ideale vriendinquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool dat ze me gezellig vindt om mee te praten, ondanks dat ik haar bij haxball zowat altijd afzeik als ik mad wordt.
Ja herkenbaar. Als je beter wordt dan ik kom ik je opzoeken en klappen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik word steeds beter, dat motiveert mij vooral.
kom maasje en carnaval vieren met mijquote:
watquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is. Je kunt als je geschiedenis gestudeerd hebt premier worden en als vrouw minister van defensie
/pvv
Is goed. Ik heb nog wel een gestreept shirt liggen dus ik ga als jouw UI.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom maasje en carnaval vieren met mij
Ik ga gewoon in m'n normale kleren, jeweet.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb nog wel een gestreept shirt liggen dus ik ga als jouw UI.
Wat snap je niet?quote:
ai fok conventiesquote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in m'n normale kleren, jeweet.
zie er normaal al uit alsof het carnaval is ;Dquote:
Geschiedenis = archieven doornemen en interpreteren van trends/oorzaak en gevolg = ministerschapquote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
Alsof dat nodig is. Je kunt als je geschiedenis gestudeerd hebt premier worden en als vrouw minister van defensie
/pvv
Is gewoon een hilarische en goede grap met meerdere lagen en sociaal kritiek, en dan krijg je zulke reacties.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist de op al op basis van de TT.
opruttequote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geschiedenis = archieven doornemen en interpreteren van trends/oorzaak en gevolg = ministerschap
De /pvvquote:
Die kerel is qua uiterlijk en stem zo veranderd. Hele andere kerel, net als Paul McCartney.quote:
Moest voor ik klikte al lachen dus ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is gewoon een hilarische en goede grap met meerdere lagen en sociaal kritiek, en dan krijg je zulke reacties.
oh, zo praten PVV'ers toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |