abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2015 @ 19:21:58 #1
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149735628
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle

1 september: Starbuck_
10 september: Jagärtrut

3 oktober: J0ycie88
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag in dm!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149735638
Ik ben ook uit mijn 85E aan het groeien, het gaat nog nèt.... Ik weet niet wat ik wil, want ik ga geen bv geven. Ik denk eerst maar afwachten of ze echt nog groter worden of dat het zo blijft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 16 februari 2015 @ 19:25:23 #3
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149735797
Ik zou echt dolgelukkig zijn als ik een B cup had. Heb normaal al een C/D en ik vind het niet bij m'n lichaam passen omdat ik slank en smal ben. Daarnaast doorstaan ze ook de potloodtest niet. Ik zeg al jaren dat wanneer ik uitgebigt en uitgezogen ben, ik voor m'n verjaardag nieuwe en verbeterde boobs wil. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mariposas op 16-02-2015 19:57:49 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149735919
Ik wil een nieuwe buik, een jaar nadat ik bevallen ben. Na 45 kilo gewichtsverlies en 2 zwangerschappen is dat uhm.... tsja...... Blubber?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149736239
8-10 is misschien zelfs wat ruim, maar als mijn familie komt, is dat 10 keer zoveel, dus dan liever 1 dag gesloopt dan elk weekend tot ze 1 is.
Ik spreek wel met mijn ouders af dat we het 8 weken na de UD doen, das lang zat. Als ze dan morgen al komt, is het uiteindelijk 10 en komt ze 2 weken te laat, zijn het er 6. Mits ze kunnen natuurlijk. Woensdag komen ze.
pi_149736729
@ spring
Daar is op zich ook niks mis mee, maar ik ben niet zo slank van mezelf...En ben klein.. En dan vind ik de verhoudingen wat minder mooi.
En de vorm en stevigheid is totaal niet meer als voorheen :X :7
(al lijkt dat nu weer iets te veranderen)
pi_149737174
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou echt dolgelukkig zijn als ik een B cup had. Heb normaal al een D/E en ik vind het niet bij m'n lichaam passen omdat ik slank en smal ben. Daarnaast doorstaan ze ook de potloodtest niet. Ik zeg al jaren dat wanneer ik uitgebigt en uitgezogen ben, ik voor m'n verjaardag nieuwe en verbeterde boobs wil. 8-)
+1 al vind mijn man dat echt echt echt niet leuk. Die vind ze geweldig. Dus ik kijk nog even hoe ik uit de strijd kom.

Tekst voor kraamborrel aan het verzinnen. Nog best lastig. Ik wil niet teveel tekst namelijk. Past toch niet.
pi_149738034
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:59 schreef Risu het volgende:

[..]

+1 al vind mijn man dat echt echt echt niet leuk. Die vind ze geweldig. Dus ik kijk nog even hoe ik uit de strijd kom.

Tekst voor kraamborrel aan het verzinnen. Nog best lastig. Ik wil niet teveel tekst namelijk. Past toch niet.
"Komde wè drinkuh? En baby kèkuh?"
pi_149738205
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

"Komde wè drinkuh? En baby kèkuh?"
:D
pi_149738379
OF "Bier & Baby" :D
pi_149738536
Risu, kan je niet zo'n los papiertje voor in het geboortekaartje maken? Zo kregen wij vorig jaar een uitnodiging. Gewoon heel simpel met als tekst iets van 'kom op de baby proosten op xx datum van xx tijd tot xx tijd, gevolgd door het adres.

Ik heb het vandaag op m'n werk bekend gemaakt, en gelukkig alleen maar enthousiaste reacties! Ik voelde me vooraf een beetje bezwaard omdat ik net twee weken terug een contractwijziging had gehad en het me toch voor m'n chef een beetje vervelend lijkt ivm planning en vooral uitval in de zomer, maar zowel m'n directe chef als m'n chef daarboven waren erg enthousiast en blij voor me! En directe collega's natuurlijk ook, maar daar had ik niet anders van verwacht!
pi_149739670
We doen gewoon weer ouderwets een inhaalpost..

Krisvc, zo snel met de plopjes O+ En zo lief!

Mousemicky is die schommelstoel zo exclusief? Balen :(

Mariposas, inderdaad, ik had de overige rondes veel meer zwangerschapssymptomen, of beter gezegd, ik was overal alerter op inderdaad :)
Ik zie al helemaal voor me hoe je op je werk schrikt van getik en dan blijkt dat je kind te zijn die je kleding omhoog trapt :D

Happy hormones ik86, bijna je meubels binnen :D Dat is ook snel gegaan.

Die stoel is ook leuk mevrouwcactus!

Shopaholic, hoe ver ben je nu precies? Het gaat wel extra snel als je meiden zomaar 6 weken te vroeg komen!

Mijn vent ook aan het posten in het topic *; En ja, op dit moment is alles zijn schuld, straks ook, maar was het voorheen ook, wel zo handig, daar heb je een man voor O+ En als hij het niet heeft gedaan zijn het de katten of de hond wel :+

Leuk Gevalletje, wat voor wagentje heb je uitgekozen?

Sara geen last van je rug na al dat biergesleep? :')
Hoe gaat het nu met je? Voel je je al op en top zwanger?

Over de pijn in mijn borsten, toen ik dat bericht tikte, lag ik in bed. Met opstaan kregen ze weer een klapper, en overdag tijdens het lopen voelden ze ook zwaar en gespannen aan, dus dat begint wel erger te worden. Ik besef wel dat dat geen garantie is voor een slechte of goede zwangerschap, maar ik voel mij zo goed, zo niet zwanger, dat het fijn is om iets te voelen.

Pessie doe lekker rustig aan en laat je maar verwennen door je man! :*

Starbuck wat een leuke reacties en lief dat je moeder gelijk iets mee nam! Ik vond het vertellen echt een van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb.

Quickie, die enkele 'dat is snel', zul je er altijd tussen hebben, want ik heb ook gemerkt dat iedereen er een mening over heeft en een bepaalde norm qua lengte van relatie, of zelfs in welke volgorde :') Eerst trouwen etc.
En gaat ook heel onbewust, ik ken iemand die in september of oktober gescheiden is, en nu 4 maanden zwanger van haar nieuwe vriend. Ik dacht ook even.. Dat is snel. Om daarna gelijk te denken, leuk voor ze *O* Want ik weet uit ervaring hoe snel dingen kunnen gaan.

Ik denk trouwens niet dat ik blaasontsteking heb. Die 5 keer achter elkaar was erg extreem, maar de rest van de middag/avond geen last meer van gehad. Gebeurd wel vaker, normaal rond mijn menstruatie. Maar ik kijk het wel even aan. Vervelende is dat het collega's opvalt. Een collega zei zelfs, ik weet dat je toch nee zegt tot je 3 maanden bent, maar ben je zwanger? Wel toevallig na je grote dag hoor.
En dan maar met een stalen gezicht ontkennen.. Ik heb gezegd dat ik altijd veel plas als ik ongesteld moet worden. Niets aan gelogen :')

Over cup maat, ik heb nog steeds een magere B ;(

Ehm.. Heb ik nou alles en iedereen gehad?
pi_149741826
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:

[..]

Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.
O+
met je 3.0 de trap af denderen is testen :9

Hier zeg ik ook steeds.. pfffffffieuwwwwwwwwwww *voelt aan tiet* 2,75 op de schaal van Risu vandaag!

Die term blijven we er gewoon inhouden ;)
Schudden voor gebruik
pi_149742282
Zo,gesloopt! Neefje en nichtje waren hier vandaag vanaf de lunch tot half acht. Spelen, spelen, keten, hard werken in de tuin terwijl nichtje lag te tukken (compostbak leeg scheppen, bemesten, zaadjes in de kweekbakkies) en later na enorm veel speeluurtjes ook nog zelfgemaakte pizza's maken. En alles kost nu net effe meer energie, dus pfff :D

Wel bij gelezen. Wat gingen jullie hard ineens... en ik ben nu weer alles kwijt :')

iets over cupmaten.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer je het beste voedingsbh's kunt aanschaffen.. maar aangezien mijn borsten nog steeds groeien wacht ik er maar even mee tot ze verder zijn ontwikkeld. Anders knellen ze binnen no time.
Zijn er tips/ linkjes voor mij om te kijken strakjes? Ik zit normaal al op 90F en verwacht dat het niet kleiner gaat worden voorlopig :9
Schudden voor gebruik
  maandag 16 februari 2015 @ 21:55:15 #15
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149742825
VoedingsBH kun je ongeveer 3 a 4 weken voor de uitegrekende datum aanschaffen. Koop er eerst 1, zonder beugel (dat is veel fijner 's nachts), als je dan na 2 weken je stuwing hebt gehad koop je een echt mooie (Mammae of Hotmilk of whatever). Hetgene waar ik namelijk het meest spijt van heb op BVgebied is bij mijn eerste dat ik 2 jaar lang in niet al te flatterende BH's heb rondgelopen. Bij de 2de kwam er dus een Mammae :P

Cassandra dat jij dat kunt zeg! Bij mij zien mensen dat soort dingen aan mijn hoofd en ik kan dan niet eromheen praten of iets anders zeggen. Waarschijnlijk blijft je collega nog wel een tijdje achterdochtig :P

Fish, fijn dat ze zo positief waren!

Ik heb geen idee hoe het zit met mijn cup, voor mijn eerste zwangerschap was het 85C dus dat is ruim 5 jaar geleden. Sindsdien van zwanger naar voeden naar zwanger naar voeden en weer zwanger gegaan. Ik draag momenteel een iets te ruime zwangerschapsBH of een iets te krappe BV-BH :') .
pi_149743217
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef pessie het volgende:
VoedingsBH kun je ongeveer 3 a 4 weken voor de uitegrekende datum aanschaffen. Koop er eerst 1, zonder beugel (dat is veel fijner 's nachts), als je dan na 2 weken je stuwing hebt gehad koop je een echt mooie (Mammae of Hotmilk of whatever). Hetgene waar ik namelijk het meest spijt van heb op BVgebied is bij mijn eerste dat ik 2 jaar lang in niet al te flatterende BH's heb rondgelopen. Bij de 2de kwam er dus een Mammae :P

Cassandra dat jij dat kunt zeg! Bij mij zien mensen dat soort dingen aan mijn hoofd en ik kan dan niet eromheen praten of iets anders zeggen. Waarschijnlijk blijft je collega nog wel een tijdje achterdochtig :P

Fish, fijn dat ze zo positief waren!

Ik heb geen idee hoe het zit met mijn cup, voor mijn eerste zwangerschap was het 85C dus dat is ruim 5 jaar geleden. Sindsdien van zwanger naar voeden naar zwanger naar voeden en weer zwanger gegaan. Ik draag momenteel een iets te ruime zwangerschapsBH of een iets te krappe BV-BH :') .
Waar kan je dat dan kopen? Dat mammae bijvoorbeeld
Schudden voor gebruik
  maandag 16 februari 2015 @ 22:06:43 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149743470
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Waar kan je dat dan kopen? Dat mammae bijvoorbeeld
Even in een spoiler, weet niet of dit als reclame wordt gezien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door pessie op 16-02-2015 22:15:17 ]
pi_149744665
Ik vind de carriwell voedingsbh's echt heel lekker zitten :) ik had een mammae maar kreeg er dubbele borsten in, superlelijk ;( en had wel de goede maat.
Hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk. Maar ik vind de carriwell fijn qua ondersteuning ook.
Tralalalaaa
pi_149747285
Bijgelezen maar niet meegetypt, dus helft alweer vergeten.. Eens zien hoever ik kom. Ik vergeet trouwens ook steeds meer woorden, best hinderlijk soms. Vriend was aan het opruimen "waar is dit van?" "Oh ja dat is ehhh, van ehm..." dan weet ik precies wat ik bedoel maar kan het gewoon niet meer uitleggen :?

Haha Sara, zou het nog iemand opgevallen zijn, die biertrucs? :P

Spannend hoor Shop, komt de bevalling ineens snel dichterbij zo!

Zag een paar leuke reacties op het bekendmaken van zwangerschap!

Qua kinderstoel heb ik geen idee. M'n ouders hebben een tijdje terug 1 bij de kringloop gehaald waar ik toen nog werkte, voor als m'n nichtje bij hun was. Is maar paar keer gebruikt omdat ze vaker naar hun toe gaan dan omgekeerd. Dus als het zover is komt ie bij ons te staan.

Hier begonnen met 75C, laatste bh bij Hunkemöller was 85E, maar die zat nog iets losjes (ivm met mogelijk verder groeien nog). Laatst voedingsbh gehaald, weet even maat niet meer (en even geen zin om te checken, heb em nog aan :P zit wat lekkerder en steviger dan m'n andere bh op het moment). Baal alleen wel van de ontzettende striae op m'n borsten, zijn echt flinke rode strepen helemaal rondom m'n tepels, neemt ongeveer m'n hele borst in beslag.. Daarentegen nog geen streep op m'n buik ontdekt!

Tot zover wat ik heb onthouden, nog even een jompel voor 35 weken vandaag van mij en DJMO!

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk Gevalletje, wat voor wagentje heb je uitgekozen
Het is een Mutsy Transit ;)
pi_149747288
@Flying Fish: Nou, wat fijn zeg! Leuk dat ook je leidinggevenden enthousiast waren!

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:

Sara geen last van je rug na al dat biergesleep? :')
Hoe gaat het nu met je? Voel je je al op en top zwanger?

Nee hoor, geen last van mijn rug! En vandaag maar gezegd dat mijn collega ziek is geworden en ik dus toch de nachtdienst in moet. (hihihi, heul nie woar! >:) ). Nou, de "heh, wah? Jij an de cola?!" vloog me werkelijk om de oren. Gelukkig had ik een acceptabel alibi.

Op één punt voelt de carnaval wél precies hetzelfde..... Dat randje-misselijke gevoel in de pens als je gaat slapen... :@ *) (Jep, voel me nu dus toch echt wel zwanger!)

Wat me trouwens ook opvalt: wat is iedereen toch aardig zeg! Vooral mannen! Joh, ik geloof dat mannen onderbewust reageren op zo'n wandelend vat met oestrogeen. Dat ik nu onwijs dikke mooie tetten heb speelt misschien ook wel mee :P

+1, ook hier tiet-auw. Normaal stopten ze met pijn doen als ik ongesteld werd. Nu dus niet. Ze passen ook bijna niet meer in mijn BH. Ik kreeg trouwens een kleur tot in mijn nek toen ik binnenkwam in de feesttent. Paar vriendinnen: "Wow, wat heb jij een mooi decolleté in dat jurkje!" Ik voelde me echt onwijs betrapt. Lief vindt het trouwens :9~ . Jammer voor hem: "Can't touch them!"
pi_149749595
Weekwissel *O* 24 weken nu *O* . ik voel haar steeds meer en harder schoppen O+ mijn partner voelt het nu ook *O*
pi_149750486
Jeej Quickie! Wat leuk die levendigheid, ook voor je partner!

Ik denk: laat ik me eens inschrijven bij een verloskundigenpraktijk. Zie ik op de website deze info:

Heb je plannen om op de baarkruk te bevallen, dan is het handig om een plank van ±60x60 cm en een (bier)krat bij de hand te hebben.

:?
Dafuq, moet je die kruk zelf in mekaar gaan timmeren ofzo?

Of is dat zodat de vader zich achter die plank kan verstoppen met een potje bier als ie het niet meer aan kan zien?
pi_149750546
Ik heb niet bij gelezen, sorry. Wil gewoon even mekkeren over mijn bizarre slaap tijden.

Ik heb het zo warmmmmm en zulke kl*te nachtmerries! En het ergste is nog dat ik niet langer op mijn buik kan slapen...

;( :'(

Ok, einde klaagpost. :P
pi_149750689
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 02:51 schreef LuDann het volgende:
Ik heb niet bij gelezen, sorry. Wil gewoon even mekkeren over mijn bizarre slaap tijden.

Ik heb het zo warmmmmm en zulke kl*te nachtmerries! En het ergste is nog dat ik niet langer op mijn buik kan slapen...

;( :'(

Ok, einde klaagpost. :P
Slechte nachtboks!

Al een groot voedingskussen geprobeerd? Daar kun je je been overheen slingeren en dan lijkt het bijna alsof je buik slaapt.
pi_149750810
Hele nacht al last van te warm, en krampen die echt wel van darmen komen want ook aandrang waar ik niks mee kan. (Behalve gas loslaten dan :@ )Nee geen persdrang, dat zou ik wel merken. :P
Las ik toevallig ergens dat ik ook last kon krijgen van nepweeen, die alleen onderin zitten. Nou check, wat vervelend zeg. En mijn bekken heeft het nou ook opgegeven lijkt. Heel fijn idee dat dit niet lang meer gaat duren. Nog max 4 weken, en dat is al ruim genomen. 40 weken is echt precies genoeg, die bevalling maakt me niks bang meer. Morgen dus echt alleen nog maar die klossen halen (en luiers) en dan blijf ik voortaan maar thuis. Ben ook moeeeeee :z
Ik kruip zo nog even terug. Wie weet pak ik nog een uurtje of twee. Half 7 is wel erg vroeg namelijk. (Zeker voor deze werkloze bum) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')