wordquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat dacht ik al bij "dat word geen seks vanavond".
Ging weer even mis hé.quote:
Als er niet gekaapt zou worden, zou ik die tijd kunnen nemen. Nu ben ik te bang geklopt te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
het zou een regel moeten zijn dat je de TT moet aanpassen als je een nieuw deel aanmaakt
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopjequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had je al ge-DM't Frankie, niet liegen.
ik zeg het alleen omdat ik wilde kapen en net te laat was omdat ik de TT veranderdequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als er niet gekaapt zou worden, zou ik die tijd kunnen nemen. Nu ben ik te bang geklopt te worden.
hehehquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopje
en weer Moskou met de grond gelijk... ooooh... ik dacht dat dit roomservice was
Elke keer dat gedoe over spelling en schrijfwijzequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wordonze vakkenvuller
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopje
en weer Moskou met de grond gelijk... ooooh... ik dacht dat dit roomservice was
Dit was gewoon echt knulligquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elke keer dat gedoe over spelling en schrijfwijze
moeten ze is mee stoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
jajaja... niet te geforceerd haten hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.
Jij*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.
Grappig idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik wilde het niet zeggen
Is het nog steeds bezig ja?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis nu wel een livestream zoals toen in Parijs
Eigenlijk is het erg dat ik dit zeg.. Sensatie zoeken
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik wilde het niet zeggen
:squote:
Ach, die downers kunnen zelf ook niet spellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werk
Nee, klopjacht op dader, wellicht per trein gevlucht. Duitsland extra man ingezet bij Deens-Duitse grensquote:
Compensatiedrang, hé.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zit nog wel wel spellcheck bij gelukkigquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, die downers kunnen zelf ook niet spellen.
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werk
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhu
Maar goed, iedereen wil erop... dus we doen net of we niets merken
Erop willen terwijl ze waarschijnlijk al een uitgerekte kut heeft...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhu
komt die dan vast wel voorbij... De 1-1. Damn wat een goalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh
Kijk alleen samenvattingen vanavond.
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik proef de bloemetjes en de bijtjes hier wel hoor.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?
maar 1 luisteraarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?
Proeven ook gewoon he ... geile befmodquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik proef de bloemetjes en de bijtjes hier wel hoor.
Dat kan ik wel waarderen ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij ook liefhebber van de Swedish House Maffia, Fylax?
quote:
O, dat is het dusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je vond luisteraars toch niet belangrijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
Oh de jongetjes vinden het leuk hoor, maar 1 luisteraar och och och. Ik heb er ook wel eens 40 gehaald.
fylax plsquote:
:") man manquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
Oh de jongetjes vinden het leuk hoor, maar 1 luisteraar och och och. Ik heb er ook wel eens 40 gehaald.
Kan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait. Na de carnavalsmuziek ff draaien dus?
Jullie blijkbaar wel, want het is o zo grappig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vond luisteraars toch niet belangrijk?
Ga je me nu op je shitlist zetten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
altijd voor Fylax opgekomen, hij brengt nu het slechte in me boven na die sassy sneer
nee is alleen voor regulars van de KLB SCquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga je me nu op je shitlist zetten?
raak niet zo overstuur johquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie blijkbaar wel, want het is o zo grappig.
Vond je mijn oksels niet sexy dan?quote:
HOTHquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
raak niet zo overstuur joh
Pesten we fylax?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
raak niet zo overstuur joh
Met dit soort muziek mag dat wel.quote:
quote:
Dan gaan we door.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met dit soort muziek mag dat wel.
wat doe je raar manquote:
Ik zal maar niets posten.quote:
Alleen met haxball.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we niet een avond in SC doorbrengen zonder gepest
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o sorry zie nu pas dat je crew bent ;s
jemigquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Houden we het hier gewoon gezellig? Godverdomme zeg.
dit is de norm hier hoor Frank, er is niks aan de handquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godslastering TR gemachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o sorry zie nu pas dat je crew bent ;s
Dat is mapima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Geheh zo'n topic over iemand de tent uit lokken.
Ze lokt zichzelf de tent uit.![]()
Die ken ik welquote:
The first cut won't hurt at all.quote:
En hier heb ik Save the world dus voor stilgezetquote:
Jij hebt smaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
The first cut won't hurt at all.
The second only makes you wonder.
The third will have you on your knees.
You start bleeding I start screaming.
Tuurlijk wel, alleen de username zegt al genoeg.quote:
quote:
Yesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
KLB / FOK!'ers die je de tent uit willen lokken
deze?
Nja, als ik een kloontje zou nemen om Mapima te imiteren zou ik wss dezelfde gekozen hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de username zegt al genoeg.
Oh ja, dat zou ook nog kunnen idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja, als ik een kloontje zou nemen om Mapima te imiteren zou ik wss dezelfde gekozen hebben
Ik ken mapima niet zo goed. Alleen dat ze van louis van gaal houdt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de username zegt al genoeg.
Jij houdt wel van goede muziekquote:
das sanasoufiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ken mapima niet zo goed. Alleen dat ze van louis van gaal houdt.
óf dat was iemand anders.....
dat is sanasoufiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
sanasoufiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is Sanasoufiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger een keer M&M's fijnstampen en dat opsnuiven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fruitella rokenpaupergek
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ging vroeger een keer M&M's fijnstampen en dat opsnuiven.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb dat ook gedaan maar dan met salmiakpoederquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
wij deden dat gewoon met ritalinquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Nu moet ik denken aan Fallout 3quote:
Dit dus... en natuurlijk experimenteren met bananenschildraadjes...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij deden dat gewoon met ritalin
deden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij deden dat gewoon met ritalin
...wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit dus... en natuurlijk experimenteren met bananenschildraadjes...
Dat heb ik nog nooit gedaan, schijn je ook alleen maar koppijn van te krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit dus... en natuurlijk experimenteren met bananenschildraadjes...
Ja.quote:
Juistquote:
Schijn je stoned van te worden... nootmuskaat werkt wel toruwens.. daar heb ik op getript... maar nadeel is wel... ik kan geen nootmuskaat meer verdragen en word meteen misselijk als ik het ruikquote:
Het is dat je maar een keer (tegelijkertijd) mag trouwen, anders had ik je ten huwelijk gevraagd.quote:
niet echt denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het raar als ik nooit iets gesnoven heb?
wtfquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:21 schreef remi1986 het volgende:
ik heb iemand een keer Sambuca zien snuiven, volgens mij is dat ook niet goed voor je
Frank als schoonbroer, dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat je maar een keer (tegelijkertijd) mag trouwen, anders had ik je ten huwelijk gevraagd.
ga dit meteen proberenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Schijn je stoned van te worden... nootmuskaat werkt wel toruwens.. daar heb ik op getript... maar nadeel is wel... ik kan geen nootmuskaat meer verdragen en word meteen misselijk als ik het ruik
schoonbroerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank als schoonbroer, dat zou wat zijn
Daar houd ik niet echt van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat vind jij hier nou van, Frankie?
Je kan ook stoned worden van dat spul waarmee je fietsen schoonmaakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Schijn je stoned van te worden... nootmuskaat werkt wel toruwens.. daar heb ik op getript... maar nadeel is wel... ik kan geen nootmuskaat meer verdragen en word meteen misselijk als ik het ruik
Of we er ook vrolijk van zouden wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank als schoonbroer, dat zou wat zijn
Je houdt je in, niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar houd ik niet echt van.
doe gewoon LSD... geloof me... die zooi is gewoon niet tofquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook stoned worden van dat spul waarmee je fietsen schoonmaakt.
Ik zat ook vroeger op school mijn gummetjes op te eten. Eerst deed ik ze kapot maken met een lineaal ofzo.
hoe verveeld moet je zijn om gummetjes op te eten en M&M's te sneuven?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook stoned worden van dat spul waarmee je fietsen schoonmaakt.
Ik zat ook vroeger op school mijn gummetjes op te eten. Eerst deed ik ze kapot maken met een lineaal ofzo.
duurt wel echt lang, drie van die dingen opraspenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet doen
maar als je het doet
3 nootmuskaat noten raspen in melk en opdrinken
Teh fuckquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er is niets weggehaald zover ik kan zien.quote:
doorgaan hothquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
duurt wel echt lang, drie van die dingen opraspen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat je maar een keer (tegelijkertijd) mag trouwen, anders had ik je ten huwelijk gevraagd.
daarna crossfit?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef BozeHaas het volgende:
ik snuif pre workout word daar kklijp van
Toen was ik nog heel jong hé.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe gewoon LSD... geloof me... die zooi is gewoon niet tof
Nee ik zag het al, waarschijnlijk weg geklikt uit mijn active topics.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is niets weggehaald zover ik kan zien.
Ik was een gestoord kind.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verveeld moet je zijn om gummetjes op te eten en M&M's te sneuven?
crossfitquote:
een bil maar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
crossfitga meestal kijken bij die groepslessen, is een latina die heeft echt een perfecte bil
![]()
De laatste keer dat ik ze zag zat er een jas overheen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond je mijn oksels niet sexy dan?
Was ja.quote:
Ja.quote:
Echt een creep ben je.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
crossfitga meestal kijken bij die groepslessen, is een latina die heeft echt een perfecte bil
![]()
Nou sowieso niet meer. Maar waren van die gummetjes aan die potloden. Kon nooit veel geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje, dat je nog niet ernstig ziek bent daardoor.
Oh, dat ben je niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze zag zat er een jas overheen.
Haha, ach je was niet de enige. Ik had ook iemand in de klas die papier at.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou sowieso niet meer. Maar waren van die gummetjes aan die potloden. Kon nooit veel geweest zijn.
MM~ is the womanizer van de KLB SC, die vergeet niets.quote:
Eindelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)589efd22d2558a04c5f3
vooral met oma's is hij zeer goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
MM~ is the womanizer van de KLB SC, die vergeet niets.
Ik ben hete boi dan mag het.quote:
Jawel je moest gewoon weer bijdehand doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begrijpt het kennelijk gewoon niet
sorry ik deed fylax naquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:29 schreef BozeHaas het volgende:
Jawel je moest gewoon weer bijdehand doen.
Gelukkig groei je daar later overheen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ach je was niet de enige. Ik had ook iemand in de klas die papier at.
quote:
Ik vergeet jou trouwens ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
MM~ is the womanizer van de KLB SC, die vergeet niets.
Oh ja ik vond je matig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat doet dit matige hartje deugd
Ja haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gelukkig groei je daar later overheen.
Dan gooi ik er voor jullie tweetjes een echt valentijsnummer tegenaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik vergeet jou trouwens ook niet hoor
Volgens mij zou ik het nog best met je kunnen vinden ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak mag ik wel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik vergeet jou trouwens ook niet hoor
O, doen wij niet aan. Wij neuken alleen maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gooi ik er voor jullie tweetjes een echt valentijsnummer tegenaan.
Rust is al even belangrijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, doen wij niet aan. Wij neuken alleen maar.
Suc6.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga even aan mijn moeder vermelden dat ik eindelijk een date heb
Forever fuckbuddies, en je bent nog wel wifey material.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, doen wij niet aan. Wij neuken alleen maar.
Ghehequote:
Ah meen je dat echt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef ik ''weet je zeker dat je geen homo bent?'' niet meer aan te horen
dat denk jij, ze is een week nadat je verloofd ben dr bent het alweer vergeten.. de sletquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Forever fuckbuddies, en je bent nog wel wifey material.
Vanavond komt er ook geen hand in mijn broek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rust is al even belangrijk.
Awhquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Forever fuckbuddies, en je bent nog wel wifey material.
Wauw.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat denk jij, ze is een week nadat je verloofd ben dr bent het alweer vergeten.. de slet
koop een opblaaspopquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk. ik ben heel zielig en heb iemand nodig om mee te knuffelen
*geeft knuffel*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk. ik ben heel zielig en heb iemand nodig om mee te knuffelen
Mwah. Ik heb laten vertellen dat er niemand, maar dan ook niemand, tegen de charme van MM~ op kan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef Willoow het volgende:
Op zaterdag 14 februari 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rust is al even belangrijk.
Vanavond komt er ook geen hand in mijn broek.
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb laten vertellen dat er niemand, maar dan ook niemand, tegen de charme van MM~ op kan.
ik knuffel niks en al helemaal geen opblaaspoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij het fijn vindt om opblaaspoppen te knuffelen betekent niet dat anderen dat vinden
Dat moet je nooit zeggen!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
screencap gemaakt, ga ik uitprinten en boven mijn bed hangen
wat gemeenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef DjeDje het volgende:
Miun ouders zeiden ook voor een lange tijd; "het is helemaal niet erg als je op meisjes valt"
...
Zomaar uit het niets..
Ik was gewoon nooit zo'n meisje meisje.
Ik ben heteroseksueel, maar ik heb weleens een foto van 'm voorbij zien komen en ik ik weet het wel hoor.quote:
Uit het niets is wel raar ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef DjeDje het volgende:
Miun ouders zeiden ook voor een lange tijd; "het is helemaal niet erg als je op meisjes valt"
...
Zomaar uit het niets..
Ik was gewoon nooit zo'n meisje meisje.
raar is goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat moet je nooit zeggen!
Dan weten mensen zeker dat je raar bent.
Hebben jullie pics uitgewisseld met elkaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben heteroseksueel, maar ik heb weleens een foto van 'm voorbij zien komen en ik ik weet het wel hoor..
Ja als in ze hamerde er heel erg op. Omdat ik gewoon nooit een vriend heb gehad of duidelijk liet merken dat ik jongens leuk vind.quote:
heb je het nieuws al gehoord, hoink? ik heb een date met DjeDje te pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Lokale radio Klb, voor alleen mij en mijn freundin!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hebben jullie pics uitgewisseld met elkaar?![]()
Komende donderdag een flirt je stijf dusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je het nieuws al gehoord, hoink? ik heb een date met DjeDje te pakken.
maar je bent het niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja als in ze hamerde er heel erg op. Omdat ik gewoon nooit een vriend heb gehad of duidelijk liet merken dat ik jongens leuk vind.
ik ga alvast aan een heel mooi gedicht beginnenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komende donderdag een flirt je stijf dus
Klopt, klassiekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Zo ver ik weet niet,.
Ik meen me overigens te herinneren dat jij ook qua klassiek een liefhebber bent.
Ik heb nog 1 cuvee du chateau, zuipen of niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef TARDIS. het volgende:
Staat FOK! echt voor Fokked Op Kids?
Ik zou jou ook zo trouwen als je een paar jaar jonger en ongetrouwd wasquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou jou ook zo trouwen als je een paar jaar jonger en ongetrouwd was
Mysterie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van aha okee weet ik dat ook weer mysterie opgelost
Oja, mijn andere verloofdequote:
Klassiek leent zich niet zo tussen pop, rock en dance.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou jou ook zo trouwen als je een paar jaar jonger en ongetrouwd was
Dit is gewoon mad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ophoeren ... zoek je aandacht maar ergens anders vieze kk slet
Op fok, neequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
neem je altijd alles zo letterlijk?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind Chuck Berry geweldig
nah zo nieuwsgierig ben ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op fok, nee
Maar het was een express overdreven reactie.
Het had ook wel gekund dat jij het wilde weten oid.
Eigenlijk maar eentje.quote:
Had het over een haxball match sorry hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jaja, nu heb ik er 2 aan de haak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |