quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Minder slecht dan dat junkiespul van jou, zag een keer iemand die had XTC genomen en hij begon agressief om zich heen te slaan echt niet normaal meer.
Zoals sommig uitgaanspubliek bij bepaalde kroegen ook wel doen?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Minder slecht dan dat junkiespul van jou, zag een keer iemand die had XTC genomen en hij begon agressief om zich heen te slaan echt niet normaal meer.
Het is minder schadelijk dan dat spul van jullie ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef agter het volgende:
[..]
Want dat maakt alcohol minder schadelijk?
Werkt normaliter prima bij mij manquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eentje over een hele avond is toch niet veel?
Die hebben coke gesnoven.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:13 schreef agter het volgende:
[..]
Zoals sommig uitgaanspubliek bij bepaalde kroegen ook wel doen?
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Werkt normaliter prima bij mij man
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.
Ja bij mij werkt 1 ook goed alleen neem ik wel bij tijdens de avond. Dan blijf je op je piek. Daar ging dit topic toch over?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Werkt normaliter prima bij mij man
Haas plsquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
Ik heb nog nooit een boze XTC user gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ging dus naar een teknofeestje, kwam er om half 1 aan, om 1 uur geslikt zou voldoende moeten zijn voor de hele nacht.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja bij mij werkt 1 ook goed alleen neem ik wel bij tijdens de avond. Dan blijf je op je piek. Daar ging dit topic toch over?
Nee hoor. Ook als ik meerdere maanden niks op heb neem ik bij.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.
En hoe zit het dan met de ochtend en de middag? Of ging je door op pep? Of werd het feestje gestopt?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik ging dus naar een teknofeestje, kwam er om half 1 aan, om 1 uur geslikt zou voldoende moeten zijn voor de hele nacht.
ik had om vijf uur die rustige fase waar ik nu over klaag, en toen ik begon te gapen ging ik maar gewoon naar huis fietsen om te slapen want de tent zou toch om 7 uur sluiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de ochtend en de middag? Of ging je door op pep? Of werd het feestje gestopt?
Oh je bedoelde legale tekno.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik had om vijf uur die rustige fase waar ik nu over klaag, en toen ik begon te gapen ging ik maar gewoon naar huis fietsen om te slapen want de tent zou toch om 7 uur sluiten.
O iemand is jaloersquote:Op zondag 15 februari 2015 15:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hier nog zo'n vuige junkzeker ook nog van een slet haar bil snuiven hè
Echt hè. Alcoholquote:Op zondag 15 februari 2015 15:20 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Op Rave party's, staat 90% strak, van de XTC.
Op Reggea, feestjes of hoe dat ook heet, zuipen ze allemaal en worden ze allemaal agressiefen kut honden.
De sfeer bij Hardcore/Rave/Dance feesten, is onbeschrijfelijk, zo een sfeer vind je nergens, maar ook nergens anders.
Van de Pillen wordt je vrolijk en sociaal, van de alcohol niet.
Of gewoon tevreden zijn met je nacht en niet bij blijven slikken tot je hersenen een papje worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh je bedoelde legale tekno.
En de truc is bijnemen voordat je in die rustige fase komt.
Zulke opmerkingen zijn altijd handig om te weten wie je wel en wie je niet serieus hoeft te nemen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Keuzes van de overheid vertrouwenSchaap
Inderdaad, waarom zou alcohol (een hard drug) gedoogd moeten worden maar xtc/mdma niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen zijn altijd handig om te weten wie je wel en wie je niet serieus hoeft te nemen.
Liever een pilletje en de volgende dag fit dan dat ik mijzelf klem zuip en wakker word met een flinke kater. Kans op XTC-verslaving is zeer laag omdat je er lichamelijk niet verslaafd aan raakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:57 schreef vera166 het volgende:
Junk ahaahahahah je moet gewoon alcohol drinken man drugs is voor noobs ahahaha
Coke is ook niet lichamelijk verslavend maar daar ga je ook kapot aan, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever een pilletje en de volgende dag fit dan dat ik mijzelf klem zuip en wakker word met een flinke kater. Kans op XTC-verslaving is zeer laag omdat je er lichamelijk niet verslaafd aan raakt.
Hoe is dit relevant aan mijn reactie?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Coke is ook niet lichamelijk verslavend maar daar ga je ook kapot aan, dus dat klopt niet helemaal.
Dat het feit dat het niet lichamelijk verslavend is het niet minder gevaarlijk maakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant aan mijn reactie?
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Dat het feit dat het niet lichamelijk verslavend is het niet minder gevaarlijk maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |