Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Omdat ik zelf geen FoBo heb denk ik er ook niet aan om bij een ander te gluren
hart gebrokenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net dat glitterplaatje uit mijn fobo gehaaldik keek wat er bij mij ook weer stond
was ik alweer vergeten![]()
sorry isax![]()
Mijn speciale Glitterplaatje gemaakt door Isax
[ afbeelding ]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn foboquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
nee super lief dat je het nog keer post
Gewoon die pic uit je topic halen. Ondankbaar kreng is het.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
hart gebroken
staan geen foto's van mij inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je ze nog? Nee ik post hem niet in mn fobo
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken
ik kan toch niet reageren bij jouquote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En net dus weer, zie ik.
Staat 'ie nog niet dicht...
ik ook niet stiekem.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, hij was wél speciaal voor mij gemaaktmaar ik ben niet zo van de glitterplaatjes normaal
gesproken![]()
maar het was wel lief
Ik sta er nu ook inquote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kan TH in jouw FoBo staan als jij geen FoBo hebt?
Fotoboek van User
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
pffft binnenkort weer. mijn ogen zijn naar de tyfus door die lasers.
effe kiekenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn fobo maar eens opgeschoond. Weg met al die oude foto's.
ik zag het....quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Letterlijk alle foto's zijn weg hoor.
Het ging ook niet om het verhaal... alleen om te meiden dat mn oude foto's weg zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaalga ik niet lezen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |