SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zwabberhark op 16-02-2015 17:14:10 ]![]()
Niet rennen bij de Puinduinmeet was ook best oke. Stukje met d'n Zwabber gewandeld zodat we de lopers de trap op konden zien zwoegen en ons vervolgens richting koffie en appelsap bewogen
Was gezellig!Dat is zeker leuk om te zien. Wat een vooruitgangquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef mosselmossel het volgende:
Wel leuk zijn de statistieken in vergelijking met een half jaar geleden toen ik voor een marathon trainde.
2014 ---->2015
Afstand 27 ---> 28
Gemiddelde tempo 6.47---->6.27
Gemiddelde hs 156 ---> 151
max hs 171 ---> 163
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooie nummers mossel! En ff een poosje geen marathons kan sowieso geen kwaad. Je kunt nog lang genoeg hardlopen
F means you're fucked![]()
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef Zwabberhark het volgende:
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.Tof! Jammer dat Elmo weer naar binnen was gevlucht ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Vanochtend 20km gelopen tijden de Rusthoeveloop in Putten.
De spierpijn van woensdag was zeker nog niet weg, dus het was eigenlijk vanaf het begin de pijn verbijten. Ik vond het een vrij zwaar rondje, met veel vals plat en hele stukken onverhard. Had me dat net iets anders voorgesteld. Wel tevreden met de tijd uiteindelijk, volgende keer wel graag met wat frissere benen.
https://www.endomondo.com/workouts/472216708/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef Zwabberhark het volgende:
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.Tof hardloopgebied ook zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jep, mooi daar
Toffe foto's ook, al loop ik er weer bij als een zoutzak
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ondersteboven en zuigen hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:20 schreef Murmeli het volgende:
Jep, mooi daar
Toffe foto's ook, al loop ik er weer bij als een zoutzakF means you're fucked![]()
Die vreselijke puinduintrapjesIk heb er een haat/liefde verhouding mee, al neigt die vooral naar haat door te slaan
![]()
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?
Vandaag een heerlijk rondje in het buitengebied van Utrecht gelopen. Met drie mensen van een andere AV een wisselduurloop van 25 km gedaan. Iemand had hun trainer zo ver gekregen dat hij op twee punten langs de route met bekertjes water stond, zodat hij het drinken tijdens de wedstrijd kon oefenen. Ik ben niet zo goed in het lopend uit van die plastic bekertjes drinken, dus was het met het oog op de marathon handig om dat eens in een training te oefenen.![]()
Van mijn av toevallig? Ik wil ook binnenkort een keer aan die bostraining meedoen. Maar nu zit ik in een cafe in baarn, had zin om te fietsen ipv lopen vandaag en moest mijn gewonnen cadeaubon nog inwisselen. Maar uiteraard veel meer dan die 20 euro aan hardloopmeuk uitgegevenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
Die vreselijke puinduintrapjesIk heb er een haat/liefde verhouding mee, al neigt die vooral naar haat door te slaan
![]()
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?
Vandaag een heerlijk rondje in het buitengebied van Utrecht gelopen. Met drie mensen van een andere AV een wisselduurloop van 25 km gedaan. Iemand had hun trainer zo ver gekregen dat hij op twee punten langs de route met bekertjes water stond, zodat hij het drinken tijdens de wedstrijd kon oefenen. Ik ben niet zo goed in het lopend uit van die plastic bekertjes drinken, dus was het met het oog op de marathon handig om dat eens in een training te oefenen.
Zo nog terugfietsen en dan heb ikmet coachen erbij 60-70km gefietst vandaag op de stadsfiets, ook een prima training!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook nog heul even langsgeweest met mini, was gezelligHij was helemaal op joh
. Hij slaapt nog steeds!
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van mijn av toevallig? Ik wil ook binnenkort een keer aan die bostraining meedoen. Maar nu zit ik in een cafe in baarn, had zin om te fietsen ipv lopen vandaag en moest mijn gewonnen cadeaubon nog inwisselen. Maar uiteraard veel meer dan die 20 euro aan hardloopmeuk uitgegeven
Zo nog terugfietsen en dan heb ikmet coachen erbij 60-70km gefietst vandaag op de stadsfiets, ook een prima training!Het was geen bostraining, maar een rondje dat een van hen had uitgezet omdat hij voor de verandering eens een keer een lange duurloop wilde doen (want daar doen jullie immers niet aan). Geen officiele AV-training dus, maar een duurloop als voorbereiding op de CPC, voor 1 van hen dan (en voor mij)
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.B. op 14-02-2015 16:57:16 ]![]()
Ik ga ervan uit dat die zin in Rotterdam wel komt en ik hoef nog maar drie lange duurlopen, dus dat red ik nog wel. Ik zou het zonde vinden om nu nog af te haken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet mijn zweminstellingen even nakijken, want ik heb net in 45 minuten 8 kilometer afgelegd. Dat kan nooit. Het zijn er eerder 4 maar goed. Ik had netjes de lengte van het zwembad ingevoerd. En toch klopt het voor geen meter...
[ Bericht 8% gewijzigd door Devv op 14-02-2015 18:24:25 ]![]()
Heb je geen baantjes geteld? Hoe meet je device dat dan? 4km in 45 minuten vind ik ook nog veel, ik red dat iig nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Devv het volgende:
Ik moet mijn zweminstellingen even nakijken, want ik heb net in 45 minuten 8 kilometer afgelegd. Dat kan nooit. Het zijn er eerder 4 maar goed. Ik had netjes de lengte van het zwembad ingevoerd. En toch klopt het voor geen meter...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet de volgende keer kijken wat er na één baantje wordt aangegeven. Ik weet ook niet helemaal hoe het gemeten wordt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Devv op 14-02-2015 19:15:30 ]![]()
Heb je een bad van 250 mtr? :pquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Devv het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
1
2[b]07-06-15 - [url=http://www.ladiesrungroningen.nl.]Ladies Run (Groningen)[/url][/b]
[*] zouzomaarkunnen - 7,5 km
Mag ik in de OP?![]()
he wat leuk kijkduin daar was ik vandaag ook toevallig. De zandmoter eens van dichtbij bekeken.
https://connect.garmin.com/modern/activity/697312837![]()
Was het eb? Of heb je natte voeten gehaald?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
he wat leuk kijkduin daar was ik vandaag ook toevallig. De zandmoter eens van dichtbij bekeken.
https://connect.garmin.com/modern/activity/697312837Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Echte fokkers gaan daar gewoon door het water, of het was inderdaad eb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Was het eb? Of heb je natte voeten gehaald?![]()
Zo, gewoon ff 23 km ofzo weggetikt vandaag dusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/697312837
Held!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vandaag mijn langste loopje tot nu toe gedaan (12km).
Het was een van A naar B loopje en ik wilde niet kapot aankomen dus lekker rustig gelopen met op mn horloge alleen de tijd. Dat ging echt super lekker
Heb net de route geupload en nu blijkt dat ik best wel heel vlak heb gelopen op een tempo dat ongeveer 30 seconden boven mijn ldl-tempo ligt.
http://app.endomondo.com/workouts/472324166/10707661
Wil de komende weken de afstand verder uitbouwen tot 15km. Op die manier hoop ik dat ik wat meer inhoud krijg om een 10km te kunnen knallen.![]()
Mag ik in de OP?quote:Beste Yuki,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 28e Trompper Optiek Golden Tenloop op de 10 km Golden Tenloop.
1
2[b]14 mei 2015 - [url=http://www.goldentenloop.nl]Golden Tenloop (Delft)[/url][/b]
[*] Yuki - 10 km♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
morgen hoop ik een stukje te kunnen lopen. Maar misschien dat het pootje nog te pijnlijk is. Ik voel het vooral bij trap af lopen nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:31 schreef wyccie het volgende:
Ziet er goed uit, die Puinduinen.
Zwabber, hoe is het nu met je enkel?![]()
Liefde voor de sport is op zondag om 6:00 uur opstaan om een stukje te gaan lopen...
Ik hoop dat die Utrechtse Heuvelrug een beetje de moeite waard is. Het weer zit wel mee dus dat wordt gewoon kort/kort. Niet dat ik wel eens iets anders aan heb maar toch.
![]()
Ik doe met je mee, loop alleen ergens anders. Maar de wekker gaat hier ook veel te vroeg..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef Devv het volgende:
Liefde voor de sport is op zondag om 6:00 uur opstaan om een stukje te gaan lopen...
Ik hoop dat die Utrechtse Heuvelrug een beetje de moeite waard is. Het weer zit wel mee dus dat wordt gewoon kort/kort. Niet dat ik wel eens iets anders aan heb maar toch.
![]()
![]()
4 km in 45 minuten lijkt me ook sterk..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Devv het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zelfs onmogelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4 km in 45 minuten lijkt me ook sterk..
Toppers doen er 1500 in 15 minuten. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
![]()
Ondanks dat mijn rug niet zoveel toestond nog een klein eindje gehobbeld met streamnl vanmiddag! Morgen in de herkansing, maar wel nadat al het bier eruit is geslapen!
Ja doei.![]()
Mogge! Veel plezier vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 06:14 schreef Jero_nimo het volgende:
Jullie zijn nog lang doorgegaan.
Goedemorgen!
F means you're fucked![]()
Succes vandaag! 50 km was het?quote:Op zondag 15 februari 2015 06:14 schreef Jero_nimo het volgende:
Jullie zijn nog lang doorgegaan.
Goedemorgen!
Ik ga vandaag ook wat baantjes trekken.
Met twee tot drie baantjes achter elkaar kunnen zwemmen ben ik al tevreden.![]()
Lekker, een nieuw afstandsrecord! Ik snap alleen één ding niet; waarom moet je 30 sec langzamer dan je ldl tempo om niet kapot te gaan? Ldl tempo is juist wat je (voor je gevoel) uren kunt volhouden zonder echt moe te worden , dus ik denk eerder dat dit je ldl tempo wasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:44 schreef RunnerAdd het volgende:
Vandaag mijn langste loopje tot nu toe gedaan (12km).
Het was een van A naar B loopje en ik wilde niet kapot aankomen dus lekker rustig gelopen met op mn horloge alleen de tijd. Dat ging echt super lekker
Heb net de route geupload en nu blijkt dat ik best wel heel vlak heb gelopen op een tempo dat ongeveer 30 seconden boven mijn ldl-tempo ligt.
http://app.endomondo.com/workouts/472324166/10707661
Wil de komende weken de afstand verder uitbouwen tot 15km. Op die manier hoop ik dat ik wat meer inhoud krijg om een 10km te kunnen knallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, ik liep juist 30 seconden sneller dan ik normaal op mn ldl doe. Had hele rustige ademhaling en het gevoel dat ik er nog wel 10km aan vast had kunnen plakken.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker, een nieuw afstandsrecord! Ik snap alleen één ding niet; waarom moet je 30 sec langzamer dan je ldl tempo om niet kapot te gaan? Ldl tempo is juist wat je (voor je gevoel) uren kunt volhouden zonder echt moe te worden , dus ik denk eerder dat dit je ldl tempo was
Ik denk dat het tijd is voor een hartslagmeter...![]()
Soms gaat het gewoon makkelijker. Ik maak ook wel eens me dat ik ineens 30 sec per km sneller kan lopen dan anders op dezelfde hartslag. Maar jij ziet nu je hartslag natuurlijk niet dus hebt er geen idee van.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:48 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Nee, ik liep juist 30 seconden sneller dan ik normaal op mn ldl doe. Had hele rustige ademhaling en het gevoel dat ik er nog wel 10km aan vast had kunnen plakken.
Ik denk dat het tijd is voor een hartslagmeter...
Net heerlijk ontbijt op bed gehad: eitje, kracker met hagelslag en zelfgemaakte (door mijn mevrouw) puddingkruimel vlaai.. Dus ik moet zo wel 15 km lopen om het eten van vandaag te compenseren
15 is nog een paar bruggen te ver, maar eens kijken of er 7 km in zit![]()
![]()
Ah lekker dan toch! Zoals nirak zegt; hartslag zegt ook niet alles, als jij voor je gevoel echt lekker rustig aan het lopen bent zal het vast goed zijn!quote:Op zondag 15 februari 2015 08:48 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Nee, ik liep juist 30 seconden sneller dan ik normaal op mn ldl doe. Had hele rustige ademhaling en het gevoel dat ik er nog wel 10km aan vast had kunnen plakken.
Ik denk dat het tijd is voor een hartslagmeter...
Ik ga zo de deur uit voor ik denk 15x 400/400 extensief..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo met de logeerhond een uurtje of twee lekker zwerven door bos en heuvels
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 10:13:26 ]![]()
Zozo, ik dacht dat 'Training Effect' geschrapt was uit de moderne garmin. Maar zo te zien staat dat er bij jou nog wel. Of komt dat omdat ik 'maar' een forerunner 220 heb en jij een 620? Dacht dat beide horloges dit zouden moeten ondersteunen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/697312837![]()
Leuk stukje strand nog gepakt, TWC![]()
Ik had gister geen minuut later weg moeten gaan. Was rennen en vliegen de rest van de dag. Maar ik vond het een geslaagd puinduinloopje! De trappen vielen toch best tegenLekker veel klimmen en dalen iig en weer zo'n mooi stukje Den Haag
En leuk dat niet-lopers GotC en T., Zwab en Yuki gewoon voor de gezelligheid aanschoven![]()
![]()
Tweede duurloop op hartslag ging al beter. Gemiddeld 25 seconde per kilometer sneller én een lagere hartslag... Denk dat ik vorige week gewoon heel moe was ofzo (euhm, ik wás moe, maar dat had blijkbaar veel effect).![]()
26,5 km met frisse tegenzin.
Het kan niet altijd leuk zijn, al was het niet afzien of zo, koppie stond er gewoon even niet naar denk ik.
Een goeie om te onthouden om nog eens aan terug te denken als straks de finishlijn van de KvS of de MVB wordt gepasseerd.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En weer terug van 30 km lopen. Halve minuut per kilometer langzamer dan vorige week in Schoorl en de bovenbenen hadden het zwaar. Vooral de laatste 7/8 km hadden ze er weinig zin meer in.![]()
Na m'n verjaardagsfeestje toch maar gewoon weer om 9 uur de deur uit voor een rondje. Ging alweer een stuk beter dan donderdag, maar heb volgens mij wel een beetje wat in moeten leveren door de griep. Was wel echt geweldig mooi hardloopweer. Mooi weer, niet te warm, niet te koud. Beetje koude wind misschien. En de X-Screams lopen best prima.![]()
Op avontuur, zo voelde het wel. Voor de eerste keer met de waterrugzak, gelletjes mee, minstens 2 uur lopen, een km of 18 moest het wel zijn. De eerste km was stom, mijn voet deed pijn en ik ben tot 3x toe gestopt om mijn veters losser te maken, mijn sok goed te doen en mijn schoen opnieuw aan te doen. Maar er was niets te zien dus ik besloot dat ik er maar doorheen moest lopen. Het stuk langs de Amstel kende ik van vorige week, het was nu wel veel mooier weer en ook drukker met roeiers en wielrenners. Het is leuk om van zo'n mooi gebied zo Amsterdam in te lopen. Ineens was daar de RAI en de Stadionbuurt, ik volgde net als vorige week een deel van de Zuid-as route, wel een ander deel, het was weer speuren naar rode stippen op de grond. Via het Olympisch Stadion, de Sport-as en het Amsterdamse bos kwam ik bij het fietspad langs de museumtram en was ik weer bijna thuis. Ik had nog wel even door gekund eerlijk gezegd, volgende week nog een rondje van een km of 20 en dan ben ik wel klaar voor de City Pier City op 8 maart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:22 schreef Angel-A het volgende:
Op avontuur, zo voelde het wel. Voor de eerste keer met de waterrugzak, gelletjes mee, minstens 2 uur lopen, een km of 18 moest het wel zijn. De eerste km was stom, mijn voet deed pijn en ik ben tot 3x toe gestopt om mijn veters losser te maken, mijn sok goed te doen en mijn schoen opnieuw aan te doen. Maar er was niets te zien dus ik besloot dat ik er maar doorheen moest lopen. Het stuk langs de Amstel kende ik van vorige week, het was nu wel veel mooier weer en ook drukker met roeiers en wielrenners. Het is leuk om van zo'n mooi gebied zo Amsterdam in te lopen. Ineens was daar de RAI en de Stadionbuurt, ik volgde net als vorige week een deel van de Zuid-as route, wel een ander deel, het was weer speuren naar rode stippen op de grond. Via het Olympisch Stadion, de Sport-as en het Amsterdamse bos kwam ik bij het fietspad langs de museumtram en was ik weer bijna thuis. Ik had nog wel even door gekund eerlijk gezegd, volgende week nog een rondje van een km of 20 en dan ben ik wel klaar voor de City Pier City op 8 maart.Klinkt goed! CPC moet helemaal lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik heb me wel ingehouden. Ik heb de laatste tijd zo weinig gelopen, dat ik dat toch echt wel even wilde doen vanmorgen. En bier is best goede brandstofquote:Op zondag 15 februari 2015 12:28 schreef Quoi het volgende:
5 mooie trainingen op een rij!
Lekker ga jij Angel-A![]()
@Hats: Aan de alcoholvrij gezeten ofzo?![]()
![]()
Dank je, ja het gaat best lekker. Ik heb nu wel behoorlijk spierpijn in mijn bovenbenen en billen. De trainer vond het gisteren nodig om uitgebreid allerlei spierversterkende oefeningen te doen, tot planken aan toe. Daarna intervallen gelopen waarbij mijn snelste in 3:16 min/km ging (help, als ik maar niet struikel!). En vandaag dus bijna 20 km gelopen. De beentjes hebben nu even rust verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:28 schreef Quoi het volgende:
5 mooie trainingen op een rij!
Lekker ga jij Angel-A![]()
@Hats: Aan de alcoholvrij gezeten ofzo?
De puinduinrun leek me erg leuk om heen te gaan maar het kwam niet zo goed uit. Bij een volgende editie wil ik er wel bij zijn. Het uitstapje naar Schoorl met een paar Fok!kers was me ook goed bevallen!![]()
7km in een lekker zonnetje gelopen, toch nog lang lang aangehad met het verraderlijk koude windje. Was lekker!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik had drie lagen aan. Snap echt niet dat sommigen kort kort lopen. Misschien op dit moment, maar vanmorgen om 8:30 was dat echt niet te doen..quote:Op zondag 15 februari 2015 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
7km in een lekker zonnetje gelopen, toch nog lang lang aangehad met het verraderlijk koude windje. Was lekker!![]()
Klopt, ik liep rond die tijd ook met 3 lagen. Lekker, beetje warm.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had drie lagen aan. Snap echt niet dat sommigen kort kort lopen. Misschien op dit moment, maar vanmorgen om 8:30 was dat echt niet te doen..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik liep om 9:00 met één laag. Was een tikje fris op onbeschutte gebieden, maar verder prima te doen. Heb zelfs nog even overwogen om m'n mouwen op te stropen.![]()
Ik had voornamelijk koude handen de eerste 2 km vanochtend, daarna ging het allemaal wel. Af en toe lekker in het zonnetje om vervolgens toch weer een koud windje tegen te krijgenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@Happel 2 weken achter elkaar 30km? Je moet ook herstellen he![]()
En wat een heeeerlijke training was dit vandaag. Plan was 15x400/400 extensief. Ik had gisteren van Coolblue een nieuwe hartslagband gekregen (volgens mij hebben ze niet eens geprobeerd om hem te maken, maar wel altijd topservice bij die winkel!) dus ik kon op hartslag lopen zonder op het tempo te letten. Uiteindelijk werd het 18x400/400 omdat dat nog in mijn horloge stond en ik ging wel heel lekkerIk had alleen geen water of eten mee, op een gegeven moment wel een beetje dorst en honger. Ik had een beetje hetzelfde als Mossel, een tijd niet op hartslag gelopen en nu blijkt dat mijn LDL tempo ineens 20 seconden harder is dan ik dacht
De 400m dribbelen was tussen 5.38 en 6.00 ongeveer, en de 400m 'hard' (kwam qua hartslag nauwelijks boven D2) tussen 4.50 en 5.10. Het enige minpuntje was dat ik onderweg bedacht dat ik terug wel een andere route kon nemen, en n een vlaag van verstandsverbijstering bedacht dat ik wel langs het station kon. En dat is in Utrecht nooit een goed idee. Dus lekker langs alle stoplichten, omleidingen, verkeersopstoppingen en carnavalsgangers terug..
Weer: 10/10
Nieuwe hartslagband: 10/10
Hardloopplezier: 9/10
Nieuwe odlo longsleeve: 9/10 (voor dit weer ideaal, voor kouder weer niet)
Route: 5/10
Versnaperingen onderweg: 0/10
https://www.endomondo.com/workouts/472610254/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat bedacht ik me zo rond het 25 km punt, ja. Misschien was het handiger geweest om een korter rondje te pakken.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
@Happel 2 weken achter elkaar 30km? Je moet ook herstellen he![]()
Volgende week maar een rondje van 15-20 km. Week erna is immers de volgende 30 km weer in Vorden.![]()
Hier ook weer een heerlijke training vanmorgen: 27km met daarin 15km in beoogd marathontempo. Volgens het schema had dat in HMtempo gemoeten, maar dat leek me niet zo handig na de lange duurloop van gisteren. Verder totaal geen last gehad van die duurloop, lekker gelopen, geweldig weer en ik begin weer aardig in vorm te raken.
Topweekend gehad dus![]()
![]()
Na elke 2 zware weken een rustige week inlassen (met 50 tot 70% van de normale wekelijkse kms) is sowieso slim, van traineb word je pas beter als je lichaam ook de tijd krijgt om te herstellen.. Desalniettemin fijn dat het toch gelukt is, moet vertrouwen geven!quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me zo rond het 25 km punt, ja. Misschien was het handiger geweest om een korter rondje te pakken.
Volgende week maar een rondje van 15-20 km. Week erna is immers de volgende 30 km weer in Vorden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, Wolve en streamnl zijn een van mijn favoriete rondjes lopen nu (zonder mij, kras), dus die zullen wel modderig terugkomen straks!
![]()
Ja doei.![]()
Wat een heerlijk weer is het toch ookKan alleen helaas nog steeds niet lopen met m'n blessure. Morgen ga ik naar de fysio en dan kijken wat er aan de hand is.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Angel-A, klinkt als een fantastische trainingjaloersmakend gewoon!
Ik vond het vanmorgen gewoon Echt. Niet. Leuk. Allemaal kleine pijntjes (scheen, kuit, zelfs knie weer) en voor m'n gevoel steeds nét te weinig lucht (stomme verkoudheid). Bah.
Ik sta al 2 weken stil door gekwakkel in m'n lijf en ander gedoe. Maar merk nu dat ik het mis, dus wil weer flink uitpakken. Van de week voor nieuwe schoenen, en een nieuwe planning maken.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Wel 'gewoon' van het weer aan het genieten vandaag?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:20 schreef Maraca het volgende:
Wat een heerlijk weer is het toch ookKan alleen helaas nog steeds niet lopen met m'n blessure. Morgen ga ik naar de fysio en dan kijken wat er aan de hand is.
Voor elke klote training zijn er gelukkig ook veel heerlijke, hou vol!quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Yuki het volgende:
Angel-A, klinkt als een fantastische trainingjaloersmakend gewoon!
Ik vond het vanmorgen gewoon Echt. Niet. Leuk. Allemaal kleine pijntjes (scheen, kuit, zelfs knie weer) en voor m'n gevoel steeds nét te weinig lucht (stomme verkoudheid). Bah.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
De afgelopen weken zijn vooral dit soort trainingen, helaas. Ik ben een beetje stukquote:Op zondag 15 februari 2015 14:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wel 'gewoon' van het weer aan het genieten vandaag?
[..]
Voor elke klote training zijn er gelukkig ook veel heerlijke, hou vol!
Wat een heerlijk weer voor een rondje van een kilometer of 30!!![]()
Dus dat heb ik dan ook maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het nog te vroeg om weer bij je loopgroep aan te sluiten? Misschien helpt het als je met hen loopt. Misschien (althans: zo werkt het bij mij) dat je een vicieuze focus (die klopt niet, maar is wel leuk - in before Hatsquote:Op zondag 15 februari 2015 14:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
De afgelopen weken zijn vooral dit soort trainingen, helaas. Ik ben een beetje stuk) op de pijntjes hebt. Of misschien is het te vroeg na je verkoudheidgedoe? Dat kan ook.
Hier is de keuken dan eindelijk schoon. Koken voor 10 man, dát is pas topsport en doe ik voorlopig niet meer.![]()
Jezelf voldoende rust gunnen is ook de kunstquote:Op zondag 15 februari 2015 14:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
De afgelopen weken zijn vooral dit soort trainingen, helaas. Ik ben een beetje stuk
Hou vol
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Zo, ingeschreven voor de Golden TenEn dan 's avonds de brandgrensrun. Zo'n dagje moet een keertje kunnen. 's Avonds is toch een siteseeingtour op hardloopschoenen.
Dus Stream is dancing with the Wolves! Die jongen vertelt hier ook niks meer hè?
Goed! Je staat er trouwens weer mooi op op de Golden Ten sitequote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Mr.B. het volgende:
Hier ook weer een heerlijke training vanmorgen: 27km met daarin 15km in beoogd marathontempo. Volgens het schema had dat in HMtempo gemoeten, maar dat leek me niet zo handig na de lange duurloop van gisteren. Verder totaal geen last gehad van die duurloop, lekker gelopen, geweldig weer en ik begin weer aardig in vorm te raken.
Topweekend gehad dus![]()
![]()
Zo dit forum maakt een flink aantal kilometers dit weekend
Ik red nog geen 30 minuten aan een stuk, dus dat lijkt me niet handig. Dan houd ik de groep alleen maar op.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om weer bij je loopgroep aan te sluiten? Misschien helpt het als je met hen loopt. Misschien (althans: zo werkt het bij mij) dat je een vicieuze focus (die klopt niet, maar is wel leuk - in before Hats) op de pijntjes hebt. Of misschien is het te vroeg na je verkoudheidgedoe? Dat kan ook.
Hier is de keuken dan eindelijk schoon. Koken voor 10 man, dát is pas topsport en doe ik voorlopig niet meer.
Die focus klopt wel voor een deel, denk ik. Maar hoe doorbreek je dat?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik loop nog altijd te traag naar mijn zin (maar dat ligt aan mezelf omdat ik het hardlopen veel te lang links heb laten liggen) sinds ik op hartslag loop. Dat frustreert wel, maar het weer van vandaag maakte héél veel goed.
Doel is tegen de zomer weer op mijn oude niveau zodat ik in de Spaanse bergen lekker kan gaan trailen / klimmen met de fiets. Dus ik heb gelukkig nog wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor mij werkte het door weer met een groepje mensen te lopen en zomaar een end weg te lullen. Dan in de gaten krijgen dat je ineens een stukje hebt gelopenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik red nog geen 30 minuten aan een stuk, dus dat lijkt me niet handig. Dan houd ik de groep alleen maar op.
Die focus klopt wel voor een deel, denk ik. Maar hoe doorbreek je dat?En een lager groepje? Of een instroomgroepje? Kan jou het schelen.
![]()
Zwab, mogen deze twee erbij?
1
2[b]14 mei 2015 - [url=www.goldentenloop.nl]Golden Tenloop (Delft)[/url][/b]
[*] Quoi - 10 km
1
2[b]14 mei 2015 - [url=www.brandgrensrun.nl]Brandgrensrun (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Quoi - 12 km![]()
We staan gewoon bijna met 90 unieke loopjes ingeschreven in de OP![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is dat inclusief of exclusief Devv?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
We staan gewoon bijna met 90 unieke loopjes ingeschreven in de OP![]()
![]()
grapje Devv![]()
![]()
Ik tel slechtst het aantal linkjes (87)quote:Op zondag 15 februari 2015 15:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief Devv?
grapje Devv
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien even wat andere sporten gaan doen voor de lol, die je zonder pijn kunt doen? Klimmen, fietsen, skeeleren of zoiets?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik red nog geen 30 minuten aan een stuk, dus dat lijkt me niet handig. Dan houd ik de groep alleen maar op.
Die focus klopt wel voor een deel, denk ik. Maar hoe doorbreek je dat?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, als ik er zo over nadenk slaat het inderdaad nergens opquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4 km in 45 minuten lijkt me ook sterk... Naja, fout gemeten dat sowieso.
Ik ben ook weer terug van mijn avontuur op de Utrechtse Heuvelrug. Het viel allemaal nog niet mee maar wat heerlijk om daar te lopen. De eerste 23 kilometer gingen nog wel aardig maar daarna was het bij mij aardig op. Ik denk dat 30 kilometer nog net iets te vroeg komt, maar het positieve nieuws is dat ik het wel uitgelopen heb. De volgende lange duur hoeft gelukkig maar 25 kilometer te zijn. Het ziet er dus nog steeds naar uit dat Parijs haalbaar is al zal ik morgen wel een beetje raar de trap aflopen.![]()
Ja, ik zag het ook toen ik me vanmiddag inschreef. Al had ik eigenlijk liever een glorieuze aktiefoto gehad ipv een anonieme massastart foto.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Quoi het volgende:
Goed! Je staat er trouwens weer mooi op op de Golden Ten site![]()
Wel raar om dan in een keer je eigen hoofd ergens op een site te zien staan.![]()
Op dezelfde foto staat een trainer van mijn club. Echt een 'thuiswedstrijd-foto'quote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook toen ik me vanmiddag inschreef. Al had ik eigenlijk liever een glorieuze aktiefoto gehad ipv een anonieme massastart foto.![]()
Wel raar om dan in een keer je eigen hoofd ergens op een site te zien staan.![]()
![]()
Ik ga m'n trainer wel eens mailen, kijken wat hij zegt.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, voor mij werkte het door weer met een groepje mensen te lopen en zomaar een end weg te lullen. Dan in de gaten krijgen dat je ineens een stukje hebt gelopenEn een lager groepje? Of een instroomgroepje? Kan jou het schelen.
Qua lullen zit het wel goed trouwens, want ik loop bijna altijd met Mr.Y. Wonderbaarlijk hoe goed hij langzaam kan lopen, want het zit altijd wel heeeeeel erg onder zijn tempo. Vind ik lief.En als d'n Zwabber dan toch bezig is, mag ik erbij voor de Golden Tenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef Quoi het volgende:
Zwab, mogen deze twee erbij?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]Fietsen ga ik idd weer meer doen nu het nét ff mooier weer wordt en daarnaast ook 1-2x per week zwemmen. Zolang ik nog zonder werk zit is er aan tijd geen gebrek. En wie weet helpt het.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien even wat andere sporten gaan doen voor de lol, die je zonder pijn kunt doen? Klimmen, fietsen, skeeleren of zoiets?
Neemt niet weg dat ik wil blijven hardlopen, maar misschien tijdelijk even naar 2x per week.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Op de site van de Meijendelloop ook al, in het fotocaroussel.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wel raar om dan in een keer je eigen hoofd ergens op een site te zien staan.
@dames Y & Q, ik heb nog steeds alleen de beschikking over de ipad, dus ik voeg jullie toe aan de wlww als ik thuis ben.![]()
Kan je mij dan ook bij de brandgrensrun zetten?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op de site van de Meijendelloop ook al, in het fotocaroussel.
@dames Y & Q, ik heb nog steeds alleen de beschikking over de ipad, dus ik voeg jullie toe aan de wlww als ik thuis ben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zal ik doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je mij dan ook bij de brandgrensrun zetten?![]()
Ik weet wel wat hij gaat zeggen. Overbelast. Door nadat je net Evy hebt gedaan iedereen keer maar onder het halfuur 5km wilde lopen. Echt hoor. Je moet rustiger lopen. Hopelijk gaat het gauw weer beter.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:20 schreef Maraca het volgende:
Viel mij ook al op. Goed bezig iedereen!quote:Op zondag 15 februari 2015 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo dit forum maakt een flink aantal kilometers dit weekendZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is op hemelvaartsdag. Je bent dan waarschijnlijk vrij. Uurtje met de trein of zo? Gewoon doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:47 schreef Angel-A het volgende:
Jammer dat ik niet in de buurt woon van Rotterdam. Die brandgrensrun lijkt me leuk!![]()
Mag je vantevoren bij mij eten.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:47 schreef Angel-A het volgende:
Jammer dat ik niet in de buurt woon van Rotterdam. Die brandgrensrun lijkt me leuk!
Wordt gezellig!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Of doe de Leidscherijnloop op Hemelvaartsdag, die is ook leuk!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die Brandgrensrun klinkt leuk, mits het een hardloopwedstrijd zou zijn.
Ik ga denk ik voor de Golden Ten op Hemelvaartsdag, eigenlijk redelijk standaard, want om de hoek de start. Verder heb ik zojuist ook nog even 13 kilometer toegevoegd aan het forumtotaal van dit weekend.
Jack does it in real time...![]()
Ik denk dat ik weer niet meedoe aan de Golden Ten, want de zondag erna weer Vestingloop hier in Den Bosch.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: