SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toekomst van het Nederlandse voetbalquote:Op zondag 15 februari 2015 18:19 schreef Vermecelli het volgende:
El Ghazi en Kishna draaien pas net warm
Nee man.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De toekomst van het Nederlandse voetbal
Twente heeft een goal meer gescoord dan ik had verwacht, dus och.quote:
* betaaldquote:Op zondag 15 februari 2015 18:20 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel heeft Ajax hiervoor betaalt; roept u maar.
2 ton? Opleidingsvergoeding?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:20 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel heeft Ajax hiervoor betaalt; roept u maar.
Jaloers?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:20 schreef JenHermes het volgende:
Was toch helemaal geen bewussie van Milik joh, Theo. Hij probeerde de bal te controleren
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 15-02-2015 om 18:20:49Ajax heeft vandaag net zo vaak gescoord als in de eerste vijf wedstrijden van 2015 bij elkaar opgeteld. #ajatwe reageer retweet
Nee.quote:
Nee hoor want ik vind Milik een uitstekende spits maar dit was echt geen bewuste assistquote:
HET LEK IS BOVENquote:Op zondag 15 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 15-02-2015 om 18:20:49Ajax heeft vandaag net zo vaak gescoord als in de eerste vijf wedstrijden van 2015 bij elkaar opgeteld. #ajatwe reageer retweet
Racisten. Drie thuiswedstrijden geen publiek.quote:
Deze gehele Ajax selectie is fantastisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever speelt fantastisch vandaag.
Lekker laten staanquote:Op zondag 15 februari 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever speelt fantastisch vandaag.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone terug op middenveld aub.
Neuh, banken.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone eruitquote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
mad?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, je wint van een club dat vorige week thuis verloor van Excelsior.
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Sinkgraven-Serero-Klaassen
quote:
quote:
Ja rot op volgend jaar is hij toch weg.quote:
Wel jammer, dus zolang het nog mogelijk is genieten van Schone.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja rot op volgend jaar is hij toch weg.
Laat het middenveld van volgend seizoen maar lekker op elkaar ingespeeld raken.
Dit.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja rot op volgend jaar is hij toch weg.
Laat het middenveld van volgend seizoen maar lekker op elkaar ingespeeld raken.
Andersen - Nouri - Serero.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon Nouri en Van de Beek erin. Hup.
Wat valt er te genieten aan iemand die de hele tijd op de grond ligt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel jammer, dus zolang het nog mogelijk is genieten van Schone.
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat valt er te genieten aan iemand die de hele tijd op de grond ligt.
Achterin: Maxwell - Chivu - Verlaat - Maduroquote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Klaassen Serero Van der Vaart Andersen
quote:
Dat zou je wel willen hé? Smeerlap.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef Sked het volgende:
Misschien moet Ajax nog wat Deentjes van 16 kopen
:Squote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé? Smeerlap.
Noem elkaar geen smeerlapquote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé? Smeerlap.
Van der Vaart moet je niet eens willen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Klaassen Serero Van der Vaart Andersen
Wiequote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat er mensen waren die dachten dat Twente 2de ging eindigen.
Niet Kreator hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fixed!quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Klaassen Serero Van der Vaart Sneijder Andersen
Tweede van Overijssel, het kan nog.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tomatenboerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2014/15
Weer een stapje dichter bij het kampioenschap.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Netjes van Ajax, winnen van Twente. Stukje zekerder op de tweede plaats nu. Vitesse gaat Twente passeren op de ranglijst, op basis van doelsaldo.
Zo, daar heb je flink voor zitten zoeken.quote:
Bedankt GGMM!quote:Op zondag 15 februari 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou dat leuk vinden voor jou en johannes.
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, daar heb je flink voor zitten zoeken.
ja knjb gaat nu psv kampioen maken zodat ze de aankomende vier jaar zich weer kunnen verantwoorden wanneer ze ajax kampioen makenquote:
Oh.quote:
Ik denk dat ebola acuut moet toeslaan onder de PSV-selectie, wil die ploeg de titel nog verspelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij het kampioenschap.
Of Excelsior.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, daar heb je flink voor zitten zoeken.
hhahaha feyenoord heeft op papier het beste spelquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat PSV 20 punten boven Feyenoord staat?
Maar dat Feyenoord eigenlijk kampioen moet worden op basis van het beste spel.
En dat helaas de kampioen wordt gekozen op basis van het aantal behaalde punten.
Abe Lenstra.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie o wie zal er in de rubriek van SV zitten?
Ik vind PSV beter spelen dan Feyenoord Davy.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat PSV 20 punten boven Feyenoord staat?
Maar dat Feyenoord eigenlijk kampioen moet worden op basis van het beste spel.
En dat helaas de kampioen wordt gekozen op basis van het aantal behaalde punten.
Verwachte aankopen aankomende zomer en spelers die waarschijnlijk weggaan bij pisvee. Groeten Groeten.quote:
Als Juve zich terugtrekt misschien.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Ajax wordt 2e ondanks het poepseizoen. Gewoon voorronde CL. Volgend jaar weer kampioen.
Ik herhaal alleen maar een grappige post.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind PSV beter spelen dan Feyenoord Davy.
Alleen Memphis en Wijnaldum.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
PSV gaat leeg gekocht worden. De rest kan niks.
Ja en dan kopen ze niks terug zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
PSV gaat vast niks met dat geld doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Juve zich terugtrekt misschien.
jullie az aankoop wordt gudeljquote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat vast niks met dat geld doen.
Ow, ik zag geen quote.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar een grappige post.
Is het al 3 jaar tochquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Het lijkt een beetje een verloren seizoen te worden voor FC Twente"
-JJ
AZ staat nog boven PEC.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef JenHermes het volgende:
Competitie is nu toch wel beslist mogen we zeggen toch? PSV kampioen, Ajax voorronde CL, PEC Zwolle en Feyenoord plaatsing EL
Ik heb hem een keer aan Ruud Krol gevraagd, die gaf hem ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dat joh![]()
![]()
![]()
Geef gewoon die aanvoerdersband man jonge jonge
Daar zijn we niet zo blij mee... NAC moet degraderenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het 1-1 wordt, misschien winst voor NAC.
Ze lopen nu al meer naar voren dan de afgelopen vijf thuiswedstrijden bij elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Volle 90 minuten genieten van dit NAC
Ik moet zeggen dat hun resterende thuiswedstrijden wel gunstiger zijn t.o.v de andere degradatiekandidaten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze lopen nu al meer naar voren dan de afgelopen vijf thuiswedstrijden bij elkaar
Maar normaal gesproken halen ze nooit genoeg punten om direct te handhavenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hun resterende thuiswedstrijden wel gunstiger zijn t.o.v de andere degradatiekandidaten.
Plus mogelijk puntenaftrek, ja. Ze hebben 7 punten achterstand op de n15 en GAE + ploegen daarboven gaan zeker genoeg punten halenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken halen ze nooit genoeg punten om direct te handhaven
Gewoon maximaal aftrekken, weg met NACquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus mogelijk puntenaftrek, ja. Ze hebben 7 punten achterstand op de n15 en GAE + ploegen daarboven gaan zeker genoeg punten halen
Uit dat licht. Sinds het vertrek van de tweedehandsmakelaar is het bergafwaarts gegaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon maximaal aftrekken, weg met NAC
Ik ga bassie wel missen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon maximaal aftrekken, weg met NAC
Niks is triester dan ditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit voetbal van NAC nog triester dan het Richard Roelofsen betonvoetbal?
twitter:fcvolendam twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:13:3111) Brands knalt binnen vanaf randje zestien na goed voorbereidend werk van Kuwas #telvol 0-1 reageer retweet
Ik vind NAC triester dan Dordrecht, Dordrecht probeert het tenminste.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordrecht.
Ga je zo ook nog Juve kijken?
Iedereen kan van RKC winnen, al laat je ze tegen een stel zaterdagamateurs in de vierde klasse spelenquote:
Ja true. Lekker man.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind NAC triester dan Dordrecht, Dordrecht probeert het tenminste.
En ja, ik schakel straks over naar FS2
Topshow bij Jong Ajaxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op morgen en zondag.
twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:49:22NAC nu 548 minuten zonder thuisdoelpunt, genoeg tijd om 'Godfather-trilogie' te kijken en tussen iedere film 5 minuten te pauzeren. #naccam reageer retweet
quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik het condoleer hier Dordrecht met het degraderen topic ook al vast openen
cjs keys? beetje dat soort sites vergelijken..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zoek die goedkope site om fm2015 te kopen typisch had gelinkt maar ben kwijt ;s
Ik denk dat die alle drie niet gaan winnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor ADO, Go Ahead en Utrecht.
Bramaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Hahn; Lam, Van der Werff, Broerse, Van Hintum; Brama, Rienstra; Lukoki, Drost, Becker; Babalj.
Veel geblesseerden, je moet toch iets. Bovendien speelden die alletwee niet heel slecht tot aan Heerenveen-uit.quote:
Dat weet ik. Je kunt ze beter nu kwijt zijn dan volgende week.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel geblesseerden, je moet toch iets.
Normaal gesproken, ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat die alle drie niet gaan winnen.
Haten op Bramaquote:
Zakelijke overwinning AZquote:
Dat gaat nog ja. Maar geen PSV, Ajax en Feyenoordquote:
Valt toch wel mee hoe saai het is?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat nog ja. Maar geen PSV, Ajax en FeyenoordToch jammer.
Alsof die drie steevast het minst saaie voetbal laten zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van PSV, Ajax en Feyenoord word ik ook niet heel vrolijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Van der Werff volgende week een beetje denkt aan waar hij volgend seizoen speelt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat Ben Rienstra boos wordt. Die staat op scherp
Precies, als er nu net clubs bij uitstek zijn die saai voetbal laten zienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof die drie steevast het minst saaie voetbal laten zien.
Verkeerde forumquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zoek mensen om bondgenootschappen mee af te sluiten in Tribal Wars 2.
Was anders gewoon een reclame op FOX Sports.quote:
wat is jouw naam daar?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zoek mensen om bondgenootschappen mee af te sluiten in Tribal Wars 2.
Ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
ELFvoetbal.nl is een onbetrouwbare site.
mijn naam is BreveWarriur2001quote:
Die van een Utrecht of Ajax zijn nog veel ergerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
Nog even en de ziekenboeg bij PEC puilt uit
Ik vind er niks moois aan. Tweede week op rij dat PEC in de beginfase al een speler moet wisselen vanwege een blessure.quote:
Ajax met 4 blessures?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van een Utrecht of Ajax zijn nog veel erger
Die 4 blessures zeggen niets. Is elke keer enorm afwachten wie wel fit is en de ander nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax met 4 blessures?
Groningen heeft er 6 of 7
Mooi is het natuurlijk niet, krijg ook flashbacks naar afgelopen weekend. Maar toch.. beter dat Saymak nu erin kan om zo de boel beter op gang te krijgen. Tis dan wel ADO uit, maar dan nog: ze zijn slordig in de passing, ADO's kwartiertje in het begin en op het eind, dus ga er maar aan staan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind er niks moois aan. Tweede week op rij dat PEC in de beginfase al een speler moet wisselen vanwege een blessure.
Saymak laat in elk geval een aantal goede acties zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi is het natuurlijk niet, krijg ook flashbacks naar afgelopen weekend. Maar toch.. beter dat Saymak nu erin kan om zo de boel beter op gang te krijgen. Tis dan wel ADO uit, maar dan nog: ze zijn slordig in de passing, ADO's kwartiertje in het begin en op het eind, dus ga er maar aan staan.
PEC moet gewoon wat rustiger aan de bal zijn. Dit ADO speel je in de kaart met crossballen van de linker naar de rechterflank et cetera. Ook opvallend veel diepstaande middenvelders, je zou zeggen dat die zich meer uit moeten laten zakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi is het natuurlijk niet, krijg ook flashbacks naar afgelopen weekend. Maar toch.. beter dat Saymak nu erin kan om zo de boel beter op gang te krijgen. Tis dan wel ADO uit, maar dan nog: ze zijn slordig in de passing, ADO's kwartiertje in het begin en op het eind, dus ga er maar aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |