Geloof me. Ze kan iedereen krijgen die ze wil. Als je naar die voetbalvrouwen kijkt zijn ze niks vergeleken met haar. Misschien kan jij als vrouw haar niet goed inschatten. Een vrouw van haar kaliber kan iedereen krijgen als ze weet hoe ze met haar kracht moet omgaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
Door met Serdar te trouwen krijgt ze behalve geld ook roem. Ze is door haar huwelijk met Serdar ook in de Turkse showbizz beland en behoorlijk bekend in Turkije door haar rol als jurylid bij een of ander bekend Turks programma. Verder, no-offence, maar voor een model vind ik haar helemaal niet zo bijzonder. Ik zie haar niet zo snel een rijke en beroemde vent in eigen land trouwen.
En heel misschien vind ze hem wel woest aantrekkelijk. Wie weet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Geloof me. Ze kan iedereen krijgen die ze wil. Als je naar die voetbalvrouwen kijkt zijn ze niks vergeleken met haar. Een vrouw van haar caliber kan iedereen krijgen als ze weet hoe ze met haar kracht moet omgaan.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Geloof me. Ze kan iedereen krijgen die ze wil. Als je naar die voetbalvrouwen kijkt zijn ze niks vergeleken met haar. Misschien kan jij als vrouw haar niet goed inschatten. Een vrouw van haar caliber kan iedereen krijgen als ze weet hoe ze met haar kracht moet omgaan.
Dus jij zal het niet snappen. De Trojaanse oorlog is begonnen vanwege de schoonheid van zulke vrouwen.quote:
Onzin! Mijn lul vindt modellen niet zo interessant en steigert enkel bij vrouwen als angela merkel en eva jinek. Vrouwen van zekere intelligentie en inhoud zeg maar. Smaken verschillen...quote:
Dit dus. Haar een afrodite en weet ik veel wat noemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu is zij een big fish in a small pond.
Gewoon een jong laag niveau model, eigenlijk een kind nog, en opeens een soort prinsesje in een exotisch land
Stahp it plz.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus jij zal het niet snappen. De Trojaanse oorlog is begonnen vanwege de schoonheid van zulke vrouwen.
True, Doutzen Kroes doet mij bv weer niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is 'bijzonder' mooi? Zo'n Kate Moss is naar mijn mening bijvoorbeeld niet bepaald knap, maar omdat ze een bepaalde uitsraling heeft, denk ik, heeft ze het ver geschopt in de modewereld. Dan vind ik die van Serdar toch knapper als model.
Wel op youtubequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Fifty shades staat niet op popcorn time.
Eva Jinek...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Onzin! Mijn lul vindt modellen niet zo interessant en steigert enkel bij vrouwen als angela merkel en eva jinek. Vrouwen van zekere intelligentie en inhoud zeg maar. Smaken verschillen...
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
True, Doutzen Kroes doet mij bv weer niks.
Ik hou van naturel. Girl next door. Aantrekkelijk. Intelligent. Passioneel. Down to earth en DTF.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Haar een afrodite en weet ik veel wat noemen.Serdar zijn vrouw is een beetje het mooiste meisje van de klas. Geen super model of schoonheid.
Wanneer ik aan belachelijk mooie schoonheden denk, denk ik aan vrouwen zoals Candice Swanepoel, Emily Didanato en Irina Shayk.
Girl next door en dtf?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hou van naturel. Girl next door. Aantrekkelijk. Intelligent. Passioneel. Down to earth en DTF.
Girl nextdoor =/= afrodite, vrouwen waar oorlogen om worden gevoerd blablablaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hou van naturel. Girl next door. Aantrekkelijk. Intelligent. Passioneel. Down to earth en DTF.
Er staat geen Turks in je rijtjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Die zijn niet DTF.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er staat geen Turks in je rijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |