abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 februari 2015 @ 12:04:13 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149659589
Met haar 21 jaar is Kimberley Bos uit Ede de nieuwste Nederlandse hoop in een in ons land nog altijd vrij onbekende wintersport: Skeleton. Om zowel Bos als deze sport, waarbij head first van de bobsleebaan geraasd wordt, onder de aandacht te brengen leek het ons een goed idee om de atlete eens wat vragen te stellen.

Bos is dit seizoen bezig aan haar tweede winter in deze spectaculaire sport, nadat ze overstapte vanuit het bobsleeėn. Eerder deze maand opende ze haar winter al sterk met een negende en zesde plaats bij de Europa Cup in Lillehammer, waarover in ons verslag meer te lezen valt. Het was een goed begin, maar het hoofddoel komt later in het seizoen: Tijdens het WK junioren in Altenberg wil ze bij de beste acht eindigen.

De vragen aan de Nederlandse skeletonhoop worden niet alleen door de redactie van FOK!sport bedacht. We willen ook graag de lezers uitnodigen om vragen te stellen aan Bos over alles dat met de sport skeleton te maken heeft. Een ieder is dus welkom om in dit topic met vragen te komen, waar wij vervolgens een selectie uit zullen maken. Vragen mogen uiteraard ook als reactie onder het bericht op de site gepost worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 februari 2015 @ 12:04:34 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149659595
als iemand een mooi OP wil maken :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_149659625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:04 schreef rubbereend het volgende:
als iemand een mooi OP wil maken :P
Reeks jij dit topic dan? :7
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 februari 2015 @ 12:06:55 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_149659644
Paar maanden geleden had ik niet gedacht dat er een tweede topic zou komen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 februari 2015 @ 12:13:41 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149659781
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Reeks jij dit topic dan? :7
gedaan :7
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 februari 2015 @ 12:14:02 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149659791
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Paar maanden geleden had ik niet gedacht dat er een tweede topic zou komen :D
:D tegen de tijd dat ze op de Spelen is zitten we in deel 13
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_149660283
Hoe is het nu afgelopen?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 februari 2015 @ 12:33:58 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_149660326
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe is het nu afgelopen?
10e en het doel dus helaas niet gehaald ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_149660443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

10e en het doel dus helaas niet gehaald ;(
Oei, jammer voor haar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 17 februari 2015 @ 12:48:58 #10
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_149757075
Hoi allemaal,

Ik kan niet op de site komen, omdat mijn internet in Altenberg een beetje een tegenvaller was.
Wel leuk om te lezen dat jullie allemaal zo meeleven. Helaas heb ik niet mijn doel gehaald van een top 8. Maar dat bleek tijdens de trainingen ook wel dat het er niet in zat. De concurrentie was veel groter dan vorig jaar. Veel meer meiden uit de World Cup/ICC. Maar zelf ben ik toch tevreden met de wedstrijd. Waren mijn snelste runs. En ik moet toegeven Altenberg ook echt een moeilijke baan is. Ik ben een aantal keer onder uitgeschoven in training. Dus op mijn slee blijven was opzich al een heel prestatie.

Ik weet niet of jullie dit filmpje al gezien hadden: https://www.facebook.com/video.php?v=795046180531608 Maar daar zie je enigzins hoe ik vooruit ben gegaan afgelopen week.

Wat betreft de helm, jullie staan erop. https://www.facebook.com/BobteamBos
En ik heb er veel reacties op gehad, moet is zeggen. Vooral engelse vallen over het woord FOK ;)

Tot slot nog wil ik graag Heywoodu's vraag van het vorige topic nog beantwoord. (Geen idee of ik die kan quoten?) Maar ik hij vroeg wat ik doe op een Team Captains Meeting of wel TCM. Ik moet die zelf doen aangezien ik mijn teamcaptain ben :p Maar het is vooral veel luisteren, protocol doornemen, jury voorstellen, je kan eventueel vragen stellen en je moet je startgeld betalen! Dat is het.
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:30:44 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150316455
Op de NOS ook wat aandacht voor Skeleton :D

http://nos.nl/artikel/202(...)met-nieuwe-slee.html
pi_150345023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de NOS ook wat aandacht voor Skeleton :D

http://nos.nl/artikel/202(...)met-nieuwe-slee.html
Daarover gesproken, Le Conte begint zo aan haar WK (11:00)

Hier live te volgen:
pi_150345432
Le Conte start als 14e van de 29 in de eerste run. Ze mikt op een top-10 klassering
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:30:25 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150346292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Max23 het volgende:

[..]

Daarover gesproken, Le Conte begint zo aan haar WK (11:00)

Hier live te volgen:
Hahaha. Eentje springt over de slee heen :')
pi_150346312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hahaha. Eentje springt over de slee heen :')
En niet zomaar iemand, ze won nog brons op de afgelopen OS :{

Nu de Nederlandse w/
pi_150346380
Dit oponthoud is wel nadelig voor Le Conte
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:33:27 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150346392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:33 schreef Max23 het volgende:
Dit oponthoud is wel nadelig voor Le Conte
Dank je, Hans.
pi_150346487
Langzaamste. Niet dat er heel veel sneller zullen zijn, dus ze zal na de eerste run wel rond plaats 15/16 staan denk ik.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:36:42 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150346512
Jammer ;( En toch zag het er wel smooth uit. Waar verliest ze het?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:59:04 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150347353
Mooi man, zo'n shirt dat aan alle kanten wappert :')
pi_150349271
De top 20 gaat in omgekeerde volgorde naar beneden in de 2e run. 21-29 komt daarna. Le Conte stond 17e na de 1e run, inmiddels heeft ze er een ingehaald ^O^

Ze staat inmiddels virtueel 15e en daar zal het ook bij blijven. Het verschil naar de nummer 14 is nog wel goed te maken in run 3 en 4, maar daarna wordt het gat wel lastig te overbruggen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Max23 op 06-03-2015 13:09:57 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2015 @ 12:19:48 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_150382291
Om een idee te geven over de concurrentie van Kimberley op het WK junioren vorige maand: Jacqueline Lölling, die daar goud won, pakt nu zilver op het "echte" WK zonder ook maar 1 World Cup-run aan ervaring _O- _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150382889
Le Conte uiteindelijk als 15e geėindigd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 maart 2015 @ 21:00:25 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150473848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Om een idee te geven over de concurrentie van Kimberley op het WK junioren vorige maand: Jacqueline Lölling, die daar goud won, pakt nu zilver op het "echte" WK zonder ook maar 1 World Cup-run aan ervaring _O- _O_
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_150534279
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Kimberley met een goede slee makkelijk met de rest mee kan doen en mogelijk op termijn mooie resultaten zou kunnen boeken. Toch altijd jammer dat financiėn zo'n belangrijke rol spelen in een sport, alhoewel skeleton daarin niet uniek is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 maart 2015 @ 17:19:30 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150535550
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Kimberley met een goede slee makkelijk met de rest mee kan doen en mogelijk op termijn mooie resultaten zou kunnen boeken. Toch altijd jammer dat financiėn zo'n belangrijke rol spelen in een sport, alhoewel skeleton daarin niet uniek is.
goede slee en meer baantijd. De start is al echt heel goed. Baantijd geeft meer ervaring.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 26 april 2015 @ 13:18:28 #27
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_152037291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Kimberley met een goede slee makkelijk met de rest mee kan doen en mogelijk op termijn mooie resultaten zou kunnen boeken. Toch altijd jammer dat financiėn zo'n belangrijke rol spelen in een sport, alhoewel skeleton daarin niet uniek is.
Is inderdaad jammer! Maar ik heb goed nieuws! Ik heb een nieuwe slee. Het is weliswaar een tweede hands en ik moet er nog wat werk aan verrichten, maar ik ga er ongetwijfeld een hele boel op vooruit.

Daarnaast heb ik goed nieuws voor degene die mee hebben geholpen aan mijn WK Junioren. Op 8 mei aanstaande van 18.30-21.00 uur is er een skeleton fanavond waarop jullie kunnen kennismaken met de sport. Mocht je dit leuk vinden.

https://www.facebook.com/events/1474190972871120/

Mocht je willen komen. Geeft je dan op via Heywoodu.
pi_152037873
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:18 schreef Skeletonster het volgende:
Is inderdaad jammer! Maar ik heb goed nieuws! Ik heb een nieuwe slee. Het is weliswaar een tweede hands en ik moet er nog wat werk aan verrichten, maar ik ga er ongetwijfeld een hele boel op vooruit.

Daarnaast heb ik goed nieuws voor degene die mee hebben geholpen aan mijn WK Junioren. Op 8 mei aanstaande van 18.30-21.00 uur is er een skeleton fanavond waarop jullie kunnen kennismaken met de sport. Mocht je dit leuk vinden.

https://www.facebook.com/events/1474190972871120/

Mocht je willen komen. Geeft je dan op via Heywoodu.
Enorm leuk om een update van je te lezen. ^O^

Toevallig had ik het er met rubbereend vorige week ofzo nog over dat ik wel benieuwd was naar je nieuwe doelen en plannen richting de OS. Top trouwens van die nieuwe slee.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 mei 2015 @ 21:22:19 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153085855
Helaas lukte het niet om naar de fanavond te gaan, maar het is goed om bijvoorbeeld op Facebook te zien dat het een geslaagde avond was *O*

Deze week kreeg ik deze in de mail binnen, aangezien het aan fans gericht is ga ik er vanuit dat het ook hier mag :+

quote:
Beste fans en vrienden,

Graag even aandacht voor de onderstaand e-mail. Deze kreeg ik van een enthousiaste en behulpzame fan. Hij wil een fanclub oprichten die mij bij het een en ander kan helpen. Dit kan hij niet alleen en daarom zoekt hij enthousiaste mede fans. Persoonlijk ben ik heel blij met dit initiatief en wij horen graag of je kunt/wilt bijdrage aan mij droom op deze manier. Het zou mij heel veel schelen als er een actieve groep fans is, die mij kan steunen bij het een of ander. Hoe of wat precies zullen we samen een voor moeten gaan zitten. Ik hoor graag van jullie!

Beste fans en vrienden van Kimberley,

Hierbij wil ik vragen wie samen met mij een (kleine) fanclub voor Kimberley wil beginnen. We volgen en steunen met z'n allen haar verrichtingen, vooral in de Winter en misschien is het goed wat meer samen te doen. We zouden af en toe een nieuwsbrief kunnen schrijven. Daarmee helpen we Kimberley ook een beetje omdat ze dan zelf wat minder hoeft te schrijven. Ook bij andere activiteiten (zoals fandagen) kunnen we haar ook misschien helpen. Misschien zouden ze samen wedstrijden kunnen bezoeken. Etc. Op dit moment zoek ik mensen die willen helpen dit op te zetten. Met 3 į 4 mensen die actief mee willen werken kunnen we, denk ik, iets moois voor elkaar krijgen. Wil je hier aan meehelpen? Laat dan van je horen. Dat kan direct naar mij of via Kimberley. Dan zullen we zien wat we samen kunnen doen.


-naam weggehaald-
Ik heb zelf aangeboden in elk geval wel te kunnen helpen met het schrijven van het een en ander (zoals een nieuwsbrief), als iemand nog een briljante ingeving of iets dergelijks heeft, laat het even weten :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 juli 2015 @ 16:17:44 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_154515987
Er gaat een voorzichtige poging gedaan worden om een heuse fanclub op te richten (vooralsnog zijn er 4 mensen, inclusief ondergetekende, die mee willen doen) :)
Hoe het er precies uit gaat zien is nog onduidelijk, maar als je op een of andere manier mee denkt te kunnen helpen/denken/discussiėren/supporteren, voel je vrij om het te laten weten. Het zou natuurlijk mooi zijn als het lukt om (bijvoorbeeld) eens naar een wedstrijd te gaan :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_154520082
Als het zover is dan mag je mij opschrijven als lid. Ik voel alleen niet de behoefte om mee helpen/denken/discussiėren met het opstarten ervan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 2 september 2015 @ 12:23:46 #32
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_155755718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Er gaat een voorzichtige poging gedaan worden om een heuse fanclub op te richten (vooralsnog zijn er 4 mensen, inclusief ondergetekende, die mee willen doen) :)
Hoe het er precies uit gaat zien is nog onduidelijk, maar als je op een of andere manier mee denkt te kunnen helpen/denken/discussiėren/supporteren, voel je vrij om het te laten weten. Het zou natuurlijk mooi zijn als het lukt om (bijvoorbeeld) eens naar een wedstrijd te gaan :o
Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten :D )

16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeėn. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).

Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.

Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.

Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!! :W
pi_155756132
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten :D )

16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeėn. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).

Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.

Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.

Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!! :W
Wat leuk om te lezen! Ik wens je veel succes dit seizoen en hoop dat je je doelstellingen kan verwezenlijken!

En hopelijk vind je de tijd om ons op de hoogte te houden, zou ik in ieder geval er leuk vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 september 2015 @ 13:11:25 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_155756562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten :D )

16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeėn. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).

Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.

Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.

Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!! :W
Dat is erg gaaf nieuws, nu al de Europa Cup uit en zelfs een volwaardig team met atleten inmiddels :o

ICC heeft volgens mij ook wel een veel serieuzer deelnemersveld dan de EC, bijna iedereen die het daar goed doet stoot wel door richting World Cup als ik het zo zie (Hermann en olympisch kampioene Yarnold om even twee namen te noemen).

WK's zwemmen en atletiek zijn trouwens voorbij, ik kan persoonlijk niet wachten tot de wintersporten weer gaan beginnen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 september 2015 @ 16:27:22 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155761820
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten :D )

16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeėn. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).

Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.

Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.

Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!! :W
toffe update, succes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:07:16 #36
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_155994072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is erg gaaf nieuws, nu al de Europa Cup uit en zelfs een volwaardig team met atleten inmiddels :o

ICC heeft volgens mij ook wel een veel serieuzer deelnemersveld dan de EC, bijna iedereen die het daar goed doet stoot wel door richting World Cup als ik het zo zie (Hermann en olympisch kampioene Yarnold om even twee namen te noemen).

WK's zwemmen en atletiek zijn trouwens voorbij, ik kan persoonlijk niet wachten tot de wintersporten weer gaan beginnen :+
Je hebt helemaal gelijk! En dat ik ook zeker het doel!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 september 2015 @ 19:16:44 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156149192
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:55:59 #38
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_156801048
We zijn er bijna! Op naar een goede start van het seizoen. De finishlijn is in zicht, nog twee dagen om hem te halen. Steunen kan via de onderstaande link of door deze door te sturen naar iemand waarvan je denk dat die het verschil kan maken voor ons.

https://wijzijnsport.nl/c(...)r-de-olympische-top/

Alvast onzettend bedankt voor jullie steun! En ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte komend seizoen! :D
pi_156838734
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:55 schreef Skeletonster het volgende:
We zijn er bijna! Op naar een goede start van het seizoen. De finishlijn is in zicht, nog twee dagen om hem te halen. Steunen kan via de onderstaande link of door deze door te sturen naar iemand waarvan je denk dat die het verschil kan maken voor ons.

https://wijzijnsport.nl/c(...)r-de-olympische-top/
100% binnen zie ik!
quote:
Alvast onzettend bedankt voor jullie steun! En ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte komend seizoen! :D
Succes komend seizoen!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 oktober 2015 @ 13:35:45 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157110444

je kan wel zien wie de meest ervaren zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:42:44 #41
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_157293642
Hoi allemaal,

zoals jullie zien heb ik een goede trainingsweek gehad in lillehammer. Inmiddels zit ik alweer een week in Calgary, Canada. Om 1 van de 3 nieuwe banen van dit seizoen te leren kennen.

Het sleeėn bevalt goed hier en ik ga ook lekker snel. Ben hier samen met de World Cup dames Jackie Narracott (AUS) en Katie Tannenbaum (ISV) en kan ze goed bijhouden. Dus dat geeft wel een goed gevoel zo aan het begin van het seizoen.

Daarnaast wil ik nog even kwijt dat een aantal fans van mij een pagina zijn begonnen op Facebook met de laatste nieuwtje, interviews en informatie over de plaatsen waar ik ben en wat ik doe. Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen. En als je niets wilt missen zou ik hem zeker liken! Hier onder de link

https://m.facebook.com/profile.php?id=911495338887052

Groetjes,
Kimberley
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 11:57:37 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157666984
Het wedstrijdseizoen wordt vandaag geopend voor Kimberley in Lake Placid. Vandaag is de eerste wedstrijd in de Intercontinental Cup, morgen de tweede.

Meer info:
https://www.facebook.com/(...)95338887052/?fref=ts

Livestream vanaf (als het goed is) 17:00, met Kimberley als 4e :)
http://m.ustream.tv/channel/usalugelive
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 16:41:01 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157672187
Korte voorbeschouwing:
Live: Skeletonster Bos opent wedstrijdseizoen

Stream laat vooralsnog alleen het Amerikaans rodelstartkampioenschap zien (video, niet live) :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157672224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:41 schreef heywoodu het volgende:

Stream laat vooralsnog alleen het Amerikaans rodelstartkampioenschap zien (video, niet live) :(
pfffff...en we weten allemaal wie dat gewonnen heeft. Beetje jammer hoor...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 16:44:50 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157672266
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:42 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

pfffff...en we weten allemaal wie dat gewonnen heeft. Beetje jammer hoor...
Maar als je F5't begint ie niet opnieuw, dus ik heb de hoop dat ze dit nu gewoon expres uitzenden terwijl we wachten op de wedstrijden, zodat er niet "Channel is off-air" staat :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 19:24:58 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157675505
7e met in elk geval in de 2e run de snelste starttijd van iedereen _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157675735
^O^
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 19:37:41 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157675796
8e trouwens :@

Telfoutje gemaakt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 november 2015 @ 20:39:06 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157677239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:37 schreef heywoodu het volgende:
8e trouwens :@

Telfoutje gemaakt.
:D

doel was ook top 8 toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 20:41:24 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157677310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:D

doel was ook top 8 toch?
:Y

Nummers 10 en 11 zaten er wel echt ruim achter, nummer 9 (iemand met World Cup-ervaring) paar tienden en op zich was de aansluiting met de toppers ook wel redelijk :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 november 2015 @ 20:47:39 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157677487
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y

Nummers 10 en 11 zaten er wel echt ruim achter, nummer 9 (iemand met World Cup-ervaring) paar tienden en op zich was de aansluiting met de toppers ook wel redelijk :)
knap op een onbekende baan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 19 november 2015 @ 22:39:00 #52
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_157680889
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

knap op een onbekende baan
Zeker tevreden met mijn wedstrijd. Helaas zat het weer niet helemaal mee. Erg warm en regen. Als de omstandigheden morgen wat beter is hopelijk de mogelijkeheid om nog een paar plaatsen te klimmen ten opzichte van vandaag. In elk geval een goed begin van het slee seizoen!

Nu runners en slee klaarmaken voor race nummer 2! :D
pi_157681003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:39 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

Zeker tevreden met mijn wedstrijd. Helaas zat het weer niet helemaal mee. Erg warm en regen. Als de omstandigheden morgen wat beter is hopelijk de mogelijkeheid om nog een paar plaatsen te klimmen ten opzichte van vandaag. In elk geval een goed begin van het slee seizoen!

Nu runners en slee klaarmaken voor race nummer 2! :D
Succes!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 22:48:06 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157681184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:39 schreef Skeletonster het volgende:

[..]

Zeker tevreden met mijn wedstrijd. Helaas zat het weer niet helemaal mee. Erg warm en regen. Als de omstandigheden morgen wat beter is hopelijk de mogelijkeheid om nog een paar plaatsen te klimmen ten opzichte van vandaag. In elk geval een goed begin van het slee seizoen!

Nu runners en slee klaarmaken voor race nummer 2! :D
Succes *O*

En wat ik me tijdens de wedstrijd af zat te vragen: hoe groot denk je dat het verschil is tussen jouw materiaal en dat van in dit geval Fernstädt, die tweede werd? Zij was bijna drie tienden langzamer bij de start, maar bijna een seconde sneller bij de finish. Ligt dat dan alleen aan stuurmanskunsten (dat Fernstädt een groot talent is lijkt me duidelijk), of in dit geval ook veel aan het materiaal?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 november 2015 @ 23:00:23 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157681581
Overigens staat hier nu ook een filmpje bij van de tweede run:

Skeletonster Bos begint goed aan hogere klasse

Mijn vaste programma om zoiets op te nemen kapte er schijnbaar mee, dan was er ook verstaanbaar geluid geweest o|O
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2015 @ 16:10:55 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157694828
Hier zou om 16.30 de tweede wedstrijd te zien moeten zijn, run 1:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2015 @ 16:30:29 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157695242
Helaas, lijkt er niet op dat het werkt -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 16:38:56 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157695436
OMFG er is gewoon een Kimberley Bos fantopic hier op FOK! _O_
Zowaar een bekende op FOK! :D weird haha
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2015 @ 16:40:52 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157695494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:38 schreef Moira. het volgende:
OMFG er is gewoon een Kimberley Bos fantopic hier op ONZ _O_
Zowaar een bekende op FOK! :D weird haha
ONZ?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 16:41:23 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157695508
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

ONZ?
Haha godver, FOK! bedoelde ik natuurlijk :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2015 @ 16:43:37 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157695561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha godver, FOK! bedoelde ik natuurlijk :')
En dat zij "Skeletonster" is heb je wel door toch? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 16:49:20 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157695713
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En dat zij "Skeletonster" is heb je wel door toch? :P
Haha jaja, heb 'r al ff een DM gestuurd, vind 't zelf iig irritant als mensen doen alsof ze weten wie ik ben maar dan niet zeggen wie ze zelf zijn :')
Hoop alleen dat ze te druk bezig is met skeleton om m'n pohi door te lezen :@ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2015 @ 19:40:46 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_157699942
Weer 8e ^O^

1. Katie Uhlaender 1:52.01
2. Megan Henry 1:52.11
3. Lanette Prediger 1:52.23
4. Savannah Graybill 1:52.51
5. Takako Oguchi 1:52.97
6. Anna Fernstädt 1:53.34
7. Cassie Hawrysh 1:53.40
8. Kimberley Bos 1:53.87
9. Madison Charney 1:54.79
10. Maria Montejano 1:56.84
11. Katie Tannenbaum 1:56.84
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 november 2015 @ 09:53:15 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157711618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha jaja, heb 'r al ff een DM gestuurd, vind 't zelf iig irritant als mensen doen alsof ze weten wie ik ben maar dan niet zeggen wie ze zelf zijn :')
Hoop alleen dat ze te druk bezig is met skeleton om m'n pohi door te lezen :@ :D
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:08:38 #65
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_158541568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Succes *O*

En wat ik me tijdens de wedstrijd af zat te vragen: hoe groot denk je dat het verschil is tussen jouw materiaal en dat van in dit geval Fernstädt, die tweede werd? Zij was bijna drie tienden langzamer bij de start, maar bijna een seconde sneller bij de finish. Ligt dat dan alleen aan stuurmanskunsten (dat Fernstädt een groot talent is lijkt me duidelijk), of in dit geval ook veel aan het materiaal?
Excuses voor de late reactie! Sleeėn neemt veel tijd in beslag. Maar het resultaat is er ook naar.

In dit geval heeft het deels te maken met mijn achterstand op haar qua ervaring en stuurmanskunsten en deels met het materiaal. Hoewel dat verschil met mijn nieuwe slee al een stuk minder is. Kan aardig bij haar in de buurt komen zo af ten toe!

En voor degene die het laatste stukje van de eerste helft gemist hebben. Ik ben momenteel 26 in de wereldranklijst en 9de in de Intercontinental cup ranking. En, waar ik stiekem ook behoorlijk trots op ben, ik ben Nederlands Kampioen! Afgelopen zondag heb ik Joska er in Winterberg uitgesleed. Mag me dan wel geen World Cup of WK kwalificatie opleveren, maar het is wel gaaf om een wedstrijd te winnen!

Hier het wedstrijdverslag:
Kimberley Bos en Peter Van Wees zijn vandaag Nederlands Kampioen skeleton geworden op de baan van Winterberg, Duitsland.

Na een spannende strijd bij de dames, waarbij Joska Le Conté in de eerste run de schade nog beperkt wist te houden, sloeg Kimberley Bos in de tweede run keihard toe en veroverde haar eerste nationale titel. Op de derde plek eindigde Noelle Venneman, die pas enkele dagen daarvoor in Lillehammer nog een ticket naar de Youth Olympic Games (YOG) had weten te veroveren.

Bij de heren ging de strijd tussen regerend kampioen Peter Van Wees, ondertussen vooral nog op bestuurlijk vlak actief in de sport, maar die desondanks z'n titel wist te verdedigen, de baancoach van het YOG team Erik Geerts en jeugd atleet Bram Zeegers, die eveneens net terug was uit Lillehammer waar ook hij kwalificatie afdwong naar de YOG. Zeer verrassend wist Bram door een hele goede tweede run zich tussen beide veteranen te plaatsen.

Snelste starter van de NK was Jonas Petit, eveneens een jeugd atleet, die met een 5.45 sec z'n visitekaartje afgaf onder luid gejuich van de vele aangereisde fans en familieleden van de atleten.


  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 december 2015 @ 15:13:54 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158541655
Helemaal vergeten om het NK-resultaat hier te posten, maar gefeliciteerd, erg knap *O*

Buiten (veel) meer ervaring heeft Joska toch ook een nieuwere slee dan jij? De commentatoren op de World Cup livestreams hebben het in elk geval altijd over de Bromley-slee van Joska.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_158544322
Gefeliciteerd. ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 januari 2016 @ 13:31:30 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158870942
Morgen en vrijdag gaat de Intercontinental Cup verder in Innsbruck-Igls en Kimberley is lekker op tempo tijdens de trainingen :Y

Met alle 6 trainingsruns opgeteld kom je tot deze tijden:



Dat zijn dus een ex-wereldkampioene en 4 vaste World Cup-klanten die voor haar staan (waaronder Priedulena, nr5 in de WC) + Prediger, lijkt me goede hoop te geven voor de wedstrijd :)

Hier twee keer in de top-10 eindigen zou het allemaal een heel stuk makkelijker maken om aan het eind van het seizoen de top-35 op de wereldranglijst te halen en dus met 2 Nederlanders naar het WK te mogen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 januari 2016 @ 09:48:30 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158893792
Schaamteloze copy-paste van de fanclubFacebook (maar zelf getypt, dus dat mag natuurlijk O~) ):

quote:
Fantastische eerste run voor Kimberley!

Zoals wel vaker is het ook vandaag wat lastig om de wedstrijd precies live te volgen, maar via een in Innsbruck aanwezige Brit op Twitter hebben we een geweldig stukje nieuws na de eerste run van de wedstrijd: iedereen is naar beneden, inclusief de World Cup-atletes, en Kimberley staat op de tweede plek! Alleen het Russische startkanon Elena Nikitina was sneller en die had er een start- en baanrecord voor nodig.

Haar precieze tijd en die van de andere deelneemsters zijn ons nog onbekend, maar wel weten we dat Kimberley na 54.47 seconden beneden was. Om dat eens in perspectief te plaatsen: tijdens de drie trainingsdagen zijn er een stuk of honderd getimede trainingsruns neergezet en slechts één (!) keer was iemand, Maria Orlova, sneller dan Kimberley's run van zojuist (54.45, scheelt dus 0.02 seconden).

Hoe laat run 2 begint weten we nog niet, maar als Kimberley een degelijke tweede run neer kan zetten is ze hard op weg naar haar beste resultaat ooit!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 januari 2016 @ 10:00:26 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158893952
wow _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 januari 2016 @ 10:04:23 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158894005
1. Elena Nikitina* (RUS) 54.13 (baanrecord)
2. Kimberley Bos (NED) 54.47
3. Yulia Kanakina* (RUS) 54.49
4. Lelde Priedulena* (LAT) 54.51
5. Katie Uhlaender (USA) 54.52
6. Megan Henry (USA) 54.61
7. Anna Fernstädt (GER) 54.67
8. Maria Orlova* (RUS) 54.69
9. Lanette Prediger (CAN) 54.84
10. Savannah Graybill (USA) 54.92
11. Madison Charney (CAN) 55.17
11. Maria Montejano (ESP) 55.17
13. Cassie Hawrysh (CAN) 55.22
14. Nozomi Komuro (JPN) 55.75
15. Sandra Andriainen (SWE) 55.86
16. Johanna Balassa (AUT) 56.04
17. Ashleigh Pittaway (GBR) 56.09
18. Zsuzsanna Zimanyi (SUI) 56.39
19. Camilla Bryer (BUL) 56.83

_O_

Tot en met 13 zijn atletes die vast in de ICC uitkomen of zoals de Russinnen en Priedulena in de World Cup starten (Priedulena staat daar zelfs 5e).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_158894549
_O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 januari 2016 @ 11:21:53 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158895324
We zijn onderweg in run 2, inmiddels zijn er vijf naar beneden, nog twaalf te gaan dus w/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 januari 2016 @ 11:51:35 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158896061
Priedulena en Uhlaender zijn er nog voorbij gegaan :( maar wel vierde en dat is het beste Nederlandse resultaat ooit in de Intercontinental Cup (man/vrouw) _O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 januari 2016 @ 09:58:10 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158922691
quote:
Centimeters naast het podium, voorlopig!

De eerste run van de tweede wedstrijd in Innsbruck-Igls zit er weer op en - als de stadionspeaker goed is verstaan - Kimberley staat op een vierde plek! Ze is halverwege zelfs maar één honderdste van een seconde verwijderd van een podiumplek, want met 54.71 geeft ze slechts 0,01 seconden toe op ex-wereldkampioene Katie Uhlaender.

Met 54.40 is Elena Nikitina wederom een maatje te groot voor iedereen en met 54.57 lijkt Lelde Priedulena duidelijk de voornaamste kandidate voor plek twee. Achter Kimberley is het dit keer wat minder krap dan gisteren, toen zes dames nog binnen twee tienden stonden. Ze verdedigt straks 0,05 op Lanette Prediger, een tiende op Anna Fernstädt en 0,13 op Yulia Kanakina. Megan Henry staat op plek acht, maar met 54.97 staat ze al relatief ver achter Kimberley.

Uiteraard houden we jullie ook bij run 2 weer op de hoogte, hopelijk kan Kimberley een geweldige vierde plek vasthouden....of wie weet wel voor een daverende stunt zorgen door Uhlaender in te halen.

Uitslag run 1 (onder voorbehoud):
1. Elena Nikitina 54.40
2. Lelde Priedulena 54.57
3. Katie Uhlaender 54.70
4. Kimberley Bos 54.71
5. Lanette Prediger 54.76
6. Anna Fernstädt 54.81
7. Yulia Kanakina 54.84
8. Megan Henry 54.97
8. Savannah Graybill 54.97
10. Maria Orlova 55.13
11. Madison Charney 55.37
12. Cassie Hawrysh 55.41
13. Maria Montejano 55.45
14. Sandra Andriainen 55.63
15. Ashleigh Pittaway 55.74
16. Nozomi Komura 55.79
17. Johanna Balassa 56.25
18. Zsuzsanna Zimanyi 56.75
18. Camilla Bryer 56.75

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 januari 2016 @ 12:10:14 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158925148
1 plekje ingeleverd, maar vijfde _O_

Twee keer vijfde terwijl het deelnemersveld een stuk sterker is dan bij de eerste wedstrijden, geweldig resultaat :D

En niet onbelangrijk: raad eens op welke baan het WK is ~O>
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 januari 2016 @ 12:11:36 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158925178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:10 schreef heywoodu het volgende:
1 plekje ingeleverd, maar vijfde _O_

Twee keer vijfde terwijl het deelnemersveld een stuk sterker is dan bij de eerste wedstrijden, geweldig resultaat :D

En niet onbelangrijk: raad eens op welke baan het WK is ~O>
deze?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 januari 2016 @ 12:12:41 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_158925204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

deze?
:Y

Toch maar eens kijken of het mogelijk zou kunnen zijn om naar Innsbruck te gaan in februari :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 januari 2016 @ 12:13:36 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158925218
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y

Toch maar eens kijken of het mogelijk zou kunnen zijn om naar Innsbruck te gaan in februari :P
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 13 januari 2016 @ 19:53:07 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159077755
Morgen om 09:15 start de voorlaatste wedstrijd in de Intercontinental Cup, dit keer in Königssee :)

De trainingstijden bieden iets minder hoop dan die van vorige week, maar wie weet heeft ze zich wel verstopt 8-)

Succes Kimberley *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 januari 2016 @ 12:28:53 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159095041
Zevende vandaag, gedeeld met Elena Nikitina die een kleine twee jaar geleden olympisch brons won ^O^

Nikitina startte zoals altijd sneller, maar Kimberley heeft haar op stuurkunst dus gewoon ingehaald :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 januari 2016 @ 13:38:17 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159279711
Zaterdag staat een van de hoogtepunten van het seizoen op het programma: het WK junioren in Winterberg *O*

Een groepje fans gaat er in elk geval heen (ik zelf helaas niet), hopelijk om Kimberley naar een topresultaat aan te moedigen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 januari 2016 @ 15:05:30 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159306288
Even een voorbeschouwinkje getypt zodat we weten wat we kunnen verwachten morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:26:31 #84
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159308145
Wat tof, dat het zo goed gaat. Eens zien of ik het morgen kan volgen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 januari 2016 @ 16:55:15 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159308896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:26 schreef Jovatov het volgende:
Wat tof, dat het zo goed gaat. Eens zien of ik het morgen kan volgen.
Ik heb de hoop dat "onze mensen" in Winterberg morgen de resultaten door kunnen geven nog voor het op een officiėle site staat, want de IBSF is met live resultaten (behalve de World Cups) niet bepaald best..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 januari 2016 @ 11:18:26 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159324894
Helaas nog altijd helemaal niks vernomen vanuit Winterberg, zelfs geen berichtje met iets als "Kimberley op positie X na run 1".

Ontzettend jammer dat elke vorm van mobiele communicatie in Winterberg schijnbaar onmogelijk is, net zo jammer dat de internationale bond het evenement wat "live" betreft totaal negeert.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 januari 2016 @ 14:44:28 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159328136
WTF!

Kimberley heeft het WK junioren afgesloten....als 2e :D :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:08:33 #88
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159328530
Wauw. Knap. ^O^
pi_159328797
Heel bijzonder ja, proficiat _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 januari 2016 @ 15:26:43 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159328919
Lizzy Yarnold werd trouwens ook eens vice-wereldkampioene bij de junioren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159329085
*O* wat leuk en ontzettend goed gedaan
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_159332958
*O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_159334740
_O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 januari 2016 @ 21:33:36 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159340260
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 januari 2016 @ 21:35:15 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159340343
25e nu op de wereldranglijst, 1 plekje hoger dan Le Conté. Kans dat ze (in elk geval volgens de IBSF) beiden naar het WK mogen schat ik wel op 98% in inmiddels :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159345186
edit: verkeerde topic
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 januari 2016 @ 14:17:06 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159355728
Kijk die helm _O_

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2016 @ 23:51:48 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159371005
_O_ ze is echt bezig aan een sterk seizoen, heel veel progressie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 25 januari 2016 @ 13:41:32 #100
438508 Skeletonster
Met Olympische Ambities
pi_159380130
Bedankt voor alle support via het forum hier en het volgen allemaal.
Moet zeggen dat ik zelf ook erg onder de indruk ben van hoe het seizoen verloopt. Inderdaad veel progressie.

Of ik mag deelnemen aan het WK weet ik volgende week officieel na de laatste World Cup. Maar dat is wel zo goed al zeker, want ik kan eigenlijk niet meer uit de top 35 vallen. Dus zet 19 en 20 februari maar in je agenda, want de wedstrijd is live te volgen via Bob en Skeleton TV op You Tube. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 januari 2016 @ 13:45:26 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159380240
Dat wordt keuzes maken, want op de 19e is het skeleton op de Jeugd Olympische Spelen (met Noėlle Venneman) :P

Uiteraard gaat het WK voor, ik denk zelfs dat de Duitse tv het ook wel live uitzendt, die hebben bij de vrouwen 2 van de topfavorieten :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159386218
Betekent de tweede plaats dat je een status en steun kunt krijgen van het NOC? Of is dat alleen bij de volwassen WK's?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 januari 2016 @ 16:35:57 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159441504
Een hele meute goede namen verslagen en 2e tijdens de Europa Cup in St Moritz vandaag _O_

Onder meer Maxi Just en Janine Becker, grote Duitse talenten, konden Kimberley niet verslaan. Jaclyn Narracott uit Australiė gaf dik 2 seconden toe, zij werd eerder dit seizoen nog 7e bij de World Cup in Lake Placid :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 januari 2016 @ 19:34:16 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159446979
:D bizar _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 januari 2016 @ 19:55:13 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159447702
Morgen is er nog een wedstrijd en als het goed is zal de 2e run hier live te zien zijn *O*
http://www.enjoystmoritz.ch/index.php/live-tv/

Hopelijk weer met de bazencommentator van de baan in St Moritz _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:15:48 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159466880
Weer 2e :D _O_

Wel jammer dat ze net als gisteren wéér eerste stond na run 1 maar ingehaald werd door dezelfde Canadese in run 2, maar drie keer op rij tweede is echt ongelooflijk goed ineens _O_

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:16:56 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159466913
Hoe zit het met de Olympische Spelen over twee jaar? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:20:50 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159467040
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Hoe zit het met de Olympische Spelen over twee jaar? :D
Eisen zijn nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde liedje is als bij alle "B-wintersporten" (voor Nederlandse begrippen): top-8 in een World Cup :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:21:46 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159467067
Waar ik haar overigens een ruim grotere kans voor geef dan Joska le Conté. Vooral de laatste weken gaan briljant en als het zo door blijft gaan en ze heeft 4 hele strakke runs zie ik Kimberley op het "echte" WK volgende maand zelfs richting top-10 gaan..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:32:36 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159467367
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eisen zijn nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde liedje is als bij alle "B-wintersporten" (voor Nederlandse begrippen): top-8 in een World Cup :P
Pittig :{

Maar heb je dan niet in het ergste geval maar 8 gekwalificeerden?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159467577
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Pittig :{

Maar heb je dan niet in het ergste geval maar 8 gekwalificeerden?
euh dat zijn de NL eisen he, niet internationaal
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:41:51 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159467605
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Pittig :{

Maar heb je dan niet in het ergste geval maar 8 gekwalificeerden?
Nee, want andere landen hebben (op een uitzondering na) niet van die achterlijke eisen ;(

Edit: Wat Frank zegt dus. Duitsland heeft vaak bijvoorbeeld wel extra eisen bovenop de internationale eisen (en is een topland in al dit soort sporten), maar die zijn zelfs voor een topland als Duitsland vaak soepeler dan die voor Nederland (zo uit m'n hoofd ligt de grens op top-15).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:42:29 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159467627
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:40 schreef franklop het volgende:

[..]

euh dat zijn de NL eisen he, niet internationaal
Nederland is al blij als er überhaupt één is die mee kan doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:43:44 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159467669
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nederland is al blij als er überhaupt één is die mee kan doen.
NOC*NSF niet :P

Le Conté had in Sochi prima mee kunnen doen, want in de World Cup draait ze ook al aardig wat jaartjes rond in de top-20. Ze had alleen geen top-8-klassering op d'r naam staan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:46:27 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159467742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

NOC*NSF niet :P

Le Conté had in Sochi prima mee kunnen doen, want in de World Cup draait ze ook al aardig wat jaartjes rond in de top-20. Ze had alleen geen top-8-klassering op d'r naam staan.
Maar goed, dan heb je dus in het ergste geval maar 8 starters :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159467810
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar goed, dan heb je dus in het ergste geval maar 8 starters :P
huh?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:52:43 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159467890
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:49 schreef franklop het volgende:

[..]

huh?
Telkens dezelfde top 8
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159467914
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Telkens dezelfde top 8
Ja en waarom zou je dan maar 8 starters hebben dan?
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:40 schreef franklop het volgende:

[..]

euh dat zijn de NL eisen he, niet internationaal
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, want andere landen hebben (op een uitzondering na) niet van die achterlijke eisen ;(

Edit: Wat Frank zegt dus. Duitsland heeft vaak bijvoorbeeld wel extra eisen bovenop de internationale eisen (en is een topland in al dit soort sporten), maar die zijn zelfs voor een topland als Duitsland vaak soepeler dan die voor Nederland (zo uit m'n hoofd ligt de grens op top-15).
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 januari 2016 @ 15:54:02 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159467931
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Telkens dezelfde top 8
Neehee, top-8 halen is een specifieke vereiste van NOC*NSF :+

Voor Nederlandse sporters dus. Nederlandse sporters moeten top-8 in een World Cup halen voordat NOC*NSF ze naar de Spelen stuurt. Dat is geen internationale eis, maar een Nederlandse eis, van NOS*NSF, voor Nederlandse sporters, die dat moeten halen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 15:55:49 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159467983
Ah _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 januari 2016 @ 16:58:52 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159496563
http://www.omroepgelderla(...)n-Peongchang?r=sport

Alleen is het niet helemaal juist om te zeggen dat skeleton is ontstaan uit bobsleeėn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 januari 2016 @ 16:49:08 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159545592
Over 10 minuten op SBS6 bij Thuis op Zondag :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 januari 2016 @ 17:01:46 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159545990
Nu dus ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 17:04:02 #124
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_159546063
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Nu dus ^O^
Kort maar krachtig ;)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 januari 2016 @ 17:04:18 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159546070
"Dus stort, doneer en ga naar die site!", zeggen de presentatoren, zonder de site te noemen -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 20:20:15 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159551724
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 februari 2016 @ 09:27:33 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159929387
Vandaag om 15:00, de eerste training voor het WK in Igls en dus de allereerste keer dat we Kimberley kunnen vergelijken met de absolute wereldtop *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 februari 2016 @ 16:43:05 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159938906
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag om 15:00, de eerste training voor het WK in Igls en dus de allereerste keer dat we Kimberley kunnen vergelijken met de absolute wereldtop *O*
en hoe ging het?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 februari 2016 @ 17:57:54 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159940872
Trainingen voor vandaag zijn voorbij, de tijden staan online. Ten eerste, om even niet een vertekend beeld te krijgen: 15 dames mochten vandaag in de training niet starten, omdat zij al twee trainingsruns + 1 wedstrijdrun voor de teamcompetitie van gisteren gehad hebben (nagenoeg de hele wereldtop).

Van de 12 die wel gestart zijn liet Kimberley de 5e tijd noteren _O_

Ik heb alle tijden bij elkaar gezet en gesorteerd op het gemiddelde van de twee runs van vandaag:



Gilardoni is overigens de nummer 7 in de World Cup en eindigde dit seizoen al drie keer op het podium. Meylemans is de nummer tien, Creighton de nummer twaalf en Priedulena werd dit seizoen al 4e, 5e en 6e.

Dit zijn de 15 dames die er morgen bij zullen komen:



Hermann en Lölling zijn daarvan normaal gesproken sowieso te goed, thuissleester Flock ook en Nikitina komt perfect tot haar recht in Igls (gisteren sterk, 2 keer dominant in de Intercontintal Cup vorige maand). Channell zou ook wel te sterk moeten zijn, Deas en O'Shea zijn ernstig wisselvallig (kunnen winnen, kunnen 15e worden). Uhlaender won de Intercontinental Cup dit seizoen. Van Kanakina werd op het WK junioren gehakt gemaakt, Bryer mag geen probleem zijn en Mair is ook gewoon niet zo goed als Kimberley. Wesenberg, meh...misschien een klein tikje beter.

Ik denk nog steeds dat top-15 goed mogelijk is :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 februari 2016 @ 18:59:31 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159942517
sterke eerste run
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 februari 2016 @ 19:08:53 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159942840
Realistisch gezien denk ik dat er bij die 15 die morgen ook mee komen doen zeker 5 zijn die ze achter zich kan houden. Van iedereen die vandaag achter haar eindigde zou alleen Priedulena er voorbij kunnen (normaal gesproken) dus dan zit je al gewoon op plek 15/16 w/ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 11:12:48 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159959365
De tweede training is om 9 uur begonnen, maar dat kan even duren. De 33 van gisteren (m+v) doen vandaag natuurlijk weer mee, maar er komen ook nog eens 15 mannen en 15 vrouwen bij. Dat zijn dus 63 x 2 = 126 runs die vanochtend gedaan worden :+

Over een uurtje hoop ik dat de resultaten er wel zo'n beetje zijn :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:37 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159962825
26 dames aan de start bij de training, geen spoor van de Bulgaarse Camilla Bryer (geen DNS ook, maar dat was toch geen concurrentie voor Kimberley, dus dat maakt niet uit).

Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat het briljant is gegaan vandaag. Van de 14 die gisteren niet meededen had ik verwacht dat ze er een stuk of 5 kon verslaan, maar over beide trainingsruns van vandaag gemeten heeft ze er 8 gepakt _O_

Als we het gemiddelde van alle trainingsruns nemen (4 voor de mensen die gisteren meededen, 2 voor de 'nieuwkomers') staat Kimberley nu op de 14e plek _O_



Als we echter van iedereen alleen de snelste run tot dusverre nemen staat ze zelfs op een gedeeld 10e plek :o



Voornaamste conclusies met nog 1 dag en twee trainingsruns te gaan: er lijkt een zeer duidelijke top-6 te zijn, daarachter is alles van 7 tot 20 mogelijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 13:27:00 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159963027
Oh ja, als we alleen naar de gemiddelden van de twee runs van vandaag kijken staat ze zelfs 8e _O_



[ Bericht 14% gewijzigd door heywoodu op 16-02-2016 13:32:28 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159963074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:27 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, als we alleen naar de gemiddelden van de twee runs van vandaag kijken staat ze zelfs 8e _O_
Denk dat je dat sowieso moet doen, ivm ijsomstandigheden ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 13:32:47 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159963200
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Denk dat je dat sowieso moet doen, ivm ijsomstandigheden ;)
Klopt, des te mooier dat ze juist als je op die manier sorteert zelfs 8e staat :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159963263
Heeft ze nou ook nog een oudere slee dan Le Conté?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 13:36:33 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159963316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
Heeft ze nou ook nog een oudere slee dan Le Conté?
Even vragen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 februari 2016 @ 15:29:57 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159965379
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
Heeft ze nou ook nog een oudere slee dan Le Conté?
Dezelfde slee, beiden uit 2012.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 februari 2016 @ 16:24:03 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159966633
Wat zou een top 10 positie betekenen voor haar NOC*NSF-status?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 februari 2016 @ 10:57:01 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159986242
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef rubbereend het volgende:
Wat zou een top 10 positie betekenen voor haar NOC*NSF-status?
quote:
Artikel 2 Prestatienorm

Lid 1
De prestatienorm voor de A- of B- status wordt na overleg tussen de betrokken bond en NOC*NSF
vastgesteld en schriftelijk vastgelegd door NOC*NSF.

Lid 2
De prestatienorm bestaat uit maximaal 2 internationale topsportevenementen per jaar, waaronder een
WK, Olympische/Paralympische Spelen en/of internationale topsportevenementen die wat betreft het
deelnemersveld en de geleverde competitie gelijk zijn aan een WK.

Lid 3
Voorafgaand aan de Olympische/Paralympische zomer- dan wel wintercyclus stellen de betreffende
bond en NOC*NSF per erkende topsportdiscipline voor een periode van 4 jaar de prestatienormen
vast. De vastgestelde prestatienormen zijn van toepassing tot en met de eerstvolgende
Olympische/Paralympische zomer- dan wel winterspelen.
Het gesprek tussen NOC*NSF en de betrokken bond over de prestatienormen vindt bij voorkeur plaats
in aanwezigheid van zowel de technisch directeur van de bond, als de coach van de betrokken
sporters. NOC*NSF neemt het initiatief voor dit gesprek.

Lid 4
Het uitgangspunt voor de prestatienorm is dat de sporter bij de eerste 8 (voor een A-status) of eerste
16 (voor een B-status) is geėindigd op een WK, Olympische Spelen en/of internationale
topsportevenementen die wat betreft het deelnemersveld en de geleverde competitie gelijk zijn aan
een WK.
De prestatienorm wordt aangescherpt:
- als sprake is van Paralympische topsportdisciplines zoals bedoeld in artikel 3 lid 1 sub b. van het
Reglement Topsport- en internationale wedstrijdsportdisciplines; of
- als het deelnemersveld en de geleverde competitie binnen de discipline daar aanleiding toe geven.
Top-16 zou dus voor een B-status kunnen zorgen, maar goed, dan lopen we wel een beetje op de zaken vooruit :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159992896
Wanneer en hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
pi_159992945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Max23 het volgende:
Wanneer en hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
Vrijdag vanaf 9.45
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 februari 2016 @ 15:56:25 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159992976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Max23 het volgende:
Wanneer en hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
Vrijdag- en zaterdagochtend ^O^

Vrijdag vanaf 09.45 de eerste twee runs, zaterdag vanaf 09.45 de derde en vierde run. Livestreams zullen tzt hier komen te staan :Y

https://www.youtube.com/user/bobskeletv/videos?flow=grid&view=2
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159992977
Trainingsresultaat van vandaag;
http://www.ibsf.org/en/component/events/event/167438

Een 8e en 11e tijd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 februari 2016 @ 15:58:28 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159993019
Wat is de overeenkomst tussen Janine Flock, Jacqueline Lölling, Tina Hermann, Laura Deas, Marina Gilardoni, Elena Nikitina en Anne O'Shea?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ze zelf aangaf, het is wel belangrijk om in gedachten te houden dat waarschijnlijk niet iedereen volle bak gestart is tijdens de trainingen of met de "wedstrijdijzers" getraind heeft, maar toch gaat het echt enorm goed vooralsnog natuurlijk :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 februari 2016 @ 13:14:27 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160015461
Ze start morgen als 21e van de 26 in de eerste run, succes *O*



Top-20 start dan in run twee in omgekeerde volgorde, de rest komt na de nummer 1 van de eerste run.

De derde run gaat volledig op volgorde van het klassement en wel te beginnen met de leidster na twee runs en de nummer laatst na twee runs die de boel afsluit.

De top-20 na drie runs mag door naar de vierde run, waar in omgekeerde volgorde gestart wordt (nummer 20 opent de vierde run, de leidster na drie runs sluit het WK af).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160015528
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Ze start morgen als 21e van de 26 in de eerste run, succes *O*

[ afbeelding ]

Top-20 start dan in run twee in omgekeerde volgorde, de rest komt na de nummer 1 van de eerste run.

De derde run gaat volledig op volgorde van het klassement en wel te beginnen met de leidster na twee runs en de nummer laatst na twee runs die de boel afsluit.

De top-20 na drie runs mag door naar de vierde run, waar in omgekeerde volgorde gestart wordt (nummer 20 opent de vierde run, de leidster na drie runs sluit het WK af).
Vrij nadelig wel met zoveel starters voor je. Kwaliteit van ijs zal wel wat minder zijn. Al denk ik dat het minder erg is dan met bijv ene bobslee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 februari 2016 @ 13:21:08 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160015621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:17 schreef franklop het volgende:

[..]

Vrij nadelig wel met zoveel starters voor je. Kwaliteit van ijs zal wel wat minder zijn. Al denk ik dat het minder erg is dan met bijv ene bobslee
Klopt, maar om vroeg te starten moet je in de top-10 van de World Cup staan :P

Bij het bobsleeėn gaat de tweede run trouwens volledig omgekeerd tov de eerste run op zo'n wedstrijd met vier runs, helaas is dat bij het skeleton schijnbaar niet het geval. Dat zou lekker zijn geweest, want dan mocht ze als 6e in run 2 :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 18 februari 2016 @ 13:22:19 #150
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160015651
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:17 schreef franklop het volgende:

[..]

Vrij nadelig wel met zoveel starters voor je. Kwaliteit van ijs zal wel wat minder zijn. Al denk ik dat het minder erg is dan met bijv ene bobslee
Wordt dat dan niet in de tweede ronde weer rechtgetrokken?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 februari 2016 @ 13:23:11 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160015684
Oh ja, als ze bijvoorbeeld 15e wordt in run 1 mag ze natuurlijk ook als zesde naar beneden in run 2 :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 februari 2016 @ 23:11:58 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160030982
Nog even een kort interviewtje voor het WK:
Skeletonster Bos klaar voor topprestatie op WK
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160031688
Ordinaire TVP

Leuk om te zien dat ze het zo goed doet, hopelijk kan ze steun van NOC*NSF krijgen, maakt het allemaal toch iets makkelijker
pi_160035703
Vandaag dus, succes Kimberley!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 09:26:06 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160035977
Nog 20 minuten *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 09:41:11 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036123
Voor het eerst op de Extended Start List :7

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 09:47:11 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036206
Olympisch kampioene Elizabeth Yarnold als co-commentator.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 09:55:16 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036319
Er wordt inderdaad wel een stuk sneller gestart dan in de trainingen :+ :X
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160036438
Op tv alleen gepraat :X
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:09:46 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:03 schreef komrad het volgende:
Op tv alleen gepraat :X
Daarom ook de stream erbij, waar nr11 nu gaat :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:17:14 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036636
Ter illustratie over hoe snel er gestart wordt vergeleken met de trainingen:

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:20:47 #162
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Ter illustratie over hoe snel er gestart wordt vergeleken met de trainingen:

[ afbeelding ]
Maar dan kan Kimberley toch ook gewoon twee tiende eraf lopen :+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:23:42 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:20 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Maar dan kan Kimberley toch ook gewoon twee tiende eraf lopen :+
Het verschil is dat de rest World Cup-toppers zijn en misschien wat makkelijker inhouden in de training :P

Prediger is niet zo'n topper, net als Kimberley (op dit moment, komt natuurlijk nog :Y ) en die verbeterde de start ook niet echt..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:25:29 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036735
Oguchi, Narracott en dan Kimberley ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:25:32 #165
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036736
Le Conte wel een stuk sneller dan de training ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:29:07 #166
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036776
Hup Kimberley *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:29:22 #167
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036782
*O* *O* *O* w/ w/ w/
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:29:57 #168
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036789
Goede start :D
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 10:30:00 #169
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160036790
Goeie start!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:30:47 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036796
WOW :D :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:30:51 #171
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036799
Goed! Zevende nu!
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 10:30:57 #172
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160036802
7e _O_
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:30:58 #173
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_160036803
Netjes hoor.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:31:17 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160036808
Kolere, dit had ik echt niet verwacht _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160036815
Knappe run zeg, zag 1 klein foutje verder echt scherp
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160036817
w/ _O_ w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:12 #177
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160036989
Wanneer gaan ze nu weer?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:40 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037000
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Wanneer gaan ze nu weer?
11.15 :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:44 #179
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160037001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Wanneer gaan ze nu weer?
11:15u geloof ik
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 10:42:52 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037006


Dit geloof je toch niet _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037032
*O* w/
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160037147
Keurig op het eerste blad.
Insert: VanGaalJuichen.gif
Bij Hoevelaken linksaf
pi_160037283
_O_ _O_
pi_160037330
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Dit geloof je toch niet _O-
hoever staat de rest erachter?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:08:58 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:01 schreef franklop het volgende:

[..]

hoever staat de rest erachter?
Heb het lijstje zo even niet paraat, maar de nummer 11 staat verder weg dan de nummer 5 :P (+0.57 dacht ik, ik weet in elk geval zeker dat Nikitina op 14 staat met +0.63)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:09:23 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037469
Even nagenieten om de tijd te doden :7

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037484
Zo de tweede run maar naar TV streamen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:10:49 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037492
Stream voor 2e run? :@
pi_160037503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stream voor 2e run? :@
youtube~! zie bericht op FP
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:11:19 #190
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037504
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:13:26 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037588
en we hebben beeld *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:17:25 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037616
Toch leuk trouwens dat Yarnold nog even extra stilstond bij de lijnen van Kimberley, die ze vooral ziet als "bobsleelijnen" :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:18:31 #194
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037638
"The big sensation of the first run, Kimberley Bos. Never seen her before on TV, a stunning debut."
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037651
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:18 schreef heywoodu het volgende:
"The big sensation of the first run, Kimberley Bos. Never seen her before on TV, a stunning debut."
je loopt voor :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:21:04 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:19 schreef franklop het volgende:

[..]

je loopt voor :'(
Of jij loopt achter :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:19 schreef franklop het volgende:

[..]

je loopt voor :'(
nee hoor, jij loopt achter ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160037698
Erg knap. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:22:41 #199
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160037723
Is het startschema ergens te zien?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:23:09 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:22 schreef Jovatov het volgende:
Is het startschema ergens te zien?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:23:38 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037738
Beetje klein :+

Deze is beter:

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037755
waar vind je dat?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:25:24 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Beetje klein :+

Deze is beter:

[ afbeelding ]
Jemig, zat ik hierboven helemaal te turen }:|
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:25:30 #204
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:25 schreef franklop het volgende:
waar vind je dat?
Naar ibsf.com en dan een beetje naar onderen scrollen, daar staat de live timing :P

(loopt natuurlijk wel een dikke halve minuut voor op de stream :+ )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:26:40 #205
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037784
ibsf.org bedoelt heywoodu denk ik :+
pi_160037833
top 10/12 zou al mooi zijn na de eerste dag. Ben benieuwd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:29:37 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
ibsf.org bedoelt heywoodu denk ik :+
Oh ja, irritant dat ze van site gewijzigd zijn :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160037893
Vrijwel zelfde tijd voor Joska. Weinig op aan te merken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:32:51 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160037910
Gilardoni doet een gooi naar de top-6.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:33:59 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037934
Als Bos zelfde tijd haalt als in 1e run blijdt ze Gilardoni voor
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:37:22 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160037983
Veel tijd goedgemaakt na de start door Griebel
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:39:04 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038013
Nog 3 w/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038015
Nu morgen nog een goede prestatie. Duimpjes draaien maar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:39:36 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu morgen nog een goede prestatie. Duimpjes draaien maar.
Graag eerst over een paar minuten nog een goede prestatie :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Graag eerst over een paar minuten nog een goede prestatie :D
Oh ja, 4 runs in totaal :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:41:03 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038043
Valt me wel op dat dames die snel starten matige afdaling hebben verder. Heeft het een met ander te maken?
pi_160038085
Laatste paar starters verliezen hoop tijd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:44:09 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt me wel op dat dames die snel starten matige afdaling hebben verder. Heeft het een met ander te maken?
Dat zijn eerder gewoon "startkanonnen", specialisten dus :P

Zoals Nikitina: topstart en soms een goede run
Of Lölling: matige start en geweldige runs
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:44:33 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:43 schreef franklop het volgende:
Laatste paar starters verliezen hoop tijd.
De echte toppers komen dan ook pas na Deas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:44:54 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038098
Hup Kimberley *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:45:11 #221
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038102
Tijd voor Bos!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:45:41 #222
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038110
FOK!fans in beeld :o
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:45:41 #223
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160038111
*O* Go *O*
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 11:45:42 #224
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160038112
Die helm :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:46:49 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038129
3 plekken verloren, maar strakke run ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:46:55 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038131
Ai ai, drie plekken gezakt
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:00 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK!fans in beeld :o
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038151
dus ten minste 10e na de eerste dag *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:44 #229
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160038153
Positief commentaar ook :D
pi_160038160
10e inderdaad, jammer van dat rechte stuk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160038169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:48 schreef franklop het volgende:
10e inderdaad, jammer van dat rechte stuk
9e al *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160038171
The Bos-mobile :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:48:52 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038173
9e *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038191
+0,10 achter huidige leider toch?
+0,22 dus :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:50:50 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038211
8e :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:51:07 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:49 schreef franklop het volgende:
+0,10 achter huidige leider toch?
+0,22 :P

1:49.09 is de tijd van Kimberley :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038229
Zie veel meer uitschieters hier, terwijl Bos wat constanter lijkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160038240
7e :D 0:01 verschil
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:52:49 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038244
Lölling ingehaald :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:52:53 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038246
Lolling verliest tijd :7
pi_160038256
Eerste keer dat ik kijk, maar wat een lef hebben die mensen. _O_ Nooit geweten dat dat zo hard ging.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:53:39 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038259
O'Shea is ook al het hele seizoen erg inconsistent, dus wie weet :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:53:42 #243
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160038261
Zit wel allemaal heel dicht bij elkaar hoor. 15 honderdste tussen nu plek vier en nu plek negen
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:54:51 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038274
O'shea verliest maar liefst 4 tienden vanaf start geteld
pi_160038301
het kruipt nog verder naar elkaar toe _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160038337
Dat is voorlopig een duidelijke nummer 1 :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 11:59:01 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038352
Nou, dat lijkt me een geslaagde eerste dag :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160038363
nummer 8 en 9 op 0:01 :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 11:59:53 #249
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160038370
Heel netjes hoor! 7e na 2 runs :D
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:59:59 #250
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160038372
"Kimberley Bos the young sensation" _O_
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:00:19 #251
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038374
Top 10 lijkt realistisch op basis van deze runs, erg knap
pi_160038438
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:53 schreef Operc het volgende:
Eerste keer dat ik kijk,
Wist je dat ze door Fok! gesponsord werd voor je die helm zag?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160038472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wist je dat ze door Fok! gesponsord werd voor je die helm zag?
Ik had een FP bericht gelezen een tijdje terug over haar band met FOK! en kwam door het FP bericht van vandaag in dit topic uit. Ik wist daarom wel dat ze een fanclub had hier, maar wist niets over financiėle sponsoring. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:07:39 #254
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160038507
Een verbetering van de beste Nederlandse prestatie ooit (top 15) zit er dus zeker in _O_
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:10:27 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160038547
Morgen de 3e en 4e run toch?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 12:10:47 #256
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038553
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen de 3e en 4e run toch?
:Y
Zelfde tijden ook :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 12:29:29 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160038867
Voor het eerst op de NOS denk ik :+



"Bos moest het in beide manches hebben van haar snelle start." :')

8e en 9e starttijden, maar zowel in de eerste als in de tweede run de 7e tijd aan de finish, dat is nou niet bepaald hét voorbeeld van iemand die het vooral van de start moet hebben :+ #werkenbijdenos
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 12:49:37 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160039235
De Duitsers waren ook lyrisch over "die Sensation" en dat ze zonder ook maar één World Cup al zo goed meedeed _O_

Zeiden ook wel dat ze haar zenuwen niet altijd in bedwang houdt en dat ze dat dit seizoen al eerder had laten zien :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160039298
Uiteindelijk is voor de top meer ervaring nodig en waarschijnlijk ook betere ijzers
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160040125
Hoe lang ben je in deze sport eigenlijk junior? Aangezien Kimberley 22 is.
En waarom ben je in deze sport langer junior tov andere sporten?

Ik vind haar prestatie tot nu toe helemaal geweldig. Ben het een beetje gaan volgen sinds ik haar naam hier op Fok voor het eerst zag langskomen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 13:35:47 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160040179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:33 schreef swimmie86 het volgende:
Hoe lang ben je in deze sport eigenlijk junior? Aangezien Kimberley 22 is.
En waarom ben je in deze sport langer junior tov andere sporten?

Ik vind haar prestatie tot nu toe helemaal geweldig. Ben het een beetje gaan volgen sinds ik haar naam hier op Fok voor het eerst zag langskomen.
Tot je 25e :o

In elk geval in het bobsleeėn, maar volgens mij in het skeleton ook. Wel erg lang als je het mij vraagt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160040278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tot je 25e :o

In elk geval in het bobsleeėn, maar volgens mij in het skeleton ook. Wel erg lang als je het mij vraagt :P
Daarom vroeg ik het me ook af. Ik dacht dat ze pas 17/18 was in eerste instantie. En toen zag ik de combinatie van 22 en junior WK.
Zal wel met de moeilijkheid en intensiteit van de sport te maken hebben? Dat het nog niet echt op hele jonge leeftijd al gedaan word.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 13:40:52 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160040302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:39 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het me ook af. Ik dacht dat ze pas 17/18 was in eerste instantie. En toen zag ik de combinatie van 22 en junior WK.
Zal wel met de moeilijkheid en intensiteit van de sport te maken hebben? Dat het nog niet echt op hele jonge leeftijd al gedaan word.
Misschien, maar ik vind 25 wel erg lang voor junioren. Op de Jeugd OS werd vandaag goud gewonnen door een Britse van 15 bijvoorbeeld. Ik zou 22 of iets dergelijks logischer vinden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160040518
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Misschien, maar ik vind 25 wel erg lang voor junioren. Op de Jeugd OS werd vandaag goud gewonnen door een Britse van 15 bijvoorbeeld. Ik zou 22 of iets dergelijks logischer vinden :P
Ja idd, maar ze zullen er wel een reden voor hebben.
Ik geloof dat er nog geen kwalificatie eisen zijn voor OS2018, maar is zij een kanshebber voor deelname?
Jij als wandelende sportencyclopedie hebt overal verstand van.
pi_160040579
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:50 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Ja idd, maar ze zullen er wel een reden voor hebben.
Ik geloof dat er nog geen kwalificatie eisen zijn voor OS2018, maar is zij een kanshebber voor deelname?
Jij als wandelende sportencyclopedie hebt overal verstand van.
met top 8 bij het WK ben je volgens mij bij elke sport zeker van kwalificatie in Nederland
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 februari 2016 @ 13:57:17 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160040708
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:50 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Ja idd, maar ze zullen er wel een reden voor hebben.
Ik geloof dat er nog geen kwalificatie eisen zijn voor OS2018, maar is zij een kanshebber voor deelname?
Jij als wandelende sportencyclopedie hebt overal verstand van.
_O-

Eisen zijn er nog niet (of nog niet gepubliceerd), maar ik ga er vanuit dat de Nederlandse eis zoals meestal weer gesteld wordt op top-8 in een World Cup/op het WK in het olympische of pre-olympische seizoen. Als ze zo door blijft gaan zou ik niet weten waarom dat niet mogelijk zou moeten zijn, zeker als Igls gewoon op de kalender blijft staan :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160041382
Normen en limieten voor Sochi;

quote:
Skeleton (vrouwen en mannen)
a. Nominatie in het seizoen 2012/2013:
Het behalen van een top 8 klassering tijdens een World Cup of het Wereld
Kampioenschap.
Vormbehoud in het seizoen 2013/2014 (vormbehoudsperiode t/m 19-01-2014)
Het behalen van een top 10 klassering tijdens een World Cup.
b. Directe kwalificatie in het seizoen 2013/2014 (kwalificatieperiode t/m
19-01-2014)
Het behalen van een top 8 klassering tijdens een World Cup
Aangezien dat NOCNSF van het hele vormbehoud principe is afgestapt verwacht ik iets van 2x top 8 in periode 2016/2018 (vanaf komend seizoen dus), of 1x top 8 in 2017/2018
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 februari 2016 @ 16:27:16 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160044153
WOW :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_160045980
Kimberley ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160046740
Wat een God _O_
Gino ♥
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:00:16 #271
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_160047600
Ze is goed bezig *O* Nu volhouden morgen.

Jammer dat de NOS geen aandacht aan schenkt. :{
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_160053517
Ik kan het niet zien morgen, erg jammer. Hoop erg voor haar dat ze dit vast kan houden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160054463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Misschien, maar ik vind 25 wel erg lang voor junioren. Op de Jeugd OS werd vandaag goud gewonnen door een Britse van 15 bijvoorbeeld. Ik zou 22 of iets dergelijks logischer vinden :P
IBSF denkt daar ook zo over.

quote:
Juniors are athletes who have not yet reached the age of 23 years on the date of the Junior race. Furthermore, Juniors are all those athletes who reach the age of 23 years in the period of October 1 to March 31 of the current season.
Voor Bob ligt de leeftijdslimiet op 26 jaar

quote:
Participation is allowed only for pilots who have taken part in, and been ranked in, a minimum of 3 FIBT competitions on a minimum of 2 different tracks in the course of the previous 24 months. Participation in 2-man bobsleigh competitions counts only for 2-man bobsleigh, while participation in 4-man bobsleigh competitions counts only for 4-man bobsleigh. Juniors are athletes who have not yet reached the age of 26 years on the date of the Junior race. Furthermore, Juniors are all those athletes who reach the age of 26 years in the period of October 1 to March 31 of the current season.
Dus blijkbaar ben je als je geboren bent op 1 oktober 1992 nog steeds junior dit jaar :D 1 oktober 1989 als Bobpiloot (Friedrich is bv nog junior, en de in 1990 geboren Lochner is de regerende wereldkampioen).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 09:39:44 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063068
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063110
Ergens een startlijst met de verschillen?
pi_160063113
De ARD is er ook bij
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 09:48:01 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063127
Top-10 is het nieuwe doel trouwens zei ze gisteren :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 09:50:21 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063150
Ik kijk toch maar naar de stream denk ik, vooral vanwege het commentaar van Elizabeth Yarnold als olympisch kampioene :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063231
Top 6 toch allemaal sterke runs
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:01:09 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063235
Hup Kimberley *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:01:29 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063238
Ter vergelijking, Gilardoni's tussentijden en snelheden:

Gilardoni: 5.30 / 48.8km / 2.07.95 / 2.15.99 87.4km / 2.23.64 / 2.34.84 117.8 / 2.43.12
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063247
In ieder geval haar snelste run
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:02:55 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063253
Iets mindere run wel nu.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:03:57 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:02 schreef Max23 het volgende:
In ieder geval haar snelste run
Maar wel de eerste met minstens 2 "momentjes" :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063271
Ze lag er bijna af maar toch goed genoeg voor top 10 hoop ik
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160063274
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar wel de eerste met minstens 2 "momentjes" :P
Klopt en aangezien iedereen een stuk sneller is, behalve die ene Duitse, zal ze wel zakken naar plaats 11 denk ik
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:05:11 #287
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160063276
Ze kwam niet lekker uit die twee bochten aan het eind. Maar de eerste helft ging echt fantastisch. ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:06:09 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:04 schreef komrad het volgende:
Ze lag er bijna af maar toch goed genoeg voor top 10 hoop ik
Top-12 is in elk geval wel "veilig" normaal gesproken, alles tot en met Uhlaender zou er nog wel voorbij kunnen als het tegenzit :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063288
Lolling faalt wel zeg
pi_160063290
Ze blijft die Duitse wel voor
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:07:45 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063299
Gewoon even tijd pakken op Lölling _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063305
Priedulena nog slechter dan Lolling
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:08:53 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063313
Tijd gepakt op Priedulena *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063331
Ook uitgelopen op Deas
pi_160063341
8e met flinke marges achter haar. Die top 10 kan echt!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_160063349
ARD stopt al met uitzenden _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:13:21 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063353
Mooi hoor, gewoon met haar handbeschreven helm met FOK!fans erop in de top-10 van de wereld :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:14:19 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:12 schreef Max23 het volgende:
ARD stopt al met uitzenden _O-
Er zijn ook nog andere wintersporten he :+

Om de medailles gebeurt er in deze run toch niks meer :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160063395
Matig van le Conte, verliest in ieder geval 1 plek
pi_160063467
ben benieuwd of ze vanavond het sportjournaal gaat halen als ze top10 haalt *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 februari 2016 @ 10:25:23 #301
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_160063488
Benieuwd of Kimberley komende week nog even afreist naar Königssee O-)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')