abonnement Unibet Coolblue
pi_149848969
Sillie, waar ben je ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:37:49 #242
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149849127
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

+1.de test knalt van het scherm af maar voel zo weinig dat ik al twee dagen in mijn eigen coconnetje zit te mokken. Ben dan ook niet zo actief nu. Maar blijkbaar zeggen symptomen niets. Ik had er veel meer toen ik niet zwanger was
Ruilen? ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149849404
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:37 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ruilen? ;(
arme jij, ik ben dan ook een zeur he :{

Deadly wat raar, voor t eerst in ruim een jaar dat je overtijd bent?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:06:46 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149849474
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

arme jij, ik ben dan ook een zeur he :{

Deadly wat raar, voor t eerst in ruim een jaar dat je overtijd bent?
:P neejoh, logisch toch.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149849494
Na gisteren een streep die iets lichter was dan de controlestreep vandaag weer een lichte streep op de ovulatietest. We doen het maar gewoon elke dag voor de zekerheid :9
pi_149849530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Sillie, waar ben je ;)
Hier!
Ik lig nog in bed, te misselijk om op te staan. :N

Maar als vriend uit de douche is sta ik op en ga k testen.. :X
pi_149849570
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hier!
Ik lig nog in bed, te misselijk om op te staan. :N
Ik ben zo benieuwd! Ze zeggen dat als je iets van droge crackertjes eet voordat je opstaan, de misselijkheid afneemt...

Ik merk dat ik de laatste dagen ook wat misselijk ben. Voornamelijk als ik echt wat moet eten/honger krijg!

Ik wacht geduldig af!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149849644
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
pi_149849744
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd! Ze zeggen dat als je iets van droge crackertjes eet voordat je opstaan, de misselijkheid afneemt...

Ik merk dat ik de laatste dagen ook wat misselijk ben. Voornamelijk als ik echt wat moet eten/honger krijg!

Ik wacht geduldig af!
Had ik gisteren ook, en ik heb gisteravond nogmaals moeten spugen. Toen nog maar n cracker op, toen voelde ik me beter en benk gaan slapen..
pi_149849769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
Hier precies hetzelfde. Puur toeval dat we het ei hadden gespot en toen maar gebruik van gemaakt..

En waarschijnlijk heeft mijn vriend ook nog eens superzaad wat volgens mijn termijn hebben ze best nog even moeten wachten op mijn ei!

Vandaag alleen weer krampjes en ondanks nog geen enkel bloedverlies, vind ik dat zo'n beangstigend gevoel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:26:47 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149849828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
Wij hadden tzrlfdr :o zelfs met maat 1× sex afgelopen maand.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149850172
1x kan genoeg zijn he :p Hier ook maar 2x geklust in de vruchtbare periode, maar wel aan de hand van de ovulatietesten. En zie het resultaat. :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:46:49 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149850209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.
KuikenGuppy
pi_149850457
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor :'(

Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:59:57 #255
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149850469
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.
Dan is deze ronde dus waarschijnlijk kansloos hiero :') -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:00:38 #256
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149850480
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor :'(

Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
He bah, nog langer in onzekerheid -O-
Hopelijk over een week wel gewoon 2 streepjes!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149850511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor :'(

Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
Ach meid! Wat jammer dat je nu nog geen streepjes hebt. Waarmee heb je getest?

Misschien woensdag weer testen. Misschien heb je gewoon al heel vroeg symptomen!

:*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149850589
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.
wij deden om de dag. Maar wel een hele lange periode. En mijn ei was nog later dan verwacht, waardoor het zaad niet uithield tot mijn ei gok ik (laatste cyclus sprong hij op dag 21/22 ipv de verwachte dag 17)
pi_149850601
Balen sillie.nog even je nod afwachten. Maar heb je geen buikgriep?
pi_149850744
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ach meid! Wat jammer dat je nu nog geen streepjes hebt. Waarmee heb je getest?

Misschien woensdag weer testen. Misschien heb je gewoon al heel vroeg symptomen!

:*
Met een huismerk test van de supermarkt :p
Staat ook op dat het pas de dag na je verwachte
menstruatie kan en de controlestreep duurde ook lang eer 'ie zichtbaar was. Geen heel gevoelige test denk ik.

Ik wacht het maar af.

Buikgriep: kank me niet echt voorstellen. Dan wil ik normaal echt niet eten. Nu wel.
pi_149850822
Dan zou ik als ik jou was als volgende test een vroege test pakken van bv. kruidvat. De early! Dat je hier nog nog geen streep op hebt is niet zo gek!

Buikgriep lijkt mij ook niet echt het geval...

Het kan zijn dat je lichaam een loopje neemt met je. Maar ga nu niet teveel in de put zitten, want het is nog vroeg!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149850986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan zou ik als ik jou was als volgende test een vroege test pakken van bv. kruidvat. De early! Dat je hier nog nog geen streep op hebt is niet zo gek!

Buikgriep lijkt mij ook niet echt het geval...

Het kan zijn dat je lichaam een loopje neemt met je. Maar ga nu niet teveel in de put zitten, want het is nog vroeg!!!
Had ik misschien beter kunnen doen ja, maar goed!

Ik wacht het nu gewoon af, misschien heb ik volgende week geen symptomen meer, dan ist ook simpel. En anders test ik dan opnieuw met zo'n vroege test inderdaad.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 10:25:12 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149850990
Ik zou inderdaad nog even afwachten sillie en dan een vroege test doen dit weekend :Y wanneer is je NOD precies? Met die vroege test kun je 4 dagen voor NOD testen.

Ik heb nog steeds een streep op mijn ovutest, dus of ik zit nog steeds rond de ovulatie of mijn lichaam doet raar. Mijn tetten doen nu wel voor het eerst pijn dus hopelijk is het de eisprong *O*

En ik ben benieuwd wat stippel nou bedoelde met haar opmerking naar mij :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:27:58 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149851035
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor :'(

Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
Aaah, maar een week is ook wel erg vroeg met een 'gewone' test. Nog even geduld... ;).
KuikenGuppy
pi_149851173
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

arme jij, ik ben dan ook een zeur he :{

Deadly wat raar, voor t eerst in ruim een jaar dat je overtijd bent?
Nope in aug 2014 ook een keer, daardoor ben ik me hier gaan aanmelden en strips gaan piesen :P
buiten nu en die andere ontbrekende menstruatie was ik altijd op de dag af op schema :Y


In september viel ik wel weer meteen terug in schema trouwens :D

Ergens klopt het wel...ik dacht dat ik mijn eisprong misgelopen was deze maand maar die was er niet denk ik :{
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:36:18 #266
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149851213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor :'(

Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
Hè bah, volgens mij hadden wij hier allemaal al besloten dat het gewoon raak was (ookal probeerde jij nuchter te blijven). -O- Maar zolang er geen bloed is, is nog alles mogelijk natuurlijk. Ik blijf duimen!
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:37:35 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149851237
Balen sillie! Maar (lekker afgezaagd)
Geen bloed ; houd moed! :P

Hier misselijk.. maar geen idee 9f het een symptoom is of Door de algehele malaise van verkoudheid komt...
Naja.. nod is tegelijkertijd met sillie.. Dus nog even wachten hier..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149851332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef MaJo het volgende:
Ik zou inderdaad nog even afwachten sillie en dan een vroege test doen dit weekend :Y wanneer is je NOD precies? Met die vroege test kun je 4 dagen voor NOD testen.

Ik heb nog steeds een streep op mijn ovutest, dus of ik zit nog steeds rond de ovulatie of mijn lichaam doet raar. Mijn tetten doen nu wel voor het eerst pijn dus hopelijk is het de eisprong *O*

En ik ben benieuwd wat stippel nou bedoelde met haar opmerking naar mij :@
Mijn NOD is de 28 of 29e. Dus dan kan ik woensdag of donderdag pas testen. Nu gewoon te vroeg dus!

Ondertussen ben ik wel echt misselijk en mn borsten worden er ook niet minder gevoelig op. Ik steek het nog even op die slechte test, moed genoeg nog hoor :D .

Majo: misschien bedoelde stippel dat 't niet tof is dat je cyclus zo wisselt? Ik zou me er niet te druk om maken hoor!

Barrel: we gaan volgende week gewoon samen positief testen ;) !
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:44:34 #269
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149851372
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mijn NOD is de 28 of 29e. Dus dan kan ik woensdag of donderdag pas testen. Nu gewoon te vroeg dus!

Ondertussen ben ik wel echt misselijk en mn borsten worden er ook niet minder gevoelig op. Ik steek het nog even op die slechte test, moed genoeg nog hoor :D .

Majo: misschien bedoelde stippel dat 't niet tof is dat je cyclus zo wisselt? Ik zou me er niet te druk om maken hoor!

Barrel: we gaan volgende week gewoon samen positief testen ;) !
Dat vind ik heel knap, een NOD op de 29e ;)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:46:32 #270
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149851424
Maar klinkt alsnog wel hoopvol hoor sillie!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149851831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Dat vind ik heel knap, een NOD op de 29e ;)
Hahaha oh ja ;). Dat is omdat die NOd gewoon niet moet komen! Haha.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:18:32 #272
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149852165
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hahaha oh ja ;). Dat is omdat die NOd gewoon niet moet komen! Haha.
Juist! Geen OD *O*

Al had ik al wel gedacht aan dat als het hier een paar rondes niet raak zou zijn, dat ik het wel heel zuur zou vinden als ik een UD op 29 februari zou hebben volgend jaar :X Lijkt me zo'n klote dag om jarig te zijn.. Al ben je dan waarschijnlijk sowieso blij dat je een kindje hebt, maar toch.. Mijn moeder was in een schrikkeljaar vlak voor 29 feb uitgerekend van mijn broertje en was heel blij dat ie een week te laat kwam :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149852620
Jammer Sillie, maar wie weet volgende week!
pi_149853583
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

hoezo dat dan? :o los van de wisselende cycli is er niet zoveel geks aan de hand toch? :@
Ik dacht toch menig maal een reeks van vage bloedingen in je verhalen te lezen.
Bloeding/ vloeien paar dagen stop. Toch nog een beetje. Gek lange cyclus, vreemd korte, nog vreemd langere menstruaties ed.

Maar ik kan mij geheel vergissen hoor :@ ik wil je niet ongerust maken om niets.
quote:
En ik ben benieuwd wat stippel nou bedoelde met haar opmerking naar mij :@
sorry ik was niet op Fok om te zien dat je al een reactie had gegeven.
Schudden voor gebruik
pi_149853634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:44 schreef JantinaGr het volgende:
1x kan genoeg zijn he :p Hier ook maar 2x geklust in de vruchtbare periode, maar wel aan de hand van de ovulatietesten. En zie het resultaat. :D
3-4 dagen voor de eisprong hier :')
resultaat is een goed groeiende buik O+
Schudden voor gebruik
pi_149853791
Silly ik ben nooit voorstander van ver voor je NOD testen. Nu ben je misschien teleurgesteld omdat je een blanco test in handen had terwijl je nog gewoon een goede kans en hoop hebt dat je twee streepjes piest.

Gewoon wachten op je NOD en je niet gek (laten) maken. Kleine beetje eten helpt tegen het misselijk zijn. Er zijn ook producten die de productie maagzuur alleen maar meer stimuleren, die zou ik een beetje ontwijken in de vroege ochtend of laat op de avond. (denk maar aan tomaat, sinaasappel etc.)
Crackers are your best friends ;)

moeilijk om je niet te veel vast te pinnen op je symptomen om er van alles van te denken.. succes :*
Schudden voor gebruik
pi_149853985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef Stippelrientje het volgende:
Silly ik ben nooit voorstander van ver voor je NOD testen. Nu ben je misschien teleurgesteld omdat je een blanco test in handen had terwijl je nog gewoon een goede kans en hoop hebt dat je twee streepjes piest.

Gewoon wachten op je NOD en je niet gek (laten) maken. Kleine beetje eten helpt tegen het misselijk zijn. Er zijn ook producten die de productie maagzuur alleen maar meer stimuleren, die zou ik een beetje ontwijken in de vroege ochtend of laat op de avond. (denk maar aan tomaat, sinaasappel etc.)
Crackers are your best friends ;)

moeilijk om je niet te veel vast te pinnen op je symptomen om er van alles van te denken.. succes :*
Kleine beetjes eten; check. Dat helpt inderdaad.
En je hebt gelijk over vroeg testen; beter niet meer doen inderdaad.

Vriendlief is zich online aan het verdiepen in soorten afscheiding 8)7 _O- . Ik lig hier in een deuk.
pi_149854117
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:28 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kleine beetjes eten; check. Dat helpt inderdaad.
En je hebt gelijk over vroeg testen; beter niet meer doen inderdaad.

Vriendlief is zich online aan het verdiepen in soorten afscheiding 8)7 _O- . Ik lig hier in een deuk.
ik neem aan niet bij de bouwmarkt voor een nieuw hek... :9
Schudden voor gebruik
pi_149854456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik neem aan niet bij de bouwmarkt voor een nieuw hek... :9
Nee, haha.

Jullie zouden zijn gezicht moeten zien. Dat gaat steeds van :D :P :{ }:| :r tijdens t lezen.
pi_149854644
Ja heuj!

Ik weet niet hoe mijn lichaam het voor elkaar krijgt hoor. Maar 29 dagen na eerste dag miskraam weer ongesteld. ^O^

Zwangerschapstest zal voor mij niet meer een reden tot blijdschap zijn maar ik voel me hier wat beter thuis dan in t andere topic. We wachten nu op de uitslagen van het genetisch onderzoek van mijn ouders, die kunnen elk moment komen nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149854738
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:58 schreef Cygne het volgende:
Ja heuj!

Ik weet niet hoe mijn lichaam het voor elkaar krijgt hoor. Maar 29 dagen na eerste dag miskraam weer ongesteld. ^O^

Zwangerschapstest zal voor mij niet meer een reden tot blijdschap zijn maar ik voel me hier wat beter thuis dan in t andere topic. We wachten nu op de uitslagen van het genetisch onderzoek van mijn ouders, die kunnen elk moment komen nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne! Fijn je weer te zien posten hier.
Spannend denk ik, de uitslagen van je ouders. Geeft dat nieuwe informatie over jullie verdere traject of?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149854753
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:58 schreef Cygne het volgende:
Ja heuj!

Ik weet niet hoe mijn lichaam het voor elkaar krijgt hoor. Maar 29 dagen na eerste dag miskraam weer ongesteld. ^O^

Zwangerschapstest zal voor mij niet meer een reden tot blijdschap zijn maar ik voel me hier wat beter thuis dan in t andere topic. We wachten nu op de uitslagen van het genetisch onderzoek van mijn ouders, die kunnen elk moment komen nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd ik vind je een kanjer :*

Wat vreselijk spannend om te moeten wachten op dat onderzoek. Bedoelde je schoonzus hoopvol op een vierling? ;)

29 dagen na de miskraam een eerste cyclus is een mooi getalletje. Ik hoop dat de getallen je gunstiger blijven bijstaan. :*
Schudden voor gebruik
pi_149854899
Geen idee, ze zijn er niet zo mee bezig. Mijn schoonmoeder wel.

Uitslag van mijn ouders geeft wel meer duidelijkheid. Als een van hen t heeft weet ik dat iemand met precies dezelfde translocatie gewoon kinderen kon krijgen.

Was wel mooi, mijn app zei 'morgen begint je nieuwe cyclus ' En inderdaad.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 13:13:43 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149855042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik dacht toch menig maal een reeks van vage bloedingen in je verhalen te lezen.
Bloeding/ vloeien paar dagen stop. Toch nog een beetje. Gek lange cyclus, vreemd korte, nog vreemd langere menstruaties ed.

Maar ik kan mij geheel vergissen hoor :@ ik wil je niet ongerust maken om niets.

[..]

sorry ik was niet op Fok om te zien dat je al een reactie had gegeven.
Dat klopt wel hoor maar ik wijt dat toch nog aan het feit dat mijn lichaam moet wennen. Maar inderdaad rare wisselende cycli en steeds een dagje ofzo bloedverlies. Wil op een gegeven moment ook wel naar de dokter als het niet lukt maar dacht zelf meer na een jaar ofzo. We zijn nu een half jaartje bezig, denk dat de dokter dan ook zegt dat ik beter even kan wachten :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:58 schreef Cygne het volgende:
Ja heuj!

Ik weet niet hoe mijn lichaam het voor elkaar krijgt hoor. Maar 29 dagen na eerste dag miskraam weer ongesteld. ^O^

Zwangerschapstest zal voor mij niet meer een reden tot blijdschap zijn maar ik voel me hier wat beter thuis dan in t andere topic. We wachten nu op de uitslagen van het genetisch onderzoek van mijn ouders, die kunnen elk moment komen nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne! O+ Wat fijn dat je lichaam weer normaal werkt! *O* En je bent hier hartstikke welkom natuurlijk, we denken vaak aan je! :*

Die opmerkingen zou ik maar onder de noemer "lomp maar niet onaardig bedoelt" scharen. Soms zeggen mensen juist lompe dingen omdat ze je niet voor je voeten willen lopen. Maar dat kan dan weer harder overkomen dan de bedoeling was. Herkenbaar!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:15:13 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149855068
Cygne.. O+

En je kan hier alles kwijt natuurlijk!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149855110
Jullie zijn lief! O+

Ik neem t ze ook niet kwalijk hoor want ik weet dat t goed bedoeld is. Mijn schoonvader was wel verstandig om t te zeggen toen ik even naar de wc was. Mijn schoonmoeder deed een facepalm. _O-
pi_149855141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat klopt wel hoor maar ik wijt dat toch nog aan het feit dat mijn lichaam moet wennen. Maar inderdaad rare wisselende cycli en steeds een dagje ofzo bloedverlies. Wil op een gegeven moment ook wel naar de dokter als het niet lukt maar dacht zelf meer na een jaar ofzo. We zijn nu een half jaartje bezig, denk dat de dokter dan ook zegt dat ik beter even kan wachten :)

[..]

Cygne! O+ Wat fijn dat je lichaam weer normaal werkt! *O* En je bent hier hartstikke welkom natuurlijk, we denken vaak aan je! :*

Die opmerkingen zou ik maar onder de noemer "lomp maar niet onaardig bedoelt" scharen. Soms zeggen mensen juist lompe dingen omdat ze je niet voor je voeten willen lopen. Maar dat kan dan weer harder overkomen dan de bedoeling was. Herkenbaar!
buiten zwanger willen worden wordt er op zich ook aangeraden om naar de dokter te gaan bij onverklaarbaar bloedverlies ;) gewoon om andere dingen uit te sluiten zeg maar.
Kwak
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:27:37 #288
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149855410
Cygne, goed je weer te zien! :W inderdaad wat lompe opmerkingen, maar ze bedoelen het vast niet slecht. Spannend, die uitslag. Deed je zus niet ook mee in het onderzoek?
pi_149855570
Voor degenen met gevoelige tetten na eisprong; hoe lang duurt dat doorgaans?

Ik heb, als ik aan mn borsten voel, ook echt opgezette klieren ofzo daarbinnen. Iig zitten er dingen die normaal niet voelbaar zijn. }:|
pi_149855636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne, goed je weer te zien! :W inderdaad wat lompe opmerkingen, maar ze bedoelen het vast niet slecht. Spannend, die uitslag. Deed je zus niet ook mee in het onderzoek?
Mijn zus wil wachten op de uitslag van mijn ouders. Mijn broer ging t zelf al regelen dacht ik.

Zere tetten duren bij mij tot aan menstruatie.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:56:14 #291
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149856221
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:08 schreef Cygne het volgende:
Geen idee, ze zijn er niet zo mee bezig. Mijn schoonmoeder wel.

Uitslag van mijn ouders geeft wel meer duidelijkheid. Als een van hen t heeft weet ik dat iemand met precies dezelfde translocatie gewoon kinderen kon krijgen.

Was wel mooi, mijn app zei 'morgen begint je nieuwe cyclus ' En inderdaad.
Fijn dat je lichaam het weer zo goed oppakt. Ik hoop dat je met de uitslag van de onderzoeken iets kunt en dat je er niet lang meer op hoeft te wachten :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149867365
Pinquit *O* *O* , wat leuk! O+

En alle andere dames die ik (nog) niet zo goed ken, ook gefeliciteerd :* . Veel streepjes de laatste tijd. ^O^

Cygne, wat een heftige tijden voor jou/ jullie. Moeilijk de juiste woorden te kiezen. Ik reageer hier niet zo maar duim keihard mee dat het snel mag lukken voor jullie. :Y

Zelf ben ik begonnen, maar tot nu toe nog zonder resultaat (2 pogingen). Het is een gekke tijd. Aan de ene kant bereid ik me er echt op voor (huis opruimen, plaats maken, en mentaal ook), aan de andere kant is het nog heel ver van mijn bed, moeilijk voor te stellen dat het misschien nog een keertje mag lukken.
De wachtdagen vind ik zwaar (slecht slapen van spanning enzo), de teleurstelling als het mis is valt me tot nu toe nog alles mee. Ik ben dan ook gewoon blij weer even zonder die spanning te hoeven en voel me maar weer eens extra gezegend met dat het al twee keer wel heeft mogen lukken op deze manier.

Op zich vind ik het niet prettig om te praten over wanneer de eisprong is, wanneer ik kan testen enzo. Dat soort dingen hou ik liever voor mezelf (anders wordt de spanning zoveel groter voor mij). Maar een beetje dit soort gevoelens delen vind ik, denk ik, af en toe wel heel fijn. :Y
pi_149867667
Cygne! Daar was je weer :W
Fijn dat je lichaam weer normaal werkt, snel zeg, na de miskraam.

Sillie je symptomen klinken toch wel hoopgevend. Ik heb altijd 2 dagen voor nod gespannen borsten en als ik ongesteld word zijn ze weg. Had nu met de zwangerschap opgezette klieren, mijn borsten lijken wel iets gegroeid, maar de pijn was met 4 weken en 5 dagen weg, ze zijn nu weer zacht. Vandaar dat ik bang was dat het niet goed zat. Inmiddels 5 weken en pies steeds donkerdere streepjes.

Groofsken, leuk dat je echt aan de slag bent! Laatste wat ik meelurkte was dat je nog aan het nadenken was en na kerst de knoop doorgehakt had of zou hakken? Of vergis ik mij nu? Hopelijk hoef je niet te lang te wachten en lukt het nog een keer :)
pi_149867690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:18 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Juist! Geen OD *O*

Al had ik al wel gedacht aan dat als het hier een paar rondes niet raak zou zijn, dat ik het wel heel zuur zou vinden als ik een UD op 29 februari zou hebben volgend jaar :X Lijkt me zo'n klote dag om jarig te zijn.. Al ben je dan waarschijnlijk sowieso blij dat je een kindje hebt, maar toch.. Mijn moeder was in een schrikkeljaar vlak voor 29 feb uitgerekend van mijn broertje en was heel blij dat ie een week te laat kwam :P
Mijn moeder was van mij uitgerekend op 29 februari maar ik kwam eerder. De kans dat een kindje op de ud komt is niet zo heel groot volgens mij.
pi_149868575
Groofsken wat tof! O+
pi_149869301
Dank. :)

Ja klopt Cassandra. Uiteindelijk heb ik de knoop iets eerder doorgehakt en ben ik na kerst begonnen.
pi_149870479
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Cygne! Daar was je weer :W
Fijn dat je lichaam weer normaal werkt, snel zeg, na de miskraam.

Sillie je symptomen klinken toch wel hoopgevend. Ik heb altijd 2 dagen voor nod gespannen borsten en als ik ongesteld word zijn ze weg. Had nu met de zwangerschap opgezette klieren, mijn borsten lijken wel iets gegroeid, maar de pijn was met 4 weken en 5 dagen weg, ze zijn nu weer zacht. Vandaar dat ik bang was dat het niet goed zat. Inmiddels 5 weken en pies steeds donkerdere streepjes.

Groofsken, leuk dat je echt aan de slag bent! Laatste wat ik meelurkte was dat je nog aan het nadenken was en na kerst de knoop doorgehakt had of zou hakken? Of vergis ik mij nu? Hopelijk hoef je niet te lang te wachten en lukt het nog een keer :)
Ik normaal ook kort voor NOD en vorige cyclus even rondom de eisprong. Maar het is nu al een week en het wordt enkel erger.. Nahjah, afwachten maar!
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 23:40:58 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149874959
Ik liet vanmiddag foto's zien van mijn neus aan iemand en terwijl ik scrolde kwam ik langs een foto van een ovulatietest die ik gemaakt had voor hier }:| Nou weet diegene wel dat we bezig zijn maar dit was nou ook weer niet de bedoeling :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:14:08 #299
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149880745
Hmm dames, wat denken jullie?

spoiler ivm lang verhaal over bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149880792
Ik zou me nog geen zorgen maken stroop, het is toch een ding wat onder invloed van van alles kan veranderen van verloop.
Daarnaast is het nog niet 'gek', in de zin van 3 wk bloed ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149881124
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pinquit *O* *O* , wat leuk! O+

En alle andere dames die ik (nog) niet zo goed ken, ook gefeliciteerd :* . Veel streepjes de laatste tijd. ^O^

Cygne, wat een heftige tijden voor jou/ jullie. Moeilijk de juiste woorden te kiezen. Ik reageer hier niet zo maar duim keihard mee dat het snel mag lukken voor jullie. :Y

Zelf ben ik begonnen, maar tot nu toe nog zonder resultaat (2 pogingen). Het is een gekke tijd. Aan de ene kant bereid ik me er echt op voor (huis opruimen, plaats maken, en mentaal ook), aan de andere kant is het nog heel ver van mijn bed, moeilijk voor te stellen dat het misschien nog een keertje mag lukken.
De wachtdagen vind ik zwaar (slecht slapen van spanning enzo), de teleurstelling als het mis is valt me tot nu toe nog alles mee. Ik ben dan ook gewoon blij weer even zonder die spanning te hoeven en voel me maar weer eens extra gezegend met dat het al twee keer wel heeft mogen lukken op deze manier.
Op zich vind ik het niet prettig om te praten over wanneer de eisprong is, wanneer ik kan testen enzo. Dat soort dingen hou ik liever voor mezelf (anders wordt de spanning zoveel groter voor mij). Maar een beetje dit soort gevoelens delen vind ik, denk ik, af en toe wel heel fijn. :Y
+1. Maar ik kan het nu al niet bijhouden. Ik vind mobiel posten altijd zo lastig. :').
Maar goed, ik blijf volhouden. :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')