Daarom zijn houseparties o.a. ook geniaal. Ik neem altijd over de hele nacht een paar halfjes. Heerlijk tipsie. Voetjes van de vloer en het schouwspel van lijpe wappies aanschouwen. I fucking love it!quote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef JetLife het volgende:
Op een houseparty zag ik dat een jongen die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar bleef herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.
Deze man weetquote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Rave party's, staat 90% strak, van de XTC.
Op Reggea, feestjes of hoe dat ook heet, zuipen ze allemaal en worden ze allemaal agressiefen kut honden.
De sfeer bij Hardcore/Rave/Dance feesten, is onbeschrijfelijk, zo een sfeer vind je nergens, maar ook nergens anders.
Van de Pillen wordt je vrolijk en sociaal, van de alcohol niet.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Rave party's, staat 90% strak, van de XTC.
Op Reggea, feestjes of hoe dat ook heet, zuipen ze allemaal en worden ze allemaal agressiefen kut honden.
De sfeer bij Hardcore/Rave/Dance feesten, is onbeschrijfelijk, zo een sfeer vind je nergens, maar ook nergens anders.
Van de Pillen wordt je vrolijk en sociaal, van de alcohol niet.
Molly?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:12 schreef Biefstuk het volgende:
Wie wilt er een likje
[ afbeelding ]
Zeg alsjeblieeeeeeft dat dit een trol isquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
Echt he.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:57 schreef vera166 het volgende:
Junk ahaahahahah je moet gewoon alcohol drinken man drugs is voor noobs ahahaha
Het blijkt dat 23% van de jongeren geboren voor 1983 die al tijdens de basisschool alcohol dronken, alleen VVD stemmen omdat volgens Opstelten alcohol geen drugs is terwijl hij al jaren niet van de fles af kan blijven en daarmee Nederland en zijn gezin te gronde richt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Het blijkt dat ongeveer 70% van de mensen die XTC gebruikt de lagere school als hoogste opleiding heeft.
Zwakzinnige opmerking ditquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |