quote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat TH al was gaan slapen....
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.quote:
1 minuutquote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan, dus ik mag er eigenlijk niet zoveel van zeggen.
Je had hem al klaar staan bedoel je ...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al een half uur te wachten, schiet dan eens op...
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet door had, om eerlijk te zijn.
Volgende keer mag je 'mijn' topic hebben...
Nee, hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had hem al klaar staan bedoel je ...
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn, ik vind jouw tt leuker dan degene die ik in gedachte had.
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pluk heeft en lang haar en een petje, zie ik nu...
Wat heb je nu weer voor een UI?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Mijn haar is absoluut korter.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lange haar valt wel mee, dus ik denk dat het gewoon een plaatje van jou is.
Helaas wel denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg naar bed voor de verandering...
Neem aan dat je dochter morgenvroeg naar school moet, of hebben ze met carnaval extra vrij daar in het zuiden ?quote:
Een jeugdfoto of rijd je nog steeds in zo'n kraanwagentje?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn haar is absoluut korter.
En ik heb niet zo'n petje (ik zal jouw taal maar praten)...
Het laatstequote:Op zondag 15 februari 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je dochter morgenvroeg naar school moet, of hebben ze met carnaval extra vrij daar in het zuiden ?
Ik zet hier zo de frituurpan aan en mik er iets inquote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook lekker mijn peukje op en dan ga ik mezelf eerst eens van iets te eten voorzien...
Ik neem spek met ei en ui op broodjes...quote:Op zondag 15 februari 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zet hier zo de frituurpan aan en mik er iets in
Hoe het ook heten mag, monstertje is 1 week vrij. Binnenkort weer 2 weken vrij, gaat lekker zoquote:
Zonder ui heb ik het vanmorgen gegeten.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem spek met ei en ui op broodjes...
Vrij met carnaval tot woensdag is normaal hier in deze contreien.quote:
Niet in slaap vallen !! EN tot straks als je nog de kracht hebtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, iPad gaat niet mee, vind ik veel te link, ik ben echt heel onhandig. Thee en een boek, meer niet
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
Toch eens snel voor een beter internetverbinding zorgen hier bij moeders, niet dat zij ook maar 1 ding met internet doet (wat is dat) maar de kinderen en kleinkinderen wel. Morgen maar eens regelen denk ik.
Woont Juup zijn dochter bij oma?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?
Als ik bij oma (mijn moeder) ben dan is mijn dochter er over het algemeen ook bijquote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop je op die manier meer contact met je dochter te hebben als ze niet bij jou is?
Ik snapte niet wat hij bedoelde met dochters en kleindochters, dat was de volgende vraag die ik ging stellen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woont Juup zijn dochter bij oma?
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woont Juup zijn dochter bij oma?
En mijn vraag is beantwoord, nou ja bijna, want hier is waar je moeder ook is?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik bij oma (mijn moeder) ben dan is mijn dochter er over het algemeen ook bijNee ik wil gewoon een fatsoenlijke internetverbinding hebben hier.
Hier is waar ik met mutske op bezoek ben, dus bij mijn moeder en dus haar omaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn vraag is beantwoord, nou ja bijna, want hier is waar je moeder ook is?
Duidelijk, eindelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier is waar ik met mutske op bezoek ben, dus bij mijn moeder en dus haar oma
5,5 ongeveerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk, eindelijkEn hoe oud is jouw mutske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |