want? Jij hebt ze allemaal ontmaagd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef 0906 het volgende:
Ik vrees dat we geen derde seizoen meer gaan krijgen.
Nope, herhaling.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond start nieuwe seizoen? Staat in m'n tvgids iig.
RTL 5, 20:00u.
Zal sowieso de eerste keer niet zijn. Zomerprogramma staat bol van herhalingen want dan kijkt er toch geen hond.quote:
Robquote:Op maandag 6 juli 2015 10:22 schreef Stofje het volgende:
Die krullenbol kende ik nog niet, die op mannen en vrouwen valt. En die kerel van 32 die met z'n moeder naar zo'n singlesevenement gaat, word ik toch treurig van.
Voiceover: "Rob heeft een leidinggevende functie en hij praat graag met z'n personeel, dat geheel bestaat uit vrouwen. Rob weet heel goed dat hij daar natuurlijk niks mee kan doen, maar een gesprek kan natuurlijk wel"quote:
Er kijken wel mensen televisie in de zomer, maar kennelijk vinden de adverteerders en de zender zelf deze groep niet relevant genoeg. Vermaak me wel met youtube en dergelijke. Toch kunnen de zenders heus wel wat meer aanbieden.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal sowieso de eerste keer niet zijn. Zomerprogramma staat bol van herhalingen want dan kijkt er toch geen hond.
Die kans is dan ook zo'n 75 %.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
Bij gebrek aan iets anders ook maar weer opgezet. Helaas val ik meteen in de reclame natuurlijk.
best wel jaquote:Op maandag 6 juli 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk klinkt dat wel superfout: ik houd van paarden en ik ben nog maagd
Bij Marc staat heel groot "KANSLOOS!" op zijn voorhoofd.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kans is wel hoger dan de kans dat zij slagen in het vinden van een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |