Ik denk ergens dat de politiek goed bezig is door er niet te veel aandacht op te vestigen, niet door het niet te veroordelen (is dat eigenlijk wel zo?). Veel aandacht voor dergelijke dingen wakkert bij domme mensen nogal eens wat haat aan nml..quote:Op zondag 15 februari 2015 08:26 schreef PizzaMizza het volgende:
De laatste maanden zijn steeds meer joden/Joden het slachtoffer van islamitisch terreur. Gek genoeg is er geen scherpe veroordeling vanuit de Europese overheden voor deze gruweldaden. Het groeiende antisemitisme in Europa wordt veel te weinig aangeraakt.
Steeds meer joden zien zich gedwongen om te verhuizen naar Israel of beveiliging te nemen. Nu is mijn vraag: waarom doet de achterlijke politiek hier niks aan? Hoezo is er geen sterke veroordeling van het vervolgen van joden door islamitische terroristen?
Als het zo door gaat, zullen er straks geen Joden meer in Europa zijn maar zullen ze of 1) gedwongen moeten verhuizen naar Israel of 2) hun identiteit moeten verbergen. Ik dacht dat wij juist na de tweede wereldoorlog hadden geleerd dat joden geen kwaad vormden voor Europa maar juist extremisme dat was?
Nu wil ik het geweld tussen Israel en Palestijnse gebieden niet goed praten, nee sterker nog: wat er tussen Israel en Arabieren gebeurt, moet daar blijven. Het kan niet zo zijn dat Joden in Europa, die misschien zelfs niks met Israel te maken hebben, het slachtoffer moeten zijn van een conflict in het middenoosten.
----
Ik ben bang dat de joodse gemeenschap langzaamaan vermindt en uiteindelijk op de lange termijn verdwijnt. De politiek weigert islamitisch terreur scherp te veroordelen uit angst dat moslims kritiek gaan hebben op de overheid. Europa is zo langzaamaan aan het zwichten voor islamitisch terreur ipv het probleem aanpakken.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-helden~a3448325/quote:Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niet dat 75% van de moslimjongeren IS steunt.
Er zijn zat argumenten waarmee je Nederlandse moslims kunt aanvallen. Waarom moeten er dan weer allerlei zaken bijverzonnen worden?
Daar staat helemaal niet dat 75% van de moslimjongeren IS steunt.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-helden~a3448325/
Nu blij omdat het woord moslim letterlijk genoemd wordt
Nee? Wat staat er dan volgens jou?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niet dat 75% van de moslimjongeren IS steunt.
Er zijn zat argumenten waarmee je Nederlandse moslims kunt aanvallen. Waarom moeten er dan weer allerlei zaken bijverzonnen worden?
Kijk PizzaMizza, hetze tegen moslims.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle moslims de grens over lijkt me een goed begin
Als ze het hier niet naar hun zin hebben gaan ze maar weer in die zandbak spelen
Niks hetze, actie=reactie en ik ben er klaar meequote:Op zondag 15 februari 2015 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk PizzaMizza, hetze tegen moslims.
Dank datismijnmening.
Hetze dus. Dank nogmaals, je timing kon niet beter.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks hetze, actie=reactie en ik ben er klaar mee
Pak ze!quote:Op zondag 15 februari 2015 10:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks hetze, actie=reactie en ik ben er klaar mee
Wat al honderden keren uitgelegd is. Hint: zie de datum van publicatie en vraag je af of IS(IS) op dat moment al enige bekendheid genoot.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee? Wat staat er dan volgens jou?
Er is een verschil tussen een hetze en niet over je heen laten lopen door een weg-met-ons mentaliteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hetze dus. Dank nogmaals, je timing kon niet beter.
Klopt. En in dit geval praten we duidelijk over een hetze.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een hetze en niet over je heen laten lopen door een weg-met-ons mentaliteit.
Een hetze is onterecht. Wilde je zeggen dat Charlie hebdo en gisteren weer Denemarken niet gebeuren?quote:Op zondag 15 februari 2015 08:28 schreef Ludd het volgende:
Er is véél meer hetze tegen moslims dan tegen joden. Fok! Is wat dat betreft wel exemplarisch.
Duidelijk? Ik zie 'm niet. Kun je die hetze eens omschrijven?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. En in dit geval praten we duidelijk over een hetze.
Een hetze is gericht tegen een groep mensen die er geen reet mee te maken heeft. Of wil je stellen dat hetgeen Israël doet de daden jegens Joden rechtvaardigt. Het is namelijk exact dezelfde manier van redeneren.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Een hetze is onterecht. Wilde je zeggen dat Charlie hebdo en gisteren weer Denemarken niet gebeuren?
Aangezien dit uit naam van de islam gebeurt en er ook nog een flinke delen van de hier wonende moslims dit stiekem goedkeuren geeft aan dat er echt iets mis is tussen de islam en onze eigen leefcultuur.
Als je dat verschil niet et ziet zit je ofwel ontzettend in de slachtofferrol of je bent ontzettend naïef.
Wilders in onze hoek, huh?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:20 schreef Re het volgende:
och, met Wilders in je hoek moet het toch goed komen met de reversed tsunami
Wat een gehuilebalk. Dit terwijl moslims dit allemaal over zichzelf afroepen door die achterlijke, agressieve, haatzaaiende "religie" van hen aan te hangen! En er van een hetze dus helemaal geen sprake is!quote:Op zondag 15 februari 2015 09:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb een bloedhekel aan kutmarokkanen en exteremistische moslims, maar de hetze tegen moslims is al jaren aan de gang. Mijn Turkse buurman die helemaal niks te maken heeft met enige vorm van terrorisme of probleemjeugd en straatrovertjes wordt stelselmatig gediscrimineerd bij het vinden van een baan. Mijn neef ziet er een beetje uit als een Marokkaan (zijn vader komt uit Suriname) en als hij over straat loopt zie je gewoon letterlijk dat omaatjes hun tasje beter vastgrijpen. Uiteraard komt ie geen disco binnen als hij niet minstens een paar roomblanke vrienden mee neemt (en dat voor twaalven). Als gematigde moslim voel je de gevolgen van extremistische geloofsgenootjes behoorlijk goed. Net als de Joden hier de gevolgen van hun politiek in het M-O voelen.
Als er een groep de calimero uithangt zijn het wel de moslims.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:31 schreef S2Madness het volgende:
Wat een onzin, je hele OP staat vol met calimero geschreeuw.
Als er eentje met zijn joden-agenda gaat voorkomen dat de Europese overheden de joden weer op de trein zet, dan is het GBL welquote:
Eerder een grote groep autochtonen. "We worden geïslamiseerd, de moslims vormen over 10 jaar de meerderheid, weeh weeh, oh nee, een hoofddoek - weeh weeh!!'.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als er een groep de calimero uithangt zijn het wel de moslims.
Behalve dat het geweld namens de islam dus namens moslims wordt gepleegd. Terwijl de situatie in Israël t maken heeft met een land.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb een bloedhekel aan kutmarokkanen en exteremistische moslims, maar de hetze tegen moslims is al jaren aan de gang. Mijn Turkse buurman die helemaal niks te maken heeft met enige vorm van terrorisme of probleemjeugd en straatrovertjes wordt stelselmatig gediscrimineerd bij het vinden van een baan. Mijn neef ziet er een beetje uit als een Marokkaan (zijn vader komt uit Suriname) en als hij over straat loopt zie je gewoon letterlijk dat omaatjes hun tasje beter vastgrijpen. Uiteraard komt ie geen disco binnen als hij niet minstens een paar roomblanke vrienden mee neemt (en dat voor twaalven). Als gematigde moslim voel je de gevolgen van extremistische geloofsgenootjes behoorlijk goed. Net als de Joden hier de gevolgen van hun politiek in het M-O voelen.
In de V.S. worden moslims vermoord en het is niet meteen breaking news, weeh weeh.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerder een grote groep autochtonen. "We worden geïslamiseerd, de moslims vormen over 10 jaar de meerderheid, weeh weeh, oh nee, een hoofddoek - weeh weeh!!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |