Snorriquote:Op zondag 1 maart 2015 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, centrale verdediger Snorri Gunnarsson voor 40.5M naar PSG![]()
Mja, ik vind het ook maar een stomme naamquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 01:42 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik speel dus al 2 wedstrijden met mijn reservekeeper als LB, ik zag het nu pas..
Wel een goed gemiddelde met 2x een 7![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
-Bankzitter komt bij me klagen dat hij te weinig speelt, ik zeg dat ik hem geen basisplaats kan beloven, maar dat hij wel in mijn plannen voorkomt (het is een jonge speler en de eerste vervanger bij blessures/schorsingen ed)
-Paar dagen later raakt zijn directe concurrent geblesseerd, dus de eerstvolgende wedstrijd startte hij in de basis
-Na de wedstrijd wil de selectie een teamgesprek omdat ik zou zijn gezwicht voor zijn smeekbede en nu denken ze dat je alles wat je wilt maar kan krijgen als je lang genoeg blijft zeuren![]()
JA IK BEN 'GEZWICHT' OMDAT Z'N CONCURRENT GEBLESSEERD IS GODVERDOMME, MOET IK MET 10 MAN GAAN SPELEN OFZO![]()
Wat een kutspel is het soms
Toepasselijke username ook welquote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
JA IK BEN 'GEZWICHT' OMDAT Z'N CONCURRENT GEBLESSEERD IS GODVERDOMME, MOET IK MET 10 MAN GAAN SPELEN OFZO![]()
Dan zet je er een ander inquote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
-Bankzitter komt bij me klagen dat hij te weinig speelt, ik zeg dat ik hem geen basisplaats kan beloven, maar dat hij wel in mijn plannen voorkomt (het is een jonge speler en de eerste vervanger bij blessures/schorsingen ed)
-Paar dagen later raakt zijn directe concurrent geblesseerd, dus de eerstvolgende wedstrijd startte hij in de basis
-Na de wedstrijd wil de selectie een teamgesprek omdat ik zou zijn gezwicht voor zijn smeekbede en nu denken ze dat je alles wat je wilt maar kan krijgen als je lang genoeg blijft zeuren![]()
Realistisch tochquote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die waardes dan![]()
[ afbeelding ]
Wat een kut update, bij de release waren Viergever en Siggy al 5,75 miljoen waard
Tja, hij is nou eenmaal de eerste reserve, ga geen slechtere speler inzetten op gezeik als dit te voorkomenquote:
Dat gaat heel snel tegenvallenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een game begin met een grootmacht. Man Utd of zo..
Heb weinig tijd maar toch zin in een game, dan maar eentje waar ik makkelijk doorheen kan fietsen met wat leuke aankopen
Ongeslagen kampioen worden, jatogquote:
Niet helemaal, heb volgens mij tot nu toe 2x verloren aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ongeslagen kampioen worden, jatog
Doe dan Monaco of zo.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een game begin met een grootmacht. Man Utd of zo..
Heb weinig tijd maar toch zin in een game, dan maar eentje waar ik makkelijk doorheen kan fietsen met wat leuke aankopen
Nee want Ligue 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |