Ja ik was niet helemaal serieus met mijn postquote:Op zondag 15 februari 2015 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever een pilletje en de volgende dag fit dan dat ik mijzelf klem zuip en wakker word met een flinke kater. Kans op XTC-verslaving is zeer laag omdat je er lichamelijk niet verslaafd aan raakt.
XTC is imo ook veel leuker dan alcohol. Ook als je het al vaak gedaan hebt. Alleen is het in het begin nog nieuw allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik was niet helemaal serieus met mijn postdenk dat mensen zelf moeten weten wat ze in hun lichaam gooien. Totdat mensen helemaal naar de tering gaan, dan vind ik het wel triest. Maar dat is dan alsnog niet mijn zaak.
En ik denk dat xtc 800x zo leuk is als drank, als het nog niet vaak is gebruikt.
Dat kan maar zo, ik weet het niet. Denk ook dat dat per persoon verschilt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
XTC is imo ook veel leuker dan alcohol. Ook als je het al vaak gedaan hebt. Alleen is het in het begin nog nieuw allemaal.
Dat wel. Maar veruit de meerderheid die XTC probeert vind het geweldig.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat kan maar zo, ik weet het niet. Denk ook dat dat per persoon verschilt.
Spread the loooovequote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat wel. Maar veruit de meerderheid die XTC probeert vind het geweldig.
PMMA is dan ook geen XTCquote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook niet.
Maar volgens mij is XTC niet zo schadelijk als wordt gezegd. Ik ben wel benieuwd naar het percentage ongevallen in verhouding met alcohol. PMMA buiten beschouwing gelaten.
In die link staat LSD boven XTC wat betreft acute toxiciteit... LSD kan je heeeeeel veel meer dan een normale dosering van nemen. Mdma kan je echt wel snel te veel van nemen als je een aantal pillen tegelijk neemt al...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
PMMA is dan ook geen XTC
XTC = MDMA, alle andere pilletjes is geen XTC
http://www.jellinek.nl/vr(...)is-de-gevaarlijkste/
Is toch onderdeel van een vrij groot onderzoek (zie bron bij jellinek). Neem toch aan dat ze dat niet zomaar uit hun duim zuigenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
In die link staat LSD boven XTC wat betreft acute toxiciteit... LSD kan je heeeeeel veel meer dan een normale dosering van nemen. Mdma kan je echt wel snel te veel van nemen als je een aantal pillen tegelijk neemt al...
Zoek eens op de ld50 van LSD en die van mdma...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Is toch onderdeel van een vrij groot onderzoek (zie bron bij jellinek). Neem toch aan dat ze dat niet zomaar uit hun duim zuigen
"Van alle 19 drugs werden wetenschappelijke informatiedocumenten gemaakt, die de ‘state of the art’quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zoek eens op de ld50 van LSD en die van mdma...
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Reggea, feestjes of hoe dat ook heet, zuipen ze allemaal en worden ze allemaal agressiefen kut honden.
Weleens helemaal uit mijn plaat gegaan door XTC. Net als dronken zijn niet mijn ding. Ik heb liever controle over mijn lichaam.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik was niet helemaal serieus met mijn postdenk dat mensen zelf moeten weten wat ze in hun lichaam gooien. Totdat mensen helemaal naar de tering gaan, dan vind ik het wel triest. Maar dat is dan alsnog niet mijn zaak.
En ik denk dat xtc 800x zo leuk is als drank, als het nog niet vaak is gebruikt.
Ik noemde het vooral omdat het XTC een slechte naam door PMMA krijgt. Ik dacht ik zeg het maar alvast voordat de berichten over doden door PMMA weer naar boven komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
PMMA is dan ook geen XTC
XTC = MDMA, alle andere pilletjes is geen XTC
Blijkt dat XTC helemaal niet zo schadelijk is. Je kan zelfs beter XTC gebruiken dan alcohol drinken.quote:
Vanwege de lobby-activiteiten van de legale drugs industriëlen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze anders geen XTC in je lokale Albert Heijn?
Alcohol, nicotine, crystal meth.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef thewhiteguy het volgende:
Voor zover ik ik weet zijn alleen heroine en GHB lichamelijk verslavend?
Volgens het onderzoek (RIVM, Ranking of drugs, 2009) heeft XTC een acute toxiciteit van 1,3 en LSD van 1,1.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Is toch onderdeel van een vrij groot onderzoek (zie bron bij jellinek). Neem toch aan dat ze dat niet zomaar uit hun duim zuigen
Ga lekker leugens verspreiden teringmongoolquote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef JetLife het volgende:
Op een houseparty zag ik dat een jongen die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar bleef herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.
crack ook niet, je punt is dus foutiefquote:Op zondag 15 februari 2015 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever een pilletje en de volgende dag fit dan dat ik mijzelf klem zuip en wakker word met een flinke kater. Kans op XTC-verslaving is zeer laag omdat je er lichamelijk niet verslaafd aan raakt.
Yeah rightquote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef JetLife het volgende:
Op een houseparty zag ik dat een jongen die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar bleef herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.
Nikki was iemand die net zoals vele anderen naar dansfeesten ging. In de hoop even aan haar problemen te ontsnappen en wat lol te hebben, had ze met een aantal vrienden afgesproken om de hele nacht door te feesten. Een van hen had een flesje vloeibare XTC in zijn auto, dus besloten ze er allemaal wat van te nemen. De drug kreeg al snel de overhand. Nikki bleef maar dansen, en ging veel langer door dan ze normaal gesproken zou hebben gedaan. Zoals een van haar vrienden later in het politierapport zei: “Nikki voelde helemaal niets meer.”quote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Yeah right
Of jij lult of die droeftoeters op een feestje hebben je in de zeik genomen. Van X ga je echt niet zulke dingen doen
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef JetLife het volgende:
Ghehe, leuk geprobeerd. Welke website kwam dat ook alweer? Zo´n christelijk antidrugs iets toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef JetLife het volgende:
[..]
Nikki was iemand die net zoals vele anderen naar dansfeesten ging. In de hoop even aan haar problemen te ontsnappen en wat lol te hebben, had ze met een aantal vrienden afgesproken om de hele nacht door te feesten. Een van hen had een flesje vloeibare XTC in zijn auto, dus besloten ze er allemaal wat van te nemen. De drug kreeg al snel de overhand. Nikki bleef maar dansen, en ging veel langer door dan ze normaal gesproken zou hebben gedaan. Zoals een van haar vrienden later in het politierapport zei: “Nikki voelde helemaal niets meer.”
De volgende morgen was Nikki dood. De oorzaak: XTC-vergiftiging.
“Dat overkomt mij heus niet!” denk je. Maar hoe zeker weet je dat?
Vloeibare XTC? Is dat niet een ander woord voor GHB?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef JetLife het volgende:
[..]
Nikki was iemand die net zoals vele anderen naar dansfeesten ging. In de hoop even aan haar problemen te ontsnappen en wat lol te hebben, had ze met een aantal vrienden afgesproken om de hele nacht door te feesten. Een van hen had een flesje vloeibare XTC in zijn auto, dus besloten ze er allemaal wat van te nemen. De drug kreeg al snel de overhand. Nikki bleef maar dansen, en ging veel langer door dan ze normaal gesproken zou hebben gedaan. Zoals een van haar vrienden later in het politierapport zei: “Nikki voelde helemaal niets meer.”
De volgende morgen was Nikki dood. De oorzaak: XTC-vergiftiging.
“Dat overkomt mij heus niet!” denk je. Maar hoe zeker weet je dat?
yequote:Op zondag 15 februari 2015 19:56 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
[..]
Ghehe, leuk geprobeerd. Welke website kwam dat ook alweer? Zo´n christelijk antidrugs iets toch?
Nee te hard is nooit chill, ik denk dat dat opgaat voor welk middel dan wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weleens helemaal uit mijn plaat gegaan door XTC. Net als dronken zijn niet mijn ding. Ik heb liever controle over mijn lichaam.
Jij hebt het blijkbaar nog nooit geprobeerd?
Daarom zijn houseparties o.a. ook geniaal. Ik neem altijd over de hele nacht een paar halfjes. Heerlijk tipsie. Voetjes van de vloer en het schouwspel van lijpe wappies aanschouwen. I fucking love it!quote:Op zondag 15 februari 2015 18:59 schreef JetLife het volgende:
Deze man weetquote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Rave party's, staat 90% strak, van de XTC.
Op Reggea, feestjes of hoe dat ook heet, zuipen ze allemaal en worden ze allemaal agressiefen kut honden.
De sfeer bij Hardcore/Rave/Dance feesten, is onbeschrijfelijk, zo een sfeer vind je nergens, maar ook nergens anders.
Van de Pillen wordt je vrolijk en sociaal, van de alcohol niet.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Rave party's, staat 90% strak, van de XTC.
De sfeer bij Hardcore/Rave/Dance feesten, is onbeschrijfelijk, zo een sfeer vind je nergens, maar ook nergens anders.
Van de Pillen wordt je vrolijk en sociaal, van de alcohol niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |