SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Zivko op de tribune is ook zon gefaal.![]()
Dat probleem los je op door Schone eruit te halen en Milik in de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?![]()
Je weet toch dat ik het th langzaam beinvloed via mijn connectie. Over paar weken zit Ruiz er ook.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zorg ook even dat Maxwell en Nigel de Jong komenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het th langzaam beinvloed via mijn connectie. Over paar weken zit Ruiz er ook.
Gr grOh.![]()
Wat dacht je van een spits....in de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?AFCA
No shitquote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat probleem los je op door Schone eruit te halen en Milik in de spits.![]()
Maxwell krijgt 5 mil per jaar. Succes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorg ook even dat Maxwell en Nigel de Jong komen
Gr grAFCA
Schöne speelt toch belabberd
Haal hem eruit en ga verder met spelers die nog toekomst hebben bij AjaxOh.![]()
Euh ja maar in dit geval als Schöne speelt, of dat een goede keuze is is dan weer een heel ander verhaal, is het logisch om Zivko op de tribune te zettenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een spits....in de spits.![]()
![]()
Mind=Blown.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een spits....in de spits.wooblabalurg![]()
Contract loopt af.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maxwell krijgt 5 mil per jaar. Succes.
Carriere afsluiten bij Ajax.Oh.![]()
Kan ook nog mee bij een Lpool ofzo. Gaat nier naar Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contract loopt af.
Carriere afsluiten bij Ajax.AFCA
Ik ben sowieso van een spits, in de spits. Zeker als je er eentje hebt. Dan al helemaal.quote:wooblabalurg![]()
Die man kan nog overal heen, zie ik niet terug komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contract loopt af.
Carriere afsluiten bij Ajax.wooblabalurg![]()
Daar zorg jij maar voor met je invloed.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ook nog mee bij een Lpool ofzo. Gaat nier naar Ajax.Oh.![]()
bedoeningquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef Gruisman het volgende:
pff saaie bedoeling geworden weer zeg![]()
Ik ben wel realistisch. Met een BeNeliga was het wel gelukt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zorg jij maar voor met je invloed.AFCA
Oohja dat is ook nog één van je stokpaardjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel realistisch. Met een BeNeliga was het wel gelukt.Oh.![]()
Haal Schone eens uit de spits, Frank'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schöne uit het elftalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef StarGazer het volgende:
Haal Schone eens uit de spits, FrankOh.![]()
Belangrijk in de kleedkamerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh misschien kan hij als wisselspeler nog nuttig zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
4 nieuwe spelers nodig vanachter.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee er is niks nodig achterin hoor Frank.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
410quote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
wat 410 zingt zegt ook wel alles..
AFCA
Frank zal wel weten wat ie doetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee er is niks nodig achterin hoor Frank.
je weet wel over wie ik het hebRED ONS HENNIEGOD![]()
Nog steeds moe van het trainingskampquote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax zakt altijd weer in na een paar minuutjes leuk spelen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Jammer dat Zimling geblesseerd is, die had net dat beetje extra kunnen geven in de 70e minuut.Amen.![]()
Boilessen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat Zimling geblesseerd is, die had net dat beetje extra kunnen geven in de 70e minuut.![]()
Nouja hij zei: "we hebben in de aanval en op het middenveld dringender spelers nodig"quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef badschaap het volgende:
en dan heeft de boer zogenaamd niemand nodig voor in de verdediging
Wat ik wel raar vind want je hebt meer jeugd dat er aankomt voor die linies dan voor de verdediging(praktisch geen goede spelers)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die grootte sterke Schone in de spits houdt die verdedigers wel van zich af.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef Jivis het volgende:
Ik houd m'n hart vast voor Legia donderdag.![]()
Ik pleit al maanden voor Ghazi en Kishna op de vleugels uiteraard.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Iedereen hier, nu Milik nog vast in de basisquote:Op zondag 15 februari 2015 18:12 schreef Monolith het volgende:
Ik pleit al maanden voor Ghazi en Kishna op de vleugels uiteraard.
Narf!![]()
Prachtig, maar was toch wel erg lekker geweest als die erin was gegaan. Ben nog lang niet overtuigd van een overwinning hier.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
rakatatataquote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Thulani "Warchild" Serero eindelijk terug.AFCA
Met deze verdediging weet je het maar nooit inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prachtig, maar was toch wel erg lekker geweest als die erin was gegaan. Ben nog lang niet overtuigd van een overwinning hier.![]()
Hare Klishna moet zijn acties eens af maken.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:18 schreef Smoofie het volgende:
Voor deze voorhoede in deze fase kom je naar het stadion![]()
En dit al helemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:19 schreef Wave103 het volgende:
Die Milik moet je toch gewoon vastleggen.. kost ook nog eens weinig![]()
Eindelijk weer is leuk voetbal van Ajax in de laatste 15 minuten. Lang, lang, erg lang geleden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En oppeens kunnen ze 5 min lang wel meer dan 3x naar elkaar passen in een goed tempo.AFCA
Schitterende speler. Slim en sterk.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Bazoer is toch wel een lekker voetballertje.wooblabalurg![]()
Al meer kansen gehad dan in de laatste 5 wedstrijden ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schone in de spits is niet het beste idee geweest van Frank. Is niet snel, niet sterk en kan niet koppen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker domineren met eigen jeugd als Bazoer, Kishna en Sinkgraven.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:22 schreef Tyron het volgende:
die bazoer hebben we toch wel even goed opgeleidVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tering dom man.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Schone in de spits is niet het beste idee geweest van Frank. Is niet snel, niet sterk en kan niet koppen.![]()
Janssen voor de verdediging zetten was ook zoiets raars waar die veel te lang aan vasthieldquote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Schone in de spits is niet het beste idee geweest van Frank. Is niet snel, niet sterk en kan niet koppen.![]()
Voordat het huurcontract afloopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef NeuNeu het volgende:
Wanneer moet Ajax eigenlijk aangeven of ze Milik definitief willen overnemen?wooblabalurg![]()
Maak je niet druk, die speelt straks bij feyenoord of psv ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef NeuNeu het volgende:
Wanneer moet Ajax eigenlijk aangeven of ze Milik definitief willen overnemen?![]()
![]()
Het had er volgens mij ook meer mee te maken dat Frank Schöne gewoon heel graag opstelt als 'routinier'. Dat viel te begrijpen in de periode dat hij in vorm was, maar de laatste maanden was het niets en dan moet je ook een keer inzien dat hij niet oneindig krediet moet hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Schone in de spits is niet het beste idee geweest van Frank. Is niet snel, niet sterk en kan niet koppen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo'n topper is het nu ook weer niet hoor. Wel talentvol.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die speelt straks bij feyenoord of psv ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven lijkt er ook doorheen te komen, speelt niet slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel veel slecht balverlies geleden hoor, vooral in de eerste helft. Verder wel prima wedstrijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Sinkgraven lijkt er ook doorheen te komen, speelt niet slecht.Deathlift or Die.![]()
Ik vind het al een hele verademing dat er iemand staat die gewoon eens een iets risicovoller balletje naar voren geeft in plaats van de obligate tikkies terug en breed.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel veel slecht balverlies geleden hoor, vooral in de eerste helft. Verder wel prima wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geeft een paar goede ballen maar ook nog teveel matige ballen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Sinkgraven lijkt er ook doorheen te komen, speelt niet slecht.
Komt er wel, maar heeft tijd nodig voor hij constant wordt.Oh.![]()
Dit zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het al een hele verademing dat er iemand staat die gewoon eens een iets risicovoller balletje naar voren geeft in plaats van de obligate tikkies terug en breed.
Ook die bal van Klaassen voordat Bazoer hem steekte op Kishna was weergaloos.Oh.![]()
Absoluut. Paar momenten was hij gewoon echt slordig. Zoals JR zegt, heeft tijd nodig.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het al een hele verademing dat er iemand staat die gewoon eens een iets risicovoller balletje naar voren geeft in plaats van de obligate tikkies terug en breed.Deathlift or Die.![]()
Alle concurrenten voor plek 2 verloren, 8 punten los dus. Ajax in niemandsland.
Voor een slecht seizoen is plek 2 niet slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon nu doorgaan met de talenten zodat die ervaring hebben voor volgend jaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Voor een slecht seizoen is plek 2 niet slecht.
Schöne en Moisander eruit etc. Kijken of we in de EL nog wat leuks kunnen doen. En dan op naar de transfermarkt en vCLOh.![]()
Ajax doet het idd even slecht als vorig seizoen, 1 van de concurrenten heeft het dit jaar echter voor de verandering eens niet dramatisch gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Voor een slecht seizoen is plek 2 niet slecht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Qua voetbal is het toch een stuk minder dan vorig jaar hoor, qua punten mss niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax doet het idd even slecht als vorig seizoen, 1 van de concurrenten heeft het dit jaar echter voor de verandering eens niet dramatisch gedaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee hoor, vorig jaar was het voetbal ook vrij pover.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Qua voetbal is het toch een stuk minder dan vorig jaar hoor, qua punten mss niet.Oh.![]()
Eindelijk eens een wedstrijd waarbij ik me niet continu ergerde. Viergever en Bazoer hebben me positief verrast, en niet alleen om hun goals.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zeker Bazoer had ik vandaag voor het eerst dat ik dacht, dat is een goede middenvelder. Al zie ik in hem nog steeds meer een CVM.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk eens een wedstrijd waarbij ik me niet continu ergerde. Viergever en Bazoer hebben me positief verrast, en niet alleen om hun goals.Oh.![]()
Aankomende donderdag tegen Legia. Hopen dat ze het goede aanvallende spel van vandaag doortrekken.Rossoneri siamo noi.![]()
Viergever vervangt Boilesen, dan kun je het ook haast niet slecht doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk eens een wedstrijd waarbij ik me niet continu ergerde. Viergever en Bazoer hebben me positief verrast, en niet alleen om hun goals.
Maar hij speelde een prima wedstrijd inderdaad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat polletje is wel echt heel belangrijk geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Aankomende donderdag tegen Legia. Hopen dat ze het goede aanvallende spel van vandaag doortrekken.
Was dat niet gebeurt, dan had je in een "crisis" gezeten en was het vandaag wrs ook niet zo goed gegaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Soms moet je een beetje geluk hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat polletje is wel echt heel belangrijk geweest.
Was dat niet gebeurt, dan had je in een "crisis" gezeten en was het vandaag wrs ook niet zo goed gegaan.Rossoneri siamo noi.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat polletje is wel echt heel belangrijk geweest.
Was dat niet gebeurt, dan had je in een "crisis" gezeten en was het vandaag wrs ook niet zo goed gegaan.
Er was helemaal geen polletje man![]()
Die keeper blunderde met opzet omdat hij Ajacied is en verhuurt is aan GAE. Snap je dat nou nog niet?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Is dit serieusquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die keeper blunderde met opzet omdat hij Ajacied is en verhuurt is aan GAE. Snap je dat nou nog niet?![]()
Volgens Frankie is er niks waar van dat hij de laatste dagen met v/d Vaart heeft gesproken, kan volgens hem wel ervaren zijn, meerdere posities inzetbaarEerste pijlen zijn op andere mensen gericht, maar hij is wel een interessante optie
![]()
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik kan het niet bewijzen natuurlijk. Dus formeel gezien ligt het anders, maar elk mens met gezond verstand weet hoe hij 1 en 2 moet optellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt want de Boer gebruikte the force om de bal omhoog te laten gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die keeper blunderde met opzet omdat hij Ajacied is en verhuurt is aan GAE. Snap je dat nou nog niet?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Godverdomme wat ben jij achterlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik kan het niet bewijzen natuurlijk. Dus formeel gezien ligt het anders, maar elk mens met gezond verstand weet hoe hij 1 en 2 moet optellen![]()
De bal stuitte inderdaad een beetje op, maar ging zo tergend langzaam dat een keeper met een beetje reflexen die bal makkelijk met de voet had kunnen tegen houden. Maar onze Mickey stond er bij en keer ernaarquote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt want de Boer gebruikte the force om de bal omhoog te laten gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ben jij bang voor? Dat mensen gaan roepen dat het competitievervalsing is? So what, niemand kan wat bewijzen, zoals ik al zei. Maar als jij serieus denkt dat hij die bal niet hield door een ''polletje'' uitgerekend in de wedstrijd tegen Ajax waarin Ajax echt moet winnen...tja wees dan maar goedgelovig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh hemel maak het nog maar wat erger jaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar ben jij bang voor? Dat mensen gaan roepen dat het competitievervalsing is? So what, niemand kan wat bewijzen, zoals ik al zei. Maar als jij serieus denkt dat hij die bal niet hield door een ''polletje'' uitgerekend in de wedstrijd tegen Ajax waarin Ajax echt moet winnen...tja wees dan maar goedgelovig.![]()
Geloof wat je wiltquote:Op zondag 15 februari 2015 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh hemel maak het nog maar wat erger jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Neem jezelf in bescherming en log uitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En uitgelopen op Feyenoord, PEC en AZquote:Op zondag 15 februari 2015 19:10 schreef Tarado het volgende:
Goed was het nog niet maar wel mooie goals![]()
![]()
Ook dat maar daar ben ik ook niet zo bang voorquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En uitgelopen op Feyenoord, PEC en AZ![]()
En op Twente en Heereveenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En uitgelopen op Feyenoord, PEC en AZOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die dat matchfixing vinden hebben niet naar AZ gekeken de wedstrijd erna: zo slecht is de eredivisie nou eenmaal.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als Legia speelt als ze nu doen wordt het appeltje eitje voor Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2015 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Aankomende donderdag tegen Legia. Hopen dat ze het goede aanvallende spel van vandaag doortrekken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die keeper blunderde met opzet omdat hij Ajacied is en verhuurt is aan GAE. Snap je dat nou nog niet?![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Legia speelt als ze nu doen wordt het appeltje eitje voor Ajax![]()
![]()
Tsja Ajax krijgt ook pakkie van allemaal laagvliegers.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2-0 pakkie krijgen tegen Jagiellonia thuisWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daarom zegt weinigquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja Ajax krijgt ook pakkie van allemaal laagvliegers.![]()
Jij bent echt een debiel.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar ben jij bang voor? Dat mensen gaan roepen dat het competitievervalsing is? So what, niemand kan wat bewijzen, zoals ik al zei. Maar als jij serieus denkt dat hij die bal niet hield door een ''polletje'' uitgerekend in de wedstrijd tegen Ajax waarin Ajax echt moet winnen...tja wees dan maar goedgelovig.![]()
Legia speelt al weken beroerd ook in vriendschappelijke wedstrijden tijdens winterstopquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja Ajax krijgt ook pakkie van allemaal laagvliegers.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Op vandaag (30 minuten) na speelt Ajax ook beroerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia speelt al weken beroerd ook in vriendschappelijke wedstrijden tijdens winterstopWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tja ik kijk ajax zelden maar ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter isquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op vandaag (30 minuten) na speelt Ajax ook beroerd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ik denk 40 minuten, 20 in de eerste en 20 in de 2equote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op vandaag (30 minuten) na speelt Ajax ook beroerd.![]()
En Ajax wintquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik kijk ajax zelden maar ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is![]()
Drie keer HA was ook genoeg geweest om je punt duidelijk te makenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef Herqules het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou je sieren als je inhoudelijk reageert op mijn posts (of niet) en persoonlijke aanvallen jegens mij achterwege zou latenquote:
Inhoudelijk gesproken heeft hij gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je inhoudelijk reageert op mijn posts (of niet) en persoonlijke aanvallen jegens mij achterwege zou laten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Balen zegquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Legia speelt als ze nu doen wordt het appeltje eitje voor Ajax"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet bij zo iets achterlijks. Je bent gewoon een kakkerlak.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Drie keer HA was ook genoeg geweest om je punt duidelijk te maken![]()
Het is hoe dan ook niet relevant voor een discussie op een forum om users persoonlijk aan te vallen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Inhoudelijk gesproken heeft hij gewoon gelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Herqules het volgende:
[..]
Niet bij zo iets achterlijks. Je bent gewoon een kakkerlak.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je inhoudelijk reageert op mijn posts (of niet) en persoonlijke aanvallen jegens mij achterwege zou latenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent niet relevant.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet relevant voor een discussie op een forum om users persoonlijk aan te vallen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je die mening hebt, waarom reageer je dan op mij? Dat is niet verplicht hoorquote:
Ik hoop je wat zelfbewustzijn bij te brengen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je die mening hebt, waarom reageer je dan op mij? Dat is niet verplicht hoor"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vond je? Twente kwam gelukkig op 0-1 maar Ajax was de eerste 20 minuten gewoon beter en kwam terecht op 2-1 maar erna zakte het toch weer ver terug en verwachtte ik eerder de 2-3 dan de 3-2, erna kwamen ze eindelijk los.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef coronatus het volgende:
Lekker wedstrijd gezien, ja het kan altijd beter maar toch er was weer durf met voetballen.
![]()
Vrouwen met dit soort tekstenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef Mariaatje het volgende:
liefde voor elkaar en liefde voor AJAX! want wij zijn ajax!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ja? Tete die eruit wordt gekopt door iemand van 1,50quote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je? Twente kwam gelukkig op 0-1 maar Ajax was de eerste 20 minuten gewoon beter en kwam terecht op 2-1 maar erna zakte het toch weer ver terug en verwachtte ik eerder de 2-3 dan de 3-2, erna kwamen ze eindelijk los.![]()
Ik zal jou eens even waf liefde tonen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef Mariaatje het volgende:
liefde voor elkaar en liefde voor AJAX! want wij zijn ajax!![]()
![]()
![]()
Bekijk het positief van de afgelopen tijd, ja Ajax zakt terug maar het heeft ook zo'n jonge ploeg. Ik vond deze wedstrijd toch weer dat ze goede dingen lieten zien, ontken dat maar isquote:Op zondag 15 februari 2015 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je? Twente kwam gelukkig op 0-1 maar Ajax was de eerste 20 minuten gewoon beter en kwam terecht op 2-1 maar erna zakte het toch weer ver terug en verwachtte ik eerder de 2-3 dan de 3-2, erna kwamen ze eindelijk los..
![]()
jonge ploeg , dat soort excuses horen niet bij een topclubquote:Op zondag 15 februari 2015 20:00 schreef coronatus het volgende:
[..]
Bekijk het positief van de afgelopen tijd, ja Ajax zakt terug maar het heeft ook zo'n jonge ploeg. Ik vond deze wedstrijd toch weer dat ze goede dingen lieten zien, ontken dat maar is.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben tegenwoordig al lang blij als ik niet zit te kijken naar negentig minuten tikkies breed en terug en een paar knullige momenten waaruit de tegenstander scoort. Ik zie vandaag echter wel de contouren van een toekomstig Ajax. Zo langzaamaan zijn de zwakke schakels al dan niet noodgedwongen richting tribune of bank verdwenen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef coronatus het volgende:
Lekker wedstrijd gezien, ja het kan altijd beter maar toch er was weer durf met voetballen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
vind ik ook maar hij heeft wel gelijk dat we ook wat leuke momenten hebben gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jonge ploeg , dat soort excuses horen niet bij een topclub![]()
Nu Milik gewoon weer eerste spits en wat fatsoenlijke verdedigers.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig al lang blij als ik niet zit te kijken naar negentig minuten tikkies breed en terug en een paar knullige momenten waaruit de tegenstander scoort. Ik zie vandaag echter wel de contouren van een toekomstig Ajax. Zo langzaamaan zijn de zwakke schakels al dan niet noodgedwongen richting tribune of bank verdwenen.
En een beetje vertrouwen dan kan Ajax best wel leuk voetballenOh.![]()
Zeker kan het ook wel. Alleen als talent laat hij het nog maar bij momentjes zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven was ondanks zijn matige spel vandaag wel bijzonder sterk aanwezig bij de 2-1 en de 3-2.
Kan niet wachten tot hij dit constant laat zien. Hopelijk speelt hij dan nog bij Ajax.Oh.![]()
Alleen moet je wel rekening houden met nog enkele tegenvallende wedstrijden dit seizoen. Echter, het is extra lekker dat je een marge van 8 punten hebt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Milik gewoon weer eerste spits en wat fatsoenlijke verdedigers.
En een beetje vertrouwen dan kan Ajax best wel leuk voetballen![]()
Veltman er weer uit, opsteker. Die gozer hoeft net zoals Boilesen echt voorlopig niet op het veld te staan.![]()
Dat is het probleem ook op het moment. Het is nog téveel enkele momenten. Het moet over een langere periode volgehouden worden. Het eerste kwartier en de laatste waren uitstekend. Het eerste kwartier waren ze echt enorm fel en gretig.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker kan het ook wel. Alleen als talent laat hij het nog maar bij momentjes zien.
Kan niet wachten tot hij dit constant laat zien. Hopelijk speelt hij dan nog bij Ajax.![]()
wel teveel balverlies, Bazoer liet vandaag zien hoe het moetquote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven was ondanks zijn matige spel vandaag wel bijzonder sterk aanwezig bij de 2-1 en de 3-2.![]()
Ooh daar hou ik zeker rekening mee. Dat is inherent aan een jonge ploeg. Kijk maar naar Kishna en El Ghazi, die worden nu weer opgehemeld maar spelen volgende week weer als kutjes en dan zeikt iedereen dat ze niks te zoeken hebben bij Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen moet je wel rekening houden met nog enkele tegenvallende wedstrijden dit seizoen. Echter, het is extra lekker dat je een marge van 8 punten hebt.
Maar 2e worden we wel. Hopelijk Europees ook nog even leuk meedoen en dat er wat ontwikkeling in het spel is. Dan ben ik tevreden.Oh.![]()
Daarvoor heb je die paar ervaren spelers (jij krijgt nu rillingen over je rug) nodig. Om die spelers ook aan te sturen in die dipjes. En dan ervaren spelers met kwaliteiten en uitstraling. Dus geen huppelkutjes als Moisander en Schonequote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook op het moment. Het is nog téveel enkele momenten. Het moet over een langere periode volgehouden worden. Het eerste kwartier en de laatste waren uitstekend. Het eerste kwartier waren ze echt enorm fel en gretig.Oh.![]()
Kishna en El Ghazi hebben gewoon een actie of een moment nodig waarbij ze wakker worden geschud. Het gaat bij hen vaak niet vanzelf.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar hou ik zeker rekening mee. Dat is inherent aan een jonge ploeg. Kijk maar naar Kishna en El Ghazi, die worden nu weer opgehemeld maar spelen volgende week weer als kutjes en dan zeikt iedereen dat ze niks te zoeken hebben bij Ajax.
Maar 2e worden we wel. Hopelijk Europees ook nog even leuk meedoen en dat er wat ontwikkeling in het spel is. Dan ben ik tevreden.![]()
Ik had het idee dat vandaag Viergever ipv Boilesen toch al aardig hielp. Ould Chik had niet heel veel in te brengen. Tete moet nog ervaring opdoen natuurlijk. Van Rhijn vond ik zelf dit seizoen wel één van de constantere spelers.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Milik gewoon weer eerste spits en wat fatsoenlijke verdedigers.
En een beetje vertrouwen dan kan Ajax best wel leuk voetballenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zegt geen reet.quote:
Die zijn wel gemotiveerd tegen Ajax.
Speelt Legia trouwens dominant aanvallend voetbal of beetje op de counter?Oh.![]()
Dat begrijp ik heus wel, JR. Alleen is het prachtig dat bij dit soort resultaten gelijk om de meest debiele spelers wordt geschreeuwd, mensen in de media schreeuwen ''JA AJAX HAD DIE MOETEN HALEN OF DIE OH WAT GEWELDIG SPEELDE DIE ZEG, SOOOOW''. Ik noem een Gudelj, Van den Berg.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je die paar ervaren spelers (jij krijgt nu rillingen over je rug) nodig. Om die spelers ook aan te sturen in die dipjes. En dan ervaren spelers met kwaliteiten en uitstraling. Dus geen huppelkutjes als Moisander en Schone![]()
Die spelen al weken als een zak zand, en tegen de nummer 3 moet je ook gewoon gemotiveerd zijn om de 1e plek veilig te houden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet.
Die zijn wel gemotiveerd tegen Ajax.
Speelt Legia trouwens dominant aanvallend voetbal of beetje op de counter?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sowieso heel grillig altijd. Maar gewoon laten staan en er lukt vanzelf wel een actie en ze kunnen altijd gevaarlijk zijn vanuit het niets.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna en El Ghazi hebben gewoon een actie of een moment nodig waarbij ze wakker worden geschud. Het gaat bij hen vaak niet vanzelf.
Lekker laten staan. Stel dat ze er nog staan over 2 seizoenen heb je echt een dodelijke voorhoede met een aardige spits ertussen.Oh.![]()
Sowieso Viergever laten staan ipv Boilesen. Brengt ook veel meer strijd en karakter. Hij kan misschien niet zo goed voetballen maar dat kan Boilesen ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het idee dat vandaag Viergever ipv Boilesen toch al aardig hielp. Ould Chik had niet heel veel in te brengen. Tete moet nog ervaring opdoen natuurlijk. Van Rhijn vond ik zelf dit seizoen wel één van de constantere spelers.Oh.![]()
Viergever vond ik ook goed, brengt ook strijdquote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het idee dat vandaag Viergever ipv Boilesen toch al aardig hielp. Ould Chik had niet heel veel in te brengen. Tete moet nog ervaring opdoen natuurlijk. Van Rhijn vond ik zelf dit seizoen wel één van de constantere spelers.![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat met El Ghazi het spel stukken beter is om naar te kijken. Dat heb ik vooral gemist in de wedstrijden na ADO uit tot en met de Klassieker.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso heel grillig altijd. Maar gewoon laten staan en er lukt vanzelf wel een actie en ze kunnen altijd gevaarlijk zijn vanuit het niets.
Lekker laten staan. Stel dat ze er nog staan over 2 seizoenen heb je echt een dodelijke voorhoede met een aardige spits ertussen.![]()
Dat slaat ook nergens op. Om dat soort spelers uit de Eredivisie te halen waarvan je nog maar moet afwachten of ze het niveau van Ajax aankunnen. Al denk ik wel dat Gudelj dat aan kan.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel, JR. Alleen is het prachtig dat bij dit soort resultaten gelijk om de meest debiele spelers wordt geschreeuwd, mensen in de media schreeuwen ''JA AJAX HAD DIE MOETEN HALEN OF DIE OH WAT GEWELDIG SPEELDE DIE ZEG, SOOOOW''. Ik noem een Gudelj, Van den Berg.
Maar ervaring in een hogere categorie met spelers die CL ervaring hebben en bij grotere clubs dan Ajax hebben gespeeld is niks mis meeOh.![]()
Mee eens al was hij vandaag niet zo sterk, de dreiging heeft hij altijdquote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat met El Ghazi het spel stukken beter is om naar te kijken. Dat heb ik vooral gemist in de wedstrijden na ADO uit tot en met de Klassieker.![]()
Ajax moet dat ook gewoon winnen als ze in goede doen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die spelen al weken als een zak zand, en tegen de nummer 3 moet je ook gewoon gemotiveerd zijn om de 1e plek veilig te houden.
Helaas is dat te vaak grilligOh.![]()
Als PSV het kan in de persoon van Guardado, kunnen wij het ook zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Om dat soort spelers uit de Eredivisie te halen waarvan je nog maar moet afwachten of ze het niveau van Ajax aankunnen. Al denk ik wel dat Gudelj dat aan kan.
Maar ervaring in een hogere categorie met spelers die CL ervaring hebben en bij grotere clubs dan Ajax hebben gespeeld is niks mis mee![]()
Eens, vond ik ook raar dat hij er opeens uit werd gezet. El Ghazi heeft namelijk altijd wel rendement en houdt het veld breed. Brengt gevaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat met El Ghazi het spel stukken beter is om naar te kijken. Dat heb ik vooral gemist in de wedstrijden na ADO uit tot en met de Klassieker.Oh.![]()
En clubs als Basel, Salzburg en Anderlecht kunnen ook gewoon prima ervaren spelers halen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV het kan in de persoon van Guardado, kunnen wij het ook zeker.
Maar ben benieuwd met wie Ajax bezig is. Zou het wel echt een domper vinden als Maduro terugkomt.Oh.![]()
De spitsen hebben zo'n type ook nodig.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, vond ik ook raar dat hij er opeens uit werd gezet. El Ghazi heeft namelijk altijd wel rendement en houdt het veld breed. Brengt gevaar.![]()
Ik heb niets bij VI/Telegraaf gelezen over Maduro en/of Van der Vaart.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En clubs als Basel, Salzburg en Anderlecht kunnen ook gewoon prima ervaren spelers halen.
Maar ben benieuwd met wie Ajax bezig is. Zou het wel echt een domper vinden als Maduro terugkomt.![]()
Dat wel ja , van vooral Kishnaquote:Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik ook maar hij heeft wel gelijk dat we ook wat leuke momenten hebben gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Daarom raar om Milik eruit te halen als je eindelijk met echte vleugels gaat spelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De spitsen hebben zo'n type ook nodig.
Schöne moet gewoon banken. Gaat toch weg na dit jaar, en we worden toch 2e. Ga het lekker opbouwen naar komende seizoenen.Oh.![]()
Kom er meer op omdat hij in het stadion was vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets bij VI/Telegraaf gelezen over Maduro en/of Van der Vaart.
En wel een redelijk makkelijke naamOh.![]()
Als het om terughalen gaat, dan zou je wellicht nog het meest hebben aan een speler als Nigel de Jong. Verder zie ik niet heel veel oud-Ajacieden die heel veel meerwaarde kunnen bieden, afgezien van wat minder realistische opties als Suarez of Ibrahimovic natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En clubs als Basel, Salzburg en Anderlecht kunnen ook gewoon prima ervaren spelers halen.
Maar ben benieuwd met wie Ajax bezig is. Zou het wel echt een domper vinden als Maduro terugkomt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik begrijp wel waarom hij hem daar opstelde alleen werkt het niet zo goed, je moet wel de bal in bezit houden en daar ontbrak het wat wedstrijden aan, dat komt nu met vlagen terugquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom raar om Milik eruit te halen als je eindelijk met echte vleugels gaat spelen.
Schöne moet gewoon banken. Gaat toch weg na dit jaar, en we worden toch 2e. Ga het lekker opbouwen naar komende seizoenen.![]()
Nigel de Jong is helaas ook onrealistisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het om terughalen gaat, dan zou je wellicht nog het meest hebben aan een speler als Nigel de Jong. Verder zie ik niet heel veel oud-Ajacieden die heel veel meerwaarde kunnen bieden, afgezien van wat minder realistische opties als Suarez of Ibrahimovic natuurlijk.
Zou wel de ideale aankoop zijn op VM. Kan de verdediging ontlasten, brengt strijd met zich mee en kan ook gewoon aardig voetballen.Oh.![]()
Mee eens al is de vraag in hoeverre Nigel de Jong een realistische optie is.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het om terughalen gaat, dan zou je wellicht nog het meest hebben aan een speler als Nigel de Jong. Verder zie ik niet heel veel oud-Ajacieden die heel veel meerwaarde kunnen bieden, afgezien van wat minder realistische opties als Suarez of Ibrahimovic natuurlijk.![]()
Schone houdt ook zelden een bal vast daar en gaat lopen pingelen daar. Zijn handelingssnelheid is gewoon te laag om daar zo in de drukte te spelenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom hij hem daar opstelde alleen werkt het niet zo goed, je moet wel de bal in bezit houden en daar ontbrak het wat wedstrijden aan, dat komt nu met vlagen terugOh.![]()
Nou ja, niet na dit seizoen in ieder geval, maar wie weet na volgend seizoen of het seizoen daarna.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens al is de vraag in hoeverre Nigel de Jong een realistische optie is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is de bedoeling dat hij op het juiste moment uitstapt, maar daar klopte weinig van, tegen Go Ahead was dat iets beter, maar vandaag terecht gewisseldquote:Op zondag 15 februari 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schone houdt ook zelden een bal vast daar en gaat lopen pingelen daar. Zijn handelingssnelheid is gewoon te laag om daar zo in de drukte te spelen![]()
Tja, dat is Sinkgraven, eigenlijk al sinds zijn debuut in de Eredivisie. Je ziet dat hij fantastisch kan voetballen, maar heeft toch ook te veel balverlies. Lijkt wel wat op Eriksen wat dat betreft, al lag de balans bij Eriksen natuurlijk wel wat positiever.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven was ondanks zijn matige spel vandaag wel bijzonder sterk aanwezig bij de 2-1 en de 3-2.![]()
Liever gewoon een echt aanspeelpunt daarquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij op het juiste moment uitstapt, maar daar klopte weinig van, tegen Go Ahead was dat iets beter, maar vandaag terecht gewisseldOh.![]()
Eriksen was ook huilen in het begin.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat is Sinkgraven, eigenlijk al sinds zijn debuut in de Eredivisie. Je ziet dat hij fantastisch kan voetballen, maar heeft toch ook te veel balverlies. Lijkt wel wat op Eriksen wat dat betreft, al lag de balans bij Eriksen natuurlijk wel wat positiever.![]()
Sinkgraven kan het niveau van Eriksen wel halen denk ik.
Helaas zal hij ook meteen weg zijn als hij een seizoen constant is.![]()
Maar dan krijgen weNouri
Oh.![]()
Vandaag is trouwens andermaal het bewijs geleverd dat Ajax veel beter voetbalt en een veel sterker middenveld heeft zonder die matige Andersen. Zo snel mogelijk wegdoen dat neptalent, het wordt niets meer met hemOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag is trouwens andermaal het bewijs geleverd dat Ajax veel beter voetbalt en een veel sterker middenveld heeft zonder die matige Andersen. Zo snel mogelijk wegdoen dat neptalent, het wordt niets meer met hem
Oh.![]()
Vond jij van niet dan? Dit was met afstand de beste wedstrijd na de winterstop en tegen een behoorlijke tegenstander ook nog. De slag op het middenveld werd dit keer duidelijk gewonnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
bij eriksen altijd dat balverlies gejankquote:Op zondag 15 februari 2015 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat is Sinkgraven, eigenlijk al sinds zijn debuut in de Eredivisie. Je ziet dat hij fantastisch kan voetballen, maar heeft toch ook te veel balverlies. Lijkt wel wat op Eriksen wat dat betreft, al lag de balans bij Eriksen natuurlijk wel wat positiever.
300 balcontacten, 2x balverlies
"eriksen had veel balverlies deze wedstrijd"![]()
Bij vlagen verloren we het ook in deze wedstrijd op het middenveld hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vond jij van niet dan? Dit was met afstand de beste wedstrijd na de winterstop en tegen een behoorlijke tegenstander ook nog. De slag op het middenveld werd dit keer duidelijk gewonnen
En Andersen heeft ook vaak genoeg goede dingen laten zien. Is alleen fysiek niet zo sterk, maar toen hij in vorm was speelde hij echt geniaal.Oh.![]()
Sinkgraven is af en toe wel wat slordig, maar is zoals verwacht wel een echte versterking. Zet al veel aanvallen op en onderschept ook aardig wat. Bazoer vond ik bij Jong Ajax er nooit echt bovenuit steken, maar maakt in het eerste gelijk reuzenstappen. Goede wedstrijd in vergelijking met de afgelopen maand, maar dit niveau moet nu wat langer over de wedstrijd behaald worden.![]()
Wel eens ja, zeker niet vaak genoegquote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Andersen heeft ook vaak genoeg goede dingen laten zien.Nee, hij heeft te weinig kwaliteit, voor dit Ajax komt hij simpelweg jammerlijk tekort.quote:Is alleen fysiek niet zo sterk, maar toen hij in vorm was speelde hij echt geniaal.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef die jongen wat tijd. Die komt net kijken. Eriksen speelde met net zoveel wedstrijden in de eredivisie nog een heel stuk beroerder.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat is Sinkgraven, eigenlijk al sinds zijn debuut in de Eredivisie. Je ziet dat hij fantastisch kan voetballen, maar heeft toch ook te veel balverlies. Lijkt wel wat op Eriksen wat dat betreft, al lag de balans bij Eriksen natuurlijk wel wat positiever.
Het is natuurlijk wel een speler die veel risico in zijn spel legt, maar dat is in mijn ogen zeker niet slecht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meer in het begin, toen verloor Eriksen wel vaak de bal.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij eriksen altijd dat balverlies gejank
"eriksen had veel balverlies deze wedstrijd"
Maar vanaf het moment dat de Boer trainer werd en Eriksen meteen basis zette was het meestal wel geweldig. Kon me ook nooit zo vinden in die kritiek op hem. Eriksen is een fantastische speler.
En dan gingen ze wel fappen op de Jong omdat die zogenaamd hard werkte terwijl Eriksen altijd de meeste kilometers liep
Oh.![]()
was ook een meesterzet van de boer om eriksen meteen de basis in te gooienquote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer in het begin, toen verloor Eriksen wel vaak de bal.
Maar vanaf het moment dat de Boer trainer werd en Eriksen meteen basis zette was het meestal wel geweldig. Kon me ook nooit zo vinden in die kritiek op hem. Eriksen is een fantastische speler.
En dan gingen ze wel fappen op de Jong omdat die zogenaamd hard werkte terwijl Eriksen altijd de meeste kilometers liep![]()
Neuh, dit seizoen speelt hij pas voor het eerst echt basis. Tegen een Barcelona passeerde hij sommige spelers al zo makkelijk. Hij moet nog veel leren maar dat Andersen veel talent heeft staat buiten kijf.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel eens ja, zeker niet vaak genoeg
[..]
Nee, hij heeft te weinig kwaliteit, voor dit Ajax komt hij simpelweg jammerlijk tekort.Oh.![]()
Was ook wel nodig, zat totaal geen creativiteit in het middenveld toen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
was ook een meesterzet van de boer om eriksen meteen de basis in te gooienOh.![]()
Die was zo slecht in het begin hequote:Op zondag 15 februari 2015 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij eriksen altijd dat balverlies gejank
"eriksen had veel balverlies deze wedstrijd"![]()
vond ik wel meevallen, de ware kenners zagen meteen dat het talent er van afspattequote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die was zo slecht in het begin he![]()
en dan nog 20 assistsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die was zo slecht in het begin he
geniale speler![]()
uh maar wel gemiddeld 3x per wedstrijd balverlies hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan nog 20 assists
geniale speler![]()
Veel te weinig talent voor Ajax, hij gaat het nimmer redden. Over een paar jaar zal ook jij toegeven dat ik gelijk had.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij moet nog veel leren maar dat Andersen veel talent heeft staat buiten kijf.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
in een veel beter elftal knap hoor. Droeftoeter eerste klas in het begin. Pas goed laatste jaar voordat hij weg ging.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan nog 20 assists
geniale speler![]()
Ligt eraan hoe gevaarlijk het balverlies was, op basis daarvan worden zulke dingen meestal uitvergroot.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh maar wel gemiddeld 3x per wedstrijd balverlies hoor![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
in een veel beter elftal knap hoor.
met ebecilio![]()
nee, 1 seizoen, neequote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suarez, Verthongen, Pantellic, etc.![]()
![]()
Hahaha.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel te weinig talent voor Ajax, hij gaat het nimmer redden. Over een paar jaar zal ook jij toegeven dat ik gelijk had.Oh.![]()
toen pantelic er was stond eriksen nog niet eens basis, toen was hij 17 ofzoquote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suarez, Verthongen, Pantellic, etc.![]()
![]()
Nee hoor. Eriksen was al beslissend in het eerste kampioensjaar onder de Boerquote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
in een veel beter elftal knap hoor. Droeftoeter eerste klas in het begin. Pas goed laatste jaar voordat hij weg ging.Oh.![]()
Mocht hij meestal invallen op linksbuiten de laatste 10 minuten met een grote voorsprongquote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen pantelic er was stond eriksen nog niet eens altijd basis, toen was hij 17/18 ofzoOh.![]()
Oké, die Eriksen von ik gewoon overschat. Zoals ik al zei pas echt goed in de laatste periode dat hij weg ging.
Sinkgraven speelt nu beter dan de eerste wedstrijden van Eriksen.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Oké, die Eriksen von ik gewoon overschat. Zoals ik al zei pas echt goed in de laatste periode dat hij weg ging.
Sinkgraven speelt nu beter dan de eerste wedstrijden van Eriksen.![]()
![]()
Eriksen speelt binnen een paar seizoenen gewoon bij een absolute topclub en gaat het daar gewoon redden.
Mensen die hem nog steeds onderschatten
Oh.![]()
Dat doet niemand, vergelijking was tussen begin van Sinkgraven en Eriksen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eriksen speelt binnen een paar seizoenen gewoon bij een absolute topclub en gaat het daar gewoon redden.
Mensen die hem nog steeds onderschatten![]()
Kan je niet vergelijken want Sinkgraven heeft al ervaring bij Heerenveen terwijl Eriksen hier zijn Eredivisiedebuut maakte.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat doet niemand, vergelijking was tussen begin van Sinkgraven en Eriksen.Oh.![]()
eriksen was ook nog eens jongerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet vergelijken want Sinkgraven heeft al ervaring bij Heerenveen terwijl Eriksen hier zijn Eredivisiedebuut maakte.![]()
Heb ik toch gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet vergelijken want Sinkgraven heeft al ervaring bij Heerenveen terwijl Eriksen hier zijn Eredivisiedebuut maakte.![]()
![]()
Door de mand gezaktquote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Tyron het volgende:
vjennie is net zoals heatwave die maanden heeft geroepen dat eriksen zou falen bij tottenham
- LitmanenAFCA
Voor meer leuke uitspraken van LitmanenAFCA kan je GGMM altijd DM'enOh.![]()
Daarom. En toen hij vast in de basis stond was hij meteen belangrijk voor het eerste kampioenschap in jaren voor Ajax.quote:Oh.![]()
Nee, lees maar terug. Zei dat hij ooit bij Barcelona zou spelen. Alleen enorm overschat en vond het zo treurig in het begin. Laatste seizoen uitstekend verder.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Tyron het volgende:
vjennie is net zoals heatwave die maanden heeft geroepen dat eriksen zou falen bij tottenham![]()
Suarez verliest ook wel eens een bal bij een actie.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef Tyron het volgende:
messi heeft een pass accuracy van 83%
#balverlies
#nietgoedgenoeg
Waardeloze spelerOh.![]()
oke danquote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zei dat hij ooit bij Barcelona zou spelen. Alleen enorm overschat![]()
Wat flegmatiek ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Eriksen was het verwijt toen ook dat hij te nonchalant oogde, ofzo
Maar hij had gewoon een zeer hoog rendement en maakte zoveel kilometers. Werd vorig jaar duidelijk gemist toen hij er niet meer was.
Daarom hopen dat Sinkgraven dat niveau van Eriksen ook kan halen, wat ik wel denk.Oh.![]()
oja die was ook leukquote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Eriksen was het verwijt toen ook dat hij te nonchalant oogde, ofzo
terwijl hij altijd de meeste meters van iedereen maakte![]()
Verreweg de beste speler van de Spurs en doet voor weinig mids in de BPL onder. Maar zijn talent spatte er inderdaad vanaf het begin af.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die hem nog steeds onderschatten
En Andersen gaat het ook gewoon redden natuurlijk. Wat een geweldige dribbelaar is dat![]()
![]()
Die is nog wel heel erg slap he..quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verreweg de beste speler van de Spurs en doet voor weinig mids in de BPL onder. Maar zijn talent spatte er inderdaad vanaf het begin af.
En Andersen gaat het ook gewoon redden natuurlijk. Wat een geweldige dribbelaar is dat![]()
Andersen heeft ook geweldig veel talent, maar word nu ook afgemaakt omdat hij fysiek nog niet helemaal top is en nog wat dingen moet leren.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verreweg de beste speler van de Spurs en doet voor weinig mids in de BPL onder. Maar zijn talent spatte er inderdaad vanaf het begin af.
En Andersen gaat het ook gewoon redden natuurlijk. Wat een geweldige dribbelaar is dat
Maar die gast kan zo geweldig voetballenOh.![]()
Niet alleen omdat hij fysiek niet genoeg is. Het is op het moment ook gewoon niet goed genoeg voor het eerste. Leuke momentjes, maar ook wedstrijden achter elkaar gewoon een 3.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen heeft ook geweldig veel talent, maar word nu ook afgemaakt omdat hij fysiek nog niet helemaal top is en nog wat dingen moet leren.
Maar die gast kan zo geweldig voetballenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom blij met meer concurrentie nu. Vecht hij zich er maar weer in.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet alleen omdat hij fysiek niet genoeg is. Het is op het moment ook gewoon niet goed genoeg voor het eerste. Leuke momentjes, maar ook wedstrijden achter elkaar gewoon een 3.Oh.![]()
Aanvallend gezien hebben we genoeg talent in huis (El Ghazi, Kishna, Andersen, Fischer, Milik, en ook Andersen, Sinkgraven, Zivcovic, Klaassen en daar komen de jongens uit de A1 ook nog bij binnen nu en 2 jaar). Ook een Becker en Menig heb je nog lopen die misschien nog positief gaan verrassen maar niet direct de toptalenten zijn.
Hoe zit het met de verdedigende talenten ? Lopen er in de A1 en Jong Ajax nog grote talenten rond ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
niet echt..quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Aanvallend gezien hebben we genoeg talent in huis (El Ghazi, Kishna, Andersen, Fischer, Milik, en ook Andersen, Sinkgraven, Zivcovic, Klaassen en daar komen de jongens uit de A1 ook nog bij binnen nu en 2 jaar). Ook een Becker en Menig heb je nog lopen die misschien nog positief gaan verrassen maar niet direct de toptalenten zijn.
Hoe zit het met de verdedigende talenten ? Lopen er in de A1 en Jong Ajax nog grote talenten rond ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Eiting is wel een leuke speler, verdedigende middenvelder. Persoonlijk vind ik Lartey-Sanniez (rechtsback) wel een goede indruk maken. Daarnaast zijn de meningen nogal verdeeld over Van Bruggen, maar die draait op zijn 18e al wel volwaardig mee bij Jong Ajax. Wat voor een centrale verdediger niet verkeer is. Zou mooi zijn als die zich door blijft ontwikkelen, want een extra Rcv is zeker geen luxe.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met de verdedigende talenten ? Lopen er in de A1 en Jong Ajax nog grote talenten rond ?![]()
Hoe heet die brede neger ook al weer?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eiting is wel een leuke speler, verdedigende middenvelder. Persoonlijk vind ik Lartey-Sanniez (rechtsback) wel een goede indruk maken. Daarnaast zijn de meningen nogal verdeeld over Van Bruggen, maar die draait op zijn 18e al wel volwaardig mee bij Jong Ajax. Wat voor een centrale verdediger niet verkeer is. Zou mooi zijn als die zich door blijft ontwikkelen, want een extra Rcv is zeker geen luxe.![]()
Ik vind de verdediging ook bij uitstek de linie waarin je jezelf kunt versterken met een ervaren aankoop. Heb dan ook liever dat het talent in de voorste linies zit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nu in de jeugd? of bedoel je Gravenberch?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe heet die brede neger ook al weer?![]()
Riedewald is toch eigenlijk een LCV?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Kijk voor de aardigheid eens een wedstrijd van Spurs. Meestal uitblinker. Onlangs een pot tegen Liverpool waar hij wat ongelukkig was, maar dat is met afstand de beste speler van Spurs.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sinkgraven speelt nu beter dan de eerste wedstrijden van Eriksen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ted vd Pavert en Joris Mathijsenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de verdediging is de meeste versterking nodig komend jaar ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Michiel Breuerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ted vd Pavert en Joris MathijsenOh.![]()
Die viergever is hardstikke scheel volgens mij: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/200384/Bazoer-Goed-bovenop-gekomen.htm. Zijn linkeroog staat soms echt vreemd.![]()
Lijkt me Lartey, da's de enige brede neger van de A1.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu in de jeugd? of bedoel je Gravenberch?
Maar wel in de verdediging het allergrootste talent, speelde weergaloos tegen AZ. Benieuwd naar volgende week dinsdag.Gourmetten of steengrillen?![]()
Geen idee. Ik kijk niet naar de Jupiter Liekquote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet het wel aardig bij de mooiste club van RotterdamOh.![]()
Is echt een feest der zelfkastijdingquote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk niet naar de Jupiter LiekRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: