niet zo goed voor je spiertjes..
stfuquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik iets fantastisch aan het maken ben? Met peer?
Booooh, juist wel!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Honinggeitenkaas
peer
bladerdeeg
![]()
Samen
Je lijf heeft ook energie nodig om gewoon 'te bestaan'. Dat is je BMR. Dit is wat je lijf verbruikt 'in rust'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:27 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb een noob-vraag. Ik hoorde dat bij het afvallen je moet zorgen dat je meer verbruikt dan 'inneemt'. Stel dat ik 1500 calorieën op een dag eet, moet ik dan ook al die calorieen verbruiken en eigenlijk meer om af te vallen? Dus ong twee uur hardlopen voor mij?
Rucola en tomaat, geen kaas? ;quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Nammie het volgende:
Wat zijn gezonde keuzes bij een pizzeria?
Het staat ook wel gewoon in de OP hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Rucola en tomaat, geen kaas? ;
Dankje Lonaa, had 't al bijna opgegeven. Twee uur hardlopen is me te lang
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijsjte van vandaag:
O: 2 boterhammen met rauwe ham.
L: 200 gram kwark, 150 gram aardbeien, lepel lijnzaad
T: Bladerdeeg, peer, geitenkaas, honing
D: 250 gram zeebaars, 200 gram pastinaakpannenkoekjes
T: 100 gram van de beste rauwe ham ever.
T: Appel
B: 20 minuutjes fietsen, 40 minuutjes wandelen, niet zo boeiend dus.
1713 kcal, 129 koolhydraten, 64 vet, 144 eiwit.
Prima dus.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef Maraca het volgende:
Wil ik een mango toevoegen aan Myfitnesspal. Is een mango volgens dat ding 650kcaleeeeh, dat lijkt me heel erg stug
Google + een andere selectie bracht het naar een wat acceptabelere getal
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zat het hem niet in het gewicht of portiegrootte?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeDaar heb ik natuurlijk ook even naar gekeken, maar volgens de toevoeger is het een caloriebom. Zal Sonja Bakker wel geweest zijn
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Uitgezet lijstje voor morgen:
O: 150 gram kwark, 100 gram aardbeien, whey, lijnzaad
B: 8 km wandelen
L: Gevulde zoete aardappel met geitenkaas en druiven (de schil is al weg, dus uhm, alleen de inhoud)
S: 20 minuten Kettlebell workout en wat buikspierdingen.
T: Boterham met tonijnsalade van tonijn en kwark
D: Quinoachampignonsburgers op een broodje met wat kaas en een sausje van o.a. kwark.
T: De rest van de tonijnsalade. Eventueel wat druifjes.
Zonder de druifjes:
1,408 kcal 153 koolhydraten 32 vet 124 eiwit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Blij berichtje. Mijn kledingmaat is weer gekrompen
Broeken van een maat kleiner en overhemden van een maat kleiner passen weer![]()
Dat overhemd paste me 5,5 jaar geleden op m'n zus haar trouwerij nog maar net en nu dus weer
Ja ben meteen langs de Mac gereden om het te vierenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat vraagt om taart!
Oh... Ehh.... Doe maar niet
Zolang je langsrijdt en dus niet stoptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja ben meteen langs de Mac gereden om het te vieren
quote:Op woensdag 18 februari 2015 06:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Zolang je langsrijdt en dus niet stopt
Je schommelt elke dag, dus ik zou het nu niet per se schuiven omdat je gister minder hebt gegeten. Is het misschien vocht oid? Dat kan altijd hard gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik schrok een beetje van wat er op de weegschaal stond, een kilo minder dan gisterenTerwijl ik vrijdag ook al een kilo naar beneden was geknald.. Mooi natuurlijk, maar dit gaat wel heel snel voor mijn doen! Zal ook wel een teken zijn dat ik gisteren te weinig heb gegeten. Ik vertrouwde het ook niet helemaal dus ben na het douchen nog een keer met mijn kleren erop gaan staan maardaar werd ik ook niet echt wijzer van. Nouja de tijd zal het wel uitwijzen
Als dit stabiel blijft heb ik mijn doel voor eind februari iig al ruim gehaald!
Mja ik weeg me bijna elke dag dus ik weet van mezelf hoeveel ik schommel, en dat is zelden meer dan 2 a 3 ons. En heb juist gisteren heel veel water gedronken. Maarja het kan ook zijn dat het gewicht is wat er gedurende een paar dagen af is gegaan, maar zondag en maandag at ik vrij zout. We zien het wel!quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
[..]
Je schommelt elke dag, dus ik zou het nu niet per se schuiven omdat je gister minder hebt gegeten. Is het misschien vocht oid? Dat kan altijd hard gaan.
Anyways, het is gewichtsverlies
O dat wist ik niet, dacht dat je paar keer per week woog. Blijft toch altijd gissenquote:Op woensdag 18 februari 2015 07:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik weeg me bijna elke dag dus ik weet van mezelf hoeveel ik schommel, en dat is zelden meer dan 2 a 3 ons. En heb juist gisteren heel veel water gedronken. Maarja het kan ook zijn dat het gewicht is wat er gedurende een paar dagen af is gegaan, maar zondag en maandag at ik vrij zout. We zien het wel!
Iets met druk op werkquote:
Ik heb genoeg werkontwijkend gedrag gehad laatste tijd, nu moet er echt effe iets gedaan worden wil ik alles op tijd af krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Heb werkontwijkend gedrag, maar wel genoeg te doen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb genoeg werkontwijkend gedrag gehad laatste tijd, nu moet er echt effe iets gedaan worden wil ik alles op tijd af krijgen
Jullie ook al last van werkontwijkend gedrag dus? Ik ben geen haar beter op het momentquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb genoeg werkontwijkend gedrag gehad laatste tijd, nu moet er echt effe iets gedaan worden wil ik alles op tijd af krijgen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Wat kennelijk heel goed werkt gezien je reactie binnen een paar minuten
Hoeveel boter doe jij bij je kipfilet? 200g is 200kcal. Als je 5g boter doet bv zit je nooit op 300 nog wat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:39 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
[ afbeelding ]
Weinig, ik heb gewoon maar een kipfilet genomen uit de lijst. Gebruik nauwelijks boter, doe vaak wel de kip in marinade leggen en dat laten intrekken. Dus ik denk dat die 300kcal toch wel in de juiste richting zit uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel boter doe jij bij je kipfilet? 200g is 200kcal. Als je 5g boter doet bv zit je nooit op 300 nog wat.
Verder goed lijstje. Al zou je de 2de whey kunnen vervangen voor tonijn oid als je zou willen.
Ik vind die lijntjes bij mannen supergeil.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan trouwens deze lijntjes een beetje ontdekken bij mezelf, met het goede lichtNiet zo duidelijk als op de foto natuurlijk maar ze zitten er wel! Alles daarboven is helaas nog bedekt onder een isolatielaagje
Ik ga mezelf ff bekijken, momentjequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind die lijntjes bij mannen supergeil.
Maar dat is rauwe kipfilet right? Als je het bakt gaat er vocht uit, dus 100g rauw is niet 100g bereid. Dus de kcal per 100g liggen anders.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel boter doe jij bij je kipfilet? 200g is 200kcal. Als je 5g boter doet bv zit je nooit op 300 nog wat.
Verder goed lijstje. Al zou je de 2de whey kunnen vervangen voor tonijn oid als je zou willen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ga mezelf ff bekijken, momentje
Ja echt??? Ik vind ze niet mooi.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind die lijntjes bij mannen supergeil.
Welcome backquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt??? Ik vind ze niet mooi.
Link ligt te ouwehoerendag tukje
Dubbelquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja hallo... Lonaa vind dat geil?? Dan ga ik gelijk ff kijken natuurlijk
Daarom pak ik bv gisteren 300g rauwe kipfilet. Voer ik 250 in. Er bleef uiteindelijk 230 over. En de roomboter voer ik ook apart in. Dus dan heb je nog steeds 250kcal voor 250g kipfilet. Ex boter. Das 34kcalquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat is rauwe kipfilet right? Als je het bakt gaat er vocht uit, dus 100g rauw is niet 100g bereid. Dus de kcal per 100g liggen anders.
Of zeg ik nu iets onnozels?
Pfff. Op mijn hoofd, eraf, erop, likken, deken wegtrekken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |