Weer zo iemand die geen antwoord kan geven en een partij z nodig heeft om de discussie van zichzelf af te leiden. Weer geen zelfkritiek mogelijk.quote:
Irak en libie vechten zelf mee tegen IS.quote:
Ben je dan voorstander van Westerse bombardementen op Israel?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weer zo iemand die geen antwoord kan geven en een partij z nodig heeft om de discussie van zichzelf af te leiden. Weer geen zelfkritiek mogelijk.
Lees mijn historie maar, eerder de kant van de palestijnen dan israel.
Dus nu mijn vraag weer en nu zonder hem terug te kaatsen. Voor of tegen IS.
Lees mijn historie maar. Ik vind je vraag belachelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weer zo iemand die geen antwoord kan geven en een partij z nodig heeft om de discussie van zichzelf af te leiden. Weer geen zelfkritiek mogelijk.
Lees mijn historie maar, eerder de kant van de palestijnen dan israel.
Dus nu mijn vraag weer en nu zonder hem terug te kaatsen. Voor of tegen IS.
Dat vind jij. Dat is je goed recht. Maar 99,9999999999999% van de Moslims doet dit niet. Laten we met hun juist wel rekening houden. Neem dat voorbeeld met die stofzuiger op zondag in ogenschouw.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De enigen die cartoons door het hoofd schieten zijn moslims.
Dan noteer ik hem als bevestigend.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Irakees het volgende:
[..]
Lees mijn historie maar. Ik vind je vraag belachelijk.
Alleen wanneer de Duitsers het voortouw nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ben je dan voorstander van Westerse bombardementen op Israel?
Maar je bent dus voor het droppen van bommen in Irak?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan noteer ik hem als bevestigend.
Ik denk dat dat proces door gaat dan. Andersom is er geen sprake van respect en inbinden wordt sws gezien als zwakte. In het wereldbeeld van de islamiet is de westerse samenleving een decadente, zwakke samenleving en op één punt inbinden (door verbod op beledigen van de profeet (vzmh) in te stellen) zou dit wereldbeeld alleen maar worden bevestigd.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke argumenten eigenlijk al eerder gepareerd met "pure hypothese". Ik weet het niet. Laten we dealen met feiten die nu spelen. Hebben we het al moeilijk genoeg mee.²
De dader was een Palestijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:54 schreef indiaantje89 het volgende:
WTF heeft de oorlog tussen Israël en Palestina met deze discussie te maken![]()
Dat is de werkelijkheid.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind jij. Dat is je goed recht. Maar 99,9999999999999% van de Moslims doet dit niet. Laten we met hun juist wel rekening houden. Neem dat voorbeeld met die stofzuiger op zondag in ogenschouw.²
Ik stel een vraag aan jou, een wedervraag is geen antwoord. Leer eens naar jezelf kijken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:54 schreef Irakees het volgende:
[..]
Maar je bent dus voor het droppen van bommen in Irak?
In hoeverre is het reëel en rechtvaardig om een aanpassing van 99.9999999999% van de Moslims te vragen voor het gedrag van 0,000000001% van de "Moslims"?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:51 schreef Proximo het volgende:
[..]
Een andere werkelijkheid is een groeiend, sterk groeiend, anti-islam sentiment. Wanneer komt er dan een aanpassing vanuit de islamitische hoek?
Jij hebt het telkens over geweld, maar je bent dus voor het droppen van bommen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik stel een vraag aan jou, een wedervraag is geen antwoord. Leer eens naar jezelf kijken.
Ben je voor of tegen volledige meningsvrijheid zoals in de VS?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik stel een vraag aan jou, een wedervraag is geen antwoord. Leer eens naar jezelf kijken.
Dus die vermoord mensen in Denemarken en dan hebben Israël en de Joden het weer gedaan?? Ok tuurlijk, logisch joh.quote:
Er vraagt niemand aanpassing van normale moslims.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In hoeverre is het reëel en rechtvaardig om een aanpassing van 99.9999999999% van de Moslims te vragen voor het gedrag van 0,000000001% van de "Moslims"?
Meer dan participeren in de samenleving en wegblijven van de criminaliteit kun je toch niet van ze vragen. Het feit dat deze grote groep deze incidenten keihard afkeurt en maar niet gehoord wilt worden kun je ze niet verwijten.²
Waarom vind je hen meer Moslim dan de 99,99999999999999 % die zich vredig opstelt?quote:
In hoeverre is het dan wel reëel om aanpassing te vragen van die 95% die een andere instelling heeft met betrekking tot het leven?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In hoeverre is het reëel en rechtvaardig om een aanpassing van 99.9999999999% van de Moslims te vragen voor het gedrag van 0,000000001% van de "Moslims"?
Meer dan participeren in de samenleving en wegblijven van de criminaliteit kun je toch niet van ze vragen. Het feit dat deze grote groep deze incidenten keihard afkeurt en maar niet gehoord wilt worden kun je ze niet verwijten.²
Hou het nou een keer bij jezelf.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:57 schreef Irakees het volgende:
[..]
Jij hebt het telkens over geweld, maar je bent dus voor het droppen van bommen.
Dat zeg ik nergens. Feit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom vind je hen meer Moslim dan de 99,99999999999999 % die zich vredig opstelt?²
Het hoeft niet, ik verkondig steeds dat het verstandiger is. De doden die er mogelijk uit voortvloeien zijn het gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef Proximo het volgende:
De meerderheid heeft geen problemen met cartoons waarin dingen worden geridiculiseerd, waarom moet een meerderheid van de mensen zich dan wél conformeren aan een eis van die minderheid?
Echo, echo, echo..quote:Op maandag 16 februari 2015 23:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen volledige meningsvrijheid zoals in de VS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |