Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...quote:
Hier nog eentje, svp!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is idd de tijd waar het helemaal mis ging met ze ja...
En graag, die groene Breezer
http://www.bol.com/nl/p/god-van-licht-vol-9/1000004001189513/quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Wel waar iddquote:
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".quote:Op maandag 16 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
"En dat maakt me lichtevol" ??? Wtf is lichtevol??
Bier > Alcoholhoudende limonade.quote:
En laat dat nou net de tekst zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
Dat kan ook nog wel eens zijn wat hij zingt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verstond altijd "maakt m'n leegte vol".
* JDude geeft zichzelf een schouderklopje.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos Rebergen had een mooie opmerking over Kensington en Jett Rebel in de volkskrant
twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 10:56:03'Op het succes van een band als Kensington kan ik niet jaloers zijn. Voor mij is het geen muziek.'Haha, okee. reageer retweet
Nou, als ik iets gemaakt vind, dan is het wel Roosbeef...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ze vond het gemaakt of zoiets.
Waar ze wat mij betreft in het geval van Kensington een punt heeft. Ik heb het gevoel dat die jongens niet precies spelen wat ze willen spelen
Valt wel mee. Vind zijn reacties meer in de trant vanquote:
Ik mag de tweets van Domien niet meer lezenquote:
quote:
Ach, hij geeft het zelf ook toequote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mag de tweets van Domien niet meer lezen![]()
En ik weet niet waarom
twitter:Domien twitterde op maandag 16-02-2015 om 11:06:15@MexiBakkerNL Ik weet ook niet waarom ik er zo op reageer. Oude wijn, nieuwe zakken. Of zelfs dat niet eens, eigenlijk. reageer retweet
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet niet waarom
Ik de tweets van Erik de Zwart nietquote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik weet niet waarom
Denk dat het met z'n winterhooikoorts te maken heeft.quote:
Deze man weet.quote:
Hij heeft tegenwoordig wel een epische baardquote:Op maandag 16 februari 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lijkt hij hier dun.
Ik wil hem volstoppen met taart en koekjes, de arme jongen
Ja fijn, heel motiverend dit.quote:
Hoi.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet vandaag weer gaan werken
Broer van Mic-hiel?quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 16 februari 2015 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Redelijk. Over 1,5 uur weer aan het bier...
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
over 3 kwartier mag ik wel lunchen, dat dan weer welmaar da's gewoon met melk
Carnaval 😑quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.
Sowieso: carnavalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve jaloers. Wel respect, maandag is een loeizware carnalvalsdag als ik de verhalen mag geloven.
Dit vind ik wel mooiquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is wel het tijdperk waar het ook mis ging met de mannelijkheid in de muziekmannen met hoge jankstemmen die een liedje zingen
Keane, Snow Patrol en aanverwante artikelen....
quote:
Niet gestoten? door rubbereend bijvoorbeeld?quote:
Alleen op een zolderkamer naaienquote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel carnavallen, maar na afloop niet 6 weken vasten
plintgodquote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen op een zolderkamer naaien
Je mocht willen dat je het kon.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen op een zolderkamer naaien
Ik heb het hele weekend genaaid.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je het kon.
Ik heb gehaaktquote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend genaaid.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook en gewandeld, en als verwarming gediend en de handwerkbeurs bezocht met andere eenzame vrouwen.quote:
Ik moet morgen weer werken dus ik denk dat het voor mij meevalt... Maar is idd wel zwaarquote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Watje!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken dus ik denk dat het voor mij meevalt... Maar is idd wel zwaar
Ik nietquote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik niet
Ik ben geen echte schipper
Da's meer vanwege mijn uitmuntende looksquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.
Drops of Jupiter is wel een prima plaatquote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Train maar een eendagsvlieg gebleven![]()
![]()
Daarom juistquote:Op maandag 16 februari 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drops of Jupiter is wel een prima plaat.
klopt, maar ik wil ook wat doen voor mijn stagequote:Op maandag 16 februari 2015 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga dan effe liggen man.
Genezende slaap is belangrijk.
Ziek = ziek gozerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil ook wat doen voor mijn stage
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Pappa wolfrolf
Mamma Minthy
Wat een toptopic is dit toch ook
Geen Hank Bloody xDquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat heeft dan een Hank Moody UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |