quote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat TH al was gaan slapen....
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.quote:
1 minuutquote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.
Je had hem al klaar staan bedoel je ...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.
Volgende keer mag je 'mijn' topic hebben...
Nee, hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hem al klaar staan bedoel je ...
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...
Wat heb je nu weer voor een UI?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Mijn haar is absoluut korter.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.
Helaas wel denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Neem aan dat je dochter morgenvroeg naar school moet, of hebben ze met carnaval extra vrij daar in het zuiden ?quote:
Een jeugdfoto of rijd je nog steeds in zo'n kraanwagentje?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn haar is absoluut korter.
En ik heb niet zo'n petje (ik zal jouw taal maar praten)...
Het laatstequote:Op zondag 15 februari 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je dochter morgenvroeg naar school moet, of hebben ze met carnaval extra vrij daar in het zuiden ?
Ik zet hier zo de frituurpan aan en mik er iets inquote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook lekker mijn peukje op en dan ga ik mezelf eerst eens van iets te eten voorzien...
Ik neem spek met ei en ui op broodjes...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zet hier zo de frituurpan aan en mik er iets in
Hoe het ook heten mag, monstertje is 1 week vrij. Binnenkort weer 2 weken vrij, gaat lekker zoquote:
Zonder ui heb ik het vanmorgen gegeten.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem spek met ei en ui op broodjes...
Vrij met carnaval tot woensdag is normaal hier in deze contreien.quote:
Niet in slaap vallen !! EN tot straks als je nog de kracht hebtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, iPad gaat niet mee, vind ik veel te link, ik ben echt heel onhandig. Thee en een boek, meer niet
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
Toch eens snel voor een beter internetverbinding zorgen hier bij moeders, niet dat zij ook maar 1 ding met internet doet (wat is dat) maar de kinderen en kleinkinderen wel. Morgen maar eens regelen denk ik.
Woont Juup zijn dochter bij oma?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?
Als ik bij oma (mijn moeder) ben dan is mijn dochter er over het algemeen ook bijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?
Ik snapte niet wat hij bedoelde met dochters en kleindochters, dat was de volgende vraag die ik ging stellen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woont Juup zijn dochter bij oma?
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woont Juup zijn dochter bij oma?
En mijn vraag is beantwoord, nou ja bijna, want hier is waar je moeder ook is?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik bij oma (mijn moeder) ben dan is mijn dochter er over het algemeen ook bijNee ik wil gewoon een fatsoenlijke internetverbinding hebben hier.
Hier is waar ik met mutske op bezoek ben, dus bij mijn moeder en dus haar omaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vraag is beantwoord, nou ja bijna, want hier is waar je moeder ook is?
Duidelijk, eindelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier is waar ik met mutske op bezoek ben, dus bij mijn moeder en dus haar oma
5,5 ongeveerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk, eindelijkEn hoe oud is jouw mutske?
Ik rijd nog steeds in een kraanwagentje, ik blijf puberaal...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jeugdfoto of rijd je nog steeds in zo'n kraanwagentje?
Samen lekker gekquote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
5,5 ongeveer![]()
Ik ben een oude (maar van geest jong en nog steeds gestoord) vader, gelukkig is mutske bijna net zo gek als ik
Heerlijk, echt wel. Het leuke is dat ik regelmatig door mevrouw op "mijn vingers getikt" wordt omdat ik doe of zeg wat zij dus nooit zal mogen van mijquote:
Niets gehoord hierquote:Op zondag 15 februari 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, heb jij zicht op een schietpartij?
Sirenes gaan weer af en aan...
Eén berichtje zonder adres...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Op twitter lees ik wel dat er weer een schietpartij was ....
Och... arme Dees...quote:
iemand die zichzelf door zijn hoofd heeft geschoten?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Ruben Koops @rubenkoops 42s42 seconds ago
de schietpartij in Amsterdam Geuzenveld is geen schietpartij maar een tragisch geval van zelfdoding.
0 replies 0 retweets 0 favorites
Reply Retweet Favorite
More
Dave Abspoel @DABNOS 1m1 minute ago View translation
Meldingen over #schietpartij in #Amsterdam : "...politie naar code Oranje."
#Geuzenveld
0 replies 1 retweet 0 favorites
Reply Retweet1 Favorite
More
Wendy Bijwaard @WennBee 12m12 minutes ago
Ei, ei, weer een schietpartij. #Geuzenveld
Ja, die vind ik nu ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
42s42 seconds ago
de schietpartij in Amsterdam Geuzenveld is geen schietpartij maar een tragisch geval van zelfdoding.
0 replies 0 retweets 0 favorites
Reply Retweet Favorite
More
1m1 minute ago View translation
Meldingen over #schietpartij in #Amsterdam : "...politie naar code Oranje."
#Geuzenveld
0 replies 1 retweet 0 favorites
Reply Retweet1 Favorite
More
12m12 minutes ago
Ei, ei, weer een schietpartij. #Geuzenveld
liefde kost geen energiequote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Och... arme Dees...![]()
Eerst shoppen in Ikea en dan soppen in die nieuwe woning van dochter, hopenlijk hoeft
er niet behangen en geschilderd te worden, want dan ben je helemaal de klos
Met een kalasjnikov...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
iemand die zichzelf door zijn hoofd heeft geschoten?
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde je nu al bloemen gaan brengen dan?
ik bedoelde schoonmaken heh?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soppen kost maar levert ook weer veel energie op :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
Moet dat ook al in een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom onder een spoiler? Niets bijzonders te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ken jij mw. MM niet...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed is kost Liefde niks toch?
wat raar dat je je zelf door je kop gaat schieten midden op staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch?
Er staat daar een flat.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
wat raar dat je je zelf door je kop gaat schieten midden op staat?
toch?
Buiten is het koud dus wordt je lichaam beter geconserveerdquote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
toch?
Het voorkomt iig dat we over 2 jaar in de krant lezen dat er iemand gevonden is die al 2 jaar dood in huis ligt en verder door niemand vermist werd.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
toch?
Wat is daar anders aan?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de extraatjes natuurlijk, maar dat is iets anders...
owwwwwwwww ik dacht dat er schoten waren gehoord, vandaar..... ja, als ie is gesprongen danquote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat daar een flat.
Een springer is sneller...
Kan ook.
brood op de plankquote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat daar een flat.
Een springer is sneller...
Kan ook.
Als de liefde stopt als de extraatjes stoppen dan heb je een probleem...quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
ja leg het nog eens uit, ik kan er geen chocola van maken
We hebben geen kinderen en mw. MM is nooit goedkoop geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Als de liefde stopt als de extraatjes stoppen dan heb je een probleem...
Kinderen kosten wel geld, maar dat is logisch, dat is een eigenlijk je plicht om die in elk
geval kost en inwoning te geven en een opleiding en weet ik veel wat, tot op zekere
leeftijd natuurlijk, maar soms gaat dat tegenwoordig wél erg lang door geloof ik![]()
Maar ja, ik was wel érg vroeg het huis uit natuurlijk, vanaf toen heb ik voor mezelf gezorgd.
Maar eh... je weet trouwens best wat ik bedoel moet ik weer alles gaan uitleggen
Er komen hier de laatste tijd een hoop woningen vrij...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker mijn hap weer op, en terwijl ik mijn eitjes sta te bakken maakt een ander zich van kant.....het is me toch wat...
Dat dat kan, in Nederland...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef Juup© het volgende:
Die bedorven Stegeman worst is ook weer eens op de tv
hier is de 3 op een rij voor de 2e maal dit jaar volbracht...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komen hier de laatste tijd een hoop woningen vrij...
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
hier is de 3 op een rij voor de 2e maal dit jaar volbracht...
Nou kijk... mooi voorbeeld, komt net een mailtje binnen van mijn nichtjequote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
ja leg het nog eens uit, ik kan er geen chocola van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch lieffffffffffff![]()
oké ik ben een softy, boeien![]()
O, die 'therapeut' die verkrachte meisjes het moment lat herbeleven.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
oh, het gaat om een viespeuk..aanpakken die hap.
Die Griek kost ook klauwen met geld eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
We hebben geen kinderen en mw. MM is nooit goedkoop geweest.
En ze mag ook best wel iets kosten, aan liefde alleen heb je ook niks...
Kijk, ik ben ook niet goedkoop en jij met je speciale vega voer ook niet...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek kost ook klauwen met geld eigenlijk
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kijk... mooi voorbeeld, komt net een mailtje binnen van mijn nichtje
die zit in rolstoel enzo, heb ik al eens verteld en ik had een schilderij aan
mijn zus meegeven, die had ik al, maar zij wilde altijd al en schilderij van mij
dus nu heeft ze hem ze heeft er ook een foto bij gedaan, hij hangt dus nu bij haar,
vind ik leuk...
en zó'n lief mailtje![]()
Oké het schilderij heeft me wel wek gekost natuurlijk, zit wel een aantal uurtjes in![]()
Geld... een beetje, verf en een doek..
maar kijk nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch lieffffffffffff![]()
oké ik ben een softy, boeien![]()
Hoi hoi je hebt ons weer gevondenquote:
Ballen eraf rukken, of met 2 bakstenen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die 'therapeut' die verkrachte meisjes het moment lat herbeleven.
Zag een voorstukje daarvan, smeerpijp...
Ik eet niet zoveel hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, ik ben ook niet goedkoop en jij met je speciale vega voer ook niet...
Dan doe jij toch iets verkeerdquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en we hebben ook nog de FOK! knokploegquote:Op zondag 15 februari 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ballen eraf rukken, of met 2 bakstenen.
Als ie aan mijn dochters was gekomen dan overleefde hij het niet hoor, zo eentje pakken we met ons 3-en (mijn zoon, broertje en ik) wel even driedubbel aan...
als ze hier gaan (waar mijn huis woont), overlijden ze altijd 3 op een rij...quote:
Zijn da allemaal oudere mensen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
als ze hier gaan (waar mijn huis woont), overlijden ze altijd 3 op een rij...
dit jaar, eerst 4 op een rij, in februari weer 3 op een rij![]()
veel begrafenissen en veel huizen vrij
Wat een drukte voor de postbode dan...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
als ze hier gaan (waar mijn huis woont), overlijden ze altijd 3 op een rij...
dit jaar, eerst 4 op een rij, in februari weer 3 op een rij![]()
veel begrafenissen en veel huizen vrij
Ik snap ook niet dat die vrouwen daar in trappen...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
en we hebben ook nog de FOK! knokploeg
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
en we hebben ook nog de FOK! knokploeg
Je zult maar postbode zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een drukte voor de postbode dan...
Oké op jou na dan, jij bent 47. Maar ik neem aan dat de rest van de bewoners flink wat ouder is?quote:
Zeg maar Mo.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben even een tijdje niet op FOK! geweest vanwege persoonlijke dingetjes. Nu blijf ik hier hopelijk weer wat langer rond hangen.
[..]
Hé, jou ken ik nog niet. Hoi.
[..]
Hooi.
[ afbeelding ]
waar mijn huis woont worden de rouwkaarten door vrijwilligers bij iedere bewoner in de brievenbus gegooid, daar hebben de postbodes geen omkijken naarquote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een drukte voor de postbode dan...
De zee geeft en de zee neemt én de vis wordt duur betaald...quote:
Dat is wel bijzonder..quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont worden de rouwkaarten door vrijwilligers bij iedere bewoner in de brievenbus gegooid, daar hebben de postbodes geen omkijken naar
Broodroof! Schandalig! Opstand! Eilandraad!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont worden de rouwkaarten door vrijwilligers bij iedere bewoner in de brievenbus gegooid, daar hebben de postbodes geen omkijken naar
Ik weet niet waaraan die mensen dood gaan, misschien wonen daar veel zieke mensen ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Eilander zijn is ook niet makkelijk...
Krijgt het hele eiland dan zo'n kaart?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Jazeker, en ik ben er een.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey Mo. Zeg jij maar Adora dan
.
Houd je van muffins?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey Mo. Zeg jij maar Adora dan
.
Houd je van muffins?
In Portugal en misschien ook wel in in andere landen wordt een rouwkaart in de winkel opgehangen of aan een lantaarnpaalquote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgt het hele eiland dan zo'n kaart?
zover denk ik eigenlijk nooit naquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goeie vraag waarom Mo Muffin heeft gekozen als ''achternaam''
er staat ''bij iedere bewoner'' dus dan denk ik van wel.. maar ik weet niet hoeveel bewoners er daarquote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgt het hele eiland dan zo'n kaart?
In Spanje doen ze ook zoiets... Heb ze wel eens uit moeten printen ....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
In Portugal en misschien ook wel in in andere landen wordt een rouwkaart in de winkel opgehangen of aan een lantaarnpaal
Welke beesten ?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn beesten hebben weer de kolder in de kop zeg.
Omdat ze zeik zijn, zitten ze juist op dat eiland.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waaraan die mensen dood gaan, misschien wonen daar veel zieke mensen ofzo?
Stel je eens voor dat het zijn echte achternaam is....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk wel een goeie vraag waarom Mo Muffin heeft gekozen als ''achternaam''
De poezen. Die zijn gek als een deur.quote:
Soms hangt het lichaam er naast, voor de duidelijkheid...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
In Portugal en misschien ook wel in in andere landen wordt een rouwkaart in de winkel opgehangen of aan een lantaarnpaal
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ze zeik zijn, zitten ze juist op dat eiland.
Deden ze vroeger ook met de leprozen, die werden ook op een eiland gezet.
En bij New York kwam je er niet in als op de voorgelegen eilanden niet goed genoeg door de keuring kwam.
Sacha zit er ook niet voor niets...
Eerst krijg ik hier spankings en nu willen ze me weer opeten. jeetje.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Mag ik je opeten?.
ehm, daar moet ik over nadenkenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zee geeft en de zee neemt én de vis wordt duur betaald...
Binnenkort maar eens naar Vlieland.
Welk huis kan je aanbevelen?
Ik kan niet wachten tot jij en Bella gaan datenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst krijg ik hier spankings en nu willen ze me weer opeten. jeetje.
Ja als je zelf niet eet .....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hahaha wat een schattige vraagquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Mag ik je opeten?.
Zou dat een match zijn denk je?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot jij en Bella gaan daten
zie je het al voor jequote:Op zondag 15 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot jij en Bella gaan daten
Daar ligt ze, zo stilquote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, Adora, right here on the floor ah.
Ja, als je lekker bent...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ze maar van mijn haar afblijft.quote:
Dat van die leprozen is echt.quote:
Jaaaaaaaaaaaaa dat weet ik ook wel van die Lepraleijersquote:Op zondag 15 februari 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die leprozen is echt.
Kijk maar naar de geschiedenis van het Griekse, jawel, Griekse eiland Kalidonia:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalidonia
Komt jouw Griek daar vandaan?
't gaat goed met oma, vanmiddag weer genoten van de golfballen en ik zit vanavond soms hardop te lachenquote:
dat vind ik nou ook, begrafenissen worden hier ook door vrijwilligers gedaan, heel bijzonder en geen winstbejagquote:
Niet te lang svp, dan zijn ze al weer vergeven.quote:
Dat is ook een soort van Liefde....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook, begrafenissen worden hier ook door vrijwilligers gedaan, heel bijzonder en geen winstbejag
Gewoon even met een kottertje de Noordzee op en Hoppa !!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook, begrafenissen worden hier ook door vrijwilligers gedaan, heel bijzonder en geen winstbejag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de tweede keer dat je liefde met een hoofdletter L schrijft.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Mijn nichie met mijn schilderij
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je houdt waarschijnlijk van Liechtenstein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oma? Zo oud ben jij toch nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
't gaat goed met oma, vanmiddag weer genoten van de golfballen en ik zit vanavond soms hardop te lachen
Dank je
Mooi schilderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die hond heb je knap geschilderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ravensburger?
Maar waarom zit ze nou met zo'n onbeschilderd doek voor haar hoofd?
dat is ook gewoon leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk toch?Ze is er zó blij mee, vin ik gewoon leuk.... kan ik ook niks aan doen....
Hoe raadt je het zo...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je houdt waarschijnlijk van Liechtenstein.
En ik dacht ik ben veeeeel te jong voor Adora....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oma? Zo oud ben jij toch niet.
Helaas is er bij mij weer een jaar bij gekomen. Om dat te compenseren heb ik m'n geboortedatum met 10 jaar verschoven. Nu ben ik 17
.
ik ben een jonge oma van eeuwig 38quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oma? Zo oud ben jij toch niet.
Helaas is er bij mij weer een jaar bij gekomen. Om dat te compenseren heb ik m'n geboortedatum met 10 jaar verschoven. Nu ben ik 17
.
Die nog sprekend op haar jeugdfoto's lijkt...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een jonge oma van eeuwig 38
Fixedquote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een jonge oma van eeuwig 68
chantage, eg welquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te lang svp, dan zijn ze al weer vergeven.
Krijg je meteen mijn opnamen van de Black Crowes...
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die nog sprekend op haar jeugdfoto's lijkt...
Die hond is haar hulphond, en dat beestje is héél belangrijk voor haar...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hond heb je knap geschilderd.
Ravensburger?
Maar waarom zit ze nou met zo'n onbeschilderd doek voor haar hoofd?
ik denk niet dat de leeftijd het probleem isquote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik dacht ik ben veeeeel te jong voor Adora....
goed zo Fann!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik heb mijn kinderfoto's iig wel gepost.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Die hond is haar hulphond, en dat beestje is héél belangrijk voor haar...
Ja, haar hoofd hoeft niet op Fok, zeg jij nou maar niks, jij durft niet eens een foto in je fobo
te zetten
Potentie?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk niet dat de leeftijd het probleem is
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu krijg ik argwaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft MM ook nog geen kinderfoto gepost dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderfoto's iig wel gepost.
Hoeft niet hoor, het zal een verrassende date zijnquote:
jawel, de enige die hij bezitquote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft MM ook nog geen kinderfoto gepost dan?
Echt wel...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft MM ook nog geen kinderfoto gepost dan?
Ik weet nu niet of ik wel zin heb.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het zal een verrassende date zijn
Er staat toch een foto in mijn fobo?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
Ja, haar hoofd hoeft niet op Fok, zeg jij nou maar niks, jij durft niet eens een foto in je fobo
te zetten
dat zeg ik, chantagequote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, puur praktisch...
Heb nog veel meer opnamen van andere bands.
Met petjequote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja.... dat zal wel zeker een hele vage ook nog?
Nee, niet vaag.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja.... dat zal wel zeker een hele vage ook nog?
Ja, ik ga straks wel effe kijken...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet vaag.
Maar ben je vast alweer vergeten...
heb jij een fobo?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat toch een foto in mijn fobo?
Ja zeg, dat zijn honden en poezen ook.quote:
mannen zijn toch heel nieuwsgierig, wat let je, nodig onze Bella uitquote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik wel zin heb.
Kan ik ermee de straat op zonder dat ik me hoef te schamen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
mannen zijn toch heel nieuwsgierig, wat let je, nodig onze Bella uit
hè gatverquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n ouderwets type...
Hier...quote:
volgens mij had hij ook al sjans met Beaukequote:Op zondag 15 februari 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
mannen zijn toch heel nieuwsgierig, wat let je, nodig onze Bella uit
schamen deed je toch niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ik ermee de straat op zonder dat ik me hoef te schamen?
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o jah...nu weet ik het weer, die had ik gezien!
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier...Het is Oliver Hardy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hihiquote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik dacht ik ben veeeeel te jong voor Adora....
Oh, dat is mijn plan... maar dan eeuwig 20quote:Op zondag 15 februari 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een jonge oma van eeuwig 38
Je kent mij te goedquote:
Dat was in een heel andere context meisje.quote:
Daar ga ik wel van uit natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, meer heb ik er namelijk niet...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
o jah...nu weet ik het weer, die had ik gezien!
Het is dat ik niet op zoek ben....quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij had hij ook al sjans met Beauke
Waarom zou je je moeten schamen voor mij?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
maar als het zo in je schoot geworpen wordt...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dat ik niet op zoek ben....
Geen idee, maar ik word wel huiverig nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten schamen voor mij?
oké dan jongetjequote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was in een heel andere context meisje.
We hebben elkaar toch nog niet ontmoet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik het ook nog met mijn domme kop![]()
en ik wist al dat jij dat niet was
Zwarte piet ... Maar die zie je nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik het ook nog met mijn domme kop![]()
en ik wist al dat jij dat niet was
Nee, maar dat ben jij niet.... en als het wél zo is wil ik baby's van jequote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben elkaar toch nog niet ontmoet?
o jah, onherkenbare foto'squote:Op zondag 15 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwarte piet ... Maar die zie je niet
Even quoten...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben jij niet.... en als het wél zo is wil ik baby's van je
snel je typo gewijzigdquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die babay's had ik wel willen zien.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Waar hou ik me zoal mee bezig:
Muziek
Concerten (tapen)
Whisky
Ajax
Theater
Internet (grotendeels beroepsmatig)
Reizen
Echtgenote
Vrienden
Niet met kinderen
wie nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die babay's had ik wel willen zien.
Met moussaka in de bin dumpen wel ja.quote:
ga het effe serieus nemenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar hou ik me zoal mee bezig:
Muziek
Concerten (tapen)
Whisky
Ajax
Theater
Reizen
Echtgenote
Vrienden
Niet met kinderen
wat staat in je fobo?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nemen is nemen.
En het staat in mijn fobo, bij mijn foto's...
jahaaaaaaa ik heb nog een keer gekeken, ik keek net alleen naar die fotoquote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lap tekst met wat ik wel en niet doe.
Heb je eigenlijk wel echt gekeken daar?
Voor wie schrijf ik dat dan...?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
ah datte...
Waar hou ik me zoal mee bezig:
Muziek
Concerten (tapen)
Whisky
Ajax
Theater
Reizen
Echtgenote
Vrienden
Niet met kinderen
zie ik ook pas voor het eerst
ik ben toch wel erg benieuwd naar die vent waar jij baby's mee zou willenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaa ik heb nog een keer gekeken, ik keek net alleen naar die foto
Hahaha ... kloptquote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel volgens mij boeit dat geen hond
Ik hef mijn fobo wel op...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel volgens mij boeit dat geen hond
ik was net aan het zoekenquote:
Het staat er al eeuwen, geen idee wie dat wel of niet leest.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
had je echt gedacht dat mensen dat lazen? misschien wel hoormaar ik eigenlijk nooit ...
Zoals blijkbaar meerdere Fok! mannenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij had hij ook al sjans met Beauke
Misschien lezen andere mensen het wel, ik weet het nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat er al eeuwen, geen idee wie dat wel of niet leest.
Soms lees ik daar wel teksten, soms niet...
Ach ja, lig ik er wakker van? Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals blijkbaar meerdere Fok! mannen
Ik heb nog nooit een poll gemaakt en maak die In de toekomst ook nooit...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien lezen andere mensen het wel, ik weet het nietmaak anders een Pol
Omdat ik zelf geen FoBo heb denk ik er ook niet aan om bij een ander te glurenquote:
was dat nou allemaal echt waar dan? Het klonk zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals blijkbaar meerdere Fok! mannen
door mij ben je nu een illusie armerquote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poll gemaakt en maak die In de toekomst ook nooit...
Ik ook niet hoor, als zij zo geil is is dat haar probleem (of juist nietquote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, lig ik er wakker van? Nee.
Hij staat er nog wel, kan je er niet bij nu?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik zelf geen FoBo heb denk ik er ook niet aan om bij een ander te gluren
Je weet maar nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was dat nou allemaal echt waar dan? Het klonk zo ongeloofwaardig
Ik ga nog 'n keer zoeken...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij staat er nog wel, kan je er niet bij nu?
Illusie? Eerlijk?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
door mij ben je nu een illusie armermaar ik was wél eerlijk
Pak eens een dweiltje!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, als zo geil is is dat haar probleem (of juist niet).
Oooh lekker dombo ben ik toch, die had ik wel bekeken!! Tijd terug natuurlijk alquote:
Omdat je dacht dat iedereen die teksten las en dan ook ging onthouden waar jij je meequote:Op zondag 15 februari 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Illusie? Eerlijk?
Waar gaat dit nou weer over?
En net dus weer, zie ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh lekker dombo ben ik toch, die had ik wel bekeken!! Tijd terug natuurlijk al
--> schop naar dementen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |