Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...quote:
Hier nog eentje, svp!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...
En graag, die groene Breezer
http://www.bol.com/nl/p/god-van-licht-vol-9/1000004001189513/quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Wel waar iddquote:
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Bier > Alcoholhoudende limonade.quote:
En laat dat nou net de tekst zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
Dat kan ook nog wel eens zijn wat hij zingt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
* JDude geeft zichzelf een schouderklopje.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrant
twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Nou, als ik iets gemaakt vind, dan is het wel Roosbeef...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.
Waar ze wat mij betreft in het geval van Kensington een punt heeft. Ik heb het gevoel dat die jongens niet precies spelen wat ze willen spelen
Valt wel mee. Vind zijn reacties meer in de trant vanquote:
Ik mag de tweets van Domien niet meer lezenquote:
quote:
Ach, hij geeft het zelf ook toequote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mag de tweets van Domien niet meer lezen![]()
En ik weet niet waarom
twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 11:06:15@MexiBakkerNL Ik weet ook niet waarom ik er zo op reageer. Oude wijn, nieuwe zakken. Of zelfs dat niet eens, eigenlijk. reageer retweet
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet niet waarom
Ik de tweets van Erik de Zwart nietquote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet niet waarom
Denk dat het met z'n winterhooikoorts te maken heeft.quote:
Deze man weet.quote:
Hij heeft tegenwoordig wel een epische baardquote:Op maandag 16 februari 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt hij hier dun.
Ik wil hem volstoppen met taart en koekjes, de arme jongen
Ja fijn, heel motiverend dit.quote:
Hoi.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet vandaag weer gaan werken
Broer van Mic-hiel?quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 16 februari 2015 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Redelijk. Over 1,5 uur weer aan het bier...
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
over 3 kwartier mag ik wel lunchen, dat dan weer welmaar da's gewoon met melk
Carnaval 😑quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.
Sowieso: carnavalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.
Dit vind ik wel mooiquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is wel het tijdperk waar het ook mis ging met de mannelijkheid in de muziekmannen met hoge jankstemmen die een liedje zingen
Keane, Snow Patrol en aanverwante artikelen....
quote:
Niet gestoten? door rubbereend bijvoorbeeld?quote:
Alleen op een zolderkamer naaienquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel carnavallen, maar na afloop niet 6 weken vasten
plintgodquote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen op een zolderkamer naaien
Je mocht willen dat je het kon.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen op een zolderkamer naaien
Ik heb het hele weekend genaaid.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je het kon.
Ik heb gehaaktquote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend genaaid.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook en gewandeld, en als verwarming gediend en de handwerkbeurs bezocht met andere eenzame vrouwen.quote:
Ik moet morgen weer werken dus ik denk dat het voor mij meevalt... Maar is idd wel zwaarquote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Watje!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus ik denk dat het voor mij meevalt... Maar is idd wel zwaar
Ik nietquote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik niet
Ik ben geen echte schipper
Da's meer vanwege mijn uitmuntende looksquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.
Drops of Jupiter is wel een prima plaatquote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Train maar een eendagsvlieg gebleven![]()
![]()
Daarom juistquote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drops of Jupiter is wel een prima plaat.
klopt, maar ik wil ook wat doen voor mijn stagequote:Op maandag 16 februari 2015 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga dan effe liggen man.
Genezende slaap is belangrijk.
Ziek = ziek gozerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil ook wat doen voor mijn stage
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Pappa wolfrolf
Mamma Minthy
Wat een toptopic is dit toch ook
Geen Hank Bloody xDquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.
Goeie implantaten had hij toenquote:
Ik ben nu bij seizoen 2, aflevering 9 geloof ik. Zo bij de tijd ben ikquote:
Geniet ervan, tot en met seizoen 4 is het leuk, daarna gaat het bergafwaarts....quote:Op maandag 16 februari 2015 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nu bij seizoen 2, aflevering 9 geloof ik. Zo bij de tijd ben ik.
Dit ook jaquote:
Zit je nou System of a Down af te krakenquote:
Gerard Ekdonders.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Pappa wolfrolf
Mamma Minthy
Wat een toptopic is dit toch ook
Ik wist van het bestaan af, maar heb er nooit naar gekekenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef alors het volgende:
Helemaal niks van meegekregen dat hele Sixpack.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef alors het volgende:
Ik ook niet, denk dat 't gewoon een makkelijk te organiseren reünie is omdat 't BNN is.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef alors het volgende:
Inderdaad.quote:
Pino leeft!quote:
beeft denk ifquote:
Roosbeef is een beetje net zo kut als Eefje de Visser enzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad.'t Is alsof de McDonald's klaagt over het gebrek aan culinaire kwaliteit bij de Febo. Maar leuk dat ze een mening heeft en iemand die heeft opgeschreven en in een grote oplage heeft laten drukken.
dat had vroeger wel eens een tegenovergesteld effectquote:
Met mokkeltje?quote:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 16-02-2015 om 21:06:02Contract energie (@Eneco) loopt af. Verlengen voor 3 jaar vast, evt met Toon. Ik heb echt geen idee. Iemand advies? reageer retweet
Alphabeat is best lekkerquote:Op maandag 16 februari 2015 22:42 schreef Sersjee het volgende:
Ergens tussen 1 en 4 ben ik op de radio. Knalhard opgenomen natuurlijk, maar hé, Alphabeat en NOFX in de ether!
twitter:sander3fm twitterde op maandag 16-02-2015 om 22:32:34@VincentKoning @Frank3FM We doen snel een keer een bakkie! reageer retweet
Het is een geinig studiootje. Mooie tafel vooral.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:54 schreef Againzender het volgende:
Ik was nog even langs de studio gefietst, maar de heren warenb al weg. Maar hier ga ik Sander aan houdentwitter:sander3fm twitterde op maandag 16-02-2015 om 22:32:34@VincentKoning @Frank3FM We doen snel een keer een bakkie! reageer retweet
het is een profi-hobby studio zoals ik het ziequote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een geinig studiootje. Mooie tafel vooral.
Sssst, da's nou de magie van radio!quote:Op maandag 16 februari 2015 22:42 schreef Sersjee het volgende:
Ergens tussen 1 en 4 ben ik op de radio. Knalhard opgenomen natuurlijk, maar hé, Alphabeat en NOFX in de ether!
een Ekdommetje dusquote:Op maandag 16 februari 2015 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sssst, da's nou de magie van radio!
Uitzending zit als ik het zo in het draaiboek zie zo rond 1.30 - 1.45u, valt dus opzich nog wel mee qua tijdstip.
O ja, sorry...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sssst, da's nou de magie van radio!
Uitzending zit als ik het zo in het draaiboek zie zo rond 1.30 - 1.45u, valt dus opzich nog wel mee qua tijdstip.
quote:
Ik vind Sigur ook wat beter maar Damien heeft ook wel iets unieks.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Sersjee het volgende:
Wint Damien Rice van Sigur Rós... Fuck dat. *zet radio uit*
Over de muzikale kwaliteit zal ik geen discussie houden, maar Roos als persoonquote:Op maandag 16 februari 2015 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roosbeef is een beetje net zo kut als Eefje de Visser enzo.
Mex wordt nu mad.
Ik liet net een Beth Fartquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
Toen ik de auto instapte hoorde ik Beth Hart![]()
![]()
Erg fijn
Creed met z'n Dinand-stem... maar goed, wel een heerlijke gitaarsolo in dit nummer
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:39 schreef Bronson het volgende:
Ik geniet.
[ afbeelding ]
http://yalexey.livejournal.com/483282.html
Wij vinden jou ook leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind die mixjes echt leuk![]()
Oh en goedemorgen.
gewoon <3quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik ben zo'n aanwinst voor dit topic
Niet zoveel vragen stellen, gewoon incasseren die complimentenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik ben zo'n aanwinst voor dit topic
quote:
Okequote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zoveel vragen stellen, gewoon incasseren die complimenten
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 08:24:153FM daalt 1.8 procent ten opzichte van vorig jaar http://t.co/2lGehfuUBY reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 08:24:153FM daalt 1.8 procent ten opzichte van vorig jaar http://t.co/2lGehfuUBY reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:39 schreef Bronson het volgende:
Ik geniet.
[ afbeelding ]
http://yalexey.livejournal.com/483282.html
Dat Wilbert nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:17 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar wel 1,8% verloren op SR hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat Wilbert niet
Maargoed, de Top2000 stoomwals draaide natuurlijk op volle toeren in december en dus is deze meting niet representatief voor de volgende maanden, waar 538 weer koploper wordt.
Ik stuiter al 14 minuten door de kamer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:05 schreef Bronson het volgende:
Band Johan gaat weer spelen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, kan ik hem eindelijk eens live aanschouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik stuiter al 14 minuten door de kamer.
Vanaf het moment dat het einde werd aangekondigd ben ik naar elk (theater-)concert gegaan wat maar een beetje te bereizen viel met het ov.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
En terecht.
Godsamme, wat had ik achteraf een geweldige spijt dat ik geen kaartjes had gekocht voor de afscheidstour, danwel alle keren dat hij in de buurt te spelen stond.![]()
Maar hij was toch bezig met een nieuw album? Wordt dat niets dan? Of wordt dat weer onder de band Johan geschaard?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat het einde werd aangekondigd ben ik naar elk (theater-)concert gegaan wat maar een beetje te bereizen viel met het ov.
Echt, ik ben helemaal een beetje emotioneel.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maar hij was toch bezig met een nieuw album? Wordt dat niets dan? Of wordt dat weer onder de band Johan geschaard?
Hormonaal van het padje af...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen die vrijwillig voor kort haar kiezen. Ik snap het nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan denk ikquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan denk ik. Ik beeld me een ontzettende lompe nerd in die niet kan dansen en dat maakt me aan het lachen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rehab vind ik wel een beetje een niemendalletje van Amy. Misschien wel het minste wat ze heeft gemaakt op dat laatste singletje na.
Oh niks aan de hand hoorquote:
Je hand is ouder dan 9..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh niks aan de hand hoor
Ik ben meer een geek (nerd met een sociaal leven, al bijna 9 jaar een relatie) draag geen bril en heb geen overgewicht
Dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Liefde aan iedereen met een bril en overgewicht uiteraard
kut
Er zijn ook een hele hoop slanke, slungelige nerds zonder bril hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh niks aan de hand hoor
Ik ben meer een geek (nerd met een sociaal leven, al bijna 9 jaar een relatie) draag geen bril en heb geen overgewicht
Ja klopt, ik heb ook enorm spijt van die postquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn ook een hele hoop slanke, slungelige nerds zonder bril hoor
Relaties (met daadwerkelijk een vrouw) zijn wel zeldzaam
Als ze in dit stuk net voor het einde niet helemaal door zouden slaan was het best leuk ja.quote:
Je fanheid kent geen grenzenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Liefde aan iedereen met een bril en overgewicht uiteraard
kut
Ik zou alleen kunnen posten dat ik het al gehaald heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Muis?![]()
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol
Ik heb gister geen alcohol gedronkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou alleen kunnen posten dat ik het al gehaald heb.
Je verwart hem met het origineel.quote:
Ik vind de tekst gewoon heel mooi en dan boeit het mij niet wie hem zingt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart hem met het origineel.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verwacht het niet.
Bal = rond
Cascadaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
Ik bedenk mij nou ineens dat ik geen Special-D in mijn lijstje heb opgenomen.![]()
![]()
Come with mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:21 schreef Bronson het volgende:
Ik bedenk mij nou ineens dat ik geen Special-D in mijn lijstje heb opgenomen.![]()
![]()
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJESquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
En altijd een luchthoorn erbij[ afbeelding ]
Dit is Elbow niet hoor.quote:
Je had het over toeters!quote:
heb je een shirtje van kamelenstof aan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had het over toeters!
De radio staat even niet aan, kan niet luisteren.
Immer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een shirtje van kamelenstof aan?
Zeker.quote:
Beste toeters inderdaad!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had het over toeters!
De radio staat even niet aan, kan niet luisteren.
Everytime we touch vond ik wel leukerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Jammer dat 3fm bijna alleen Evacuate the Dancefloor draait. Dat was nu net een foutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:34 schreef Bronson het volgende:
Al dat Cascada geleuter vraagt om een plaatje.Ik heb haar altijd maar ordinair en 'meh' gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:34 schreef Bronson het volgende:
Al dat Cascada geleuter vraagt om een plaatje.Ik zou haar gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Misschien tikkeltje ordinair, maar desondanks prima te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd maar ordinair en 'meh' gevonden
hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |