Ho ho. Niemand heeft gezegd dat ze niet aantrekkelijk is. Maar er is nog een heel stuk grijs tussen aantrekkelijk en godin van de schoonheid of zo mooi zijn dat er oorlogen voor haar gevoerd worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:05 schreef Atak het volgende:
Als je haar niet aantrekkelijk vindt dan snap ik het ook niet meer:
[ afbeelding ]
Als ik Menelaos zou zijn en Paris van Troy zou haar ontvoeren dan zou een ik een armada van 1000 schepen bouwen om haar terug te halen. No joke.
Tegen de tijd dat die schepen af zijn is zij dik en de moeder van een kudde Griekse kinderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:05 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Menelaos zou zijn en Paris van Troy zou haar ontvoeren dan zou een ik een armada van 1000 schepen bouwen om haar terug te halen. No joke.
Eva Jinek is er een waarmee ik - na een vurige sekspartij te hebben gehad tot diep in de nacht - ellelange gesprekken kan houden over alles en nog wat onder t genot van een glaasje droge witte wijn en een peukje tot de zon weer opkomt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eva Jinek...Geen lelijke vrouw, hoor, maar wat is er verder zo bijzonder aan haar dan?
Je wilt het wel heel graag zien. Kom we gaan vandaag samen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ho ho. Niemand heeft gezegd dat ze niet aantrekkelijk is. Maar er is nog een heel stuk grijs tussen aantrekkelijk en godin van de schoonheid of zo mooi zijn dat er oorlogen voor haar gevoerd worden.
Nu overdrijf je wel een beetje hè. Zowel Afrodite, de Trojaanse oorlog en Helena zijn mythologie trouwens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:05 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die ijskoningin wel nodig ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Eva Jinek is er een waarmee ik - na een vurige sekspartij te hebben gehad tot diep in de nacht - ellelange gesprekken kan houden over alles en nog wat onder t genot van een glaasje droge witte wijn en een peukje tot de zon weer opkomt.
Afrodite heeft echt bestaan en de Trojaanse oorlog is ook echt gebeurt. Misschien is het verhaal niet 100% waar omdat het verteld is door een Griek maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje hè. Zowel Afrodite, de Trojaanse oorlog en Helena zijn mythologie trouwens.
Kubra Umar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Op wie vinden jullie haar trouwens lijken? Niet googlen.
[ afbeelding ]
O ja, die kende jij natuurlijk...quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Afrodite heeft echt bestaan en de Trojaanse oorlog is ook echt gebeurt. Misschien is het verhaal niet 100% waar omdat het verteld is door een Griek maar dat is een ander verhaal.
Die zijn juist zeer interessant. Voor de buitenwereld een ijskoningin en in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft die ijskoningin wel nodig ja.
Check daarom #112quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, die kende jij natuurlijk...
Zij lijkt mij juist iemand die als een blok in bed gaat liggen en de man alles laat doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die zijn juist zeer interessant. Voor de buitenwereld een ijskoningin en in de slaapkamer...
[ [url=
http://circus.blog.nl/fil(...)32.17.png]afbeelding[/url] ] 👌
Ik denk niet dat ze zo'n type is. Zij is die vrouw die op camera haar borsten vast pakten en "booooooooooooooobies" gildequote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij lijkt mij juist iemand die als een blok in bed gaat liggen en de man alles laat doen.
Zelf zie ik haar meer als een vrouw die eigenlijk alleen maar op het hoofd van haar vriend wil zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij lijkt mij juist iemand die als een blok in bed gaat liggen en de man alles laat doen.
Troestenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maaarja gelukkig zijn wij allemaal een 10/10 en seksgoden in bed ondanks dat de helft nog maagd is. Trusten en droom over elkaar. X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |