SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Nee, ik maak meer niet meer druk om. Heb me al neergelegd bij een kampioenschap + platte kar voor PSV. Dan maak ik me niet druk om deze wedstrijden. Ik richt me liever op het behoud van plek 2 door Ajax.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:38 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Steun mij mede-ajacied. Die smerige lampies horen toch niks te krijgen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik maak meer niet meer druk om. Heb me al neergelegd bij een kampioenschap + platte kar voor PSV. Dan maak ik me niet druk om deze wedstrijden. Ik richt me liever op het behoud van plek 2 door Ajax.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik maak meer niet meer druk om. Heb me al neergelegd bij een kampioenschap + platte kar voor PSV. Dan maak ik me niet druk om deze wedstrijden. Ik richt me liever op het behoud van plek 2 door Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog beginnen moppiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je al klaar met schuimbekken?
Ajax gaat punten verspelen in Tilburg, Eindhoven, Heerenveen en Zwolle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:40 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]PSV moet gewoon een paar wedstrijden verliezen en Ajax doet weer mee!
Kan nog alle kanten op.quote:
Dat was hij een flinke poos ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat mensen Arias geen goede speler vonden.
Ik weet nog dat ik dat riep.quote:
Dat was vorig seizoen misschien wel onze beste speler. Alleen zegt dat niet heel veel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vergelijking met Manolev is voor iedereen moeilijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer in de tweede seizoenshelft toen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen misschien wel onze beste speler. Alleen zegt dat niet heel veel.
Manolev is beter dan Lahmquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een vergelijking met Manolev is voor iedereen moeilijk.
Eerste paar wedstrijden was hij ook dramatisch. Blij dat Cocu hem toen na 30 min al wisseldequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen werd hij volgens mij scheelgedraaid door Xander fucking Houtkoop, was het niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerste paar wedstrijden was hij ook dramatisch. Blij dat Cocu hem toen na 30 min al wisselde![]()
Goede ontwikkeling doorgemaakt.
Het zegt allemaal ook niet zoveel. Frank van der Struijk had ooit Dries Mertens in zijn broekzakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen werd hij volgens mij scheelgedraaid door Xander fucking Houtkoop, was het niet?
Ik acht de kans klein, toch scoort hij 2 keer.quote:Op
vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd of Depay nog iets goeds gaat doen vandaag.
Nick Hofs won ooit een kopduel van Orlando Engelaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zegt allemaal ook niet zoveel. Frank van der Struijk had ooit Dries Mertens in zijn broekzak
Geen idee, weet alleen dat hij toen echt dramatisch speeldequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen werd hij volgens mij scheelgedraaid door Xander fucking Houtkoop, was het niet?
2 ook gelijk meteen.quote:
Wedstrijd waarbij hij na '30 gewisseld werd, was PSV-GAE (3-0 overigens met een mooie gol van Hiljegod).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat hij toen echt dramatisch speelde
En ook nog eens carnafval he.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens gek op de vrijdagavond. [ afbeelding ]
Kernafval?quote:
Ik wilde later nog naar Hansie Hansie kijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het gemak ook even de tussenstanden in de Jupiler League.
[ afbeelding ]
Het Rene van Eck-effect duurt voort.
Moet ik volgende week weer gedwongen een wissel doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wilde later nog naar Hansie Hansie kijken.
Niet voor niks heb ik een Feyenoord verdediging en een PSV aanval/middenveld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik volgende week weer gedwongen een wissel doen.
Lijkt mij niet dat Karim Rekik 1-2-3 hersteld is van op het oog de hamstringblessure.
Heb toch nog Kongolo erin gedaan dus ik denk dat ik volgende keer Nelom erin doe gezien hun schema.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet voor niks heb ik een Feyenoord verdediging en een PSV aanval/middenveld.
m a dquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Basje Naaihuis weer, smerige gladjakker.
Inkoppertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ik vind Luuk de beste kopper van PSV"
Bedankt Perez
hue hue hue hue huequote:
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:57:15Gertjan Verbeek heeft zijn eerste zege als trainer van @VfLBochum1848eV binnen. Tegen Braunschweig wordt het 3-2. http://t.co/pVB7HFWXRx reageer retweet
madquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAH OH YEAAAAAAAH HOERE LAMPIES
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAH OH YEAAAAAAAH HOERE LAMPIES
Ja want hier zouden we wel even winnen. Alleen mensen die er kijk op hebben hadden puntverlies verwacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Dit is de ommekeer in de Eredivisie seizoen 2014/15
Ik wil nog meer goals van beide kanten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een kolderieke blunder van AZ achterin.
Dit kwam al meteen in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een kolderieke blunder van AZ achterin.
Retteketet!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:11 schreef xFriendx het volgende:
Zou wat zijn als AZ alsnog wint. Dan zit je als supporter de rest van het seizoen minder vaak met de billen samengeknepen. Bij een achterstand tot twee nul kan je je dan drukker maken om kersen- of aardbeienthee dan de stand bij de wedstrijd
okéquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSV is een dikke schijtclub, kutlampies![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSV is een dikke schijtclub, kutlampies![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, Ajax wordt vierde dit seizoenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze wedstrijd wordt het begin van de grote comeback van Ajax.
Haha echt niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:12 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Haha, Ajax wordt vierde dit seizoen
Die schoot ooit een bal in de kruising bij VVV.quote:
Verhoekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Als je moest kiezen, Hupperts of Jozefzoon?
Hupperts natuurlijk, de nieuwe Robben volgens LitmanenAFCA.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Als je moest kiezen, Hupperts of Jozefzoon?
dos santosquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:16 schreef JanJanJan het volgende:
kan niet kijken
Wie is eruit voor Hupperts?
Hoe is dat een overtreding, Jan-hermen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Geen rode kaart, overtreding waar de 3-2 uit komtNijhuis houdt van Chinees lijkt het.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:16 schreef Zorro het volgende:
Oei, van Basten weer in de stress. Als dat maar goed gaat.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Admiraal kontkanaal is debiel.
Ja, met die Sinkgraven erbij. Oei.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef Brammess het volgende:
Achja worden ze een jaartje kampioen, volgend jaar worden ze weer met beide poten op de grond gezet.
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 21:18:4610 - Only Dusan Tadic (14) had more assists in the whole of last season than Jetro Willems this year after 23 rounds (10). Maestro. reageer retweet
Lijkt wel alsof jouw VMBO - Kader brein niet goed functioneert.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, met die Sinkgraven erbij. Oei.
Willems is ook een baas. Zo belangrijk voor PSV, verdedigend mag het iets beter, maar dat maakt die aanvallend meer dan goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 21:18:4610 - Only Dusan Tadic (14) had more assists in the whole of last season than Jetro Willems this year after 23 rounds (10). Maestro. reageer retweet
Die kan zo naar Barcaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jouw VMBO - Kader brein niet goed functioneert.
wat een dissquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof jouw VMBO - Kader brein niet goed functioneert.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het effect van Guus Hupperts.
Hupperts speelde de eerste helft tijdens GRO-AZ, het stond bij rust 2-1.
Hupperts komt erin bij 2-2, even later is het 2-4.
#zoekhetverband.
Je bent iets op het spoor Stijn, dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het effect van Guus Hupperts.
Hupperts speelde de eerste helft tijdens GRO-AZ, het stond bij rust 2-1.
Hupperts komt erin bij 2-2, even later is het 2-4.
#zoekhetverband.
Die tweede zin is uiteraard bedoeld bij AZ-PSV. Sorry voor de miscommunicatie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap het niet
HIj speelde de eerste helft
maar viel in bij de 2-2
True. Verdiend kampioen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef JanJanJan het volgende:
klote, maar PSV is verreweg de beste ploeg dit jaar
Ah zo, Hupperts was bij Roda wel goed, wel jammer voor hem. Ging bijna naar Ajax destijds.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tweede zin is uiteraard bedoeld bij AZ-PSV. Sorry voor de miscommunicatie.
GGMMquote:
Niet altijd feyenoord de schuld geven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vast mensen die met kanker schelden.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:18 schreef JanJanJan het volgende:
klote, maar PSV is verreweg de beste ploeg dit jaar
Bij Roda werd hij dan ook als rechtsbuiten opgesteld en speelt hij niet in een ploeg die grote ruimtes heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah zo, Hupperts was bij Roda wel goed, wel jammer voor hem. Ging bijna naar Ajax destijds.
Herkenbaar verhaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Ajax punten weggeeft, die lampies zijn niks maar worden kampioen door het falen van Ajax.
Haha.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Ajax punten weggeeft, die lampies zijn niks maar worden kampioen door het falen van Ajax.
Lachwekkende opmerking.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zijn ze dus beter dan ajaksquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax heeft dit moment meer punten dan vorig jaar. Dus wat lul je nou slap achterlijkequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |