Je begint het te leren, T.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
Zoals een nomade in de woestijn, door pure pech en onverwachte tegenslagen al dagen zonder water, snakt naar de verkoelende verfrissing van een oase of zoals datzelfde water uit de oase zich vele jaren later hemelsbreed honderden kilometers verwijderd tegen een stuwdam beukt waaruit ten lange leste een afvoerkanaal wordt geopend, zó hunkerde ik naar de aankomst van deze CD's. Wat zeg ik, de parels der techniek en muzikale briljantie die zij vertegenwoordigen.
Dát is de DO2-modus.
Nagel op de kopquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
Zoals een nomade in de woestijn, door pure pech en onverwachte tegenslagen al dagen zonder water, snakt naar de verkoelende verfrissing van een oase of zoals datzelfde water uit de oase zich vele jaren later hemelsbreed honderden kilometers verwijderd tegen een stuwdam beukt waaruit ten lange leste een afvoerkanaal wordt geopend, zó hunkerde ik naar de aankomst van deze CD's. Wat zeg ik, de parels der techniek en muzikale briljantie die zij vertegenwoordigen.
Dát is de DO2-modus.
Deze vind ik persoonlijk nog steeds mooier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Inverted_World het volgende:
En dit weer een mooie cover van Tim Buckley, sterker, ik durf te zeggen mooier dan het origineel, al is dat natuurlijk wat gedateerd.
Damn,quote:Op maandag 23 februari 2015 06:44 schreef Beregd het volgende:
Het beste van de oscars dit jaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Een anderhalf uur Jaarquote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef Tchock het volgende:
Als iemand nog fijn wil trippen: Nicolas Jaar heeft een 80 minuten durende Russische film uit de jaren '60 voorzien van een nieuwe soundtrack. Het is raar en heel erg mooi.
Norr, het is zo mooiquote:
Ik ga vanavond naar The Decemberists. Staat zij verdomme als voorprogrammaquote:
Bizar.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar The Decemberists. Staat zij verdomme als voorprogramma![]()
![]()
quote:
Track op 1 uur is geweldig.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef Tchock het volgende:
Als iemand nog fijn wil trippen: Nicolas Jaar heeft een 80 minuten durende Russische film uit de jaren '60 voorzien van een nieuwe soundtrack. Het is raar en heel erg mooi.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Colin Stetson en Sarah Neufeld komen met een plaat. Deze track klinkt alvast a. waanzinnig b. fenomenaal of c. hemels. U mag kiezen.
https://soundcloud.com/co(...)rs-into-view/s-aJvmR
Dat einde inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Norr, het is zo mooiminutenlang heerlijke Jaar-minimal, afgewisseld met Aphex Twinesque pianostukken. Rond 56 minuten is prachtig en rond 44 en het einde en ooooh
Shitquote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar The Decemberists. Staat zij verdomme als voorprogramma![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |