Tja, ik heb wat websites bekeken en gekeken welke dichtbij zit en makkelijk te bereiken is. Ik ben er vanuit gegaan, net als met kraamzorg, dat al deze praktijken en bureau's aan de wettelijke eisen voldoen, dus daar heb ik me niet druk om gemaakt....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:53 schreef JantinaGr het volgende:
Ik schiet maar meteen een volgende vraag in![]()
Hoe kies je een verloskundigen praktijk? Heeft iemand wat tips?
Ik las namelijk dat de eerste afspraak bij voorkeur al rond de 8ste week plaatsvindt.![]()
Oh en hoe dichtbij moet de verloskundige zitten?
Ik was wat aan het zoeken wat hier in de buurt zit (A'dam omgeving), maar heb geen idee waar ik op moet letten. Daarnaast ken ik ook geen ervaringen van anderen, want ben de eerste in mijn omgeving die zwanger is.
Mijn man is de dag na de bevalling gelijk naar onze favoriete slager gereden en heeft daar echt goddelijke tournedos gekocht... Dat kreeg ik die avond te eten...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:53 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik kijk nu al zó uit naar dat biefstukje na de bevalling
Ook goed voor het aansterken na de bevalling natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mijn man is de dag na de bevalling gelijk naar onze favoriete slager gereden en heeft daar echt goddelijke tournedos gekocht... Dat kreeg ik die avond te eten...![]()
Zeg dat niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mijn man is de dag na de bevalling gelijk naar onze favoriete slager gereden en heeft daar echt goddelijke tournedos gekocht... Dat kreeg ik die avond te eten...![]()
Bij mij staat op de coburger dat hij gerookt is.. Volgens mij mag dat wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zeg dat niet!![]()
Mag salami tegenwoordig ook al niet?! Leverworst mag wel toch, maar zeer beperkt. En idd, je hebt het nu toch al gegeten, je kunt er niks meer aan doen. Gewoon beperken vanaf nu of niet meer doen.
Edit: oh, rauwe ham mag ook al niet van het voedingscentrum. Gister en vandaag nog gegeten, die Coburger. Hmm. Lekker stom zeg, rauw klinkt ook gewoon logisch dat dat niet mag.
Jantina, VK praktijk heb ik gekozen op basis van meest dichtbij. Ik vond het wel een fijn idee als ik er hoogzwanger ook nog prettig heen kan zonder autoHier werken ze overigens op postcode.
Je zou nog kunnen kijken of ze avondspreekuur hebben en hoe laat ze beginnen, dat kan handig zijn ivm werk.
Oh en ik zag ergens wekenwissels en een goeie nekplooimeting voor Starbuck! Fijn!
Oke, ik ben om! Mag ik dan nu bevallen aub? Bedoelen ze dat met 'je krijgt er zoveel voor terug?'quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:43 schreef mousemicky het volgende:
maar carpaccio, een broodje gerookte zalm met roomkaas en mosterd, filet americain en een donker speciaalbiertje![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:03 schreef Krisvc het volgende:
20 weken echo was gelukkig helemaal goed. Kindje is gezond, maar had een iets groter buikje dan gemiddeld. Volgens de echomeneer niks om me druk om te maken. Het lag dubbelgevouwen, met d'r beentjes tegen d'r voorhoofd zowat.En nog steeds een meisje.
Wat fijn dat alles goed was! En nog steeds een meisje!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:03 schreef Krisvc het volgende:
20 weken echo was gelukkig helemaal goed. Kindje is gezond, maar had een iets groter buikje dan gemiddeld. Volgens de echomeneer niks om me druk om te maken. Het lag dubbelgevouwen, met d'r beentjes tegen d'r voorhoofd zowat.En nog steeds een meisje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:03 schreef Krisvc het volgende:
Nee, dan bedoelen ze >8 poepluiers per dag en tallozekeren ondergespuugd wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Oke, ik ben om! Mag ik dan nu bevallen aub? Bedoelen ze dat met 'je krijgt er zoveel voor terug?'
Weet ik, maar ik ben niet zo goed met mate houden, dus ik kan doe het maar gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:21 schreef mousemicky het volgende:
Cranberrypate mag toch met mate? (zelfde als leverworst) Ik zou zeggen geniet er af en toe van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |