We doen gewoon weer ouderwets een inhaalpost..
Krisvc, zo snel met de plopjes

En zo lief!
Mousemicky is die schommelstoel zo exclusief? Balen

Mariposas, inderdaad, ik had de overige rondes veel meer zwangerschapssymptomen, of beter gezegd, ik was overal alerter op inderdaad

Ik zie al helemaal voor me hoe je op je werk schrikt van getik en dan blijkt dat je kind te zijn die je kleding omhoog trapt

Happy hormones ik86, bijna je meubels binnen

Dat is ook snel gegaan.
Die stoel is ook leuk mevrouwcactus!
Shopaholic, hoe ver ben je nu precies? Het gaat wel extra snel als je meiden zomaar 6 weken te vroeg komen!
Mijn vent ook aan het posten in het topic

En ja, op dit moment is alles zijn schuld, straks ook, maar was het voorheen ook, wel zo handig, daar heb je een man voor

En als hij het niet heeft gedaan zijn het de katten of de hond wel

Leuk Gevalletje, wat voor wagentje heb je uitgekozen?
Sara geen last van je rug na al dat biergesleep?

Hoe gaat het nu met je? Voel je je al op en top zwanger?
Over de pijn in mijn borsten, toen ik dat bericht tikte, lag ik in bed. Met opstaan kregen ze weer een klapper, en overdag tijdens het lopen voelden ze ook zwaar en gespannen aan, dus dat begint wel erger te worden. Ik besef wel dat dat geen garantie is voor een slechte of goede zwangerschap, maar ik voel mij zo goed, zo niet zwanger, dat het fijn is om iets te voelen.
Pessie doe lekker rustig aan en laat je maar verwennen door je man!
Starbuck wat een leuke reacties en lief dat je moeder gelijk iets mee nam! Ik vond het vertellen echt een van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb.
Quickie, die enkele 'dat is snel', zul je er altijd tussen hebben, want ik heb ook gemerkt dat iedereen er een mening over heeft en een bepaalde norm qua lengte van relatie, of zelfs in welke volgorde

Eerst trouwen etc.
En gaat ook heel onbewust, ik ken iemand die in september of oktober gescheiden is, en nu 4 maanden zwanger van haar nieuwe vriend. Ik dacht ook even.. Dat is snel. Om daarna gelijk te denken, leuk voor ze

Want ik weet uit ervaring hoe snel dingen kunnen gaan.
Ik denk trouwens niet dat ik blaasontsteking heb. Die 5 keer achter elkaar was erg extreem, maar de rest van de middag/avond geen last meer van gehad. Gebeurd wel vaker, normaal rond mijn menstruatie. Maar ik kijk het wel even aan. Vervelende is dat het collega's opvalt. Een collega zei zelfs, ik weet dat je toch nee zegt tot je 3 maanden bent, maar ben je zwanger? Wel toevallig na je grote dag hoor.
En dan maar met een stalen gezicht ontkennen.. Ik heb gezegd dat ik altijd veel plas als ik ongesteld moet worden. Niets aan gelogen

Over cup maat, ik heb nog steeds een magere B
Ehm.. Heb ik nou alles en iedereen gehad?