Faithless een optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef theodoor9 het volgende:
Dat We Are Electric Festival zal in ieder geval duidelijkheid geven over waar The Prodigy zal staan.
Goede optie ja. Al kun je niet uitsluiten dat ze dat 2e podium op Pinkpop afsluiten. Die eerste dag van WAE is trouwens meer een intro dag, dus lijkt me sterk dat er 2 grote headliners zullen staan.quote:
Oa Goose, Major lazer (okee niet echt live), Bloody Beetroots en Roni Size stonden er.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar "We Are Electirc" is in concept toch niet echt met Live bands? Dus dan vind ik eigenlijk beide geen optie.
Faithless zal wel losse show doen denk ik.
Mwah, ze zouden toch 2 dikke EDM acts hebben met Prodigy / Faithless als headliners. Maar denk dat Faithless alleen >30k plus shows doet, qua festivals. Vraag me ook sterk af of ze iets als Pinkpop zouden doen als ze géén headliner (op main stage) zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar "We Are Electirc" is in concept toch niet echt met Live bands? Dus dan vind ik eigenlijk beide geen optie.
Faithless zal wel losse show doen denk ik.
Ja, The Wombats bittequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Wombats richolio![]()
Helaas misgelopen 2011 ivm die wachtrij bij de poorten
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is nog speculatie....
[ afbeelding ]
Dat van The Prodigy
Ja was mijn eerste LL. Kwam door dat Pukkelpop gebeuren. Dacht toen dat het iedere dag zo zou zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef richolio het volgende:
Wel slecht, een act mislopen door een wachtrij
Lets hope soquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:20 schreef theodoor9 het volgende:
Ah Mumford and Sons/Linkin Park zal er nog wel bijkomen dus.
En ik ben admiraalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voorzitter van de Mumford & Sons fanclub?
Penningmeesterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voorzitter van de Mumford & Sons fanclub?
Moest er ook even aan wennen, aan Babel, maar er zitten echt pareltjes bij wat het weer een heel ander album maakt dan Sigh no more.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja blijf fan van het eerste album. Tweede album was ook wel ok. Maar die eerste was gewoon erg goed. Destijds ook verfrissend.
Vanavond ja. Niet gezien. Ik kijk nooit films op LWLquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef richolio het volgende:
Volgens iemand op Lowlands vorig jaar moest ik die documentaire van Nick Cave kijken, is dat het kijken waard? Volgens mij zou hij dit weekend op tv komen
Nicequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vanavond ja. Niet gezien. Ik kijk nooit films op LWL.
En vanavond ook niet want carnaval
Lijkt me wel interessant. Heb alleen niet echt veel ervaring omtrent de dance scene ofzo. Behalve het luisteren dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje reclame maken voor Lowlove: http://www.lowlove.nl/201(...)acteur-voor-lowlove/
Niets voor een FOK!er ?
Dank je welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje reclame maken voor Lowlove: http://www.lowlove.nl/201(...)acteur-voor-lowlove/
Niets voor een FOK!er ?
Geen dank, Lowlove is een site om de perikelen rond Lowlove te volgen. We kijken hier al uit naar de eerste gelekte namen.quote:
TDCC mag van mij inderdaad wel aanschuiven, maar lijkt me sterkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef richolio het volgende:
En een Two Door Cinema Club/Satellite Stories wellicht. Ook prima.
Of
Welk jaar? Want ik vond het in 2009 erg goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef beantherio het volgende:
Liever geen Prodigy. Het slechtste concert dat ik ooit op LL zag was van hen.
In 2001.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Welk jaar? Want ik vond het in 2009 erg goed!
Hier terug te zien: http://www.npo.nl/het-uur(...)2-2015/VPWON_1204274quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef richolio het volgende:
Volgens iemand op Lowlands vorig jaar moest ik die documentaire van Nick Cave kijken, is dat het kijken waard? Volgens mij zou hij dit weekend op tv komen
Niet overdrijven, zo slecht is Mumford & Sons echt niet.Mooi rijtje namen al vind ik wel iets teveel van BKS 2014 er tussen staan om eerlijk te zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 02:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Grapje toch dat mensen Mumford & Sons willen zien op Lowlands? Alsjeblieft zeg.. Die band mag heel ver weg blijven. Met Bear's Den staat er overigens al een flink verbeterde versie van M&S.
Namen die ik wel graag zie op Lowlands en eventueel ook passen in het plaatje:
Belle & Sebastian
Angus & Julia Stone
Florence & The Machine
Satellite Stories
Modest Mouse
Interpol
Run The Jewels
Catfish & The Bottlemen
Kwabs
Years & Years
Alleen veel kaarten weggeven. Niks nieuws erbijquote:Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef roflcaik het volgende:
Dat zou mij ook wel gelukkig maken.
Ik vraag me wel af wanneer de volgende lichting bekend gemaakt gaat worden.
Er is al eens gevallen dat dit tijdens de 3FM Lowlands week zou zijn maar die is voorbij...?
Godver steeds als ik in dit topic zo'n lijst zie denk ik dat die gaan komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:19 schreef Mr-Blonde het volgende:
SBTRKT
The Black Keys
Interpol
Drake
The War on Drugs
The Vaccines
Flying Lotus
FKA Twigs
Banks
Unknown Mortal Orchestra
Martyn
James Blake
KAYTRANADA
Run the Jewels
Wu Tang Clan
Curtis Harding
Benjamin Booker
Iceage
Swans
Alt-J
Nils Frahm
Jamie xx
Kwabs
Cashmere cat
Moodymann
The Tallest Man On Earth
Action Bronson
Oscar and the Wolf
Purity Ring
PRhyme
Mac Demarco
Bonobo
Palio Superspeed Donkey
Todd Terje
Allemaal prima! Niet heel realistisch helaas maar een goeie greep uit deze namen en ik ben tevreden.
Sorry...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef µ het volgende:
[..]
Godver steeds als ik in dit topic zo'n lijst zie denk ik dat die gaan komen.
Zo snel al ja? Ben benieuwd waar Faithless op gaat duiken.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alleen veel kaarten weggeven. Niks nieuws erbij. zal eind volgende week wel zijn vermoed ik zo.
Lijkt me ook vrij snel. Ik denk dat het wachten is tot Pukkelpop zijn affiche bekend maakt. Zal begin maart zijn debk ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo snel al ja? Ben benieuwd waar Faithless op gaat duiken.
Meestal maken ze toch wel 1x per maand een paar naampjes bekend?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij snel. Ik denk dat het wachten is tot Pukkelpop zijn affiche bekend maakt. Zal begin maart zijn debk ik.
Klopt hoor, als we iets kunnen leren van het hele festivalgebeuren is het wel dat er geen enkele lijn met eerdere jaren is en het soms weken kan duren, en dan ineens 3x iets in 2 weken ofzo (zie Werchter).quote:Op maandag 16 februari 2015 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja ieder jaar ook anders, moet zeggen dat de eerste lichting vrij groot was.
En 2 jaar geleden maakte ze ook Editors los bekend van alle andere namen. Dat kwam 2 dagen na een vorige lichting. Normaal doen ze dat ook niet.
Nee nog niet, thanks. OP probeer ik zo goed mogelijk bij te houden. Dus als je nieuws hebt gooi het maar neer hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:03 schreef Rob_Gordon het volgende:
Django Django staat op zondag, was dat al bekend?
http://pitchfork.com/news(...)m-born-under-saturn/
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:27 schreef richolio het volgende:
Charlie XCX wellicht?Heeft een nieuw album, leuke pop artiest. Album was erg catchy.
Amenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.
Dus van mij mag de Jeugd van Tegenwoordig echt een keer wegblijven.
Evian Christ staal al op heel veel festivals in NL, denk niet dat ze ook LL er nog bij doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef roflcaik het volgende:
[..]
AmenDat laatste album heeft het voor mij toch al niet gedaan. Dan zijn er betere namen opnieuw te boeken, ookal in kleiner formaat Evian Christ fanclub in aantocht
En stond er vorig jaar ook al. Was wel heel vet!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Evian Christ staal al op heel veel festivals in NL, denk niet dat ze ook LL er nog bij doen.
Volgens mij was 2014 niet anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken er niet echt veel van moet ik zeggen. 2015 lijkt me best een lastig jaar voor LL moet ik zeggen. Als je ziet hoe bar weinig namen er door lijken te breken. Hopelijk komen er niet al te veel dingen op herhaling. En als ze wat op herhaling laten komen dan iets wat weer even geleden is.
Dus van mij mag de Jeugd van Tegenwoordig echt een keer wegblijven.
Toen brak The Boxer Rebellion door met Diamonds, Stromae werd huge, Jett Rebel was doorgebroken, Royal Blood maakte hun debuut op de festivalweides, Milky Chance scoorde een hit met Stolen Dance, Flume was de dance act die doorbrak dat jaar, Gregory Porter wist van Jazz de overstap te maken naar de festivals, Jungle was nieuw etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was 2014 niet anders.
Misschien ben ik wel te vroeg, maar ik heb het idee dat je ze toen van mijlen ver zag aankomen. Zo'n Milky Chance was in november al bekend ongeveer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef Rob_Gordon het volgende:
Het is pas halverwege het jaar, hè. Als de bookers hun werk goed doen weten ze nu al de vinger te leggen op wat de komende tijd hot wordt. Op dit moment vorig jaar was Stolen Dance nog maar net uit en had Stromae nog maar net in de Melkweg gespeeld. Wie weet wordt Years and Years (winnaar van Sound of 2015) wel net zo groot als Sam Smith (die vorig jaar won.) Of wordt een van de andere genomineerden net zo groot als Jungle, FKA Twigs en Jungle uit het lijstje van 2014.
En is dit niet sowieso al het jaar van FKA Twigs? Van het nog groter worden van Beck, met zijn Grammy? Van mogelijk bijzondere comebacks van Hot Chip en Róisín Murphy?
Neequote:Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie hier ook al zin in?
Lekker voor die brug blijven joh, dan is die brug gewoon peanuts.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:20 schreef Gehaktbal80 het volgende:
[..]
Nee![]()
Eens kijken wat we deze keer gaan verzinnen om er met onze spullen overheen te komen. Trolleys en (opvouwbare) steekwagens zijn doorgaans niet sterk genoeg, een bolderkar is ook niet ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |