SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha ja PSV 2 verloren en 1 gelijk = kampioen door falen Ajax.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Ajax punten weggeeft, die lampies zijn niks maar worden kampioen door het falen van Ajax.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax heeft dit moment meer punten dan vorig jaar. Dus wat lul je nou slap achterlijke
PSV is gewoon veel stabieler dan afgelopen seizoen, ze geven nu niet meer op bij wat tegenslag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ajax heeft meer punten dan vorig jaar
Nee. Ajax stond vorig jaar na 22 wedstrijden op 47 punten, nu op 22.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar ga ik even over nadenken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ajax stond vorig jaar na 22 wedstrijden op 47 punten, nu op 22.
huhquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is zijn verjaardag, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zou wel blij zijn als Depay stopt met trucjes doen etc deze wedstrijd. Verliest te vaak de bal met dat gepingel.
hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
De 3de doelpunt zal niet lang uitblijven.
Cocu heeft het eindelijk op de rails, nu hopen dat Memphis blijft of voor 50 miljoen wordt verkocht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Heeft Reitsma al gereageerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha niemand kan dat van deze hoek zien maar Driessen wel
PSV bijna het dubbelequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar na S22
[ afbeelding ]
Nu na S22
[ afbeelding ]
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahah geilende lampies hiero. Pisvee stelt geen klap voor dus krijg het nou niet te hoog in de bol. Denken dat ze kampioen worden omdat ze zo goed zijn![]()
Het kan dooien, het kan vriezen. We kunnen winnen of verliezen! Maar een betere club dan deze is er niet!
mad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahah geilende lampies hiero. Pisvee stelt geen klap voor dus krijg het nou niet te hoog in de bol. Denken dat ze kampioen worden omdat ze zo goed zijn![]()
Het kan dooien, het kan vriezen. We kunnen winnen of verliezen! Maar een betere club dan deze is er niet!
conclusie: psv is beter geworden en de andere twee topclubs nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar na S22
[ afbeelding ]
Nu na S22
[ afbeelding ]
1 punt, 2 weken geleden hadden ze wel meer, doet er verder niet toe.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar na S22
[ afbeelding ]
Nu na S22
[ afbeelding ]
Eerst afkraken en vervolgens roepen dat het de beste club is. Vreemde vogel ben jij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Het kutte is dat je nog gelijk lijkt te hebben ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 punt, 2 weken geleden hadden ze wel meer, doet er verder niet toe.
Feit is dat Ajax al 5 jaar lang faalt en 4 jaar geluk had van het gefaal van de rest.
Afkraken wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst afkraken en vervolgens roepen dat het de beste club is. Vreemde vogel ben jij.
Leuk grapje, 7/10quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst afkraken en vervolgens roepen dat het de beste club is. Vreemde vogel ben jij.
Dat dacht ik eerlijk gezegd eerst ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat jij GGMM bent.
Dat is ook denk ik de reden waarom de Boer niet verder dan Newcastle komt, het is niet een tactisch genie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het kutte is dat je nog gelijk lijkt te hebben ook.
Ga je voor mij kijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Omroep Brabant moet hij nog een tweede platform hebben.
Hij gaat toch de PSV watcher bij Eva Jinek worden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Omroep Brabant moet hij nog een tweede platform hebben.
Dan ga ik wel terugkijken, als dat telegraafmannetje er zit geloof ik het wel.quote:
Ook hier ben ik het mee eens, het meest opvallende vind ik dat Ajax gewoon een normaal puntenaantal haalt gezien de voorgaande jaren, PSV wint nu als een kampioen gewoon veel wedstrijden en staat een straatlengte voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook denk ik de reden waarom de Boer niet verder dan Newcastle komt, het is niet een tactisch genie.
SV hooligan gespot.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
net weer eens 3 minuten geprobeerd
wat een pure aids is dat programma toch
Van Bastenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Godskolere. Hoge ballen op guus, welke tacticus verzon dit?
Doet hij mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:39 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Is sterspeler Depay al douchen?
Wel fijn voor PSV dat Guusje Hupperts hem even over de achterlijn tikte.quote:
Zoutzak, een beetje een juffrouw.quote:
hetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch de beste reddingspercentage. Hoe slecht is de rest dan wel niet
hier danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het tot minuut 87 zo blijft ben ik pas zeker
Hey Cavaliers, alles goed man?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
Als PSV ook maar iets zorgvuldiger omging met de mogelijkheden, en dan doel ik vooral op Memphis en Narsingh, had PSV hier een doelpunt of 15 kunnen maken.
Is die kar al uit de schuur?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Uit winnen bij een AZ in vorm, heerlijk.
Wat vind jij van de invalbeurt van Guusje Hupperts?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
Als PSV ook maar iets zorgvuldiger omging met de mogelijkheden, en dan doel ik vooral op Memphis en Narsingh, had PSV hier een doelpunt of 15 kunnen maken.
Lekker man, ik geniet van dit PSV. Het kampioenschap is je van harte gegund.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja hoor, klasse. Met jou, ouwe pik?
Eerst nieuwe banden eronder.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is die kar al uit de schuur?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker man, ik geniet van dit PSV. Het kampioenschap is je van harte gegund.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is die kar al uit de schuur?
Bedankt, dat waardeer ik zeer. Kijk je ook al zo uit naar Langkawi?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker man, ik geniet van dit PSV. Het kampioenschap is je van harte gegund.
twitter:Erikmeijer_ twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 21:45:23Leg die bal breed Depay. Verd.... Egoist!! #azpsv dan is het 2-5!Pfffff @FOXSportsnl reageer retweet
Werelds.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de invalbeurt van Guusje Hupperts?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Erikmeijer_ twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 21:45:23Leg die bal breed Depay. Verd.... Egoist!! #azpsv dan is het 2-5!Pfffff @FOXSportsnl reageer retweet
Heeft Erik helemaal gelijk in, wat een debiele actie was dat van Depayquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar alle koersjes, ook weer lekker knallen in Spanje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik zeer. Kijk je ook al zo uit naar Langkawi?
Ik neem dat hele voetbal niet zo serieus. Na 4 jaar mag er ook wel iemand anders kampioen worden, zeker als ze het zo afdwingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kun je het kampioenschap dan een ander gunnen?
Miguel gaat zijn echte seizoensdebuut maken in Langkawi. Waar hij vanzelfsprekend het eindeklassement wint. Tevens beginnen 16 februari de wereldkampioenschappen baanwielrennen, waar Gaviria een medaille of 17 mee naar huis gaat nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar alle koersjes, ook weer lekker knallen in Spanje.
Guardado is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Wijnaldum is de belangrijkste speler van PSV.
Guardado is nooit bepalend.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado is het hier niet mee eens.
Langkawi is toch allemaal vlak? Nou ja Miguel gaat gewoon waaiers trekken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel gaat zijn echte seizoensdebuut maken in Langkawi. Waar hij vanzelfsprekend het eindeklassement wint. Tevens beginnen 16 februari de wereldkampioenschappen baanwielrennen, waar Gaviria een medaille of 17 mee naar huis gaat nemen.
Ik hou het op Narsinghquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Wijnaldum is de belangrijkste speler van PSV.
o okequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem dat hele voetbal niet zo serieus. Na 4 jaar mag er ook wel iemand anders kampioen worden, zeker als ze het zo afdwingen.
Jezusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guardado is nooit bepalend.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan 8 goals in de laatste 7 wedstrijden. Moet je voorstellen als hij wel kon voetballen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Statistisch gezien niet onjuistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij snapt het spelletje niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welnee, het eindklassement wordt gewonnen door klimmers. Vorig jaar finishten ze op Genting Highlands, een pracht van een col.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Langkawi is toch allemaal vlak? Nou ja Miguel gaat gewoon waaiers trekken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
NAAIHUIS BEDANKT, NAAIHUIS BEDANKT, NAAIHUIS NAAIHUIS NAAIHUIS BEDANKT
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat een gast ben je ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Beetje niveau Serero.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado is niet beter dan Brama en Vormer
Oh ja natuurlijk, hopelijk dwingt hij het kopmanschap af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welnee, het eindklassement wordt gewonnen door klimmers. Vorig jaar finishten ze op Genting Highlands, een pracht van een col.
Zijn posts doen mij denken aan GGMM.quote:
GGMMquote:
quote:
Ook vreemd, heb nog geen huldiging gezien of ietsquote:
Domme autist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ook vreemd, heb nog geen huldiging gezien of ietsNou ja, zal wel iets gemist hebben dan.
Depay was ook poep.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Narsingh extreem slecht zeg.
Voor de rest is PSV wel goed hoor.
Spreek je gewoon uit, WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE KAMPIOENEN! Anders houd je jezelf klein.quote:
Wat is er met het VI topic gebeurd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk ook nog VI terug kijken met Bossie, niks mis mee.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado 0 assists, 0 goals en toch de beste speler van de competitie zijn. Kaasfondue.
Snap jij de #extended in deze context=twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 16:22:401285 - Feyenoord's @svenvanbeek16 is the player with the most successful passes this Eredivisie season (1285 passes completed). Extended. reageer retweet
VBL / Voetbal Insite #1055 Inhoudelijk gezwetsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er met het VI topic gebeurd?
Ik begrijp niet dat iedereen dat zegt dat hij de beste is. Het is een goede speler, maar er zijn er wel een paar beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado 0 assists, 0 goals en toch de beste speler van de competitie zijn. Kaasfondue.
Dat is Zimling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat iedereen dat zegt dat hij de beste is. Het is een goede speler, maar er zijn er wel een paar beter.
Depay sowieso een paar klassen beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat iedereen dat zegt dat hij de beste is. Het is een goede speler, maar er zijn er wel een paar beter.
Heet het alweer voetbal insite?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Voetbal Insite #1055 Inhoudelijk gezwets
De kans is natuurlijk verdomd groot. Maar de afgelopen jaren heb ik wel geleerd om niet te vroeg te juichenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Spreek je gewoon uit, WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE KAMPIOENEN! Anders houd je jezelf klein.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay sowieso een paar klassen beter.
Klaassen vind ik ook beter dan Guardado.
Misschien maar opletten en niet alleen de doelpunten terug kijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom? Bij ADO speelt de beste speler van de eredivisie in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Depay vind ik beter dan Klaassen, hij is wel de beste op het moment.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay sowieso een paar klassen beter.
Klaassen vind ik ook beter dan Guardado.
Ik kijk regelmatig naar PSV maar ik snap de hype niet zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien maar opletten en niet alleen de doelpunten terug kijken.
quote:
Dat kan. Niet iedereen ziet dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig naar PSV maar ik snap de hype niet zo.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Depay vind ik beter dan Klaassen, hij is wel de beste op het moment.
Clasie, Toornstra, Wijnaldum, Depay, Klaassen vind ik beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan. Niet iedereen ziet dat.
Er zijn zoveel meer aspecten dan 'rendement', hij speelt in een elftal met Depay, Wijnaldum en De Jong (en Narsingh en Maher zijn ook aanvallendere spelers). Dan hoef je niet te scoren/assists te geven.quote:
Ajax komt veel te kort om PSV op minstens een gelijkspel te houden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk verdomd groot. Maar de afgelopen jaren heb ik wel geleerd om niet te vroeg te juichenVandaag was PSV weer niet heel goed, als je dalijk in 5 wedstrijden tijd Ajax, Feyenoord en PEC krijgt kan je er zomaar 2 verliezen (of meer).
Anyway, de kans is natuurlijk wel heel groot dat we kampioen gaan worden.
Dat magquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clasie, Toornstra, Wijnaldum, Depay, Klaassen vind ik beter.
Zelfs op een VM positie kan je veel dwingender aanwezig zijn qua het spel te verdelen hoor. Guardado is natuurlijk wel goed, maar echt niet de beste. Vind dat hij bij PSV prima op zijn plek is qua niveau.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn zoveel meer aspecten dan 'rendement', hij speelt in een elftal met Depay, Wijnaldum en De Jong (en Narsingh en Maher zijn ook aanvallendere spelers). Dan hoef je niet te scoren/assists te geven.
Je hebt een paar biertjes op, merk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clasie, Toornstra, Wijnaldum, Depay, Klaassen vind ik beter.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Depay is zo overrated, zal door die spiermasse nooit een goede buitenspeler worden.
Dat word weer een 5-0 nederlaag daarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax komt veel te kort om PSV op minstens een gelijkspel te houden.
Ik ga niet meer happen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat je beter Gudelj kan halen dan nog een jaar die dure Guardado.
Oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs op een VM positie kan je veel dwingender aanwezig zijn qua het spel te verdelen hoor. Guardado is natuurlijk wel goed, maar echt niet de beste. Vind dat hij bij PSV prima op zijn plek is qua niveau.
Ik vind dit een bijzonder zwak argument, dat bovendien onwaar is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt een paar biertjes op, merk ik.
Messi heeft geen enorme spiermassa hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De beste speler van dit moment heeft dezelfde bouw joh, idioot.
Veel dwingender? Die man geeft per wedstrijd een perfecte pass of 83. Dat er geen assists achter zijn naam komen kan liggen aan het feit dat het een voorassist is, of dat de man waarop hij passt de kans niet afmaakt. Zoals de Jong vandaag in de 75e minuut.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs op een VM positie kan je veel dwingender aanwezig zijn qua het spel te verdelen hoor. Guardado is natuurlijk wel goed, maar echt niet de beste. Vind dat hij bij PSV prima op zijn plek is qua niveau.
Zie kopbal L. De Jong vandaag weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Guardado niet genoeg assists heeft gegeven waar medespelers verzaakten in het afmaken.
Ronaldo bedoel je? Totaal anders, Depay is veel te gespierd voor zijn kleine lengte. Ronaldo is langer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De beste speler van dit moment heeft dezelfde bouw joh, idioot.
Dat klopt en dat zeg ik ook nergens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi heeft geen enorme spiermassa hoor
Omdat AZ een hype is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Jaaa hooooor hoe heeft PSV nou weer gewonnen in Alkmaar?
Is goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ronaldo bedoel je? Totaal anders, Depay is veel te gespierd voor zijn kleine lengte. Ronaldo is langer.
Ze maakten meer doelpunten dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Hij is dan ook een goede speler.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veel dwingender? Die man geeft per wedstrijd een perfecte pass of 83. Dat er geen assists achter zijn naam komen kan liggen aan het feit dat het een voorassist is, of dat de man waarop hij passt de kans niet afmaakt. Zoals de Jong vandaag in de 75e minuut.
Door die flikker Naaihuisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks dat PSV toch wel kampioen wordt, ben ik nu een tikkie mad.
Ook nog bijdehand doen he? Ik zal je :S:S:S:Squote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze maakten meer doelpunten dan de tegenstander.
Door wie wordt AZ gehyped dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat AZ een hype is.
Groetjens.
Hij is niet zo maar goed. Hij is de beste. And it's not even close.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is dan ook een goede speler.
Laat maar JR. Niet alleen qua humor steken we boven de rest uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niet de beste, dan hoor je namelijk veel dwingender aanwezig te zijn in deze competitie. En zeker als je dus al zo oud als hem bent.
Ja want die spelen beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
20 punten voorsprong op Feijenoord. Maar Feijenoord verdient de titel, aldus PizzaGeit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is niet zo maar goed. Hij is de beste. And it's not even close.
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat maar JR. Niet alleen qua humor steken we boven de rest uit.
Wanneer begint die Oranje onzin eigenlijk weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
Luuk de Jong mag het wel weer eens proberen in Oranje.
Volgens mij eind volgende maand ofzo tegen Turkiye.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer begint die Oranje onzin eigenlijk weer
Weer lekker inhakken op Hiddink
Mwah, dat veel mensen hier overtuigend een winst voor AZ in durfde te vullen vind ik opvallend.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door wie wordt AZ gehyped dan?
Vanaf maandag 23 maart tot en met vrijdag 3 april.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer begint die Oranje onzin eigenlijk weer
Weer lekker inhakken op Hiddink
Nederlaagjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij eind volgende maand ofzo tegen Turkiye.
SuperTurk maakt er driequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij eind volgende maand ofzo tegen Turkiye.
Ooh met je eens hoor. Maar ik had ook nooit gedacht dat AZ een resultaat zou halen tegen PSV. Al vind ik AZ bij vlagen wel leuk voetbal spelen en Gudelj en Berghuis vind ik wel twee leuke spelers bij AZ.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat veel mensen hier overtuigend een winst voor AZ in durfde te vullen vind ik opvallend.
Vandaag zag je weer dat ze verdedigend nog wel veel blunderen. Niet alleen Esteban maar bijvoorbeeld bij die 2-4 lieten ze De Jong met zijn allen vrij staan, ongekend.
Mühren en Hupperts in een ploeg die denkt dat ze 2e kunnen worden is natuurlijk lachwekkend. Helemaal als je Hupperts als linksbuiten gebruikt. Mühren miste weer een legio kansen, met name in het begin, en alleen bij een niet-na-denken-kans was het hangen.
Heel leuk dit verhaal, maar AZ doet het de laatste wedstrijden gewoon prima. Ze staan ook niet voor niets vierde, met hetzelfde puntenaantal als Feyenoord. Uit winnen bij AZ is een prima prestatie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat veel mensen hier overtuigend een winst voor AZ in durfde te vullen vind ik opvallend.
Vandaag zag je weer dat ze verdedigend nog wel veel blunderen. Niet alleen Esteban maar bijvoorbeeld bij die 2-4 lieten ze De Jong met zijn allen vrij staan, ongekend.
Mühren en Hupperts in een ploeg die denkt dat ze 2e kunnen worden is natuurlijk lachwekkend. Helemaal als je Hupperts als linksbuiten gebruikt. Mühren miste weer een legio kansen, met name in het begin, en alleen bij een niet-na-denken-kans was het hangen.
Gudelj en Berghuis zijn wel goede spelers inderdaad. Al heb ik het idee dat Berghuis soms iets teveel overtuigd is van zichzelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh met je eens hoor. Maar ik had ook nooit gedacht dat AZ een resultaat zou halen tegen PSV. Al vind ik AZ bij vlagen wel leuk voetbal spelen en Gudelj en Berghuis vind ik wel twee leuke spelers bij AZ.
Dat vind ik wel een goede eigenschap. Dan durf je je acties ook gewoon te maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj en Berghuis zijn wel goede spelers inderdaad. Al heb ik het idee dat Berghuis soms iets teveel overtuigd is van zichzelf.
Ik vind ze niet een bijzonder seizoen doormaken. Weinig wedstrijden gezien waar ik van achterover viel. Alleen de tweede helft in Groningen vond ik overtuigend in de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heel leuk dit verhaal, maar AZ doet het de laatste wedstrijden gewoon prima. Ze staan ook niet voor niets vierde, met hetzelfde puntenaantal als Feyenoord. Uit winnen bij AZ is een prima prestatie.
Wie is de beste dan JR?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niet de beste, dan hoor je namelijk veel dwingender aanwezig te zijn in deze competitie. En zeker als je dus al zo oud als hem bent.
Vind je? Beslissend wel ja. Ik vind Guardado wel het beste denk ik. Al vind ik Wijnaldum, Clasie en Klaassen ook een goed seizoen doormakenquote:
En nog steeds een prima rendement en doet bij vlagen nog steeds heerlijke dingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay is al weken zwaar uit vorm.
Guardado vind ik niet veel beter op het middenveld dan Wijnaldum, Clasie of Klaassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind je? Beslissend wel ja. Ik vind Guardado wel het beste denk ik. Al vind ik Wijnaldum, Clasie en Klaassen ook een goed seizoen doormaken
Mooie reclame voor haanreclamewerk.nl.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Derby's are coming. Vol stadion voor de laatste Cambuurtraining.
De eredivisiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Memphis is DE beste speler uit de Eredivisie.
Vitesse - Willem IIquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:40 schreef Sked het volgende:
Matig avondje voetbal, gelukkig mis ik alles behalve Vitesse
Was in Tilburg een prima pot. Ik verwacht toch wel 2-0, 3-0quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse - Willem II. Leuke klesj
Ik denk dat Willem II ook nog wel een doelpuntje gaat maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Was in Tilburg een prima pot. Ik verwacht toch wel 2-0, 3-0
Nee man, gewoon vierde keer op rij de nul. Eloy in topvormquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Willem II ook nog wel een doelpuntje gaat maken.
Eloy kan niet eeuwig defensieve fouten verbloemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee man, gewoon vierde keer op rij de nul. Eloy in topvorm
Vitesse kreeg in de laatste drie speelronden minder schoten op doel tegen dan elk ander team (vijf) en incasseerde als enige ploeg geen enkele treffer in deze duels.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eloy kan niet eeuwig defensieve fouten verbloemen.
Nog steeds heb ik grote gevaarlijke kansen gezien. Rosheuvel, al is dat een gegarandeerde misser. El Ghazi, kreeg de bal wel iets verkeerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse kreeg in de laatste drie speelronden minder schoten op doel tegen dan elk ander team (vijf) en incasseerde als enige ploeg geen enkele treffer in deze duels.
El Ghazi kan je moeilijk verwijten aan Vitesse, dat was gewoon een prima schot van afstand. Rosheuvel was een foutje van Kashia. Maar één fout in drie wedstrijden is voor Vitesse absurd goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik grote gevaarlijke kansen gezien. Rosheuvel, al is dat een gegarandeerde misser. El Ghazi, kreeg de bal wel iets verkeerd.
El Ghazi was geen afstandsschot wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:53 schreef Sked het volgende:
[..]
El Ghazi kan je moeilijk verwijten aan Vitesse, dat was gewoon een prima schot van afstand. Rosheuvel was een foutje van Kashia. Maar één fout in drie wedstrijden is voor Vitesse absurd goed.
In de beker ging het ook al goed, tot aan die rode kaart.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi was geen afstandsschot wat ik bedoel.
Maar je hebt wel gelijk dat Vitesse defensief verrassend goed is sinds de tik in de beker.
Diks speelde in de eerste seizoenshelft bij afwezigheid van Wallace stukken beter. Eerste keer dat ik hem zag was tegen PEC uit en uit bij Vitesse. Ik vond hem knap zich overeind houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
In de beker ging het ook al goed, tot aan die rode kaart.
Niet om het meteen aan hem toe te schrijven, maar sinds Diks erin staat gaat het defensief een stuk beter
Ik vond het zelf ook verwonderlijk dat hij niet gewoon bleef staan. Gelukkig maakt Bosz dat nu goed, want hij is nu al beter dan die Wallacequote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diks speelde in de eerste seizoenshelft bij afwezigheid van Wallace stukken beter. Eerste keer dat ik hem zag was tegen PEC uit en uit bij Vitesse. Ik vond hem knap zich overeind houden.
twitter:HeraclesTweet twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:45:13#Wedstrijdfeit: In 3 v/d 5 Eredivisie-duels die Schenkeveld speelde voor @Feyenoord, deed huidig assistent v. Bronckhorst ook mee. #herfey reageer retweet
Wat zijn dit voor jostibandfeitjestwitter:HeraclesTweet twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:30:06#Wedstrijdfeit: Weghorst maakte 3 v/d 6 goals in 2014/2015 in duels die om 18:30 begonnen. • Ajax (1)• NAC (1)• Heerenveen (1) #herfey reageer retweet
Samen met Mo'tje Allach en vd Brom, heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs Slegers morgen bij De Tafel van Kees. Topshow.
Het zijn negatieve feitjes, deze feitjes of geen feitjes. Dan maar dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HeraclesTweet twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:45:13#Wedstrijdfeit: In 3 v/d 5 Eredivisie-duels die Schenkeveld speelde voor @Feyenoord, deed huidig assistent v. Bronckhorst ook mee. #herfey reageer retweet
Wat zijn dit voor jostibandfeitjestwitter:HeraclesTweet twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 17:30:06#Wedstrijdfeit: Weghorst maakte 3 v/d 6 goals in 2014/2015 in duels die om 18:30 begonnen. • Ajax (1)• NAC (1)• Heerenveen (1) #herfey reageer retweet
Van den Brom die nog mad is, genotquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Samen met Mo'tje Allach en vd Brom, heerlijk
Oh, dat is vervelendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg leuke plannen had voor vanavond, maar ik lig in bed met griep.
Beterschap Trudy. Met griep in bed voor de grote dag morgenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg leuke plannen had voor vanavond, maar ik lig in bed met griep.
'Fred R. gearresteerd voor poging tot moord'quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
Fred Rutten: 'Ik ga niet iemand helemaal doodmaken'
gelukkig maar
Dat is inderdaad erg jammer. Gelukkig word ik goed verzorgd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beterschap Trudy. Met griep in bed voor de grote dag morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |