Zou eigenlijk nooit in me opkomen om rauwe ei in een pan met kokend water te breken.quote:Çılbır, çiğ yumurtanın kaynayan suya kırılıp pişirilmesiyle hazırlanan bir tür yemektir. Üzerine sarımsaklı yoğurt ve kızdırılmış tereyağlı-pul biberli sos dökülerek servis edilir.
https://tr.wikipedia.org/wiki/%C3%87%C4%B1lb%C4%B1r.
Zwaar overrated die Irinaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:20 schreef Atak het volgende:
Is het waar dat deze twee een relatie hebben?
[ afbeelding ]
Of zijn het allemaal roddels?
Echt leuk filmpje he.quote:
Zo maak je toch ook een gepocheerde ei?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:55 schreef zarGon het volgende:
Jullie ooit 'çılbır' gegeten?
[..]
Zou eigenlijk nooit in me opkomen om rauwe ei in een pan met kokend water te breken.
Ik kots vaker op Turkije.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:19 schreef TheMagnificent het volgende:
http://m.radikal.com.tr/t(...)ak_olduruldu-1292656
Cani köpekler, hebben ze het meisje eerst neergestoken en daarna haar lichaam verbrand...
Ja, alleen maken wij het anders. Niet in water maar gewoon in een pan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:55 schreef zarGon het volgende:
Jullie ooit 'çılbır' gegeten?
[..]
Zou eigenlijk nooit in me opkomen om rauwe ei in een pan met kokend water te breken.
Adriana valt alleen op fotoshoots mee. Irina vind ik niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is Adriana.
En ze is mooier dan die chick van Atak.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is Adriana.
En ze is mooier dan die chick van Atak.
Zoiets kan natuurlijk overal gebeuren, maar de vraag is waarom in het zogenaamd vromer geworden Turkije van de AKP moord, criminaliteit, geweld richting vrouwen en scheidingen in de laatste 10 jaar zo explosief zijn toegenomen.quote:
Maar is dat echt zo of komt het nu in de media en statistieken waar dat vroeger niet zo was?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoiets kan natuurlijk overal gebeuren, maar de vraag is waarom in het zogenaamd vromer geworden Turkije van de AKP moord, criminaliteit, geweld richting vrouwen en scheidingen in de laatste 10 jaar zo explosief zijn toegenomen.
Ik heb geen informatie om aan te nemen dat de statistieken laten we zeggen 15 jaar geleden niet goed bijgehouden werden. In 2009-2010 verschenen er bijvoorbeeld berichten dat moord op vrouwen in 7 jaar tijd met 1400% is toegenomen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar is dat echt zo of komt het nu in de media en statistieken waar dat vroeger niet zo was?
Al die mensen die van een niksdorpje opeens in de grote stad met al haar mogelijkheden, verwachtingen, druk en stress zijn gaan wonen zouden ook een verklaring kunnen wezen.
De vraag is waarom mannen hier vaak mee weg komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoiets kan natuurlijk overal gebeuren, maar de vraag is waarom in het zogenaamd vromer geworden Turkije van de AKP moord, criminaliteit, geweld richting vrouwen en scheidingen in de laatste 10 jaar zo explosief zijn toegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |