echte liefdequote:Slachtoffer vraagt dader ten huwelijk in rechtszaal
HAARLEM -
Een 30-jarige vrouw die vier maanden geleden genadeloos in haar buik, handen, armen en benen werd gestoken heeft de dader, haar ex-vriend, in de rechtszaal ten huwelijk gevraagd.
De dader, Yildirim D. (42), gaf aan spijt te hebben van zijn gewelddadige daad. Volgens Haarlems Dagblad boog hij zich met gesloten handpalmen voor de borst naar zijn slachtoffer om zijn excuses aan te bieden. Ook liet hij zijn toegetakelde ex weten nog 'ontzettend veel' van haar te houden.
De gruwelijke feiten werden tijdens het proces wegens poging tot doodslag en gijzeling uitgebreid behandeld. Foto's van de plaats delict werden getoond, net als verschrikkelijke beelden van de wonden.
Tweede kans
Verbijsterd wordt dan ook door de aanwezigen gereageerd als blijkt dat het slachtoffer haar ex een tweede kans wil geven. "Ik hou van Yildirim en weet dat hij spijt heeft. Ik durf zelfs weer een relatie met hem aan. Puur omdat hij van zijn fout heeft geleerd. Moge Allah hem helpen", aldus de 30-jarige vrouw.
Het OM heeft vier jaar cel tegen de dader geëist.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevraagd__.html
Ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Ik wou al "Only in America" posten, is het gewoon godverdomme in Haarlem
Vergevingsgezindheid. Mooie eigenschap. Prachtig om te zien dat niet iedereen vol haat in het verleden blijft hangen.quote:
Haarlem of Harlem, begrijpelijke vergissing.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
Moest ik ook aan denken ja, mag hopen dat hij evengoed eerst nog moet brommenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:02 schreef hottentot het volgende:
Slimme vrouw, als hij naast haar slaapt kan ze hem gemakkelijker neersteken dan als hij ergens in de gevangenis zit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-haarlemse-rechtbankquote:De man mishandelde de vrouw omdat zij de relatie in opdracht van haar Turkse familie moest verbreken.
je kunt ook Harlem lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef Tijn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |