Ik ook nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat betekent
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oblomovquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat dat betekent
Gelukkig maarquote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaa maar ik vergeet jullie niet hoor
hehequote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft ook een mooi stel, ongebruikte, skeelers in de kast.
Weer zo'n afval projectje dat nooit echt van de grond gekomen is.
Nope, volgens mij heb je me die al eerder aangeraden, maar nooit aan toe gekomen verder.quote:
Een vrijwilliger zoek je dus?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het liefst zie ik iemand die jarenlange ervaring heeft bij multinationals op die plek zitten.
toen je met zarbie de meet aan het bespioneren was?quote:
Mi gadoquote:Op zondag 15 februari 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het liefst zie ik iemand die jarenlange ervaring heeft bij multinationals op die plek zitten.
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, volgens mij heb je me die al eerder aangeraden, maar nooit aan toe gekomen verder.
quote:
Ik kan heel goed doen alsof.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef voederbietel het volgende:
Moest het wel opzoeken.
Houses is echt smerig slim.
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen je met zarbie de meet aan het bespioneren was?
Dan was het iemand anders, de titel herkende ik iig.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof.
wat waren je andere observaties?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.
Vannacht was wel echt toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof.
Netflix he, ik ga ook kijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ik kijk 'em nu voor het eerst.
bietje onderzoeken hoe types als haan zich in hun natuurlijke habitat gedragen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.
Aanrader man.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, de titel herkende ik iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |