Klaagbaak komt straks op bezoek en onzin erachteraanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Dit topic wordt een publiektrekker...
Het kan gebeuren (niet bij mij,maar toch).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Genoeg biobakken hier...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zal je toch gebeuren, wil je geen kinderen, krijg je er na je 50e nog een...
Zal je als vrouw niet gauw gebeuren ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)quote:
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
Prime in de kleur van je hartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dit bossie besteld voor schoonzus, wordt morgenochtend (als het goed is bezorgd)
en ik dacht dus dat ik rozen had besteld, zou je verwachten voor 32 euro met een glazen
vaas maar het waren dus tulpen![]()
nah jah... ook goed,,,
mooie bossie toch?![]()
[ afbeelding ]
neh... had ik maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sorry, vraag maar of iemand hem wil veranderen
Ik had toch die foto nog niet gepostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, net heb je dat ook al gepost.
Tip: Lees eerst even terug voordat je iets post...
True, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had toch die foto nog niet gepost
ja, nou ik ben niet zo kort van stofquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar de rest wel.
De laatste zin was genoeg geweest...
Kijk, één zin, straight to the point.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nou ik ben niet zo kort van stof
altijd op tijd legen... schijnt slecht te zijn om de boel op te houden, dus ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een volle blaas is ook niet alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |