Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...quote:
Hier nog eentje, svp!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...
En graag, die groene Breezer
http://www.bol.com/nl/p/god-van-licht-vol-9/1000004001189513/quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Wel waar iddquote:
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Bier > Alcoholhoudende limonade.quote:
En laat dat nou net de tekst zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
Dat kan ook nog wel eens zijn wat hij zingt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
* JDude geeft zichzelf een schouderklopje.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrant
twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Nou, als ik iets gemaakt vind, dan is het wel Roosbeef...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.
Waar ze wat mij betreft in het geval van Kensington een punt heeft. Ik heb het gevoel dat die jongens niet precies spelen wat ze willen spelen
Valt wel mee. Vind zijn reacties meer in de trant vanquote:
Ik mag de tweets van Domien niet meer lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |