gedaanquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Paar maanden geleden had ik niet gedacht dat er een tweede topic zou komen
10e en het doel dus helaas niet gehaaldquote:
Oei, jammer voor haar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
10e en het doel dus helaas niet gehaald
Daarover gesproken, Le Conte begint zo aan haar WK (11:00)quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de NOS ook wat aandacht voor Skeleton
http://nos.nl/artikel/202(...)met-nieuwe-slee.html
Hahaha. Eentje springt over de slee heenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Le Conte begint zo aan haar WK (11:00)
Hier live te volgen:
En niet zomaar iemand, ze won nog brons op de afgelopen OSquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hahaha. Eentje springt over de slee heen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Om een idee te geven over de concurrentie van Kimberley op het WK junioren vorige maand: Jacqueline Lölling, die daar goud won, pakt nu zilver op het "echte" WK zonder ook maar 1 World Cup-run aan ervaring![]()
goede slee en meer baantijd. De start is al echt heel goed. Baantijd geeft meer ervaring.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Kimberley met een goede slee makkelijk met de rest mee kan doen en mogelijk op termijn mooie resultaten zou kunnen boeken. Toch altijd jammer dat financiën zo'n belangrijke rol spelen in een sport, alhoewel skeleton daarin niet uniek is.
Is inderdaad jammer! Maar ik heb goed nieuws! Ik heb een nieuwe slee. Het is weliswaar een tweede hands en ik moet er nog wat werk aan verrichten, maar ik ga er ongetwijfeld een hele boel op vooruit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Kimberley met een goede slee makkelijk met de rest mee kan doen en mogelijk op termijn mooie resultaten zou kunnen boeken. Toch altijd jammer dat financiën zo'n belangrijke rol spelen in een sport, alhoewel skeleton daarin niet uniek is.
Enorm leuk om een update van je te lezen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:18 schreef Skeletonster het volgende:
Is inderdaad jammer! Maar ik heb goed nieuws! Ik heb een nieuwe slee. Het is weliswaar een tweede hands en ik moet er nog wat werk aan verrichten, maar ik ga er ongetwijfeld een hele boel op vooruit.
Daarnaast heb ik goed nieuws voor degene die mee hebben geholpen aan mijn WK Junioren. Op 8 mei aanstaande van 18.30-21.00 uur is er een skeleton fanavond waarop jullie kunnen kennismaken met de sport. Mocht je dit leuk vinden.
https://www.facebook.com/events/1474190972871120/
Mocht je willen komen. Geeft je dan op via Heywoodu.
Ik heb zelf aangeboden in elk geval wel te kunnen helpen met het schrijven van het een en ander (zoals een nieuwsbrief), als iemand nog een briljante ingeving of iets dergelijks heeft, laat het even wetenquote:Beste fans en vrienden,
Graag even aandacht voor de onderstaand e-mail. Deze kreeg ik van een enthousiaste en behulpzame fan. Hij wil een fanclub oprichten die mij bij het een en ander kan helpen. Dit kan hij niet alleen en daarom zoekt hij enthousiaste mede fans. Persoonlijk ben ik heel blij met dit initiatief en wij horen graag of je kunt/wilt bijdrage aan mij droom op deze manier. Het zou mij heel veel schelen als er een actieve groep fans is, die mij kan steunen bij het een of ander. Hoe of wat precies zullen we samen een voor moeten gaan zitten. Ik hoor graag van jullie!
Beste fans en vrienden van Kimberley,
Hierbij wil ik vragen wie samen met mij een (kleine) fanclub voor Kimberley wil beginnen. We volgen en steunen met z'n allen haar verrichtingen, vooral in de Winter en misschien is het goed wat meer samen te doen. We zouden af en toe een nieuwsbrief kunnen schrijven. Daarmee helpen we Kimberley ook een beetje omdat ze dan zelf wat minder hoeft te schrijven. Ook bij andere activiteiten (zoals fandagen) kunnen we haar ook misschien helpen. Misschien zouden ze samen wedstrijden kunnen bezoeken. Etc. Op dit moment zoek ik mensen die willen helpen dit op te zetten. Met 3 á 4 mensen die actief mee willen werken kunnen we, denk ik, iets moois voor elkaar krijgen. Wil je hier aan meehelpen? Laat dan van je horen. Dat kan direct naar mij of via Kimberley. Dan zullen we zien wat we samen kunnen doen.
-naam weggehaald-
Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenietenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Er gaat een voorzichtige poging gedaan worden om een heuse fanclub op te richten (vooralsnog zijn er 4 mensen, inclusief ondergetekende, die mee willen doen)
Hoe het er precies uit gaat zien is nog onduidelijk, maar als je op een of andere manier mee denkt te kunnen helpen/denken/discussiëren/supporteren, voel je vrij om het te laten weten. Het zou natuurlijk mooi zijn als het lukt om (bijvoorbeeld) eens naar een wedstrijd te gaan
Wat leuk om te lezen! Ik wens je veel succes dit seizoen en hoop dat je je doelstellingen kan verwezenlijken!quote:Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten)
16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeën. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).
Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.
Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.
Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!!
Dat is erg gaaf nieuws, nu al de Europa Cup uit en zelfs een volwaardig team met atleten inmiddelsquote:Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Onzettend leuk dat je meedoet Heywoodu, erg leuk dat er vanuit mijn omgeving zo'n initiatief wordt genomen. Inmiddels komt de winter er weer aan en ik dat dat jullie ook wel willen weten hoe voor mij de komende tijd eruit gaat zien. (Hoewel velen vast nog niet aan de winter willen denken en nog even van de zomer nagenieten)
16 oktober gaat het allemaal van start. Dan vertrek ik met het hele team naar Lillehammer voor een trainingsweek. ja, het hele team. We zijn minstens met 6 atleten dit jaar! Na een week trainen en insleeën. Vertrek ik naar Het verre Noord-Amerika waar ik de eerste helft van het seizoen zal doorbrengen. Ik ga zelf namelijk meedraaien in de Inter Continental Cup (Net onder het World Cup niveau).
Als ik dit seizoen goed slee, maak ik zelf kans op een WK kwalificatie, dus dat is dan ook mijn doel. Maar goed eerst maar eens zien hoe mijn nieuwe slee bevalt en lekker wat trainingsafdalingen maken in oktober om mee te beginnen.
Ik zal proberen hier de komende tijd weer regelmatig een update te geven en op vragen te reageren.
Voor nu is het weer mooi geweest en ik ga snel mijn tas pakken en op naar de training!!
toffe update, succesquote:Op woensdag 2 september 2015 12:23 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! En dat ik ook zeker het doel!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is erg gaaf nieuws, nu al de Europa Cup uit en zelfs een volwaardig team met atleten inmiddels
ICC heeft volgens mij ook wel een veel serieuzer deelnemersveld dan de EC, bijna iedereen die het daar goed doet stoot wel door richting World Cup als ik het zo zie (Hermann en olympisch kampioene Yarnold om even twee namen te noemen).
WK's zwemmen en atletiek zijn trouwens voorbij, ik kan persoonlijk niet wachten tot de wintersporten weer gaan beginnen![]()
twitter:kimberleyb0s twitterde op woensdag 16-09-2015 om 18:49:38Weer een stapje dichter bij de Spelen. Contract getekend! @Waaijenberg @Bravenboer #skeleton http://t.co/9Qxbtl2o2V http://t.co/RVWm7Yi0Ku reageer retweet
We zijn er bijna! Op naar een goede start van het seizoen. De finishlijn is in zicht, nog twee dagen om hem te halen. Steunen kan via de onderstaande link of door deze door te sturen naar iemand waarvan je denk dat die het verschil kan maken voor ons.twitter:skeletonNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 12:21:21De laatste lootjes, 94% bereikt! Nog 2 dagen. Steun nu: @wijzijnsport https://t.co/Eb9CfiBs5p @lillehammer2016 http://t.co/wPyVdMUyhn reageer retweet
100% binnen zie ik!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:55 schreef Skeletonster het volgende:
We zijn er bijna! Op naar een goede start van het seizoen. De finishlijn is in zicht, nog twee dagen om hem te halen. Steunen kan via de onderstaande link of door deze door te sturen naar iemand waarvan je denk dat die het verschil kan maken voor ons.twitter:skeletonNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 12:21:21De laatste lootjes, 94% bereikt! Nog 2 dagen. Steun nu: @wijzijnsport https://t.co/Eb9CfiBs5p @lillehammer2016 http://t.co/wPyVdMUyhn reageer retweet
https://wijzijnsport.nl/c(...)r-de-olympische-top/
Succes komend seizoen!quote:Alvast onzettend bedankt voor jullie steun! En ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte komend seizoen!
twitter:kimberleyb0s twitterde op maandag 19-10-2015 om 14:54:35Dag twee @Lillehammer: 117 km/h aangetikt met mijn nieuwe slee! #excited #snel https://t.co/X1SPMrFnP3 https://t.co/ux1a9BkeKd reageer retweet
pfffff...en we weten allemaal wie dat gewonnen heeft. Beetje jammer hoor...quote:Op donderdag 19 november 2015 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Stream laat vooralsnog alleen het Amerikaans rodelstartkampioenschap zien (video, niet live)
Maar als je F5't begint ie niet opnieuw, dus ik heb de hoop dat ze dit nu gewoon expres uitzenden terwijl we wachten op de wedstrijden, zodat er niet "Channel is off-air" staatquote:Op donderdag 19 november 2015 16:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
pfffff...en we weten allemaal wie dat gewonnen heeft. Beetje jammer hoor...
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |