SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Zivko op de tribune is ook zon gefaal.![]()
Dat probleem los je op door Schone eruit te halen en Milik in de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?![]()
Je weet toch dat ik het th langzaam beinvloed via mijn connectie. Over paar weken zit Ruiz er ook.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zorg ook even dat Maxwell en Nigel de Jong komenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het th langzaam beinvloed via mijn connectie. Over paar weken zit Ruiz er ook.
Gr grOh.![]()
Wat dacht je van een spits....in de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat anders? Milik op de tribune? Of wou je twee spitsen op de bank hebben?AFCA
No shitquote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat probleem los je op door Schone eruit te halen en Milik in de spits.![]()
Maxwell krijgt 5 mil per jaar. Succes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorg ook even dat Maxwell en Nigel de Jong komen
Gr grAFCA
Schöne speelt toch belabberd
Haal hem eruit en ga verder met spelers die nog toekomst hebben bij AjaxOh.![]()
Euh ja maar in dit geval als Schöne speelt, of dat een goede keuze is is dan weer een heel ander verhaal, is het logisch om Zivko op de tribune te zettenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een spits....in de spits.![]()
![]()
Mind=Blown.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een spits....in de spits.wooblabalurg![]()
Contract loopt af.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maxwell krijgt 5 mil per jaar. Succes.
Carriere afsluiten bij Ajax.Oh.![]()
Kan ook nog mee bij een Lpool ofzo. Gaat nier naar Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contract loopt af.
Carriere afsluiten bij Ajax.AFCA
Ik ben sowieso van een spits, in de spits. Zeker als je er eentje hebt. Dan al helemaal.quote:wooblabalurg![]()
Die man kan nog overal heen, zie ik niet terug komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contract loopt af.
Carriere afsluiten bij Ajax.wooblabalurg![]()
Daar zorg jij maar voor met je invloed.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ook nog mee bij een Lpool ofzo. Gaat nier naar Ajax.Oh.![]()
bedoeningquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef Gruisman het volgende:
pff saaie bedoeling geworden weer zeg![]()
Ik ben wel realistisch. Met een BeNeliga was het wel gelukt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zorg jij maar voor met je invloed.AFCA
Oohja dat is ook nog één van je stokpaardjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel realistisch. Met een BeNeliga was het wel gelukt.Oh.![]()
Haal Schone eens uit de spits, Frank'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schöne uit het elftalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef StarGazer het volgende:
Haal Schone eens uit de spits, FrankOh.![]()
Belangrijk in de kleedkamerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh misschien kan hij als wisselspeler nog nuttig zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
4 nieuwe spelers nodig vanachter.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee er is niks nodig achterin hoor Frank.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
410quote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
wat 410 zingt zegt ook wel alles..
AFCA
Frank zal wel weten wat ie doetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee er is niks nodig achterin hoor Frank.
je weet wel over wie ik het hebRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: