abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149727345
quote:
Roos Rebergen, van de Nederlandse band Roosbeef, vindt Jett Rebel te bedacht. "Ik geloof hem niet echt."
Dat vertelt de zangeres in een interview met De Volkskrant.

Rebergen vertelt dat ze zich eraan ergert dat in het Nederlands zingen minder knap wordt gevonden dan in het Engels. "Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Het is mooi dat mensen er plezier aan beleven, maar voor mij is het geen muziek. En die Jett Rebel geloof ik niet echt."

Ze vertelt ook dat ze zich soms een buitenstaander voelt. "Ik vind het moeilijk om mee te doen met de rest, met het idee van hoe het leven moet."

"Als ik bijvoorbeeld in de trein zit, kan het voelen alsof ik er niet echt ben. Alsof ik erbij zit en naar de mensen kijk zonder een van hen te zijn, of zo."

Cabaretier

"Als je een beetje verlegen bent, jezelf niet keihard verkoopt en niet snel meegaat met de rest, ben je in Nederland al snel naïef. In de tijd van ons debuutalbum voelde ik mij geen muzikant, meer iemand om wie de mensen moesten lachen. Dan vroegen interviewers of ik mezelf een cabaretier vond. Eh, nee."

"Zo werkt het dus: je mag niet grappig zijn als je in het Nederlands zingt, dan moet je in een ander hokje. Mensen denken klein. Ik wil daar niet aan meedoen."
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ebel-te-bedacht.html

En zo is het. Met je gelakte nageltjes of je 2x Ziggo Doos.
  maandag 16 februari 2015 @ 15:07:53 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149727378
Wie?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_149727407
_O-

"Boehoe, ik ben wie ik ben maar dat levert niet genoeg geld op. Dus ga ik maar janken in een nu.nl-interviewtje. :'( :'( "
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149727500
De ene kutartiest vindt iets van een andere kutartiest. Nobody cares.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149727561
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef KaBuf het volgende:
_O-

"Boehoe, ik ben wie ik ben maar dat levert niet genoeg geld op. Dus ga ik maar janken in een nu.nl-interviewtje. :'( :'( "
Volkskrant interviewtje. Maar ze heeft natuurlijk wel gelijk. Die hele Jett Rebel met z'n David Bowie light showtje is zo doorzichtig als de pest, maar de Matthijs van Nieuwkerken en Giel's zijn maar wat blij als hij even in hun showtje mongool kan komen doen.

Zelfde geldt voor Kensington, wat zogezegd ineens de grootste Nederlandse 'rock'band is, terwijl ze gewoon popliedjes a la Kane maken. Sterker nog, het is gewoon praktisch hetzelfde format als Kane was.

En 3FM die het blijft pluggen als een geil hoertje wat in een kleedkamer rugbymannen wordt gedropt. En dat is dan de 'alternatieve' radiozender zogezegd. :')
pi_149727780
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volkskrant interviewtje. Maar ze heeft natuurlijk wel gelijk. Die hele Jett Rebel met z'n David Bowie light showtje is zo doorzichtig als de pest, maar de Matthijs van Nieuwkerken en Giel's zijn maar wat blij als hij even in hun showtje mongool kan komen doen.

Zelfde geldt voor Kensington, wat zogezegd ineens de grootste Nederlandse 'rock'band is, terwijl ze gewoon popliedjes a la Kane maken. Sterker nog, het is gewoon praktisch hetzelfde format als Kane was.

En 3FM die het blijft pluggen als een geil hoertje wat in een kleedkamer rugbymannen wordt gedropt. En dat is dan de 'alternatieve' radiozender zogezegd. :')
Nee joh. Zij gaat janken omdat ze vindt dat ze meer aandacht verdient.
Als je dat wil, dan moet je gewoon muziek maken die meer mensen waarderen. Klaar.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149727960
quote:

[..]

Jij bent nog afgunstiger dan die Roos Rebergen lijkt het wel.

Als bepaalde muziek je smaak niet is, dan luister je er toch niet naar? Als je een bepaalde radiozender kut vindt, dan zijn er nog -tig anderen waar je naar kunt luisteren.

Dit topic had beter in KLB gekund.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149728241
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Jij bent nog afgunstiger dan die Roos Rebergen lijkt het wel.

Als bepaalde muziek je smaak niet is, dan luister je er toch niet naar? Als je een bepaalde radiozender kut vindt, dan zijn er nog -tig anderen waar je naar kunt luisteren.

Dit topic had beter in KLB gekund.
Totaal geen afgunst. Het hele punt is dat je het amper kan negeren omdat het zo'n beetje op iedere zender wordt gedraaid en in 'de media' over het algemeen wordt neergezet alsof het echt zulke fantastische goede muziek is en zúlke unieke artiesten... En getuige bv. 2x een Ziggo Dome uitverkopen trapt het gros van het volk daar nog in ook. Das gewoon jammer.

En dit topic mag niet in KLB, dan zou de OP een antiklacht zijn :9~

quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nee joh. Zij gaat janken omdat ze vindt dat ze meer aandacht verdient.
Als je dat wil, dan moet je gewoon muziek maken die meer mensen waarderen. Klaar.
Das een beetje kwantiteit / kwaliteit verhaal natuurlijk. Kan me best voorstellen dat het zuur is als je prima muziek maakt, maar amper rond kan komen, terwijl vervolgens een bandje 13-in-het-dozijn poprocknummertjes maakt die ook zo van Kane, Go Back To The Zoo, Nickelback of weet ik wie hadden kunnen zijn even 2x de Ziggo Dome uitverkopen en waarschijnlijk nooit meer hoeven te werken als ze het allemaal een beetje commercieel handig aanpakken de komende jaren.
pi_149728317
quote:
Matthijs van Nieuwkerken en Giel's
[...]
En 3FM die het blijft pluggen
[...]
Oplossing: geen DWDD en geen 3FM meer, serieus :s)
pi_149728374
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Oplossing: geen DWDD en geen 3FM meer, serieus :s)
Kijk/luister beide zelden meer. Maar bv. een Kensington wordt denk ik letterlijk op zo'n beetje ieder nationaal radiostation gedraaid, dat doen ze toch goed. En helaas ontkom ik op m'n werk niet altijd aan de radio ;(
  maandag 16 februari 2015 @ 15:43:41 #11
343196 RingBewoner
pi_149728424
Wat is Hype'jes eigenlijk?
pi_149728446
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kijk/luister beide zelden meer. Maar bv. een Kensington wordt denk ik letterlijk op zo'n beetje ieder nationaal radiostation gedraaid, dat doen ze toch goed. En helaas ontkom ik op m'n werk niet altijd aan de radio ;(
StuBru *O*
Die draaien gewoon lekker ongegeneerd Limp Bizkit, Offspring, AC/DC etc etc :D
pi_149728448
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:43 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is Hype'jes eigenlijk?
Een hype

je

s
  maandag 16 februari 2015 @ 15:45:02 #14
343196 RingBewoner
pi_149728452
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een hype

je

s
Waarom een verkleinwoord gebruiken dan?
pi_149728471
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:45 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarom een verkleinwoord gebruiken dan?
Ja geen idee, aangezien ze niet 'een beetje' gehypet worden :")
  Redactie Sport maandag 16 februari 2015 @ 15:46:49 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149728490
Wauw die heeft ze even op hun plek gezet ja!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 februari 2015 @ 15:47:20 #17
343196 RingBewoner
pi_149728500
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja geen idee, aangezien ze niet 'een beetje' gehypet worden :")
Beetje raar maar goed. Zelf weten.
pi_149728516
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wauw die heeft ze even op hun plek gezet ja!
Jett zit nu met betraande mascaraoogjes te huilen Mexi.
  Redactie Sport maandag 16 februari 2015 @ 15:49:55 #19
pi_149728568
quote:
8s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jett zit nu met betraande mascaraoogjes te huilen Mexi.
Jett vind ik wel een beetje gemaakt inderdaad. Wel een goede muzikant, maar zijn imago :')

Kensington vind ik wel vermakelijk, maar ik heb echt het gevoel dat die niet de muziek spelen die ze willen spelen
pi_149728687
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
En getuige bv. 2x een Ziggo Dome uitverkopen trapt het gros van het volk daar nog in ook. Das gewoon jammer.
Intrappen? Omdat mensen naar een band gaan kijken die muziek maakt die ze leuk vinden?
pi_149728744
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jett vind ik wel een beetje gemaakt inderdaad. Wel een goede muzikant, maar zijn imago :')

Kensington vind ik wel vermakelijk, maar ik heb echt het gevoel dat die niet de muziek spelen die ze willen spelen
Ik denk ook niet dat ze dat dan anytime soon gaan doen, aangezien ze gewoon nu (gewenst of niet) de legacy van Kane oppakken met grote shows in Ziggo Dome (goed, Kane deed Kuip) en airplay op zo'n beetje alles van Radio 10 tot Q-Music en 3FM naar 538.

Jett is gewoon classic overacting. Wat het dan naar mijn idee gewoon minder credible maakt. Sowieso heb ik moeite met iets goed vinden wat zo enorm doodgehypet wordt op 3FM, terwijl het zo af en toe best okee is. Maar als er dan een schreeuwerige DJ overheen komt met tig superlatieven en tussen neus en lippen even noemt waar ze allemaal te zien zijn binnenkort in een '3FM Presents...' tour hoeft het allemaal niet meer zo voor mij.
pi_149728813
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Intrappen? Omdat mensen naar een band gaan kijken die muziek maakt die ze leuk vinden?
Omdat mensen 'dom' gehouden worden door radiozenders die ongetwijfeld commercieel gewin hebben bij dit soort muziek pluggen in tegenstelling tot andere artiesten die geen Serious Talent zijn geweest, een 3FM award hebben gewonnen, of alle clubs afgaan gepromoot door 3FM.
  maandag 16 februari 2015 @ 16:00:34 #23
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149728850
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze dat dan anytime soon gaan doen, aangezien ze gewoon nu (gewenst of niet) de legacy van Kane oppakken met grote shows in Ziggo Dome (goed, Kane deed Kuip) en airplay op zo'n beetje alles van Radio 10 tot Q-Music en 3FM naar 538.

Jett is gewoon classic overacting. Wat het dan naar mijn idee gewoon minder credible maakt. Sowieso heb ik moeite met iets goed vinden wat zo enorm doodgehypet wordt op 3FM, terwijl het zo af en toe best okee is. Maar als er dan een schreeuwerige DJ overheen komt met tig superlatieven en tussen neus en lippen even noemt waar ze allemaal te zien zijn binnenkort in een '3FM Presents...' tour hoeft het allemaal niet meer zo voor mij.
:')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_149728872
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:00 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

:')
Dat zijn m'n dagelijkse struggles, panda...
  Redactie Sport maandag 16 februari 2015 @ 16:07:32 #25
pi_149728992
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zijn m'n dagelijkse struggles, panda...
Panda krijgt een harde penis van die acts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')