wordquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat dacht ik al bij "dat word geen seks vanavond".
Ging weer even mis hé.quote:
Als er niet gekaapt zou worden, zou ik die tijd kunnen nemen. Nu ben ik te bang geklopt te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
het zou een regel moeten zijn dat je de TT moet aanpassen als je een nieuw deel aanmaakt
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopjequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had je al ge-DM't Frankie, niet liegen.
ik zeg het alleen omdat ik wilde kapen en net te laat was omdat ik de TT veranderdequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als er niet gekaapt zou worden, zou ik die tijd kunnen nemen. Nu ben ik te bang geklopt te worden.
hehehquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopje
en weer Moskou met de grond gelijk... ooooh... ik dacht dat dit roomservice was
Elke keer dat gedoe over spelling en schrijfwijzequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wordonze vakkenvuller
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hij geen presidnt van de VS is... steeds het verkeerde knopje
en weer Moskou met de grond gelijk... ooooh... ik dacht dat dit roomservice was
Dit was gewoon echt knulligquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elke keer dat gedoe over spelling en schrijfwijze
moeten ze is mee stoppenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
jajaja... niet te geforceerd haten hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.
Jij*quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij zou het nog steeds beter doen dan jou.
Grappig idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik wilde het niet zeggen
Is het nog steeds bezig ja?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis nu wel een livestream zoals toen in Parijs
Eigenlijk is het erg dat ik dit zeg.. Sensatie zoeken
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik wilde het niet zeggen
:squote:
Ach, die downers kunnen zelf ook niet spellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werk
Nee, klopjacht op dader, wellicht per trein gevlucht. Duitsland extra man ingezet bij Deens-Duitse grensquote:
Compensatiedrang, hé.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zit nog wel wel spellcheck bij gelukkigquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, die downers kunnen zelf ook niet spellen.
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik moet mailtjes sturen naar klanten op werk
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhu
Maar goed, iedereen wil erop... dus we doen net of we niets merken
Erop willen terwijl ze waarschijnlijk al een uitgerekte kut heeft...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n meisje bij de receptie, die stuurt af en toe ook iets rond ... en dan gaat het hele bedrijf ... huhuhuhuhuhu
Maar goed, iedereen wil erop... dus we doen net of we niets merken
komt die dan vast wel voorbij... De 1-1. Damn wat een goalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh
Kijk alleen samenvattingen vanavond.
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik proef de bloemetjes en de bijtjes hier wel hoor.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?
maar 1 luisteraarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax is zojuist begonnen met draaien, zou het daaraan liggen?
Proeven ook gewoon he ... geile befmodquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik proef de bloemetjes en de bijtjes hier wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |