Mooie boom THquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
ik kan het nog veranderenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
Alleenstaande zijn heeft soms zo zn voordelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
ze trekken weer bij!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ze trekken weer bij!
en ik ben nooit ziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
Zit je nu DDM te paaien TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
A) wie is DDMquote:
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu DDM te paaien TH?
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krant
die ben ik aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?
zit me niet op te stokenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
ik zou een poll maken als ik jou was Hut!
Michele Ferrero, de man achter Nutella, Tic Tac en Ferrero Rocher, is op 89-jarige leeftijd overleden. Hij was de rijkste man van Italië. Ferrero was al langere tijd ziek, schrijft de Italiaanse krant La Repubblica.quote:
en ik hou me inquote:
Ik ga voor Tante Mathildaquote:
Nee ik had iets anders aan mn hoofd....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn jullie vanmiddag ook allemaal lekker buiten geweest met dat mooie weer?
ja ik heb de ramen gelaptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed gecoördineerd...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef Kingstown het volgende:
MM was vandaag in Gladbach?
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theater
Ja de balkondeurenquote:
Iets anders ... Speelt nog steeds..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja de balkondeuren
maar wat had jij dan aan je hoofd?
okéquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets anders ... Speelt nog steeds..
Ja, om de auto door de wasstraat te gooien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets anders ... Speelt nog steeds..
Zoals altijd boodschappen gedaan op de fiets, dat houdt me slank.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit er weer op zal ik maar zeggen danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn met de kindjes van de verjaardag naar de speeltuin om de hoek gegaan, konden ze zich even uitleven, was hard nodig, de jarige en vooral zijn zus waren best vervelend
Ze liggen nu nog ergens onderin de zandbak...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn met de kindjes van de verjaardag naar de speeltuin om de hoek gegaan, konden ze zich even uitleven, was hard nodig, de jarige en vooral zijn zus waren best vervelend
Dan heb je opeens nergens last meer van..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, is altijd gezellig daar en buitenspelen is altijd leuk
Elke idioot kan kinderen maken, opvoeden is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De andere kindjes waren heel lief. Jarige was ook doodop en als zijn zus 'm dan gaat zitten pesten wordt het niks meer. Ouders hebben de zus ook niet echt in de hand, vanaf dag 1 eigenlijk al niet.
Ook, maar er zijn er meer.quote:
Had ik ze allemaal moeten posten?quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik ze allemaal moeten posten?
Zo lelijk is ie toch niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel naar Bryan, ik kan er niet zo goed naar kijken
lang verhaal maar ik doe een Fannquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke idioot kan kinderen maken, opvoeden is een ander verhaal.
Ah, die van Massada, ook ooit gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje dan nog, van vaderlandse bodem:
Vrouwen smelten toch weg als je Avalon op zet. Die glijden meteen van hun stoel af.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vind het een nare man, maar wel met sexy muziek, en het is een ouwe zak
Nee, niet van Massada...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, die van Massada, ook ooit gezien.
Ok, dan verwar ik hem met een ander, ze lijken ook allemaal op elkaar die Molukkers.quote:
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, dan verwar ik hem met een ander, ze lijken ook allemaal op elkaar die Molukkers.![]()
Massada kreeg op Pinkpop toen vanalles naar hun kop geslingerd.
Ik hem hem verward met => Rudy de Queljoe.quote:
Nee, Massada kreeg ook rommel naar hun kop, maar niet zo heftig als Doe Maar....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...
Vanaf 0.34, na die boring gasten van Dire Straits:
Moet je tegen de gasten van Satudarah zeggen, dat ze op elkaar lijken...
Ik ben opgegroeid met veel Molukkers in de klas, dat zijn aardige gasten en dat was in de tijd van de gijzelingen ook nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...
Vanaf 0.34, na die boring gasten van Dire Straits:
Moet je tegen de gasten van Satudarah zeggen, dat ze op elkaar lijken...
Ik mag ze ook wel, heb er een hoop vrienden onder...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met veel Molukkers in de klas, dat zijn aardige gasten en dat was in de tijd van de gijzelingen ook nog.
Samen een jointje doet wonderen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag ze ook wel, heb er een hoop vrienden onder...
Dat spul rook ik al ruim 30 jaar niet meer, niet aan mij besteed...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen een jointje doet wonderen hoor.
Altijd fun gehad met die gasten, en met de negers hier in de flat ook.quote:
Je benoemt ze alleen een beetje lullig ..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fun gehad met die gasten, en met de negers hier in de flat ook.
Ik ben niet zo moeilijk.
Ha, ha, ik zei alleen dat ik het lastige eters vind.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
behalve als het om vegetariërs gaat
Ze weten hoe ik het bedoel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je benoemt ze alleen een beetje lullig ..
Is me nog nooit overkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, en een knal voor je bek heb je dus zo te pakken...
Ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, en een knal voor je bek heb je dus zo te pakken...
Dat doe ik ook niet bij vreemden joh.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jongens op de foto's hierboven hoef je in ieder geval niet zo te noemen...
It's up to you...quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet bij vreemden joh.
Hij staat wel raar ook. Hij zal toch niet incontinent zijn geworden?quote:
zijn stem klinkt wat ielig, dat zal vast de leeftijd zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Nou was ik nooit een getalenteerd zanger , dus ik doe geen poging...
Stick tghtr valt wel een beetje tegen,..
Wat je met je Facebook doet is niet zo belangrijk, maar dat je je FoBo ontoegankelijk hebt gemaakt voor anonieme gluurders is wel heel storend. Nu kan ik niet meer alle gluurders uit je FoBo laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb die van mij al heel lang niet geupdate, mailtjes stonden al heel lang uit, dus heb ik geen last van.
Was jij die trol. En waarom deed je dat dan? Vond ik erg storend.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat je met je Facebook doet is niet zo belangrijk, maar dat je je FoBo ontoegankelijk hebt gemaakt voor anonieme gluurders is wel heel storend. Nu kan ik niet meer alle gluurders uit je FoBo laten verdwijnen.
Dat klinkt niet echt gezond Choco.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil graag weten wie er naar me gluren.
Nooit gezegd dat ik dat ben en wat jij doet is normaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt gezond Choco.
Is goed schatje ...quote:Op zondag 15 februari 2015 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sorry was een beetje flauw van me, ik zit een een bui en geen idee wat voor 1.
Dat is onderdeel van mijn taakje. Ik moet dus wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
Nooit gezegd dat ik dat ben en wat jij doet is normaal.
Wat voor taak is dat dan? Trollen in fobo's.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van mijn taakje. Ik moet dus wel.
KT is dagelijks bezig om 100+ users hier te volgen en ze eventueel te stalken... Hij denkt dat het normaal is .. Helaas,, hier wordt ie als de archivaris gezien , De allesweter in een stofjas .. beigequote:Op zondag 15 februari 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor taak is dat dan? Trollen in fobo's.
Gluurders anonimiseren en ze vooral geen podium geven. Gluurders zijn de ondergang van FOK!quote:Op zondag 15 februari 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
Wat voor taak is dat dan? Trollen in fobo's.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
KT is dagelijks bezig om 100+ users hier te volgen en ze eventueel te stalken... Hij denkt dat het normaal is .. Helaas,, hier wordt ie als de archivaris gezien , De allesweter in een stofjas .. beige
Dus je wilt jezelf niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gluurders anonimiseren en ze vooral geen podium geven. Gluurders zijn de ondergang van FOK!
Moeten we niet willen.
Alleen is ie soms net iets te fout bezig ... Hij zoekt zonder dat je er om vraagtquote:Op zondag 15 februari 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar het is wel handig als je iets wilt weten, KT vind het zo voor je.
Dat klopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is ie soms net iets te fout bezig ... Hij zoekt zonder dat je er om vraagt
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je slapen Koen!! Lief dat je hier dat komt melden .. Slaap lekker Koen
Chocootjequote:
Hoi.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was jij die trol. En waarom deed je dat dan? Vond ik erg storend.Ik wil graag weten wie er naar me gluren.
Geen idee meer waar koen vandaan komt en wat maakt dat uit en wat maakt dat jonger nou weer uit...quote:Op zondag 15 februari 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt meer bij jouw uit de buurt.. Alleen is ie wat jonger
Sweet Lake presentquote:Op zondag 15 februari 2015 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee meer waar koen vandaan komt en wat maakt dat uit en wat maakt dat jonger nou weer uit...
ik heb ook trekquote:Op zondag 15 februari 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was even mijn maaltijd aan het nuttigen beetje rare tijd maar voor mij volkomen normaal.
Oh ja, jij had ze ook ineens, hoe bevalt het? Al die sterretjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
Tis klonen, pimp abos . ik vind het zo overdone... Doe er niet aan mee
Wel gelijk een doekje langs de achterwand halen... na het friturenquote:Op zondag 15 februari 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was even mijn maaltijd aan het nuttigen beetje rare tijd maar voor mij volkomen normaal.
Ik heb niet gefrituurd....quote:Op zondag 15 februari 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel gelijk een doekje langs de achterwand halen... na het frituren
Daar heb ik me hier gisteravond al over uitgelaten... Maar teleurstellend.... Sorry .. Choco, had ik ze van jou?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ze ook ineens, hoe bevalt het? Al die sterretjes.
ik had ooit toen ik nog in Dordrecht woonde vriendinnetje in Zeeuws Vlaanderen. En geen autoquote:Op zondag 15 februari 2015 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, dan woont iedereen in je buurt.
Had ik maar zoveel geld, dan was ik pimp het hele jaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik me hier gisteravond al over uitgelaten... Maar teleurstellend.... Sorry .. Choco, had ik ze van jou?
wat kan je extra als pimp?quote:Op zondag 15 februari 2015 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel geld, dan was ik pimp het hele jaar.
En gisteravond heb ik niet gelezen hier geloof ik. Weet niet meer.
En erg vervelend dat we het niet weten.En toch ook weer leuk, maar vervelend ook.
Lange afstand werkt meestal niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ooit toen ik nog in Dordrecht woonde vriendinnetje in Zeeuws Vlaanderen. En geen auto
Ik heb er 5 waarvan ze allemaal belachelijk zijn ..quote:Op zondag 15 februari 2015 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel geld, dan was ik pimp het hele jaar.
En gisteravond heb ik niet gelezen hier geloof ik. Weet niet meer.
En erg vervelend dat we het niet weten.En toch ook weer leuk, maar vervelend ook.
Je notes inzien, reclame blokkeren, kleurtjes veranderen, mensen blokkeren. In het abo gedeelte posten. Meer weet ik even niet.quote:
heb het een half jaar met d'r voilgehouden nogquote:Op zondag 15 februari 2015 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lange afstand werkt meestal niet.
En Dord is om de hoek bij mij.
Ik 4. Op 1 avond in 6 minuten.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er 5 waarvan ze allemaal belachelijk zijn ..
reclame heb ik met 1 sterretje ook niet, De rest boeit me nietquote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je notes inzien, reclame blokkeren, kleurtjes veranderen, mensen blokkeren. In het abo gedeelte posten. Meer weet ik even niet.
Om daar voor te betalen is absurd iddquote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je notes inzien, reclame blokkeren, kleurtjes veranderen, mensen blokkeren. In het abo gedeelte posten. Meer weet ik even niet.
Rotter het wordt.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:52 schreef Juup© het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe.................
Das nog lang dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het een half jaar met d'r voilgehouden nog
Mijn ma woont nog in Dordt, en een oom, verder ken ik er niemand meer
quote:
Maar jij hebt betaald voor dat sterretje, ikke niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reclame heb ik met 1 sterretje ook niet, De rest boeit me niet
Ja, best wel. En zeker voor zoveel mensen. He, nu begin ik weer nieuwsgierig te worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar voor te betalen is absurd idd
mwah, voor het minder irritant maken van Mobiel Fok heb ik wel een paar euro overquote:Op zondag 15 februari 2015 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij hebt betaald voor dat sterretje, ikke niet.
3 dagen teringherrie hier.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom er nog maar zelden
laatste keer in het centrum was vorig jaar mei, Dordt in Stoom
Kut stad, oude zooi allemaal. Nergens normaal te komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie daar hebben daar het juiste antwoord op
auto in Papendrecht gezet en met de waterbus naar de havenquote:
Op mobiel is het inderdaad behoorlijk irritant die reclames. Maar gelukkig zit ik niet vaak mobiel.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, voor het minder irritant maken van Mobiel Fok heb ik wel een paar euro over
een stad met een mooi oud centrum ipv die nieuwe meuk hier in Zoetermeerquote:Op zondag 15 februari 2015 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut stad, oude zooi allemaal. Nergens normaal te komen.
De meeste notes vind ik belachelijk, ik heb er tussen de 40 en 60 en kan er niet wakker van liggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er 5 waarvan ze allemaal belachelijk zijn ..
Dan verhuis je toch gewoon..quote:Op zondag 15 februari 2015 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut stad, oude zooi allemaal. Nergens normaal te komen.
Oude zooi inderdaad. Maakt niet uit of je met de fiets, scooter of auto bent, de wegen zijn levensgevaarlijk daar.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een stad met een mooi oud centrum ipv die nieuwe meuk hier in Zoetermeer
Wow, met zoveel is dat ook niet verstandig meer.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
De meeste notes vind ik belachelijk, ik heb er tussen de 40 en 60 en kan er niet wakker van liggen.
Dan valt het meequote:Op zondag 15 februari 2015 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon daar gelukkig niet, moet er alleen wel af en toe zijn.
Ik woon ook niet in het centrum van Amsterdam... Helaas wel daar waar ze elkaar afmaken.. Maar goed daar kom je ook wel overheenquote:
Buk je nog vaak bij geluiden? Zou het wel doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in het centrum van Amsterdam... Helaas wel daar waar ze elkaar afmaken.. Maar goed daar kom je ook wel overheen
Zoetermeer is best verkeersvriendelijk, veel binnenwegen waar je 70 mag, intelligente stoplichten, gratis parkeren in het centrumquote:Op zondag 15 februari 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Buk je nog vaak bij geluiden? Zou het wel doen.
En Amsterdam is helemaal ellendig voor verkeer.
Nee AMsterdam is prima met verkeer... Maar niet als buitenstaander iddquote:Op zondag 15 februari 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Buk je nog vaak bij geluiden? Zou het wel doen.
En Amsterdam is helemaal ellendig voor verkeer.
Oeh dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer is best verkeersvriendelijk, veel binnenwegen waar je 70 mag, intelligente stoplichten, gratis parkeren in het centrum
ik woon er dan ook prima, al verklaren een hjoop me gek dat ik in zo'n zielloze stad wil wonen.quote:
Buitenstaander. Afijn, ben er gelukkig ook al een tijd niet geweest, misschien is het wel veranderd. Ook al zijn de grachtjes er nog steeds volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee AMsterdam is prima met verkeer... Maar niet als buitenstaander idd
Almere zeg, ik was er nog nooit en dat ga ik zo houden.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon er dan ook prima, al verklaren een hjoop me gek dat ik in zo'n zielloze stad wil wonen.
Maandag weer werken in Almere. Wonen zin Zoetermeer, werken in Almere, hoe bedenk ik het
Dat is niet echt handig nee. En wat maakt het nou uit of een stad een ziel heeft, is gewoon een plek waar je woont, meer niet volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon er dan ook prima, al verklaren een hjoop me gek dat ik in zo'n zielloze stad wil wonen.
Maandag weer werken in Almere. Wonen zin Zoetermeer, werken in Almere, hoe bedenk ik het
Ik voel dat ook anders, zou hier nooit weg willen. Het is een klotestad maar wel de mijne.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig nee. En wat maakt het nou uit of een stad een ziel heeft, is gewoon een plek waar je woont, meer niet volgens mij.
Maar ik heb dan ook geen enkele binding met een stad of dorp. Sommige mensen zouden echt niet anders willen of kunnen dan in hun stad of dorp te wonen.
Dat dus. Best wel mooi, als je dat hebt.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel dat ook anders, zou hier nooit weg willen. Het is een klotestad maar wel de mijne.
Het ligt niet zozeer aan de stad, het zijn meer de mensen, je voelt je dan als het meubilair van de stad. Ik kan hier in elke kroeg naar binnen en ken de mensen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus. Best wel mooi, als je dat hebt.
heb ik ook hoor. Ik wilde jaren terug best naar Almere verhuizen, mja vrouwlief niet dusquote:Op zondag 15 februari 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ikke niet, dus ik kan overal wonen, want boeit me geen ruk.
Dat is het waarschijnlijk, die mensen.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ligt niet zozeer aan de stad, het zijn meer de mensen, je voelt je dan als het meubilair van de stad. Ik kan hier in elke kroeg naar binnen en ken de mensen.
Weet niet wat je doet kwa werk Koen.. Maar thuiswerken 3 dagen in de week geen optie?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook hoor. Ik wilde jaren terug best naar Almere verhuizen, mja vrouwlief niet dus
dus ik blijf wel trouw heen en weer rijden
Mijn zoon zei een keer dat ie best wilde verhuizen, en een paar weken later zegt ie, nee toch maar niet, want eigenlijk voel ik me hier thuis. Hij komt ook vaak na zijn werk bij me langs, dat ligt toch op de weg naar huis.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus. Best wel mooi, als je dat hebt.
Ja, in een dorp heb je overdreven sociale controle dat is beklemmend. Dat is hier niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk, die mensen.
Ik blijf liever anoniem![]()
En in een klote dorp opgegroeid dus vandaar mijn afkeer waarschijnlijk, doordat iedereen je kende.
Soms ben je wel zielig... Maar dat maakt je ook weer geliefd...quote:Op zondag 15 februari 2015 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk, die mensen.
Ik blijf liever anoniem![]()
En in een klote dorp opgegroeid dus vandaar mijn afkeer waarschijnlijk, doordat iedereen je kende.
Dat is wel lief dan van je. En handig in een relatie. Hoe lang doe je erover dan iedere dag?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook hoor. Ik wilde jaren terug best naar Almere verhuizen, mja vrouwlief niet dus
dus ik blijf wel trouw heen en weer rijden
zit in de ITquote:Op zondag 15 februari 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet wat je doet kwa werk Koen.. Maar thuiswerken 3 dagen in de week geen optie?
Vind ik een tering eind hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit in de IT
momenteel 3 dagen per week in Leusden, 2 dagen in Almere
Allebei zo'n 80 km
Amerstoort Koenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit in de IT
momenteel 3 dagen per week in Leusden, 2 dagen in Almere
Allebei zo'n 80 km
Zoiets ja. En weet niet of dat in een stad anders is hoor, dan heb je ook buurten waarin iedereen elkaar kent en is het hetzelfde volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, in een dorp heb je overdreven sociale controle dat is beklemmend. Dat is hier niet.
50min op z'n kortst, maar vaak zo'n uur en 10 minuten gemiddeldquote:Op zondag 15 februari 2015 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan van je. En handig in een relatie. Hoe lang doe je erover dan iedere dag?
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je wel zielig... Maar dat maakt je ook weer geliefd...
Nee, is anders omdat we in de stad niet zo bekrompen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets ja. En weet niet of dat in een stad anders is hoor, dan heb je ook buurten waarin iedereen elkaar kent en is het hetzelfde volgens mij.
Best pittig dan. En spits ontwijken is slim. Ik haat de spits.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
50min op z'n kortst, maar vaak zo'n uur en 10 minuten gemiddeld
Valt mee, rij dan ook zoveel mogelijk voor of na de spits
Kan, is ook wel handig om te vermelden dat ik juist uit de grote stad kwam in dat kutgehucht. Was dan wel pas 5, maar toch ander volk schijnbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, is anders omdat we in de stad niet zo bekrompen zijn.
Ik ben geen dorps of plattelands mens, dat is me veel te saai.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan, is ook wel handig om te vermelden dat ik juist uit de grote stad kwam in dat kutgehucht. Was dan wel pas 5, maar toch ander volk schijnbaar.
Maar omdat jij natuurlijk niet beschikbaar meer bent ... De vraag aan jouw .. wie van de Uto Sc dames zou zich aan een 40+ er over willen geven ?quote:
ach het went.... 1992-1996 dagelijks Dordrecht-Amsterdam, 1996-2006 Zoetermeer-Amsterdam, 2006-2014 Zoetermeer-Almere 2014-nu Zoetermeer-Almere/Leusdenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best pittig dan. En spits ontwijken is slim. Ik haat de spits.
Saai is hoe je het zelf maakt geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen dorps of plattelands mens, dat is me veel te saai.
Ah OK .. Niet met fokkers mag ik hopenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een aantal keren wezen eten in Amersfoort
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar omdat jij natuurlijk niet beschikbaar meer bent ... De vraag aan jouw .. wie van de Uto Sc dames zou zich aan een 40+ er over willen geven ?
nee, met collega'squote:Op zondag 15 februari 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. Niet met fokkers mag ik hopen
Dat kan best wezen maar ik voel me hier toch het beste.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Saai is hoe je het zelf maakt geloof ik.
Je zou bijna zeggen dat je dan beter chauffeur kunt worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het went.... 1992-1996 dagelijks Dordrecht-Amsterdam, 1996-2006 Zoetermeer-Amsterdam, 2006-2014 Zoetermeer-Almere 2014-nu Zoetermeer-Almere/Leusden
Is toch mooi dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar ik voel me hier toch het beste.
autorijden is lekker om mijn hoofd leeg te krijgen, zeker als het op werk en thuis niet lekker gaat zoals nuquote:Op zondag 15 februari 2015 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je dan beter chauffeur kunt worden.Maar dan ben je wel wat gewend en ik neem aan dat je autorijden wel leuk vind. Dat scheelt meestal ook een hoop, voor mij wel dan in ieder geval, het autorijden maakt een hoop goed.
Wat nou weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
Ok duidelijk en klaar... Had ook niets anders verwacht ...
Juist. Autorijden is leuk.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
autorijden is lekker om mijn hoofd leeg te krijgen, zeker als het op werk en thuis niet lekker gaat zoals nu
Nee, was niet gelukt. Probeer het nog een keer.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gequoted had, maar niet dus
Denk dat het een ander topic betrofquote:Op zondag 15 februari 2015 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, was niet gelukt. Probeer het nog een keer.
Slapen is eigenlijk wel verstandig, ik ben ook al eventjes moe.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Slapen of zo Nee geen oneerbaar voorstel
Fok gaat ook zo langzamerhand dood nuquote:Op zondag 15 februari 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slapen is eigenlijk wel verstandig, ik ben ook al eventjes moe.
Ben je thuis of zit je weer bij je vriendje?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slapen is eigenlijk wel verstandig, ik ben ook al eventjes moe.
Dood is gelijk weer zo heftig en ja het is er de tijd naar dat mensen inkakken.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok gaat ook zo langzamerhand dood nu
Weer nog wel. En ik ben thuis.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je thuis of zit je weer bij je vriendje?
ik ga er zo ook maar een eind aan maken danquote:Op zondag 15 februari 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dood is gelijk weer zo heftig en ja het is er de tijd naar dat mensen inkakken.
Vandaag niet meer. Slaap in mijn eigen bed, als je dat bedoelt tenminste.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt mogelijk nog verplaatsen... ?
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga er zo ook maar een eind aan maken dan
Ja zoiets..quote:Op zondag 15 februari 2015 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag niet meer. Slaap in mijn eigen bed, als je dat bedoelt tenminste.
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets..![]()
Laten we het niet te laat maken
Ik ga proberen om er binnen 2 uur in te liggenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Te laat nu voor mij om het door te hebben geloof ik.
En nee, ik ga het in ieder geval niet te laat maken.
Ik binnen een half uur.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga proberen om er binnen 2 uur in te liggen
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien je wel verdwijnen .... Lekker ding .. Slaap lekker
truste voor straksquote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij gaat nu dus al, verstandig, slaap lekker dan alvast.
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ik ga slapen. Welterusten Chuf. Slaap lekker straks.
En andere die nog wakker zijn ook slaap lekker straks.
Neuh, dat was voor ik ging slapen, maar ben alweer wakker, ik slaap nooit erg lang.quote:
Ben jij KT2?quote:Op zondag 15 februari 2015 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey MM, ik wist dat je met "The Day Before You Came" komen.
Ach, ik vind gewoon Blancmange leuk, met name waves, geinige tekst in mijn ogen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij KT2?
Ik misbruik elke gelegenheid om de versie van Blancmange te promoten...
Het is net als met zijn avatar. Veranderd per pagina....quote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef sacha het volgende:
wat is dat toch met die leestekens in de topic titel van Hut?
waarom kan de ene pagina dat aan en de andere niet?
en voordat je het weet is de dag weer omquote:Op zondag 15 februari 2015 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een mooi weer, maar voorlopig geen puf om naar buiten te gaan
ach, gisteren buiten geweest, morgen op mijn werk weer buiten, is niet erg als ik vandaag binnenblijfquote:Op zondag 15 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
[..]
en voordat je het weet is de dag weer om
en een dagje thuis hangen kan ook fijn zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach, gisteren buiten geweest, morgen op mijn werk weer buiten, is niet erg als ik vandaag binnenblijf
Voordat je het weet is het leven voorbij.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
en voordat je het weet is de dag weer om
jep, van de week een goede kennis overleden, uiteraard veels te jong, hersenbloeding,quote:Op zondag 15 februari 2015 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voordat je het weet is het leven voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |