Mooie boom THquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
ik kan het nog veranderenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
“Forty isn't old, if you're a tree”
[ afbeelding ]
Alleenstaande zijn heeft soms zo zn voordelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
ze trekken weer bij!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog steeds verpleegster aan het spelen sacha? Of inmiddels zelf ook aan het kotsen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ze trekken weer bij!
en ik ben nooit ziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
Zit je nu DDM te paaien TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
A) wie is DDMquote:
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu DDM te paaien TH?
Of ga je voor de Griek van Fann die op Nutella leeft
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die meneer is gisteren overleden stond in de krant
die ben ik aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan zal dr feestje vandaag ook wel niet doorgaan... Maar linkje?
zit me niet op te stokenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
ik zou een poll maken als ik jou was Hut!
Michele Ferrero, de man achter Nutella, Tic Tac en Ferrero Rocher, is op 89-jarige leeftijd overleden. Hij was de rijkste man van Italië. Ferrero was al langere tijd ziek, schrijft de Italiaanse krant La Repubblica.quote:
en ik hou me inquote:
Ik ga voor Tante Mathildaquote:
Nee ik had iets anders aan mn hoofd....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn jullie vanmiddag ook allemaal lekker buiten geweest met dat mooie weer?
ja ik heb de ramen gelaptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed gecoördineerd...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef Kingstown het volgende:
MM was vandaag in Gladbach?
https://www.facebook.com/(...)40403&type=2&theater
Ja de balkondeurenquote:
Iets anders ... Speelt nog steeds..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja de balkondeuren
maar wat had jij dan aan je hoofd?
okéquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets anders ... Speelt nog steeds..
Ja, om de auto door de wasstraat te gooien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets anders ... Speelt nog steeds..
Zoals altijd boodschappen gedaan op de fiets, dat houdt me slank.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit er weer op zal ik maar zeggen danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn met de kindjes van de verjaardag naar de speeltuin om de hoek gegaan, konden ze zich even uitleven, was hard nodig, de jarige en vooral zijn zus waren best vervelend
Ze liggen nu nog ergens onderin de zandbak...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn met de kindjes van de verjaardag naar de speeltuin om de hoek gegaan, konden ze zich even uitleven, was hard nodig, de jarige en vooral zijn zus waren best vervelend
Dan heb je opeens nergens last meer van..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, is altijd gezellig daar en buitenspelen is altijd leuk
Elke idioot kan kinderen maken, opvoeden is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De andere kindjes waren heel lief. Jarige was ook doodop en als zijn zus 'm dan gaat zitten pesten wordt het niks meer. Ouders hebben de zus ook niet echt in de hand, vanaf dag 1 eigenlijk al niet.
Ook, maar er zijn er meer.quote:
Had ik ze allemaal moeten posten?quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik ze allemaal moeten posten?
Zo lelijk is ie toch niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel naar Bryan, ik kan er niet zo goed naar kijken
lang verhaal maar ik doe een Fannquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke idioot kan kinderen maken, opvoeden is een ander verhaal.
Ah, die van Massada, ook ooit gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje dan nog, van vaderlandse bodem:
Vrouwen smelten toch weg als je Avalon op zet. Die glijden meteen van hun stoel af.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vind het een nare man, maar wel met sexy muziek, en het is een ouwe zak
Nee, niet van Massada...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, die van Massada, ook ooit gezien.
Ok, dan verwar ik hem met een ander, ze lijken ook allemaal op elkaar die Molukkers.quote:
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, dan verwar ik hem met een ander, ze lijken ook allemaal op elkaar die Molukkers.![]()
Massada kreeg op Pinkpop toen vanalles naar hun kop geslingerd.
Ik hem hem verward met => Rudy de Queljoe.quote:
Nee, Massada kreeg ook rommel naar hun kop, maar niet zo heftig als Doe Maar....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...
Vanaf 0.34, na die boring gasten van Dire Straits:
Moet je tegen de gasten van Satudarah zeggen, dat ze op elkaar lijken...
Ik ben opgegroeid met veel Molukkers in de klas, dat zijn aardige gasten en dat was in de tijd van de gijzelingen ook nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat laatste wel mee en ben je nu in de war met Doe Maar, iets later...
Vanaf 0.34, na die boring gasten van Dire Straits:
Moet je tegen de gasten van Satudarah zeggen, dat ze op elkaar lijken...
Ik mag ze ook wel, heb er een hoop vrienden onder...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met veel Molukkers in de klas, dat zijn aardige gasten en dat was in de tijd van de gijzelingen ook nog.
Samen een jointje doet wonderen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag ze ook wel, heb er een hoop vrienden onder...
Dat spul rook ik al ruim 30 jaar niet meer, niet aan mij besteed...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen een jointje doet wonderen hoor.
Altijd fun gehad met die gasten, en met de negers hier in de flat ook.quote:
Je benoemt ze alleen een beetje lullig ..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fun gehad met die gasten, en met de negers hier in de flat ook.
Ik ben niet zo moeilijk.
Ha, ha, ik zei alleen dat ik het lastige eters vind.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
behalve als het om vegetariërs gaat
Ze weten hoe ik het bedoel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je benoemt ze alleen een beetje lullig ..
Is me nog nooit overkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, en een knal voor je bek heb je dus zo te pakken...
Ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, en een knal voor je bek heb je dus zo te pakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |