Faithless een optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef theodoor9 het volgende:
Dat We Are Electric Festival zal in ieder geval duidelijkheid geven over waar The Prodigy zal staan.
Goede optie ja. Al kun je niet uitsluiten dat ze dat 2e podium op Pinkpop afsluiten. Die eerste dag van WAE is trouwens meer een intro dag, dus lijkt me sterk dat er 2 grote headliners zullen staan.quote:
Oa Goose, Major lazer (okee niet echt live), Bloody Beetroots en Roni Size stonden er.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar "We Are Electirc" is in concept toch niet echt met Live bands? Dus dan vind ik eigenlijk beide geen optie.
Faithless zal wel losse show doen denk ik.
Mwah, ze zouden toch 2 dikke EDM acts hebben met Prodigy / Faithless als headliners. Maar denk dat Faithless alleen >30k plus shows doet, qua festivals. Vraag me ook sterk af of ze iets als Pinkpop zouden doen als ze géén headliner (op main stage) zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar "We Are Electirc" is in concept toch niet echt met Live bands? Dus dan vind ik eigenlijk beide geen optie.
Faithless zal wel losse show doen denk ik.
Ja, The Wombats bittequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Wombats richolio![]()
Helaas misgelopen 2011 ivm die wachtrij bij de poorten
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is nog speculatie....
[ afbeelding ]
Dat van The Prodigy
Ja was mijn eerste LL. Kwam door dat Pukkelpop gebeuren. Dacht toen dat het iedere dag zo zou zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef richolio het volgende:
Wel slecht, een act mislopen door een wachtrij
Lets hope soquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:20 schreef theodoor9 het volgende:
Ah Mumford and Sons/Linkin Park zal er nog wel bijkomen dus.
En ik ben admiraalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voorzitter van de Mumford & Sons fanclub?
Penningmeesterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voorzitter van de Mumford & Sons fanclub?
Moest er ook even aan wennen, aan Babel, maar er zitten echt pareltjes bij wat het weer een heel ander album maakt dan Sigh no more.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja blijf fan van het eerste album. Tweede album was ook wel ok. Maar die eerste was gewoon erg goed. Destijds ook verfrissend.
Vanavond ja. Niet gezien. Ik kijk nooit films op LWLquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef richolio het volgende:
Volgens iemand op Lowlands vorig jaar moest ik die documentaire van Nick Cave kijken, is dat het kijken waard? Volgens mij zou hij dit weekend op tv komen
Nicequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vanavond ja. Niet gezien. Ik kijk nooit films op LWL.
En vanavond ook niet want carnaval
Lijkt me wel interessant. Heb alleen niet echt veel ervaring omtrent de dance scene ofzo. Behalve het luisteren dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje reclame maken voor Lowlove: http://www.lowlove.nl/201(...)acteur-voor-lowlove/
Niets voor een FOK!er ?
Dank je welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje reclame maken voor Lowlove: http://www.lowlove.nl/201(...)acteur-voor-lowlove/
Niets voor een FOK!er ?
Geen dank, Lowlove is een site om de perikelen rond Lowlove te volgen. We kijken hier al uit naar de eerste gelekte namen.quote:
TDCC mag van mij inderdaad wel aanschuiven, maar lijkt me sterkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef richolio het volgende:
En een Two Door Cinema Club/Satellite Stories wellicht. Ook prima.
Of
Welk jaar? Want ik vond het in 2009 erg goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef beantherio het volgende:
Liever geen Prodigy. Het slechtste concert dat ik ooit op LL zag was van hen.
In 2001.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Welk jaar? Want ik vond het in 2009 erg goed!
Hier terug te zien: http://www.npo.nl/het-uur(...)2-2015/VPWON_1204274quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef richolio het volgende:
Volgens iemand op Lowlands vorig jaar moest ik die documentaire van Nick Cave kijken, is dat het kijken waard? Volgens mij zou hij dit weekend op tv komen
Niet overdrijven, zo slecht is Mumford & Sons echt niet.Mooi rijtje namen al vind ik wel iets teveel van BKS 2014 er tussen staan om eerlijk te zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 02:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Grapje toch dat mensen Mumford & Sons willen zien op Lowlands? Alsjeblieft zeg.. Die band mag heel ver weg blijven. Met Bear's Den staat er overigens al een flink verbeterde versie van M&S.
Namen die ik wel graag zie op Lowlands en eventueel ook passen in het plaatje:
Belle & Sebastian
Angus & Julia Stone
Florence & The Machine
Satellite Stories
Modest Mouse
Interpol
Run The Jewels
Catfish & The Bottlemen
Kwabs
Years & Years
Alleen veel kaarten weggeven. Niks nieuws erbijquote:Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef roflcaik het volgende:
Dat zou mij ook wel gelukkig maken.
Ik vraag me wel af wanneer de volgende lichting bekend gemaakt gaat worden.
Er is al eens gevallen dat dit tijdens de 3FM Lowlands week zou zijn maar die is voorbij...?
Godver steeds als ik in dit topic zo'n lijst zie denk ik dat die gaan komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:19 schreef Mr-Blonde het volgende:
SBTRKT
The Black Keys
Interpol
Drake
The War on Drugs
The Vaccines
Flying Lotus
FKA Twigs
Banks
Unknown Mortal Orchestra
Martyn
James Blake
KAYTRANADA
Run the Jewels
Wu Tang Clan
Curtis Harding
Benjamin Booker
Iceage
Swans
Alt-J
Nils Frahm
Jamie xx
Kwabs
Cashmere cat
Moodymann
The Tallest Man On Earth
Action Bronson
Oscar and the Wolf
Purity Ring
PRhyme
Mac Demarco
Bonobo
Palio Superspeed Donkey
Todd Terje
Allemaal prima! Niet heel realistisch helaas maar een goeie greep uit deze namen en ik ben tevreden.
Sorry...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef µ het volgende:
[..]
Godver steeds als ik in dit topic zo'n lijst zie denk ik dat die gaan komen.
Zo snel al ja? Ben benieuwd waar Faithless op gaat duiken.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alleen veel kaarten weggeven. Niks nieuws erbij. zal eind volgende week wel zijn vermoed ik zo.
Lijkt me ook vrij snel. Ik denk dat het wachten is tot Pukkelpop zijn affiche bekend maakt. Zal begin maart zijn debk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo snel al ja? Ben benieuwd waar Faithless op gaat duiken.
Meestal maken ze toch wel 1x per maand een paar naampjes bekend?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij snel. Ik denk dat het wachten is tot Pukkelpop zijn affiche bekend maakt. Zal begin maart zijn debk ik.
Klopt hoor, als we iets kunnen leren van het hele festivalgebeuren is het wel dat er geen enkele lijn met eerdere jaren is en het soms weken kan duren, en dan ineens 3x iets in 2 weken ofzo (zie Werchter).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja ieder jaar ook anders, moet zeggen dat de eerste lichting vrij groot was.
En 2 jaar geleden maakte ze ook Editors los bekend van alle andere namen. Dat kwam 2 dagen na een vorige lichting. Normaal doen ze dat ook niet.
Nee nog niet, thanks. OP probeer ik zo goed mogelijk bij te houden. Dus als je nieuws hebt gooi het maar neer hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:03 schreef Rob_Gordon het volgende:
Django Django staat op zondag, was dat al bekend?
http://pitchfork.com/news(...)m-born-under-saturn/
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:27 schreef richolio het volgende:
Charlie XCX wellicht?Heeft een nieuw album, leuke pop artiest. Album was erg catchy.
Amenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.
Dus van mij mag de Jeugd van Tegenwoordig echt een keer wegblijven.
Evian Christ staal al op heel veel festivals in NL, denk niet dat ze ook LL er nog bij doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef roflcaik het volgende:
[..]
AmenDat laatste album heeft het voor mij toch al niet gedaan. Dan zijn er betere namen opnieuw te boeken, ookal in kleiner formaat Evian Christ fanclub in aantocht
En stond er vorig jaar ook al. Was wel heel vet!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Evian Christ staal al op heel veel festivals in NL, denk niet dat ze ook LL er nog bij doen.
Volgens mij was 2014 niet anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.
Dus van mij mag de Jeugd van Tegenwoordig echt een keer wegblijven.
Toen brak The Boxer Rebellion door met Diamonds, Stromae werd huge, Jett Rebel was doorgebroken, Royal Blood maakte hun debuut op de festivalweides, Milky Chance scoorde een hit met Stolen Dance, Flume was de dance act die doorbrak dat jaar, Gregory Porter wist van Jazz de overstap te maken naar de festivals, Jungle was nieuw etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was 2014 niet anders.
Misschien ben ik wel te vroeg, maar ik heb het idee dat je ze toen van mijlen ver zag aankomen. Zo'n Milky Chance was in november al bekend ongeveer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef Rob_Gordon het volgende:
Het is pas halverwege het jaar, hè. Als de bookers hun werk goed doen weten ze nu al de vinger te leggen op wat de komende tijd hot wordt. Op dit moment vorig jaar was Stolen Dance nog maar net uit en had Stromae nog maar net in de Melkweg gespeeld. Wie weet wordt Years and Years (winnaar van Sound of 2015) wel net zo groot als Sam Smith (die vorig jaar won.) Of wordt een van de andere genomineerden net zo groot als Jungle, FKA Twigs en Jungle uit het lijstje van 2014.
En is dit niet sowieso al het jaar van FKA Twigs? Van het nog groter worden van Beck, met zijn Grammy? Van mogelijk bijzondere comebacks van Hot Chip en Róisín Murphy?
Neequote:Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie hier ook al zin in?
Lekker voor die brug blijven joh, dan is die brug gewoon peanuts.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:20 schreef Gehaktbal80 het volgende:
[..]
Nee![]()
Eens kijken wat we deze keer gaan verzinnen om er met onze spullen overheen te komen. Trolleys en (opvouwbare) steekwagens zijn doorgaans niet sterk genoeg, een bolderkar is ook niet ideaal
Ik wil mijn tentje alvast opzettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef richolio het volgende:
Nee! Nog 183 dagen, 22 uren, 39 minuten, 56
Ben er zelf niet bij geweest, was nog aan het bijkomen van The National toen bij de Lima (Bongo Botrako stond er toen geloof ik) en daar blijven hangen. Maar Stromae bleek het succes van LL2014 te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:26 schreef richolio het volgende:
Echt heTerwijl Stromae echt geweldig was.
Alleen een paar strepen we wel al af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef richolio het volgende:
- Vampire Weekend
- Placebo
- Blink-182
- De Staat
- Moss
- Beck
- Blaudzun
- Fatboy Slim
- Vance Joy
- Passion Pit
- Capital Cities
- Flosstradamus
- Daughter
- The naked and famous
- De Jeugd van tegenwoordig
Het was écht een toffe show. Had ik zelf ook niet verwacht toen de naam bekend werd gemaakt, maar bleek achteraf toch leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben er zelf niet bij geweest, was nog aan het bijkomen van The National toen bij de Lima (Bongo Botrako stond er toen geloof ik) en daar blijven hangen. Maar Stromae bleek het succes van LL2014 te zijn.
Jep, had hem al gezien toen op Pinkpop daarvoor, en daar beviel zijn show me ook wel. Maar omdat ik hem al gezien had toch voor wat anders gekozen toen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was écht een toffe show. Had ik zelf ook niet verwacht toen de naam bekend werd gemaakt, maar bleek achteraf toch leuk.
Liever niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Mr. Polska mag wel Lowlands plat komen spelen. Wat een feest zou dat zijn. Pure cult.
Denk toch op een of andere manier dat hij hier beter tot zijn recht kwam. Weet niet echt waarom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, had hem al gezien toen op Pinkpop daarvoor, en daar beviel zijn show me ook wel. Maar omdat ik hem al gezien had toch voor wat anders gekozen toen.
Beter dan een De Jeugd of Opposites. Geloof me, Mr. Polska lijkt misschien een übertokkie maar als hij op Lowlands staat gaat er gewoon een ijzersterke show neergezet worden. Op Eurosonic kon je al zien dat die man gewoon klasse heeft en het publiek door en door weet te boeien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Denk toch op een of andere manier dat hij hier beter tot zijn recht kwam. Weet niet echt waarom.
Geloof ik wel, die Visuals zullen ook beter tot zijn recht gekomen zijn. Maar ik was nog even aan het bijkomen van The National. En zo belande ik bij Bongo Botrako wat ook leuk was. Heb vorig jaar eigenlijk geen enkele Alpha headliner gezien op QOTSA na (aan de zijkant gekeken in de stromende regen).quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Denk toch op een of andere manier dat hij hier beter tot zijn recht kwam. Weet niet echt waarom.
Gaat gewoon gebeuren hoor, kan bijna niet meer missen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:35 schreef gazhims3lv het volgende:
M&S headliner op Open'er. Als ze maar niet heel Europa gaan hoeren qua festivals want zeker op Lowlands zie ik liever andere namen.
Uhhh,, Faithless dan toch maar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef richolio het volgende:
Mooi inderdaad! En de potentiële derde headliner?
Flume heb ik van een afstandje meegekregen, vond ik naar mijn weten niet zo denderend. Vorig jaar was het voor mij wel een LL om overal is een kijkje te nemen. Heb weinig full shows gezien. Maar natuurlijk wel The National en Portisheadquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:17 schreef richolio het volgende:
Zat op de heuvel toen, had best in de tent willen staan.Heb achteraf pas wat meer kennis met hun muziek gemaakt, ik vind het heel leuk eigenlijk.
Flume is en blijft mijn muzikale hoogtepuntje.
Kom jij dan Hyves Bedankt doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:53 schreef richolio het volgende:
De FOK!Stage. Met optredens van o.a. Yvonne.
Op mijn verjaardag inderdaad, heb ik toch even lekker geregeld voor jullie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef makkie88 het volgende:
klopt het dat het festival terein al op 20 aug open gaat?
kan het opeens nergens meer vinden
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kom jij dan Hyves Bedankt doen?
Was een vermakelijke show voor de vrijdag middag inderdaad! Hij deed goed zijn best er een show van te maken, erg energiek naar mijn mening!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit was best grappig vorig jaar
ik kan niks over je verjaardag vinden, tevens ook niet over die openingsdagquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag inderdaad, heb ik toch even lekker geregeld voor jullie.
[..]
Neh, geen CB én Faithless.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uhhh,, Faithless dan toch maar?
http://lowlands.nl/faq/#festivalterreinquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:37 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik kan niks over je verjaardag vinden, tevens ook niet over die openingsdag
hoe zit het dan precies?
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neh, geen CB én Faithless.
t Is dat Underworld al een ander festival headlinedquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:49 schreef H.Kemper het volgende:
Dat er nog niemand begonnen is over de optie CB, Faithless en The Prodigy
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chemical Brothers, Mumford & Sons en Florence & the Machine zouden prima headliners zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En damn, ik mis opeens ergens een Tame Impala avatar.
Ik vond ze tegenvallen op LL 2013.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef richolio het volgende:
Niks slechts tegen Tame Impala hoor
Ja? Ze hebben wel altijd toffe muziek. Wat vond jij trouwens nou van alt-J ook alweer?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vond ze tegenvallen op LL 2013.
Die vind ik best te pruimen, fijn album. Maar vind ze geen headliner materiaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja? Ze hebben wel altijd toffe muziek. Wat vond jij trouwens nou van alt-J ook alweer?
Ja ze verdienen een betere kans. De Alpha was niks voor zequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef theodoor9 het volgende:
Drukke dag geweest hier! Ik hoop weer op Tame Impala, deze keer om een uurtje of 8 in de Heineken
Nee, ik twijfel eerder of hij niet te klein is voor LL in NL.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Drebbelman het volgende:
Beck wellicht? of zou die te groot zijn voor LL.
Net zoals de eerste naam voor 2015 zeker... Radiohead!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.bnr.nl/?service=player&type=column&audioId=2474680
Interview met de directeuren van Lowlands (EvE), Best Kept Secret en Welcome To The Village.
De eerste naam voor 2016 ligt al vast, wie o wie?
Nee het is een of ander orkestquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Net zoals de eerste naam voor 2015 zeker... Radiohead!
ik hoor het net... "klassiek"quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee het is een of ander orkest.
Heb een paar ooit meegekregen als ik vroeg op het terrein was, maar dat soort dingen sla ik toch over als er wat anders te doen.quote:
Samenwerking Serj Tankian met het metropole was gaafquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb een paar ooit meegekregen als ik vroeg op het terrein was, maar dat soort dingen sla ik toch over als er wat anders te doen.
Wat krijgen we voorgeschoteld dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij heeft een fokker lunchbox 1 bij Gerard Ekdom vandaagn00B!
Nee The National kreeg de HMH met gemak uitverkocht, Beck werden er kaarten zomaar weggeven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef Rob_Gordon het volgende:
Beck lijkt me een mooie afsluiter voor de Grolsch (of hoe die ook mag gaan heten). Zit toch wel ongeveer op niveau The National qua populariteit hier?
Na het horen van de nieuwe single lijkt een tweede bezoekje van Jacco Gardner me ook erg fijn!
Ja zat gewoon bij de eerste lichting bijquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef KhaZ het volgende:
Was het al bekend dat de Chemical Brothers komen? Ik zie dit op Spotify, op de pagina van Ben Howard!
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat ik wist wat dit in godsnaam betekent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij heeft een fokker lunchbox 1 bij Gerard Ekdom vandaagn00B!
Effe teruggeluisterd, dat was idd correctquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wist wat dit in godsnaam betekent.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe teruggeluisterd, dat was idd correct
Al een toffe Bravo dag dan, met Caribou en Four Tet op 1 dag (ik ga er van uit dat die toch Bravo doen).quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
Four Tet volgens de eigen site op vrijdag de 21e.
Keuren we goed inderdaad. The Prodigy staat in het Lowlands weekend trouwens ook op open air Gampel. Die zijn gisteren met de eerste namen gekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu eens dat Years & Years aan het luisteren, en is idd welkom!
The Prodigy hadden we toch al afgekeurd omdat er anders teveel dance namen boven aan het affiche zouden staanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Keuren we goed inderdaad. The Prodigy staat in het Lowlands weekend trouwens ook op open air Gampel. Die zijn gisteren met de eerste namen gekomen.
Nou oke dan, als ze dan maar wel de laatste naam zijn. Ik ga zeer zeker wel even langs als ze toch mogen komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Prodigy hadden we toch al afgekeurd omdat er anders teveel dance namen boven aan het affiche zouden staan?
Heel vaag, ik wist zeker dat het Lowlands was. Maar het zag er toch heel anders uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:57 schreef richolio het volgende:
Had je wel het LL-gevoel?
Was het wellicht een visioen? Een open air stage!
Waar gaat dat over. chemical brothers gaat toch de alpha niet headlinenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Prodigy hadden we toch al afgekeurd omdat er anders teveel dance namen boven aan het affiche zouden staan?
Dat denk ik toch van wel hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:13 schreef Pieterkosram het volgende:
[..]
Waar gaat dat over. chemical brothers gaat toch de alpha niet headlinen
Ben Howard daarbij? Daar twijfel ik toch wel beetje over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 3 Alpha headliners waren toch allang duidelijk..
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben Howard daarbij? Daar twijfel ik toch wel beetje over.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Chemical Machine, Mumford Brothers en Florence + Sons it is.
Zou prima zijn, wat voor stage zal die spelen?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef theodoor9 het volgende:
Roisin Murphy verwacht ik eigenlijk ook wel.
Bravo/grolsch in de avond lijkt me.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou prima zijn, wat voor stage zal die spelen?
Weinig kansquote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
Tame Impala en Interpol na elkaar in de Grolsch tijdens Major Lazer aub. Alvast bedankt!
Hoezo niet? Die kunnen toch nog komenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
Geen Florence+sons of Mumford and The Machine.. Zegt misschien ook wel iets.
Die staan hier dus denk ik ook niet, ze hebben wel de strijd om Years&Years gewonnenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
Kan nog steeds, zie een van die twee toch echt wel komen hoor...quote:Op maandag 23 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
Waarom zouden ze wachten als ze vast liggen? Zijn wel publiekstrekkers. Maar goed ik wil het zeker niet uitsluiten hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die kunnen toch nog komen
Pukkelpop.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:30 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze wachten als ze vast liggen? Zijn wel publiekstrekkers. Maar goed ik wil het zeker niet uitsluiten hoor.
Beide gaan hier nog wel een data krijgen lijkt me.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:26 schreef theodoor9 het volgende:
Die gaan dus waarschijnlijk wel een wat andere kant op. Volgens mij is verder die band tussen hun ook gewoon okay, al is het niet te ontkennen dat ze ergens wel concurrenten zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Pukkelpop en LWL zijn dus niet elkaars concurrentie. Pukkelpop heeft op hun Facebook gewoon de post van LL op hun pagina gezet.
Ik denk eerlijk gezegd dat Pukkelpop precies de kant op gaat van deze namen. Het meerendeel zijn gewoon bands die ze daar ook programmeren. En een Major Lazer staat er ook 100% zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaan dus waarschijnlijk wel een wat andere kant op. Volgens mij is verder die band tussen hun ook gewoon okay, al is het niet te ontkennen dat ze ergens wel concurrenten zijn.
Ik verwacht qua headliners daar toch wel wat anders. En dat zijn toch de namen waar het gros een kaartje voor koopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Pukkelpop precies de kant op gaat van deze namen. Het meerendeel zijn gewoon bands die ze daar ook programmeren. En een Major Lazer staat er ook 100% zeker.
Kans op bijvoorbeeld Metallica is daar wel inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verwacht qua headliners daar toch wel wat anders. En dat zijn toch de namen waar het gros een kaartje voor koopt.
Je plaatjes doen het niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog 1tje, misschien iets beter in perspectief
http://acidoamigo.kicks-ass.net/Images/Lowlands/2001/LL01_008.jpg
Schijnt dat je daar goed kan eten. Ik ben er zelf twee keer geweest voor een optreden. Staan veel bbq's.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:34 schreef richolio het volgende:
Leuk die oude foto's.
Ik ben trouwens in twee keer Lowlands nog geen een keer bij de Charlie geweest.
Tsja geen gemis.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Shovels and Rope cancelled trouwens volgens Lowlove.
Live project toch? Dus kan zomaar tot het "dag" programma behoren.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Max Cooper zal er de zaterdag wel staan op de techno avond?
Ik denk inderdaad dat dit het geval is. Daarnaast proberen ze nooit publiek te trekken dat voor 1 grote naam komt. Dat kan ook een reden zijn waarom Mumford and sons nog niet bekend gemaakt is.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:52 schreef Rob_Gordon het volgende:
Anders dan ze lang gewend zijn geweest moeten ze natuurlijk met die namen ook gewoon weer twijfelaars over de streep trekken. Wie weet hangen er over een paar maanden weer ouderwetse reclameborden met de hele namenlijst in de stad!
Het zou mij niet verbazen dat ze die los bekend gaan maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit het geval is. Daarnaast proberen ze nooit publiek te trekken dat voor 1 grote naam komt. Dat kan ook een reden zijn waarom Mumford and sons nog niet bekend gemaakt is.
Mij ook niet. Maar denk dat ze zo'n naam liever bekend maken als er nog maar 2000 kaarten beschikbaar zijn ipv 10000 (om maar een voorbeeld te noemen).quote:Op maandag 23 februari 2015 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat ze die los bekend gaan maken.
Was je ook alweer meer een bandjes man of ga je meer voor de dj's?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
De namen doen me tot noch toe niet bijzonder veel.
Deze gasten halen voor een prikkie. Lekker voor zo'n hete lome middag die op z'n eind loopt.
Bandjes en 's avonds een goede elektronische act natuurlijk. Maar die blur aan indiepop en techno heb ik wel weer gezien. Ben wel toe aan iets vernieuwends. Mag best ook wat banaal zijn, ik vond zo'n Skrillex en Major Lazer prima te doen. Ik word alleen extreem allergisch voor de massaal geadopteerde hipster style inclusief tijdelijke techno liefhebbers. Ik houd daar nu al m'n hart voor vast.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was je ook alweer meer een bandjes man of ga je meer voor de dj's?
Ja, al veel te veel. Chemical Brothers is nu wel mijn favoriet uit dit lijstje. Daarnaast is José Gonzalez voor mij wel een must see. Interpol is na The National misschien wel een van mijn favo bands. Maar heb ze de laatste jaren al heel vaak gezien. En ga ze dit jaar misschien ook nog op Rock Am Ring (ligt beetje aan de tijdschema's). En Four Tet en SBTRKT staan ook wel op mijn must see lijstje.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bandjes en 's avonds een goede elektronische act natuurlijk. Maar die blur aan indiepop en techno heb ik wel weer gezien. Ben wel toe aan iets vernieuwends. Mag best ook wat banaal zijn, ik vond zo'n Skrillex en Major Lazer prima te doen. Ik word alleen extreem allergisch voor de massaal geadopteerde hipster style inclusief tijdelijke techno liefhebbers. Ik houd daar nu al m'n hart voor vast.
Jij al wat dingen die er voor jezelf uitspringen?
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is trouwens de tofste plaat van Hudson Mohawke? Ken eigenlijk alleen het TNGHT werk.
Oh oh, TNGHT. Had ik zo graag willen zien in 2013 (achteraf), en nu zijn ze uit elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is trouwens de tofste plaat van Hudson Mohawke? Ken eigenlijk alleen het TNGHT werk.
Ik moet zeggen dat ik dit toch vrij my first Fruity Loops vind klinkenquote:
Lanternquote:Op maandag 23 februari 2015 18:55 schreef richolio het volgende:
Even een plaatje opzetten.
[ afbeelding ]
Goed album jaquote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lantern![]()
Ik mus nu je avatar wel een beetje.
Stond vorig jaar voor het eerst op 4. Soms liep ik even langs 3 en het was werkelijk waar een slagveld.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dit jaar ook niet op Camping 3 denk ik. Begin oud te worden.![]()
metal is like an applequote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef iAvani het volgende:
Jammer dat ze altijd 'core' achter metal plakken
In vergelijking met andere jaren?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stond vorig jaar voor het eerst op 4. Soms liep ik even langs 3 en het was werkelijk waar een slagveld.
Het viel zelfs mij op, terwijl ik geen opgeruimd typ ben.
Toen stond ik er middenin. Denk dat vooral het contrast het erger maakte. Kan niet echt zeggen of het erger was dus. Maar qua loopafstand is 4 net zo goed als 3 naar mijn mening, enige is dat we dan weer net aan de achterkant van het toiletgebouw zaten maar dat vond ik niet echt van belang.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In vergelijking met andere jaren?
twitter:TheBohicas twitterde op maandag 23-02-2015 om 17:21:10We play @Rapid_Razor_Bob Lowlands Fest in Netherlands on Sat 22/8 - Tickets http://t.co/dV314goRMK #JoinTheSwarm Bx http://t.co/mNCO7ItXmq reageer retweet
Ook prima platen ja. Maar die doen ze helemaal nooit meer denk ik? Ze hebben wel meer goed werkt overigens. Prima band. Vond ze vorig jaar op BKS ook prima in vorm.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm, ik mis Untitled, Song Seven en The Undoing.
Ow, dit is een realistische setlist?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook prima platen ja. Maar die doen ze helemaal nooit meer denk ik? Ze hebben wel meer goed werkt overigens. Prima band. Vond ze vorig jaar op BKS ook prima in vorm.
Ze spelen maar een uur dus dan moet je keuzes makenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dit is een realistische setlist?Ik dacht dat je net als vorig jaar bij The National hardop nadacht over een droomsetlist. Net opgezocht en Untitled doen ze af en toe nog. Geweldig lied
Als je nog niets kent, sowieso de eerste. Geweldige cdquote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
Welke Interpol platen kunnen jullie me aanraden?
Wat is een cd?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je nog niets kent, sowieso de eerste. Geweldige cd
Ben zelf begonnen met Antics. Om vervolgens helemaal verslaafd te raken aan turn on the bright lights.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
Allesquote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
LL 2011 kwam niet van de grond nee, vorig jaar op BKS welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles
Al vind ik ze op een festival nooit zo overkomen
Ja ik had dat dus vorig jaar op BKS, maar dat kwam misschien ook omdat ik op een kutplek stondquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
LL 2011 kwam niet van de grond nee, vorig jaar op BKS wel
Ik was trouwens eerder Indiaantjequote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef theodoor9 het volgende:
While She Sleeps op vrijdag.
The Bohicas op zaterdag.
Beste plaat ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |