cocaine is a hell of a drugquote:Op zondag 15 februari 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die kerel is qua uiterlijk en stem zo veranderd. Hele andere kerel, net als Paul McCartney.
dit is van Hard en Zielig, een van zijn eerste showsquote:Op zondag 15 februari 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die kerel is qua uiterlijk en stem zo veranderd. Hele andere kerel, net als Paul McCartney.
dat is ook wel clowneske genoegquote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in m'n normale kleren, jeweet.
Bedankt voor je ondersteuning en positieve houding zo op zondagavond. Ik ga nu al een te gekke week tegemoet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest voor ik klikte al lachen dus ik ben het helemaal met je eens.
ik was je voorquote:Op zondag 15 februari 2015 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is ook wel clowneske genoeg
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie er normaal al uit alsof het carnaval is ;D
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dit is van Hard en Zielig, een van zijn eerste shows
Ben het daar an sich wel mee eensquote:
dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ben diehard fan man dat weet ik toch allemaal gewoon
verbaast me nietquote:
Dit.quote:
ikquote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, tijd voor ruzie.
Wie denken jullie dat de lelijkste KLB'er is?
Hoink, op gepaste afstand.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, tijd voor ruzie.
VeerEli, die is echt moker dik.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
Nee juist wel dusquote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwelijke Minister van defensie___!
Is sowieso niks voor niks dat er geen vrouwelijke versie van Minister bestaat.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier de PVV aanhangwagen
[ afbeelding ]
die komt toch eens in de zoveel tijd posten dat ze naar de gym gaat?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VeerEli, die is echt moker dik.
Wat moet je gestudeerd hebben dan om premier te wordenquote:
Hoi, ik heb je een tijdje niet gezienquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, tijd voor ruzie.
Als je het over de duivel hebt...quote:
Wil gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die komt toch eens in de zoveel tijd posten dat ze naar de gym gaat?
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Als je het over de duivel hebt...
was zij niet die troela die ruzie had mrt slaspzak toen hij ban kreeg?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die komt toch eens in de zoveel tijd posten dat ze naar de gym gaat?
jijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, tijd voor ruzie.
Het liefst zie ik iemand die jarenlange ervaring heeft bij multinationals op die plek zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat moet je gestudeerd hebben dan om premier te worden
beetje jammer weer ditquote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
weenie, zou kunnen jaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was zij niet die troela die ruzie had mrt slaspzak toen hij ban kreeg?
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was zij niet die troela die ruzie had mrt slaspzak toen hij ban kreeg?
Ze heeft ook een mooi stel, ongebruikte, skeelers in de kast.quote:
jaa maar ik vergeet jullie niet hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je een tijdje niet gezien
madelief schijnt 8/10 te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ja, want daar gaat het allemaal lekker koosjerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het liefst zie ik iemand die jarenlange ervaring heeft bij multinationals op die plek zitten.
Ik ook nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat betekent
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oblomovquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat betekent
Gelukkig maarquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaa maar ik vergeet jullie niet hoor
hehequote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft ook een mooi stel, ongebruikte, skeelers in de kast.
Weer zo'n afval projectje dat nooit echt van de grond gekomen is.
Nope, volgens mij heb je me die al eerder aangeraden, maar nooit aan toe gekomen verder.quote:
Een vrijwilliger zoek je dus?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het liefst zie ik iemand die jarenlange ervaring heeft bij multinationals op die plek zitten.
toen je met zarbie de meet aan het bespioneren was?quote:
Mi gadoquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, volgens mij heb je me die al eerder aangeraden, maar nooit aan toe gekomen verder.
quote:
Ik kan heel goed doen alsof.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
Moest het wel opzoeken.
Houses is echt smerig slim.
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen je met zarbie de meet aan het bespioneren was?
Dan was het iemand anders, de titel herkende ik iig.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof.
wat waren je andere observaties?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.
Vannacht was wel echt toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof.
Netflix he, ik ga ook kijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.
bietje onderzoeken hoe types als haan zich in hun natuurlijke habitat gedragen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Aanrader man.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, de titel herkende ik iig.
Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraalquote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat waren je andere observaties?
Nee, is het een aanrader?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]![]()
Je viel gelijk door de mand.
Heb jij dan Food Incl. gezien?
Je had er ook een documentaire over kunnen maken, Fokkers in het wild.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat topicquote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraal
Toegevoegd aan m'n bladwijzers, maar duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje voor ik hem ga kijken. Moet ook nog altijd een film kijken die BT me een jaar geleden ofzo aanraadde.quote:
Ik mis Piyequote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraal
Oh van Ojik, ik neem hem net zo serieus als jou, niet dus.quote:
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toegevoegd aan m'n bladwijzers, maar duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje voor ik hem ga kijken. Moet ook nog altijd een film kijken die BT me een jaar geleden ofzo aanraadde.
wowquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh van Ojik, ik neem hem net zo serieus als jou, niet dus.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel.
Stuur maar pics om het tegendeel te bewijzen anders.
Princess Jellyfish?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.
Zou vet zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Remqo het volgende:
Je had er ook een documentaire over kunnen maken, Fokkers in het wild.
Met een voice-over van David Attenbourough
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De teleurstelling was echt.
fapje gemachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |