Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraalquote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat waren je andere observaties?
Nee, is het een aanrader?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]![]()
Je viel gelijk door de mand.
Heb jij dan Food Incl. gezien?
Je had er ook een documentaire over kunnen maken, Fokkers in het wild.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik noem het liever observeren in naam van de wetenschap.
Dat topicquote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraal
Toegevoegd aan m'n bladwijzers, maar duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje voor ik hem ga kijken. Moet ook nog altijd een film kijken die BT me een jaar geleden ofzo aanraadde.quote:
Ik mis Piyequote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Piye en Haan met een zonnebril en fles vodka op utrecht centraal
Oh van Ojik, ik neem hem net zo serieus als jou, niet dus.quote:
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toegevoegd aan m'n bladwijzers, maar duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje voor ik hem ga kijken. Moet ook nog altijd een film kijken die BT me een jaar geleden ofzo aanraadde.
wowquote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh van Ojik, ik neem hem net zo serieus als jou, niet dus.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel.
Stuur maar pics om het tegendeel te bewijzen anders.
Princess Jellyfish?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Ik moet nog steeds een of andere slappe anime serie kijken van iemand.
Zou vet zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Remqo het volgende:
Je had er ook een documentaire over kunnen maken, Fokkers in het wild.
Met een voice-over van David Attenbourough
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De teleurstelling was echt.
fapje gemachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |