Wij hadden tzrlfdrquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan trouwens misschien toeval zijn maar elke keer als wij fanatiek aan de slag gingen werd ik die cyclus ongesteld. Deze maand hadden wij maar twee keer sex gehad, met 36 uur er tussen. En toen was het wel raak. Misschien heeft mijn man gewoon geen elke dag zaad hihi
Dan is deze ronde dus waarschijnlijk kansloos hieroquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.
He bah, nog langer in onzekerheidquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Geen 2e streepje te vinden hoor![]()
Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
Ach meid! Wat jammer dat je nu nog geen streepjes hebt. Waarmee heb je getest?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Mijn lichaam neemt dus of een loopje met me of ik heb te vroeg getest (NOD is ook pas over n week). Afwachten maar..
wij deden om de dag. Maar wel een hele lange periode. En mijn ei was nog later dan verwacht, waardoor het zaad niet uithield tot mijn ei gok ik (laatste cyclus sprong hij op dag 21/22 ipv de verwachte dag 17)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Elke dag seks is idd niet goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag is het meest optimaal.
Met een huismerk test van de supermarkt :pquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ach meid! Wat jammer dat je nu nog geen streepjes hebt. Waarmee heb je getest?
Misschien woensdag weer testen. Misschien heb je gewoon al heel vroeg symptomen!
Had ik misschien beter kunnen doen ja, maar goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan zou ik als ik jou was als volgende test een vroege test pakken van bv. kruidvat. De early! Dat je hier nog nog geen streep op hebt is niet zo gek!
Buikgriep lijkt mij ook niet echt het geval...
Het kan zijn dat je lichaam een loopje neemt met je. Maar ga nu niet teveel in de put zitten, want het is nog vroeg!!!
Aaah, maar een week is ook wel erg vroeg met een 'gewone' test. Nog even geduld...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Nope in aug 2014 ook een keer, daardoor ben ik me hier gaan aanmelden en strips gaan piesenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
arme jij, ik ben dan ook een zeur he![]()
Deadly wat raar, voor t eerst in ruim een jaar dat je overtijd bent?
Hè bah, volgens mij hadden wij hier allemaal al besloten dat het gewoon raak was (ookal probeerde jij nuchter te blijven).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:
Mijn NOD is de 28 of 29e. Dus dan kan ik woensdag of donderdag pas testen. Nu gewoon te vroeg dus!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef MaJo het volgende:
Ik zou inderdaad nog even afwachten sillie en dan een vroege test doen dit weekendwanneer is je NOD precies? Met die vroege test kun je 4 dagen voor NOD testen.
Ik heb nog steeds een streep op mijn ovutest, dus of ik zit nog steeds rond de ovulatie of mijn lichaam doet raar. Mijn tetten doen nu wel voor het eerst pijn dus hopelijk is het de eisprong
En ik ben benieuwd wat stippel nou bedoelde met haar opmerking naar mij
Dat vind ik heel knap, een NOD op de 29equote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mijn NOD is de 28 of 29e. Dus dan kan ik woensdag of donderdag pas testen. Nu gewoon te vroeg dus!
Ondertussen ben ik wel echt misselijk en mn borsten worden er ook niet minder gevoelig op. Ik steek het nog even op die slechte test, moed genoeg nog hoor.
Majo: misschien bedoelde stippel dat 't niet tof is dat je cyclus zo wisselt? Ik zou me er niet te druk om maken hoor!
Barrel: we gaan volgende week gewoon samen positief testen!
Hahaha oh jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap, een NOD op de 29e
Juist! Geen ODquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hahaha oh ja. Dat is omdat die NOd gewoon niet moet komen! Haha.
Ik dacht toch menig maal een reeks van vage bloedingen in je verhalen te lezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo dat dan?los van de wisselende cycli is er niet zoveel geks aan de hand toch?
sorry ik was niet op Fok om te zien dat je al een reactie had gegeven.quote:En ik ben benieuwd wat stippel nou bedoelde met haar opmerking naar mij
3-4 dagen voor de eisprong hierquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:44 schreef JantinaGr het volgende:
1x kan genoeg zijn he :p Hier ook maar 2x geklust in de vruchtbare periode, maar wel aan de hand van de ovulatietesten. En zie het resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |