De kinderbijslag telt vanaf het volledige kwartaal na geboorte. Dus hppgzomer kindjes rekenen mee vanaf kwartaal 4. De uitbetaling is na afloop van het kwartaal dus op 1 januari.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef mousemicky het volgende:
Over kinderbijslag: het kwartaal na de geboorte. Voor hoogzomerkindjes dus 1 oktober, niet januari
Daarom moeten ze de mijne maar gewoon halen op uiterlijk 30 juni.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef McLaura het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de mijne maar gewoon halen op uiterlijk 30 juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dit keer wel geluk![]()
Mijn dochter is van 1 oktober en hadden in januari al kinderbijslag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:15 schreef pessie het volgende:
[..]
De kinderbijslag telt vanaf het volledige kwartaal na geboorte. Dus hppgzomer kindjes rekenen mee vanaf kwartaal 4. De uitbetaling is na afloop van het kwartaal dus op 1 januari.
Er ligt een bijna peuter op schoot dus crappy type-skills...
Kwestie van op de juiste dag 'klussen'quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Kwestie van op de juiste dag 'klussen'
Lijkt mij allebei juist wel cool eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef ingee het volgende:
Ik hou d'r vandaag en morgen in ieder geval nog even binnen. Vrijdag de 13e en valentijnsdag lijken me niks als geboortedata.
Datumtweeling doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef pessie het volgende:
Hier heeft de baby niet heel veel keuze in komst-data. 27 april, 1 mei, 2 mei en 4 mei zijn al bezet. Maar goed, de beeb komt wanneer die komt en mijn ervaring is dat dat de datum is die ik uitreken, dus wordt mijn broertje gewoon weer oom op zijn eigen verjaardag! (2 mei)
dealquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:50 schreef twist02 het volgende:
[..]
Datumtweeling doen?
Hoewel ik zelf 3 mei uitgerekend had, maar ik heb nog niet zoveel ervaring
Mijn vriend is op 4 mei jarig. Gezellig met 1 minuut stiltequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef twist02 het volgende:
[..]
Lijkt mij allebei juist wel cool eigenlijk
Bij onze Mini zijn er eigenlijk maar weinig data die ik liever niet heb. Was sowieso al wel blij dat het niet rond de feestdagen was ofzo. Koningsdag of Bevrijdingsdag maakt me echt niets uit, maar ergens zou ik 4 mei wel jammer vinden i.v.m. DodenherdenkingOok weer geen echte ramp natuurlijk, maar liever niet
* twist02 aait over buik Heb je me gehoord?
Je zal maar net aan het bevallen zijn... "Mevrouw kunt u misschien even 1 minuut stil zijn tijdens het persen?! Beetje respect ja?!!!"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Mijn vriend is op 4 mei jarig. Gezellig met 1 minuut stilte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |