abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149696915
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Irakees het volgende:
Zelfs nu worden er waarschijnlijk meer moslims door joden gedood dan andersom.
Joden hebben hun eigen staat opgericht. Juist omdat andere landen hun veiligheid niet kunnen waarborgen.
pi_149697091
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wanneer ik de eerste opzoek (65:4) dan lees ik:

[..]

Volgens mij is dat toch echt een hele andere tekst dan de tekst in jouw afbeelding.
Misschien moet je de analyse van de desbetreffende vers maar eens lezen:

http://wikiislam.net/wiki/Pedophilia_in_the_Qur'an#Analysis_of_Verse_in_Arabic
pi_149701321
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Irakees het volgende:
Zelfs nu worden er waarschijnlijk meer moslims door joden gedood dan andersom.
Er zijn meer moslims dan joden op de wereld dus je fundament is ietwat scheef. Vergelijk je de ongeveer 2 even grote groepen (christenen en moslims) dan is het de vraag welke groep meer mensen van de andere groep doodt.

Buiten dat vindt het meeste geweld binnenin de islam plaats: aanhangers van de ene stroming blazen aanhangers van de andere stroming op want "niet een echte moslim".
pi_149701394
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Er zijn meer moslims dan joden op de wereld dus je fundament is ietwat scheef. Vergelijk je de ongeveer 2 even grote groepen (christenen en moslims) dan is het de vraag welke groep meer mensen van de andere groep doodt.

Buiten dat vindt het meeste geweld binnenin de islam plaats: aanhangers van de ene stroming blazen aanhangers van de andere stroming op want "niet een echte moslim".
Absoluut gezien dan.

En dat tweede is niet raar, meeste Europeanen worden ook door mede-Europeanen gedood.
pi_149701447
Bij deze topictitel: 'De etnische zuivering van joden in Europa', denk ik toch aan iets anders dan waar dit topic over gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 15-02-2015 19:55:48 ]
pi_149701458
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:58 schreef Irakees het volgende:

[..]

Absoluut gezien dan.

En dat tweede is niet raar, meeste Europeanen worden ook door mede-Europeanen gedood.
Kan me niet herrineren wanneer voor het laatst een Belg een Nederlandse patatkraam heeft opgeblazen met 12 doden tot gevolg, omdat hij niet de ware patat bakte.

Eergister ofzo een moskee opgeblazen in Pakistan(?) met 12 doden tot gevolg.
pi_149701479
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:58 schreef Irakees het volgende:

[..]

Absoluut gezien dan.

Absoluut gezien inderdaad. Qua percentage worden er meer joden door moslims gedood dan andersom.

M.b.t. het tweede heb je gelijk maar dat komt omdat het een conflict tussen aangrenzende landen is.
pi_149701491
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Kan me niet herrineren wanneer voor het laatst een Belg een Nederlandse patatkraam heeft opgeblazen met 12 doden tot gevolg, omdat hij niet de ware patat bakte.

Zie Rusland-Oekraine.
pi_149701511
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de tientallen miljoenen Europeanen die zijn gedood door mede-Europeanen in de 20ste eeuw.
pi_149701598
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:02 schreef Irakees het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de tientallen miljoenen Europeanen die zijn gedood door mede-Europeanen in de 20ste eeuw.
Dat kwam door een totalitaire haatdragende en imperialistische ideologie.

Verder klopt het dat Europeanen elkaar in de 20e eeuw meer hebben uitgemoord dan dat moslims in die eeuw hebben gedaan.
pi_149702082
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het komt van hier. Het zionisme vind zijn oorsprong in authentiek Europees en Amerikaans antisemitisme,
Het zionisme is bijna zo oud als de Joden zelf.
quote:
het zijn de Europeanen die hebben besloten dat die joden het land van de Palestijnen mochten innemen,
De Joden hebben zich toch echt zelf verzameld en gewapend in voormalig Palestina en vervolgens zelf gevochten, een staat uitgeroepen en gevochten.
quote:
het zijn de Amerikanen die het financierden en de wapens leveren, via Schiphol.
Die hulp kwam pas nadat de staat Israël min of meer veiliggesteld was.
pi_149703749
Over 8 dagen is het 71 jaar geleden dat bijna een heel volk werd gedeporteerd.
Een gebeurtenis dat maar weinig mensen weten maar niet vergeten mag worden
pi_149709207
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef jamesdeen het volgende:

De Joden hebben zich toch echt zelf verzameld en gewapend in voormalig Palestina en vervolgens zelf gevochten, een staat uitgeroepen en gevochten.
Daar heb je gelijk in, hoewel vechten een eufemisme is voor terrorisme als het plegen van bomaanslagen en het georganiseerd vermoorden van onschuldige burgers die niet van het juiste ras zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 15 februari 2015 @ 21:42:27 #239
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149709322
quote:
_O_

Ha, ik zei het vanmorgen al! Zo voorspelbaar.

Na het verder lezen van dit topic blijft maar één gedachte over: Prijs jezelf gelukkig als je vrij van godsdienst en ideologie bent. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 15 februari 2015 @ 21:44:19 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_149709427
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:00 schreef luxerobots het volgende:
Bij deze topictitel: 'De etnische zuivering van joden in Europa', denk ik toch aan iets anders dan waar dit topic over gaat.
Er zijn verschillende manieren om 'etnisch te zuiveren'. Als het eindresultaat is dat alle Joden Europa verlaten hebben, dan is Europa Judenrein en dus ethnisch gezuiverd. Al gebeurt het allemaal vrijwillig en is het allemaal enkel op gevoel en incidenten gebaseerd en niet op feiten.
The End Times are wild
pi_149709447
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:42 schreef Rica het volgende:

[..]

_O_

Ha, ik zei het vanmorgen al! Zo voorspelbaar.

Na het verder lezen van dit topic blijft maar één gedachte over: Prijs jezelf gelukkig als je vrij van godsdienst en ideologie bent. :)
Niemand is vrij van ideologie. Dan zouden mensen geen politieke ideeën meer hebben.
pi_149709794
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn verschillende manieren om 'etnisch te zuiveren'. Als het eindresultaat is dat alle Joden Europa verlaten hebben, dan is Europa Judenrein en dus ethnisch gezuiverd. Al gebeurt het allemaal vrijwillig en is het allemaal enkel op gevoel en incidenten gebaseerd en niet op feiten.
Als je het hebt over de etnische zuivering van joden in Europa. Dan wordt er gewoon een duidelijke indirecte parallel getrokken met de Tweede-Wereldoorlog.

Etnisch, zuiveren, joden, Europa.

Dan komt toch niet overeen met de feitelijke situatie, kom op.
  zondag 15 februari 2015 @ 21:53:15 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_149709899
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je het hebt over de etnische zuivering van joden in Europa. Dan wordt er gewoon een duidelijke indirecte parallel getrokken met de Tweede-Wereldoorlog.

Etnisch, zuiveren, joden, Europa.

Dan komt toch niet overeen met de feitelijke situatie, kom op.
Zou je het over gaskamers hebben, dan kun je het een holocaust noemen. Maar etnisch zuiveren kan op allerlei manieren natuurlijk. Ook met de relatief 'zachte' hand.
Als de laatste Joden uit een bepaalde wijk in bijv. Amsterdam gepest worden, en dit gebeurt doelbewust en enkel om dat ze Joods zijn (zoals met homostellen ook al meermalen gebeurd is), dan kun je wel degelijk van etnische zuivering spreken. Want de reden voor die pesterijen is hun etniciteit en het doel is geen Joden meer.
The End Times are wild
pi_149710242
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou je het over gaskamers hebben, dan kun je het een holocaust noemen. Maar etnisch zuiveren kan op allerlei manieren natuurlijk. Ook met de relatief 'zachte' hand.
Als de laatste Joden uit een bepaalde wijk in bijv. Amsterdam gepest worden, en dit gebeurt doelbewust en enkel om dat ze Joods zijn (zoals met homostellen ook al meermalen gebeurd is), dan kun je wel degelijk van etnische zuivering spreken. Want de reden voor die pesterijen is hun etniciteit en het doel is geen Joden meer.
De meerderheid van de omgekomen joden is in de Tweede-Wereldoorlog niet in de gaskamers gestorven. Daarnaast ben ik de laatste die ontkent dat joden belaagd worden en in bepaalde wijken geen keppeltje kunnen dragen.

Maar om te spreken van etnisch zuiveren in deze situatie is onterecht. Zo is het aantal immigranten naar Israel gestegen. Maar om hoe veel Nederlandse joden gaat het dan?

quote:
''Gemiddeld komen er zo’n 80 Nederlanders per jaar. Vaak zijn dat jongeren aan het begin van hun carrière of ouderen met kinderen in Israël'', aldus Henoch Wajsberg, oud-voorzitter van Irgoen Olei Holland, de vereniging voor Nederlandse immigranten in Israël.
Dat is toch niet te vergelijken met hoe de joden verdreven zijn door de nazi's.
pi_149710513
Joden worden zelfs na hun dood niet met rust gelaten.
quote:
15-02-15 20:29 uur - Bron: ANP
Honderden graven op een Joodse begraafplaats in de Franse plaats Sarre-Union zijn vernield. Dat zei de minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve vandaag volgens Franse media.

Wat de daders precies hebben gedaan op de begraafplaats in het stadje in het uiterste noordoosten van Frankrijk, is niet duidelijk. Cazeneuve noemde de daad 'verwerpelijk' en zei dat de politie onderzoekt wie er achter de vernielingen zit of zitten.

'De Republiek zal deze nieuwe schending van de waarden die alle Fransen delen niet tolereren', zei de minister.
Maar er is niks aan de hand hoor, het waren willekeurige graven en het waren ook geen echte moslims, want die doen dat soort dingen niet.
Racist
  zondag 15 februari 2015 @ 22:05:10 #246
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149710574
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niemand is vrij van ideologie. Dan zouden mensen geen politieke ideeën meer hebben.
Je bent vrij van ideologie als je er geeneen als de waarheid omarmt.

Als leidraad of principe omdat je het als rechtvaardig of praktisch ziet is weinig mis mee. Zolang het geen waarheid wordt dat jou je keuzes gaat dicteren en ontneemt.
Your games are death
With every breath
pi_149710580
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef Toga het volgende:

[..]

Maar er is niks aan de hand hoor, het waren willekeurige graven en het waren ook geen echte moslims, want die doen dat soort dingen niet.
In Nederland worden ook regelmatig graven vernield. Ook joodse graven. Er stond geen bordje bij dat het moslims, neonazi's of gewoon psychisch gestoorden waren.
pi_149710776
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In Nederland worden ook regelmatig graven vernield. Ook joodse graven. Er stond geen bordje bij dat het moslims, neonazi's of gewoon psychisch gestoorden waren.
Nee, dat stond er niet bij nee, maar erg moeilijk redeneren is het ook niet. De kans is sowieso al 2/3 omdat moslim extremisten automatisch psychisch gestoord zijn.
Ik denk trouwens dat huidige neonazi's hun pijlen ook al de andere kant op richten.
Racist
pi_149711083
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef Toga het volgende:

[..]

Nee, dat stond er niet bij nee, maar erg moeilijk redeneren is het ook niet. De kans is sowieso al 2/3 omdat moslim extremisten automatisch psychisch gestoord zijn.
Ik denk trouwens dat huidige neonazi's hun pijlen ook al de andere kant op richten.
Bij hakenkruisen en nazi-leuzen denk ik eerst aan neo-nazi's, maar goed, zo ben ik.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:18:51 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149711318
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:03 schreef Toga het volgende:

[..]

“JUIF” (JEW) PAINTED ACROSS CARS IN PARIS

DISGRACEFUL: 20 CARS IN FRANCE VANDALIZED WITH FRENCH WORD FOR ‘JEW’ (JUIF)

(lees ook de comments)

Police Catch 73-Year-Old Jewish Man Spray-Painting the Word “Jew” on 20 Cars
Your games are death
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')