SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Percentages zeggen niet zoveelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=237061#25
Waarschijnlijk hij niet.
Telgenramp.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hij niet.
Wat staat Vermeer laag. Even bewarenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hij niet.
Huur, dus einde seizoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:07 schreef Muto het volgende:
hoelang contract heeft Guardado eigenlijk?
zal PSV hem kunnen aantrekken, Thijs?quote:
wie keept daar?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet jij niet juichen in het echt ofzo ipv zo snel mogelijk op fok posten
Kan ook wel, alleen PSV is goed dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Brom: ''Wij kunnen tweede worden''
nu reageert hij als volgt:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies, het wordt gewoon 4-2.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, gebeurde vorige week tegen Groningen ook.
In deze wedstrijd geef ik ze goede kansen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
jelly?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef nickhguitar het volgende:
Champions league winnaar 2015/2016, je hoorde het hier het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
AZ is anders ook gevaarlijk. Alleen hebben wij Luukinho.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik hoor net dat Guardado straks weg is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:09 schreef nickhguitar het volgende:
Champions league winnaar 2015/2016, je hoorde het hier het eerst![]()
![]()
![]()
![]()
7 minuten and gonequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef AFCNiels het volgende: Ik had 2-1, dat zal het wel worden. De eerste is al gemaakt.
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor een ploeg die gedeeld 3e staat is dit lachwekkend. ''Don't believe the hype''.
Met Mühren weet je zeker dat AZ niet dankzij hem gaat scoren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ is anders ook gevaarlijk. Alleen hebben wij Luukinho.
hou op met die overactingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Een eigen clubgeest, dat zie je op het veld
Ook de supporters, die worden hier geteld
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
dquote:
Zou je dit niet willen doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Wijnaldum ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik hoor net dat Guardado straks weg is.
Toen den Hertog Jan kwam varenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
* Dj_Day-V pakt mexicano met 2 handen bij de schouders.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
Zelfs Excelsior verdedigt beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Was meegegaan, had je het daar kunnen zingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
get-mad.gifquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik word liever 1 keer kampioen met oogstrelend wereldklassevoetbal dan 4 keer met afbraakvoetbal van de armoede.
PSV
Heb je je carnavalspak al aan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
Ik geniet hier elke keer weer van.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geniet hier elke keer weer van.
nee ben niet zo'n carnavaller.quote:
oja tikkie terug is mooi voetbalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik word liever 1 keer kampioen met oogstrelend wereldklassevoetbal dan 4 keer met afbraakvoetbal van de armoede.
PSV
Ik niet hoor, AZ is al jaren zo wisselvallig als de pest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
DE CLUB VAN KOEK EN KAASquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Inhaken jongens!
Kom je zelf niet uit het polonaisegebied?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee ben niet zo'n carnavaller.
Dan kan Frank weer roepen dat ze hebben gedomineerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja tikkie terug is mooi voetbal
Met Memphis in je ploeg maakt het niet uit welk systeem je speelt, dan is alles mooi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja tikkie terug is mooi voetbal
Ik vind dat Banny dit moet integreren in de site. Ik vind op links klikken niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of je met jelly wil.quote:
Wij snappen buitenspel ook, maar bedankt dat je het doorgeeft.quote:
Bant hij zo vaak? Of ben je gewoon mad? jelly?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dat Banny dit moet integreren in de site. Ik vind op links klikken niet leuk.
Gelukkig zijn ze eindelijk uit de droom nu 1 van de concurrenten eens niet hopeloos faalt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan Frank weer roepen dat ze hebben gedomineerd.
Ach, volgend jaar is het feestje weer over voor PSV en wordt Ajax de komende jaren gewoon weer kampioenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
PSV
Ik heb een paar mooie quotes in het archief gevonden. Die bewaar ik tot de transfer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
Wijnaldum, de man van 25 miljoen. En Rotterdam maar dijen kletsen toen. Xx tx
eens*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Brammess het volgende:
Oh PSV heeft de scheidsrechter weer is mee. Gras is groen overigens.
WILLEMS VOOR NOG MINDER. WAT IS JE PUNT?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Heeinz het volgende:
HIER MOISANDER KREEG VOOR MINDER ROOD!!!
Mühren op de lijn met de bal is nog geen kansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Muhren op weg naar de goal is natuurlijk nog geen kans he.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Brammess het volgende:
doe Ff paarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een paar mooie quotes in het archief gevonden. Die bewaar ik tot de transfer.
Tja dat is nu niet relevant want we spelen nu op groen gras oh ja en Feyenoord heeft de beste supporters altijd trouw in tegenstelling tot die joden of neuzen hoe je het ook maar wil noemenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
WILLEMS VOOR NOG MINDER. WAT IS JE PUNT?
Dat durven ze niet eens te zingen in Alkmaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nijhuis Nijhuis je moeder is een hoer
En AZ de mooiste klappers.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat is nu niet relevant want we spelen nu op groen gras oh ja en Feyenoord heeft de beste supporters altijd trouw in tegenstelling tot die joden of neuzen hoe je het ook maar wil noemen
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Brammess het volgende:
Boehoe, Calimero. Wij hebben tenminste geen keeper van PSV bij de tegenstander in de goal die in de 88ste minuut een bal laat lopen zodat je wint.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:15 schreef Brammess het volgende:
HAHAHAHA staat hier verderop een bord 'fietspad, dus niet brommen' HAHAHA leuk he.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Boehoe, Calimero. Wij hebben tenminste geen keeper van PSV bij de tegenstander in de goal die in de 88ste minuut een bal laat lopen zodat je wint.
Als hij achterstaat dan verandert hij altijd gelijk in een rare idioot.quote:
das waar, was nog meer een scoringskans.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
Ik wil het niet eens vergelijken met Moisander, maar Nijhuis gaf er niet eens geel voor aan Van Rhijn in de Klassieker
En dat alleen maar omdat Ajax ze het zo makkelijk maaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich nog niet neer hebben gelegd bij het feit dat PSV kampioen wordt
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie heeft deze eigenlijk ingesproken
Mario vond het rood van in de Klassiekerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
Ik wil het niet eens vergelijken met Moisander, maar Nijhuis gaf er niet eens geel voor aan Van Rhijn in de Klassieker
Als dat je beste antwoord is dan weet ik dat ik gelijk heb inderdaad. Maar ja, fok jou: KAMPIOEEEEENNUEEEEEH!quote:
karinaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[sinds 2003]quote:
Mario is een dom zwijn. Hopelijk wordt hij trainer in de Belgische tweede klassequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario vond het rood van in de Klassieker
Mario vond het geen rood van Moisander.
#Marioindex
davyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
twitter:MariovanderEnde twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 20:17:31#azpsv Rekik ontsnapt aan rode kaart #azpsv 17' reageer retweet
Volgens mij kreeg ik de link van Johannes die kreeg hem weer van iemand andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
v/d Ende zal wel geen trainer worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Mario is een dom zwijn. Hopelijk wordt hij trainer in de Belgische tweede klasse
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon net op de Nederlandse TV.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na 7 jaar als koopclub zijnde. Hoera!
quote:
Ik dacht dat Stijn op Been doelde, excusesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Ende zal wel geen trainer worden.
1997 hansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon net op de Nederlandse TV.
Hahahahaha.
Voor het laatst toen Feyenoord kampioen werd, betaalde men nog met guld0ns xD.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd was Pokemon net op de Nederlandse TV.
Hahahahaha.
98 toch?quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Haha eindhoven joden xDquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
moeten die eindhoven joden geen carnavalvieren
1999 zelfs volgens Wiki. Augustus 1999.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kan ook
feyenoord kampioen in 99
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1999 zelfs volgens Wiki. Augustus 1999.
Elk seizoen bestaat uit ongeveer 52 afleveringen. Deze worden aangeduid met een internationaal gebruikte seizoenstitel. Sinds 1999 wordt Pokémon uitgezonden in Nederland.
Hmm kan me toch echt ietsje vroeger herinneren . had zelfs die kaarten al toen ik 8 wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1999 zelfs volgens Wiki
Elk seizoen bestaat uit ongeveer 52 afleveringen. Deze worden aangeduid met een internationaal gebruikte seizoenstitel. Sinds 1999 wordt Pokémon uitgezonden in Nederland.
Nogmaalsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm kan me toch echt ietsje vroeger herinneren . had zelfs die kaarten al toen ik 8 was
ik had charriezurd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm kan me toch echt ietsje vroeger herinneren . had zelfs die kaarten al toen ik 8 was
Ouwe Serie A kijkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nogmaals
http://vocaroo.com/i/s0V2dCIVRW7K
En 15/16 wordt Feyenoord kampioen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kan ook
feyenoord kampioen in 99
iedereen maar lachen toen ik zei dat die zeker meer op ging leveren dan 5 miljoen. Mooi manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een paar mooie quotes in het archief gevonden. Die bewaar ik tot de transfer.
In 15/16 gaan er weer bommen vallen op Rotterdamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
En 15/16 wordt Feyenoord kampioen.
U hoorde het hier voor het eerst.
Met K2, de Toorn en Immers worden we lachend kampioen.
Oh en de tegenstanders worden vissenvoer.
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
iedereen maar lachen toen ik zei dat die zeker meer op ging leveren dan 5 miljoen. Mooi manWijnaldum
Wijnaldum kwam bij mij pils halen na de 3-2 nederlaag tegen Roda.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
iedereen maar lachen toen ik zei dat die zeker meer op ging leveren dan 5 miljoen. Mooi manWijnaldum
Wijnalbum, Depay en Guardado gaan naar ons aller Feyenoordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
En 15/16 wordt Feyenoord kampioen.
U hoorde het hier voor het eerst.
Met K2, de Toorn en Immers worden we lachend kampioen.
Oh en de tegenstanders worden vissenvoer.
Nu speel je met vuur..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In 15/16 gaan er weer bommen vallen op Rotterdam
Wijn-album?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wijnalbum, Depay en Guardado gaan naar ons aller Feyenoord![]()
![]()
What the f.. ben jij nou weer voor een rare user :squote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wijnalbum, Depay en Guardado gaan naar ons aller Feyenoord![]()
![]()
Geluk van de kampioenquote:
Ik moest aan dat wijf met die dikke tieten uit Modern Family denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gloria
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
What the f.. ben jij nou weer voor een rare user :s
hoezoquote:
Is cultuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom laat Gudelj steeds zijn tong uit de mond hangen?
Hebben die even pech.quote:
Laat je frustraties eruitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
PSV dikke schijtclub. Als Ajacied nog liever 010 dan die kut lampies.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
mad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ja he, helemaal mee eens. Ik als Feyenoord-lover gun Ajax meer een schaal dan die hommels uit Eindhovenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
balen manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Waarom ben je niet voor Excelsior, Dordrecht en Willem II?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ja he, helemaal mee eens. Ik als Feyenoord-lover gun Ajax meer een schaal dan die hommels uit Eindhoven!!!!1!!!11
Dikke schijtclubquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Dat zijn kinderclubsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Excelsior, Dordrecht en Willem II?
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
wat een bazennaamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dikke schijtclub
Aldus Admiraal Kontkanaal
Roda JC is een leuke club?quote:
Wie heeft deze gênante vocaroo ingesproken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat weet je bestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft deze gênante vocaroo ingesproken?
karinaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval wel een club uit Limbolandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC is een leuke club?
davyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |