Wie weetquote:Op zondag 15 februari 2015 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ga jij toch maken?
Ik heb er geen foto's van gezien.
Iets verder. We hebben donderdagavond IRL overlegd. En dat doen we over een paar weken weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe ver zijn de expeditieplannen?
We overwegen om daar een aparte bankrekening voor te openen.quote:Bij wie mag ik de donatie overmaken?
Dat is nog niet zeker. 3 of 4.quote:en met hoeveel gaan jullie?
Nee, we willen er geen commercieel project van maken.quote:Werken we met bonussen? Targets?
We doen hier verslag van onze bevindingen als we terug zijn in NL.quote:Krijgen we een live verbinding of moeten we het doen met vakantiekiekjes omdat het "weer" te slecht is?
Vooralsnog niemand.quote:Wie neemt zijn partner mee omdat die anders niet mag?
Idd maar klimhaken zijn misschien handig voor de kabelbruggenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef MeloD het volgende:
[..]
Wie weet
Klimtouw meeslepen lijkt me erg onhandig en onnodig
Je hebt iig een drankpartner gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Idd maar klimhaken zijn misschien handig voor de kabelbruggen
Denk niet dat er veel zwembad is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geen klimtouw, wel gordel en schoenen. Wordt het zo'n expeditie? Abseilen en klimmen in/uit kloven?
Eh ok, in de pauzes van het bierdrinken bij het zwembad dan...
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
Na overleg kom ik hier even op terug:
[..]
Iets verder. We hebben donderdagavond IRL overlegd. En dat doen we over een paar weken weer.
[..]
We overwegen om daar een aparte bankrekening voor te openen.
We gaan eerst een plan uitwerken, en dat leggen we voor aan de potentiële sponsors
[..]
Dat is nog niet zeker. 3 of 4.
[..]
Nee, we willen er geen commercieel project van maken.
[..]
We doen hier verslag van onze bevindingen als we terug zijn in NL.
En we hebben eerder met slecht weer gewandeld; daar kunnen we wel tegenMaar we volgen de weerssituatie daar, en we gaan alleen als dat veilig is.
Nee, ik wil periodieke updates en een soort van reisblog, met pertinente antwoorden. We weten niet wanneer je terugkeert en zelfs dan, krijgt het een beetje ´neppe´ uiterlijk.
Bovendien kunnen we geen opmerkingen of vragen stellen dat je dit of dat best anders kan doen, of specifieke antwoorden op onze vragen krijgen, als je al terug bent in het verliggend Nederland.
[..]
Vooralsnog niemand.
Gut ja. De term kende ik niet, maar wel voorbeelden ervan.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:01 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Probleem kan zijn geweest dat het onderzoek direct naar het hoogste niveau is getrokken. Chefsache. Dat kost tijd en alles gaat officieel en met veel inzet. De lokale slimheid en doelgerichtheid lijdt daar nogal eens onder. Punt is ook dat dan de credits naar het zoekteam moeten en niet naar een of andere localo. De inzet was zodoende enorm en het resultaat ongeveer nul.
Als ik ooit verdwijn laat dan de lokale Plinio's en Feliciano's zo snel mogelijk beginnen.
Bevelen? Van mij hoef je die bron niet te geven. Als het je duim is, raad ik het zelfs af.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent je eigen bron kwijt en beveelt mij er een te geven,, je bent vermoeiend...
Hè wat jammer nou. Net nu ik je - vrijblijvend - vraag waar jij je wijsheden vandaan hebt. Dan kun je mijn bedankje niet lezen voor de bron, die je ongetwijfeld gaat posten. Helaas, maar het zij zo.quote:Je gaat weer op de negeer stand.
Ga jij ook mee?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef agter het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zwembad is.
We zitten veel dagen en nachten in de jungle.
Hangmat meenemen is praktischer.
Zou jij ook mee willlen gaan? Ik draag hier financieel aan bij.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef jackie12 het volgende:
Mijn verzoek om alles in het Nederlands te veranderen wordt zo te zien genegeerd.
Ja. Interesse?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is deze? FOK! meet in de Panamese jungle?
Ik heb al enkele prima hotels gezien. Met piscina en cervecitas.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:27 schreef agter het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zwembad is.
We zitten veel dagen en nachten in de jungle.
Hangmat meenemen is praktischer.
piscina = pisquote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb al enkele prima hotels gezien. Met piscina en cervecitas.
Wat jullie ondertussen met haken in de jungle uitspoken, moet je zelf weten.
Ik wist niet eens af van de IRL meeting van vorige week.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zou jij ook mee willlen gaan? Ik draag hier financieel aan bij.
Dan nog moet je weten hoe je het gebruikt.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef MeloD het volgende:
[..]
Wie weet
Klimtouw meeslepen lijkt me erg onhandig en onnodig
Na de mirador is geen gsm bereik. Zal lastig worden om updates te versturen.quote:
Hahaha. Nee stel eens voor dat er iemand meegaat die er anders over denkt........quote:Op zondag 15 februari 2015 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag met jackie12 je eigen expeditie organiseren mig72. Succes
Nee joh, daar heb ik de middelen niet voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag met jackie12 je eigen expeditie organiseren mig72. Succes
Dat is jammer. Misschien kan het alsnog.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens af van de IRL meeting van vorige week.
Heb iig de uitnodiging gemist.
Ik wil het gebied na de mirador in kaart brengen. Dus in de middag weer naar Boquete zal lastig worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb al enkele prima hotels gezien. Met piscina en cervecitas.
Wat jullie ondertussen met haken in de jungle uitspoken, moet je zelf weten.
Het antwoord werd net door Domnivoor al gegeven, we zullen met zn tweeen moeten Migquote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Misschien kan het alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |